december 2013/januari2014 stoppers...Tamara24 is zwanger!!!!

En wat kan je ermee dan?

Cyclus bij houden , eisprong berekend de app , gewicht bij houden , kwaaltjes bijhouden , je klusdagen bijhouden , temperatuurlijst bijhouden…

Heb je hem gekocht dan? Of is het een gratis app

Ik heb de gratis versie gedownload…

Ik vind het een ideaal ding tot nu toe. Nu benieuwd of ie de voorspelde 29 januari goed heeft haha. We gaan het meemaken… maar zonder gekheid, ik vind het een fijne app. naast het bijhouden van je cyclus kun je er nog zoveel meer mee…



Meiden, ik ga slapen… Alhoewel… ik zit nu alweer verstopt (neus) dus ik vrees het ergste…

ik zal ook eens even naar die app gaan kijken.



Ik ben niet zwanger, mijn gevoel klopte.

Ik krijg wel een meer inzicht in mijn cyclus dus dat vind ik wel fijn.



Bijna weekend dames. Nog leuke plannen?

Hoe gaat met het lieve konijntje?



Zou ook wel leuk vinden een huisdier, hebben wij niet. Misschien een konijn… :smiley:

Hoelang was je cyclus nu Robin??

@robin misschien ook zo’n banner aanmaken onder je naam. Dan krijg je ook iets meer inzicht.

Wel balen hoor.



En die app is best leuk. Heb hem ook ff gedownload

@ Sabje afgelopen twee maanden was het 38/39 dagen. Nu weer, best lang volgens mij… Dus kan nu wel bijhouden hoe en wat denk ik. Wat een invloed heeft de pil dan op je cyclus zeg. Daarvoor was het gewoon netjes 4 weken.



@ Sabje heb je nog een beetje kunnen slapen met die verstopte neus?



@ karen. Ga ik regelen!

@robin goed bezig. Ik wacht het af wat je kiest voor onderschrift.



@sabje hoe gaat het?

Ik vindt die banner inderdaad ook wel handig. Hij is alleen wat vroeger dan mijn womenlog app.



Gaat opzich wel. nog niet gerookt en dat maakt dag drie. Nu maar volhouden, hoewel ik super onrustig ben… Vannacht inderdaad ook niet zo lekker geslapen, maar ik hoop dat ook dat wat beter wordt. Ik wijt dat ook niet alleen aan mijn verkoudheid.



Ik zit vol verbazing te kijken naar Oeps, een zesling. Engels programma waarbij een stel zwanger was van zes kinderen… Holy… Pittig hoor, pffiew

Goed bezig. Al dag drie. En ik snap je wel dat je je wat onrustig voelt. Sterkte en … Houd vol. Zet hem op.



Whooo een 6ling moet er niet aan denken hoor. Bij hoeveel weken zijn ze geboren. Daar maak ik me dan weer zorgen over.



Hier ook ff chillen op bed. Ff wat te veel gedaan vanmorgen. Dochterlief naast mij achter de tablet zoonlief op bed en ik lig 24kitchen te kijken heeeeeeerrrlijk.

Ja wat ik zo begrepen heb nog tot 32 weken! Die buik… Wooow :shock:



Nee, een zesling hoeft van mij ook niet haha… net ff too much…



Fijn dat je lekker hebt kunnen relaxen vanmiddag, soms ben je daar gewoon even aan toe.



Hier nu lekker op de bank, gtst kijken en dan the voice kids ofzo. Normaal ben ik bij scouting te vinden, maar daar is nu teveel verleiding en ik ben ook niet de gezelligste, dus dat schrap ik maar ff…



Fijn weekend meiden!

@sabje je doet het goed hoor kom op!



@karin heerlijk genieten haha



@robin balen meid…maar regelmatige cyclus is al heel fijn. Over het algemeen kan je ervanuit gaan dat je ei twee weken voor je menstruatie is. Dus dan kun je wel al gericht klussen 8)



Met Pip gaat alles goed, is niet echt angstig dus dat is erg leuk. Wij hebben haar uit een knaag dieren opvang gehaald, daar zitten nog drie zusjes van haar en natuurlijk nog een heleboel andere lieffies :inlove:



Hier aan het afwachten wat deze maand brengt…kan nog alle kanten op. Heb geleerd van vorige zwangerschap dat je je heel veel kwaaltjes kunt aanpraten als je niet zwanger bent en je echte kwaaltjes pas ziet als je weet dat je zwanger bent haha dus gewoon geduld uitoefenen hier :shifty:



fijn weekend :dance:

@kimstroom wat een leuk bericht van jullie nieuwe aanwinst. Lekker genieten dus.

Als ik jou banner zie zou jou ongie er bijna aankomen. Hopend op niet dus. Succes met de laatste dagen wachten.



@sabje 32 weken wauw das nog wel mooi lang. Maar ze zullen vast heel klein zijn geweest.

Maar wat een wonder een 6ling.



Hier zijn wij de zolder aan het verbouwen er komt een kamer voor noëmi op zolder. Vanavond zijn de meeste dingen in de grond verf gezet. Echt mooi. Morgen word het dakraam geplaatst. En dan alles verven en de vloerbedekking erin. En daarna kunnen we aan de shop. Kledingkast en nachtlampje en leuke spulletjes.



Dus hier een lekker bezig weekendje.

@ kimstroom: Wat leuk dat Pip het zo goed doet. Brengt toch altijd gezelligheid met zich mee zo’n huisdier. Hier heb ik een hond van bijna 8, ben benieuwd hoelang ie nog mee gaat.



@ Karen marieke: Jij ook al lekker aan het klussen. Je dochter krijgt straks vast een heel mooi kamertje :D. Succes met klussen en shoppen!



Hier ook al bezig met de baby-kamer-to-be. Daar is na de verhuizing nog nooit iets mee gedaan, dus we gaan hem nu in ieder geval zo maken dat we er straks als er een kindje op komst is, niet zo veel meer aan hoeven te doen. Maar er ligt nog geen vloer in, dus nog genoeg werk.



Stoppen met roken dag 4. En das geen fijne… Ik slaap al dagen slecht, en ik denk dat dat een combinatie is van het verkouden zijn en het nicotinegebrek ofzo. Anyway, ik ben niet te genieten. Ik kan om alles brullen vandaag. Maar of dat nou perse het stoppen met roken is, of het slaapgebrek…

Stiekem zou ik er wel 1 willen roken, ben heel benieuwd hoe ik daar nu op reageer… Ook gewoon maar 1, want zin heb ik er niet in haha.

maar, dat gaan we nog ff niet doen. Misschien over een paar weken, maar dat durf ik nu toch ook nog niet helemaal goed aan. Eigenlijk wil ik er zeker van zijn dat ik het vies vindt haha.



Verder denk ik dat ik mijn eisprong een deze dagen ga hebben. Vriendlief wil alleen niet, want, eerst een week gestopt zijn met roken. Net alsof dat niet juist nog een extra stimulans is… Ach, misschien draait ie nog bij…

@ Kimstroom wat leuk dat pip het goed doet !

En nog maar 4 daagjes … :pray:



@ Karen succes met klussen en shoppen !



@ Sabje Jij ook succes met klussen !

En al 4 dagen gestopt met roken ! Goed zo meid je kan het !

Ik zou mijn vriend proberen over te halen hoor, je bent al gestopt met roken , dus je heb de eerste stap al gezet !





Hier een ziek meisje. Nog geen koorts (36,9), maar buikpijn , heel veel overgeven, ziet heel wit. Ze wil niks eten en drinken … Ze slaapt nu , dus mama gaat zo lekker freubelen ( mandje maken van wol en een knipjesbord voor de haarspulletjes van mijn meisje. Misschien nog even aan de gesso maar dat ligt eraan hoe mijn meisje is als ze wakker word…



Aan de babykamer hoeven we niet veel te doen. We hebben een neutrale kamer ( geel met Winnie the Pooh ) Ik wacht tot ik zwanger ben en weet wat het gaat worden… Als het een jongetje word, dan komen er blauwe accesoires bij en een behangstrook van Woezel en Pip, en bij een meisje nog even kijken wat het gaat worden… Maar de muren blijft zachtgeel , de vloerbedekking ligt er al en de meubels staan er ook al…

hallo hallo



nou het dakraam zit erin.

helemaal mooi. en wat een bak met licht nu zeg. echt super.



@sabje. super 4 dagen alweer. en idd ik zou ook proberen je manlief over te halen. je bent immers gestopt. misschien lekker koken voor hem of iets anders leuks doen…

zet hem op.



@kimstroom 4 daagjes. zou jij onze eerste zijn???



@tijgertje sterkte met je meisje. ik weet dat toen mijn kids dat hadden ze ff een flinke dag ziek ware en spugen bij het leven en daarna was het weer beter. en idd geen koorts.



ons kamertje is wit met zacht groen en een groene hemel. dus het maakt niet uit wat en bij mag komen het kan bij beide kindjes.

dus wij hoeven er niet veel aan te doen.



@robin hoe is het met je meid. nog veel last van je ongi. :hug: voor jou

@ Tijgertje: hoe gaat het met je meisje?? Al een beetje opgeknapt.? Hoop dat ze zichzelf gauw beter voelt, nooit leuk zieke kindjes.



@ Karen Marieke: wat goed dat het dakraam er in zit!! En heerlijk al dat licht dan he!! Nu weer verder met de andere klussen.



Hier leek de dag slecht te beginnen, maar niks meer aan t handje. Was echt goed te pas vandaag:)

Het gaat al beter met mijn meisje. Ze heeft gisteravond heel klein beetje gegeten , over de hele dag nam ze kleine slokjes drinken en vanaf ongeveer 15.00 uur heeft ze niet meer gespuugd…



Ze is nog wel wit en wil nog steeds niet eten, maar drinken gaat iets beter en ze gaat alweer met der loopfiets door het huis heen…