december 2013/januari2014 stoppers...Tamara24 is zwanger!!!!

Fijn dat het wat beter gaat met je meisje tijgertje!

hallo hallo



allemaal goed weekend gehad.

wij wel veel geklusd boven op zolder.

verder zondag verjaardag schoonzusje en zwager en s`avonds natuurlijk weer boer zoekt vrouw.

o leuk leuk leuk.



vanavond gaan ze beginnen aan de keuken.

mijn man heeft een baan waarbij hij voor een aantal weken achtereen naar het buitenland moet.

hij vertekt dus over twee en halve week voor 6 weken naar roemenie.



daarom moet eigenlijk alles in de keuken ook klaar zijn want deze komt in maart maar dan is hij nog niet thuis.



dus vanavond hebben we intotaal 5 mannen hier lopen. twee gaan boven op zolder schilderen en 3 gaan beneden in de keuken aan de gang.

druk druk druk dus

maar uiteindelijk komt het allemaal goed en word het allemaal heel mooi.



ik mag zorgen voor dat het op zolder goed loopt dus dat de juiste verf op de juiste plek komt. en voor de koffie en de thee.

heb zonet een lekkere kokos cake gebakken.

de mannen worden wel goed verzorgd.



@tijgertje hoest met je meisje.



@sabje hoe gaat het met je niet roken carriere hihi.

en heb je je lief nog over kunnen halen voor een aantal klus dagen.



@kimstroom hoe gaat het bij jou. zag net nog 2 dagen voorbij komen.



@robin hoest bij jou. lukt het allemaal.

Karen Marieke, wat gaat dat snel bij jullie! Goed bezig hoor… Wat ellendig zeg dat je man straks 6 weken weg moet voor zijn werk… knap dat je dan je gezin draaidende weet te houden. Lijkt me best een opgave voor zes weken in je uppie.



Ja, vriendlief kunnen overhalen zaterdagavond, dus dat is mooi… Misschien vanaaf nog?



Tijgertje, je meisje weer helemaal beter?



Kimstroom, hoe is het? Je zat tegen je nod aan toch vrijdag?



Robin en Ilse, hoe gaat het met jullie?

@ Karen , goed bezig met verbouwen !

Balen dat je man voor 6 weken weg moet, maar wel knap dat je het dan in je eentje doet!





Fleur is weer bijna opgeknapt, nog wel snotverkouden ( flinke snotneuzen en hoesten) maar gelukkig geen spugen meer en geen koorts gehad. Ook wil ze nog niet helemaal goed eten en drinken.



Vandaag mijn vriend geholpen op zijn werk en Fleur heeft paard gereden met mijn schoonzus ( ze hebben twee paarden en Fleur vind ze geweldig , heeft ze niet van mij :oops: )



@Kimstroom : hoe is het bij jou ? Al kwaaltjes ? Wanneer zou je eventueel willen gaan testen ?

Hallo dames,



Karin jeetje zo lang ook geen lekker vooruitzicht wel?



tijgertje ach snotterende kleintjes zijn meestal wel vrolijk dus dat voelt dan niet zo zielig he



sabje goed bezig :dance:



hier nog rustig…ik wacht nog maar even rustig af. Zou toch wel heel verbazingwekkend snel zijn en ook wel apart na de eerst zwangerschap die toch een tijdje op zich liet wachten.

ik denk dat ik het sowieso aankijk tot het weekend. Wat betreft kwaaltjes…kan er zo een paar bedenken. Maar voor hetzelfde geld is het helemaal niks…ik wil mezelf zo min mogelijk aanpraten, weet van de eerste keer dat het iedere maand spannender wordt en een grotere domper wordt als de :evil: :evil: komen. Dus nu maar zo laag mogelijk inzetten…

Spannend Kimstroom! Maar goed van je dat je zo nuchter blijft… Je kunt jezelf gek maken, maar daar schiet je niks mee op…

Euhe…en gewoon bang om teleurgesteld te worden :liar: :shifty:

@ sabje das mooi en idd misschien vanavond nog maals.

Spannend hoor.



@kimstroom in snap je helemaa. Gewoon een stukje zelf bescherming.

Kan je goed afleiding zoeken?



Mijn man doet dat vaker voor zijn werk. En het idd een opgave om het gezin draaiende te houden. Maar we hebben toen we deze uitdaging aangingen ook een gesprek gehad met Fam en vrienden voor achterban. Dát als er wat is of wat dan ook dat ik op ze kan/mag rekenen.

En dat is echt fijn.

We kunnen gelukkig skypen. Dus das wel fijn en leuk.



@tijgertje paardrijden is ook niet asn mij besteed enge beesten. O nee sorry dieren hihihihi

Hallo Allemaal,



Hier was ik weer maar twee dagen ong… beetje raar. ik denk dat ik het nog 1 maand aankijk en dan misschien naar de dokter. Druk met school en werk. Weinig tijd voor andere dingen helaas, maar nog paar maanden :dance: :dance: heb mensen om me heen die er voor me zijn wat ik echt super fijn vind, en nodig heb merk ik.



@Kimstroom, hoe gaat het met jullie PIP



@Sabje als begonnen met de kamer? En het stoppen met roken…

Fijn dat je je vriend heb kunnen overhalen



@ Lisa hoe gaat het bij jou.



@ Karen neem zelf ook je rust ivm je schouder he



8) :lol:

@robin wat lastig he. Maar idd een goede keus om het zo te doen.



En idd het is heel belangrijk dat je goede mensen om je heen hebt. Die je ondersteunen en nog ff motiveren.

En ik weet zeker dat je die hebt. :smiley:





Ik ben bezig om voor een hele goede vriendin van mij een verrassingsweekebd te organiseren. Ze weet alleen wanneer het is en verder niks. Zo leuk.

Ze heeft het op dit moment niet zo makkelijk. Dus dacht daarom vind ik dat wel leuk.

Karen en ik hebben nog mededeling/ verassing…



Via Karen ben ik op dit forum gekomen. Karen is namelijk een hele goede vriendin van mij al 8 jaar ong.







:dance:

@karen marieke wrote:

@robin wat lastig he. Maar idd een goede keus om het zo te doen.



En idd het is heel belangrijk dat je goede mensen om je heen hebt. Die je ondersteunen en nog ff motiveren.

En ik weet zeker dat je die hebt. :smiley:





Ik ben bezig om voor een hele goede vriendin van mij een verrassingsweekebd te organiseren. Ze weet alleen wanneer het is en verder niks. Zo leuk.

Ze heeft het op dit moment niet zo makkelijk. Dus dacht daarom vind ik dat wel leuk.






ja het staat al in mijn agenda, wat ben je toch ook een schat he. Hou van je :smiley: heb er erg veel zin in

Super.



Ven benieuwd wat de andere dames er nu van zeggen.

En of ze er iets van gemerkt hebben.

hallo



Was ik weer eens, ik ben er niet zo vaak, sorry… Wel erg leuk om alles te lezen!

Ik denk dat julllie me door elkaar halen, soms lees ik Ilse en soms Lisa. In het lijstje staat ook Ilse, of bestaat er ook een Ilse? Niet dat ik weet namelijk

Ik ben Lisa.



Nee, ik had niet gemerkt dat Karen en Robin elkaar kennen, grappig!



Robin, je doet SPH begrijk ik? leuk, heb ik ook gedaan, welke sector werk je? ik in de zorg voor mensen met verstandelijke beperking



Karen, knap hoor 6 weken zonder man een gezin draaiende te houden, ik zal er niet aan moeten denken om zolang zonder mijn man te moeten zijn.



Tijgertje, ik werk oa met paarden, maar rijdt zelf geen paard. maar ik snap het als je het niks vind. oma en schoonzus rijden paard, dus die doen het samen met mijn zoontje en vinden het geweldig



sabje hoe is met niet- roken leven? collega van me was ook gestopt en doordat ze het doel had hielp het haar enorm.



Hier gaat het momenteel minder. 2 vriendinnen erg ziek (borstkanker… en de andere longembolie, beide mijn leeftijd en een beide hebben ze een dochter van 2…)

Vervolgens had ik gisteren pech, ben door mijn enkel gegaan, maar de fysio kon in 1e instantie niks doen, omdat ze het niet vertrouwde. Dus foto’s in ziekenhuis gemaakt. Als alles meezit is alles goed, maar ik wacht nog op telefoontje.

Dus voet omhoog, zoontje ging vandaag naar opvang, dus dat kwam mooi uit.

Dus qua gezondheid even wat minder allemaal.



Naar mijn idee wordt ik komend weekend of volgende week ong. maar ik weet nog geen cyclus

@ Kim inderdaad ik heb maar even meegeschreven in 2011. Liet jou 1e zwangerschap lang op zich wachten?

Nu maar weer afwachten hoe het loopt.

@lisa. Ilse moet idd Lisa zijn. Ik moet dat nog ff veranderen.

Maar leuk om weer wat van jou te horen.

En die enkel dat is even balen. Je bent gelijk zo onthand.

Sterkte.



Hier zometeen ff een kozijn schilderen. Met mijn linker hand kan dst best. Zijn alleen maar lange halen.

Vanavond word het laatste deel behangen en dan gaan ze morgen beginnen met sausen.

En dan de vloerbedekking erin eb dan is noëmi haar nieuwe kamer klaar.

Kunnen we op kasten jacht en gaan inrichten. Leuk leuk leuk

1 deel van de verbouwing is dan klaar. Heereeeeeel fijn.

Wat een rust hier!! Hoe gaat het met iedereen?



Lisa, ik heb je inderdaad verward met Ilse, excubenieisa it is, zal je nu vast niet meer verwarren…



Karen Marieke, leuk is dat shoppen he?



En dan jullie vriendschap Karen Marieke en Robin! Ik had wel het vermoeden dat jullie elkaar al kenden, gewoon van het forum ofzo. Niet dat jullie privé vriendinnen zijn! Maar wat leuk, zo’n verradingsweekendje weg… Geniet ervan!



Hier inmiddels 7 dagen gestopt met roken. Aankomend weekend veel onder de pannen met rokers, ben benieuwd. Zolang ik thuis ben gaat het wel goed, maar als ik onder rokende mensen ben…



Vandaag een beetje rotdag hiero. Dacht ik net besloten te hebben dat we er dan toch maarvoor gaan (kindje), slaat nu de twijfel weer toe… zal zich wel weer oplossen…

@sabje. Een zwangerschap en een kindje is niet niks. Je bent voor decreet van je leven verbonden en ook wel verantwoordelijk. En dat is een grote stsp. Maar je krijgt er zoveel moois voor terug echt heel veel.



En wen week al gestopt. Goed bezig en ga zo door. En ik hoop voor jou dat als he het ruikt van het weekend dat je denkt gatver wat stinkt het.



Hier twee kinderen die elkaar constant in de haren zitten. Echt vreselijk.

Karen en Robin, leuk dat jullie elkaar ook in rl kennen , ik had het niet door.!



Karen : hoe gaat het met verbouwen , is de keuken eral ? Manlief ook al weg ?



Sabje : albeen week gestopt ! :thumbup: Volhouden nu hé ! Dat is dan een hele beproeving van het weekend, maar misschien vind je het wel stinken… Weten die mensen dat je gestopt bent, dan kunnen ze misschien een beetje rekening met je houden door niet vlak naast je gaan staan met een sigaret…



Lisa : sorry ook ik verwarde jou met Ilse. Hoe is het met je enkel ?

Sterkte met je vriendinnen ! Dat is bij allebei niet niks…



Robin : Hoe is het met de ongi gegaan , bleef het bij twee dagen ? Succes met school en werk ! Lijkt me even flink aanpoten !





Ga zo de tas inpakken en dan op naar Winter Efteling. Raim is eindelijk een dagje vrij na veel , lang , hard werken. Alleen kwam hij gistermiddag ziek thuis , dus nu hopen dat ie zich beter voelt… ( en dat vandaag ook blijft) Hij ligt nog op 1 oor met Fleur… Fleur had er gister al veel zin in …

Dank je wel Karen Marieke!

Hopelijk zijn je kids inmiddels weer lief voor elkaar… Hoe gaat het met het klussen?



Tijgertje, Veel plezier bij de Efteling! Wij gaan dit weekend ook daar heen. Ben benieuwd wat je er van vind. Is het echt een kinderpark of ook leuk voor volwassenen?



Fijne dag allemaal!