hier eergisteren de informatrice van moeders voor moeders geweest. klein half uurtje binnen geweest en toen was ze al weer weg.
leuke vrouw was het wel.
nog mooie wikkeldoek gekregen, erg leuk en lekker zacht.
vanaf aankomende woensdag mag ik starten. heb de eerste lading flessen al in huis dus die staan er klaar voor.
verder gister met de kids naar de efteling geweest altijd gezellig, we hebben abbo dus gaan vaker er naar toe.
vandaag weer dagje werken en dan 4 daagjes vrij!!!
hopelijk is het een beetje lekker weer.
balen tijgertje op naar de volgende.
jammer sabje dat je al voelt dat de ongesteldheid er aan komt, hopelijk dan de volgende ronde raak!
Tamara, leuk de efteling hoor!! Wij zijn afgelopen winter geweest nog.
Hoe ging dat met de informatrice van mvm? Lijkt me leuk! Gelukkig was het een leuk mens
Hoe gaatbhet met de andere dames?
hier druk maar voldaan dagje gehad.
Hoe is het met jou Sabje 1 dag voor je NOD ??
Ja, ik voel me wel ok. Ben er zeker van dat mijn menstruatie komt, ik herken de signalen steeds beter. Ach, ik heb geen haast, al had ik liever wat anders in handen gehad…
Heb je wel een leuke drukke dag gehad dan?
Zoals ik al had aangevoeld, gisteren dus ongesteld geworden. Geen ramp. Gelukkig wel gewoon weer 28 dagen. Die 24 dagen cyclus van vorige maand was dus hopelijk eenmalig.
Hoe gaat het verder met iedereen?
hallo hallo
na een hele lange tijd kom ik ook weer eens ff buurten.
hier gaat het goed. ik groei al mooi. verder moet ik wel om de zoveel tijd blijven eten anders word ik heel misselijk.
maar we mogen niet klagen.
we zijn verder vorige week lekker op vakanatie geweest met de caravan.
was heel leuk maar ook wel erg koud.
dat was wel jammer maar goed we waren met ongeveer 25 man. dus dat mag de pret ondanks de kou niet drukken.
verder hebben we nog een geweldig nieuwtje gekregen.
mijn zus heeft vorige jaar nazomer een buitenbaarmoederlijke zwangerschapo gehad.
waarvan ze niet herstelde en uit eindelijk bleek ze het syndroom van graves te hebben dat komt aan het licht door een zwangerschap
heeft veel met de schildklier te maken.
ze mog eigenlijk een jaar niet zwanger wroden.
maar ze is nu toch zwanger en wel bijna 13 weken
zo vet zo vet
we zijn zo blij voor haar en ook dat we maar 5 weken schelen is toch fantastisch.
zij is mijn laatste zus die nog geen kinderen heeft. dus helemaal mooi
@tamara wauw je bent zwanger gefeliciteerd super goed.
hoe gaat het met je
@andere dames. oo meiden het zit jullie niet mee met de zo graag gewilde zwangerschap.
ik hoop en duim dat jullie gauw een positieve test mogen krijgen.
jammer sabje, hopelijk volgende ronde raak
karenmarieke, wat fijn voor je zus dat ze zwanger is en wat gaaf om het samen mee te maken.
lijkt me echt geweldig.
hier gaat het nog steeds erg goed, we hebben het nu iedereen al verteld, wij kunnen onze mond toch niet houden :oops:
dus gisteren de laatste mensen die we het zelf wilde vertellen een bezoekje gebracht.
Iedereen reageert eigenlijk heel positief dus dat is erg leuk
tis toch de vierde en das niet voor iedereen hetzelfde gevoel.
vandaag nog een dagje vrij, dus lekker in het zonnetje zitten in de tuin.
hey hoe is het met iedereen?
Hier vandaag begonnen met de moeders voor moeders, de kids vinden het helemaal grappig, mama plast in een kannetje :mrgreen:
ach ja voor het goede doel, heb ze het een beetje uitgelegd, geloof dat ze het wel een beetje begrepen.
verder nog geen misselijkheid dus ik hoop heel erg hard dat dat zo blijft.
@tamara succes.
ik ben er gelukkig klaar mee. was het op het eind wel zat. maar dat is volgens mij heel normaal.
hier vonden mijn kids het ook wel erg interessant.
maar idd het is voor het goede doel.
hier heel moe. heb twee gebroken nachten gehad. 1 door mijn zoontje van 2 die het leuk vond om in de nacht wakker te zijn en niet meer te willen slapen.
en vannacht zijn we bezig geweest met ons meisje die buikgriep heeft en dus lag te spugen en dunne ontlasting had. echt zo zielig.
dus vannacht 5 uur gerslapen en die nacht daarvoor 6.
echt niet grappig.
hopen gaat het vannacht beter en kan ik mooi een paar uurtjes maken.
vanavond wel een een bezoekje bregnen aan de verloksunidge. dat is wel weer een mooi vooruitzicht.
Hallo allemaal,
Mag ik hier ook meekletsen? Ik ben in januari gestopt met anticonceptie (Mirena) en wij willen graag een derde wondertje op de wereld zetten!
Hoi meiden
Hier gaat het goed. Op het wachtbankje… Afgelopen zondag zat mijn zwager me uit te horen omdat hij echt denkt dat ik zwanger ben en hij dacht dat ik het ook al wist maar niks wilde zeggen. Voor zover ik weet ben ik het echt niet. Dus ik alle datums genoemd van de laatste test/ongi worden enz. Volgens mij gelooft hij me in ieder geval met dat ik van niks weet. We zullen volgende week wel zien.
Weer wat mails gemist… Vond het al zo stil met 5 dgn geen reacties.
@ KarenMarieke leuk dat je ondanks de situatie toch tante gaat worden !!
@ Sabje jammer en hopelijk nu wel raak
@ Ravi van mij mag je hoor gezellig. en succes !!
Hey
Ravi tuurlijk ben je welkom, hopelijk heb je gauw een positieve test in handen.
venix, duimen draaien dat het gelukt is deze ronde.
grappig dat je zwager je zo uithoorde, weten de meeste bij jullie ook dat jullie bezig zijn?
Hier hadden we het de dichtbij staande familie verteld dat we nog voor een vierde wilde gaan.
hier nu lekker 3 dagen vrij en dan moeten de kids maandag ook weer naar school.
dit weekend vol verjaardagen, 4 te gaan, de jongste een kinderfeestje en dan Moederdag natuurlijk dus druk weekendje voor de boeg, maar wel gezellig.
@ravi welkom. heel veel succes en ik hoop dat je gauw een mooie test in handen hebt.
hier mijn meisje nog steeds ziek. vandaag toch maar de huisarts geweest want ze blijft spugen. heb zetpillen gekregen. het leek overdag wat beter te gaan.
maar vanavond rond etenstijd kwam toch alles er weer uit.
zo zielig.
ze krijgt al helemaal van die ingevallen oogjes.
ik houd haar goed in de gaten.
verder nog een mooi nieuwsje. ik denk dat ik vanavond voor het eerst ons kleine kindje heb gevoeld.
zo mooi zo appart. ik weet het niet zeker. maar het voelde echt als kleine schopjes.
Hey karenmarieke, hoe is het nu met je kleine meid, altijd zo sneu als ze zo ziek zijn. veel beterschap met er.
en wat een leuk nieuws de kleine gevoeld, altijd zo speciaal, word het allemaal nog echter van :inlove:
Hier het gewone leven weer begonnen, kindjes vanmorgen weer naar school gebracht dus weer stil in huis. vind het altijd reuze gezellig als ze vakantie hebben, en weer erg jammer als die weer voorbij is.
Maarja het hoort erbij.
Verder gaat het hier wel goed, vanmorgen even lichtjes wat misselijkheid gevoeld maar na wat drinken ging het al weer weg dus dat viel mee.
hoe is het met de andere dames?
Dank voor jullie welkom!
Karen marieke, wat gaaf dat je jullie kleintje gevoeld hebt! Ik hoop echt zo dat me dat nog één keertje gegund is :inlove:
Heel veel beterschap voor je kleine meisje. Ik hoop dat ze snel opknapt!
Sowieso, alles nog één keer heel bewust meemaken, ik kan bijna niet wachten!
Ik zit op het wachtbankje, net mijn ei gehad, NOD is 26 mei als het goed is. Spannend!!
Zo dan… Daar was ik ook weer wens… Beetje druk hier…
Tamara, moeders voor moeders, goed bezig! Leuk dat je kids het zo grappig vinden… Leuk dat iedereen zo positief op je zwangerschap reageren…!
Karen Marieke, gefeliciteerd met de zwangerschap van je zus! En hoe tof dat je de kleine al gevoeld hebt! Lijkt me heel bijzonder!
Ravi, welkom!! Veel klusplezier!
Venix, hoe staat het er mee? Niet ongi dag vandaag, spannend!!
Hier weer een tijdelijk baantje in de wacht gesleept. Vanochtend nog ergens anders geweest en dat was helemaal top! Hopen dat dat wat wordt!!
Verder deze maand ff rust. Afgelopen dagen is het er nauwelijks van gekomen en dit weekend wordt het ook niks. Vandaag begonnen bij mijn nieuwe werkgever, dus gesloopt. Morgen weer hele dag, dit weekend gaan we gescheiden van elkaar weg dus ik denk dat het niks wordt… Ach, geen haast. Zullen het zien…
Sabje gefeliciteerd met je nieuwe baan spannend!!
Hier nog niks te melden. Geen ongi en nog geen test gedaan. Ook niet echt het gevoel dat de ongi eraan zit te komen. Wacht geduldig af mag van ML zaterdag pas testen
Nieuwe baan is veel gezegd hoor. In eerste instantie is de opdracht voor twee tot drie weken…
Spannend hoor! Twee dagen is te overzien, komt goed! Succes met het wachten nog maar even dan!