december 2013/januari2014 stoppers...Tamara24 is zwanger!!!!

@kimstroom, klopt ik was januari 2011 ook gestopt en inmiddels loopt er een heerlijke peuter rond in ons huis.

Was jij toen ook getopt?

Nu gaan we voor een 2e kindje, best spannend…



onze kleine man poept sinds het weekend op het potje, plassen lukt nog niet zo goed, hij begint dus andersom

@lisa idd. Gisteravond heeft hij ook op het potje gepoept. Zo gaaf. Ben benieuwd of hij het ook echt gaat begrijpen if dat het een opvlieging was van een paar Kerr goed en dan toch gewoon weer de luier om.



Vandaag hoef ik de hele dag niet weg. Dus hij kan de hele dag zonder luier lopen. Kijken hoe het gaat.



Bij de orthopeed was het allemaal goed. Maaaaaar hihihi mag nog twee maanden niet tillen en dus ook niet begonnen met opbouwen ban mijn werk als verpleegkundige. Maar dat wist ik eigenlijknook wel. Verder niet eerder kracht zetten als dat de beweeglijkheid helemaal terug is. Verder niet strijken en geen zwaar huishoudelijkwerk. En nog een aantal dingen. Maar goed kan me erbij neerleggen omdat ik weet dat als het goed is ik straks weer alles kan wat daarvoor niet meer kon.



Zo een heel verhaal.

@karin ah nog even rustig aan dan, maar gelukkig gaat het goed



@ilse jep ik ben ook van die groep, maar als ik dat zo tel dan heb jij niet heel lang meegeschreven haha. Ons muppie is alweer anderhalf…wat gaat het allemaal toch snel he…wel grappig



hier hard aan het proberen om een,konijnenhok in elkaar te zetten ikea :roll:

ikea is er niks bij…maar ach vanmiddag de nieuwe bewoner ervan ophalen. En dan is er hier weer een bewoner meer naast ons drieën, de twee goudvissen en onze hond haha. Kan niet wachten!

Welkom Lisa.

@ Karen, lekker je laten verzorgen door je familie en Vriend(in)en :smiley: :dance: neem de tijd.



Ik werk ook in de zorg en doe daarnaast nog een SPH opleiding, zit in het laatste half jaar dus druk met afstuderen… Dit vraagt wat veel op het moment maar probeer mijn balans te houden.



Hoe gaat het bij alle dames?

@robin dat verzorgen komt zeker goed. Heb lieve familie en lieve vriendin(nen) om mij heen. :smiley:



Succes met je studie. Je kunt het. Ff de laatste loodjes, maar deze kunnen idd soms wel het zwaarst wegen.

Zet hem op

@ Karen marieke: Fijn dat de orthopeed tevreden was. Nu nog even geduld en dan straks weer meer kunnen dan je kon, heerlijk!



@ Robin, de laatste loodjes zijn vaak het zwaarst… Succes met het afronden van je studie!



Hier 1e dag rookvrij. Vindt het niet tof haha. Ben heel onrustig, maar alles voor het goede doel. Scheelt een hele hoop dat ik echt flink verkouden ben en eigenlijk niet zo’n zin heb nu…

Sabje. Goed bezig. En houd vol. En zet hem op.

Robin : Succes met het laatste deel van je studie !



Sabje : Goed zo ! Probeer vol te houden !



Karen : Gelukkig dat alles goed was bij de orthopeed. Wat goed van je mannetje !



Mijn meisje heeft vandaag ook best vaak aangegeven dat ze moest plassen en dat heeft ze ook netjes op de wc gedaan. Vanavond zelfs op de wc de grote boodschap gedaan !

Wat kan je je dan trots voelen als moeder, dus ik snap je gevoel Karen !





Hier zijn we weer aan de klus. Volgens de app womanlog , is 28 jan mijn eisprong…

Tijgetje: Ook al zo’n knap kind :slight_smile: super goed hoor! Ik kan me indenken dat je je trots voelt.



Hier ook al tijden WomenLog, maar ook gewoon zodat ik ongeveer wist wanneer mijn menstruatie zou beginnen… nu inderdaad handig voor de eisprong. Volgens mijn womenlog ook de 29ste geloof ik, telefoon ff niet bij de hand…



Hoe gaat het met de andere dames??

@sabje heel goed, volhouden nu! Ik ben in kan 2011 gestopt, toen we begonnen voor de eerste. Cold turkey, ik dacht zo nu heb ik de motivatie dan is het gewoon een kwestie van doen. En gelukt.



@dames met zinderlijk wordende kinderen, fijn hoor! Ik ga tegen de zomer is kijken met Esmée.



@dames aan de klus, succes :dance:



hier gister onze nieuwe aanwinst gehaald echt heel erg schattig! 8weken oud en totaal niet bang. Staat nu nog even in een kooi in de garage maar straks mag het in het nieuwe hok achter…ben eens benieuwd. Tot nu toen vind Esmée het allemaal geweldig gaat steeds de kooi zoenen

@ kimstroom. wat schattig, hebben jullie al een naam bedacht? Misschien een foto bij ons foto topic.



@ Sabje hoe bevalt je tweede dag rook vrij?.. Door zetten he je kan het! :dance:



Hier alles nog rustig, moest gister onge. worden maar is niet gekomen. 8) Ik voel me niet anders en heb af en toe buik pijn (de maandelijkse krampen) Denk dat het komende dagen komt. Misschien wat vertraging ivm stress. We wachten af.

@ tijgertje wat leuk. En wat een dotje 8 weken oud. Geniet ervan. En veel op schoot nemen worden ze mak en kalm van.

Leuk hoor



Dames klusse. En zet hem op.

Ik weet mijn cyclus nog niet zo goed. Dus daar op asn het wachten

Denk dat ik volgende week ongesteld moet worden maar weet het gewoon niet zeker. Afwachten dus.

Ik ben na de bevalling van achaz niet meer aan de pil geweest.

Omdat ik altijd heel goed mijn ei voelde (heeeeeel pijnlijk) dit door een operatie die ik heb gehad.

Maar de afgelopen tijd voel ik hem niet meer. Dus het is allemaal ff afwachten.

@karen marieke wrote:

@ tijgertje wat leuk. En wat een dotje 8 weken oud. Geniet ervan. En veel op schoot nemen worden ze mak en kalm van.

Leuk hoor




denk dat je mij bedoeld :wink:

hmm afwachten,dan…



@robin ja ze gaat pip heten :inlove:

hmm even afwachten dan maar…je lichaam kan raar gaan doen als je zwanger wilt worden



zal proberen een fotootje in het showforum te zetten

@kimstroom ooo sorry ff niet goed gelezen.

maar idd een foto zou leuk zijn.



@robin wat spannend meid. maar idd wacht het nog ff af. en anders er over een paar dagen er toch maar een test tegen aan gooien. dan weet je het zeker en hoef je ook niet langer in twijfel te zitten.

succes met je opdrachten van school.



hier ff relexen na een druk ochtendje. eerst fysio daarna een nieuwe bril uitgezocht voor naast mijn lenzen.

vervolgens na het gemeentehuis om te kijken of we bij ons huis naar voren mogen uitbouwen en dat mogen we joepie. wanneer nog niet bekend hoor. eerst de keuken erin zetten en de kamer op zolder afmaken voor ons meisje. en dan kijken wat het gaat kosten en hoeveel geld we overhouden en terug krijgen van de belastingdienst.

en nu ff zitten en relexen

Ben dan wel niet gestopt in december of januari maar kwam bekende naam tegen:-)



KimStroom wat leuk om te zien dat jullie ook voor een tweede gaan:-) Hebben met elkaar geschreven in 2011. Uiteindelijk schrijf ik met een aantal van het forum toen nu nog op Facebook. Inmiddels zelf al 30 weken zwanger van de 2e… Hoop dat je snel met positief bericht komt!

@Puck78 wrote:

Ben dan wel niet gestopt in december of januari maar kwam bekende naam tegen:-)



KimStroom wat leuk om te zien dat jullie ook voor een tweede gaan:-) Hebben met elkaar geschreven in 2011. Uiteindelijk schrijf ik met een aantal van het forum toen nu nog op Facebook. Inmiddels zelf al 30 weken zwanger van de 2e… Hoop dat je snel met positief bericht komt!




Oh wat leuk! :inlove: Dank je wel!

Al weer 30 weken…laatste loodjes langzaam al dan spannend!!

oh heb het showforum gespamd :mrgreen:

@ Robin, afwachten maar wanneer je menstr. nu komt… Misschien ben je al wel zwanger, dan zou je de eerste zijn van ons clubje!



Karen: Lekker een relaxmomentje. Hier komt er vandaag ook zeer weinig uit mijn handen…



Kimstroom: Gezellig zo’n nieuwe huisgenoot! Ik ben benieuwd naar de eerste foto’s!



Ik had gehoopt dat het makkelijker zou worden, maar das misschien nog wat vroeg voor de 2e dag. Gister ging het me beter af… Niet dat ik gerookt heb hoor. Ik snaai wel wat meer, maar dan vooral in fruit en af en toe een kauwgompje, maar goed. Alles voor het goede doel…



Vannacht wel super slecht geslapen, dus vanavond maar op tijd naar bed… :zzz:

@sabje. Houd vol. En idd met dag twee gaat het nog niet makkelijk trek daar nog maar ff voor uit. Zet hem op.



Dames ik hoor jullie over womanpro

Wat is dat? Heb er nog nooit van gehoord.

Womanlog is app voor de tablet of telefoon :wink: