december 2013/januari2014 stoppers...Tamara24 is zwanger!!!!

Hoi meiden,

Was ff afwezig maar ben er weer. gefeliciteerd met nieuwe baan lekker.

Maandag hebben we het hartje gehoord. Heel grappig. Maandag afspraak maken voor 20 wk echo.

Weekend wat leuks doen dames? Het wordt heerlijk weer dus lekker naar buiten.

fijne dagen

venix spannend!!

sabje fijn dat je weer voor een paar weken werk hebt. hopelijk komt er snel iets op je pad wat voor langere tijd is.

hier gisteren bij de verloskundige geweest voor de vroege echo. het hartje klopte nog erg langzaam dus ze vermoed dat we minder ver zwanger zijn maar dat gaat ze de volgende keer bekijken.

Helaas was er ook minder goed nieuws.

Ik heb rondom de kleine 4 cystes zitten.

Dit heb ik in de zwangerschap van Nathalya ook gehad en dit restulteerde in heel veel pijnen en uiteindelijk met een spoedoperatie in de 18 week van de zwangerschap omdat de cyste groeide en toen ondertussen een diameter had van ruim 10cm, waardoor nathalya ruimte verloor en de bevalling in gang gezet werd.

Gelukkig werd de bevalling met de operatie stilgelegd en hebben ze de cyste inclusief een van mijn eierstokken eruit kunnen halen.

met nathalya is uiteindelijk alles goed gegaan en ze is met 40 weken geboren.

Nu dus weer cystes te zien en dit keer 4

het gebeurd wel eens vaker dat die te zien zijn bij zwangere vrouwen en vaak verdwijnen die ook weer maar door mijn voorgeschiedenis is het wel erg zorgelijk.

Nu over 4 weken weer een echo en gaan we heel erg hopen dat de cystes dan verdwenen zijn, zo niet dat ze dan in ieder geval niet gegroeid zijn en anders moeten we gaan bekijken of we ze uit voorzorg moeten gaan verwijderen zodat het niet zo slecht kan gaan als de vorige keer.

Dit is een behoorlijke domper en heeft ons blije gevoel helemaal ondergesneeuwd.

het zullen 4 lange weken worden nu.

ben ik ook weer even…

Tamara , dat is dan toch wel even schrikken… Sterkte met de 4 weken wachten…

Venix , nog geen ongi ?

Ook nog niet getest ?

Hier op het wachtbankje…

Verder druk met inpakken en nog steeds gezeur met de bank, dus nog steeds geen zekerheid over ons nieuwe huis. We hebben op ons oude huis al wel het verkochtbord gekregen. Die vrouw heeft alles rond…

Bah Tamara… Hopelijk krijg je er niet teveel last van en valt het allemaal mee. Zou niet mooi zijn als het fout loopt.

Hier nog geen ongi te bekennen en vanmorgen een spierwitte test… :cry: Irritant die onzekerheid.

De spanning is eraf hoor meiden… Ik ga voor een februari kindje ipv januari :wink:

Balen Venix !

Wat jammer Venix!

venix jammer zeg!

Tijgertje balen dat er nog steeds geen zekerheid is rondom jullie huis. hopelijk komt het allemaal goed.

Hier zondag rozige slijm verloren paar keer was niet heel veel maar toch maar eventjes gebeld. zolang ik geen krampen kreeg en meer bloedverlies was er waarschijnlijk niet veel aan de hand.

Verder heeft het ook niet doorgezet dus we hopen op het beste.

Donderdag heb ik de intake en dan kijken we nog een keertje gauw met de echo of het goed zit.

:pray: Tamara hopelijk is het niets.

Tamara hopelijk zet het niet door… :hug:

was ik weer, erg lang geleden…

Tamara, gefeliciteerd! maar tegelijkertijd ook veel sterkte, wat een verhaal zeg. Hopelijk mag het goed gaan.

Ravi, welkom, leuk dat je meeschrijft

Venix, balen…

Hier zijn we voor de volgende ronde gegaan, nu op wachtbankje, rond 1 juni is mijn NOD. 3 verschillende cyclus, 28, 29 en 30 dagen. Niet heel veel verschil, maar toch lastig

Karen, leuk dat je de baby voelde, speciaal hoor.

We zijn erg druk met van alles in huis. ipv nieuwe eethoek is het een complete nieuwe inboedel geworden We zijn er erg blij mee, nu wat nieuws, nadat we jarenlang met 2e hands deden. (en echt niet meer mooi vinden) (excl. bank) Helaas is de levertijd wat later en zijn onze oude meubels verkocht, deze gaan binnenkort weg, dus dat wordt kamperen in eigen huis. Dus druk bezig met kasten uitzoeken en opruimen, wat een spullen kan een mens verzamelen en jaren niet gebruiken!

@ tamara, wat spannend. Hoop dat alles goed komt.

In deze drukke hectische tijd heb ik nog even leuk nieuws te melden :

2 dagen voor mijn nod , vanmiddag digitale test van clear blue gedaan en hij gaf aan : ZWANGER !! :dance:

Ik vind het wel een beetje eng, vanwege de mk in december, maar we gaan van het goede uit…

Tijgertje wat super !! Gefeliciteerd

Hier vandaag echo gehad, helaas niet positief.

Hartje klopte maar nog steeds erg langzaam

Kindje was in een week tijd ook maar 1mm gegroeid, das echt veel te weinig.

Waren nog meer cystes te zien, zowel in als buiten de baarmoeder dus ook dat zag er niet heel erg goed uit. Dinsdag gaan we weer een echo krijgen. Maar we moeten er rekening mee houden dat het misgaat.

Tamara wat een vreselijk nieuws ! :hug:

Veel sterkte ! Ik hoop voor jullie op een wonder en dat dinsdag het hartje weer goed klopt en dat het kindje wel gegroeid is…

:hug: :hug: :hug: Tamara.

Tijgertje voor jou gefeliciteerd !!!

Hey dames,

Helaas is gisteren toch de miskraam begonnen, ben het vruchtje nog niet verloren maar het bloeden is wel gestart. nu even afwachten en dan waarschijnlijk volgende week donderdag een echo om te kijken of alles eruit is gekomen.

En of de cystes verdwijnen.

Als de miskraam helemaal achter de rug is dan gaan we afspraak plannen met de gynaecoloog om te bespreken hoe en wat met de cystes en of het nog verstandig is om het hierna nog te willen proberen. :cry:

aaaaawh Tamara… Heel veel sterkte !!! Blijft altijd vervelend zulke dingen (weet ik helaas uit ervaring) :hug: :hug: :hug:

Ben ik ook weer…

Tamara, een miskraam. Super heftig natuurlijk voor je. Heel veel sterkte de komende tijd!! :hug:

Tijgertje, zwanger!! Gefeliciteerd!! Ik hoop en duim dat alles goed mag gaan, lekker genieten van je zwangerschap al begrijp ik best dat je daar nog voorzichtig mee bent. Ik ga ook voor jou heeeeel hard duimen!!

Hopen dat het gedoe met het huis gauw voorbij is en dat je het allemaal rond kunt maken. Dat zou nu natuurlijk wel helemaal fijn zijn. Had je een positief voorgevoel?

Venix, jammer dat je niet zwanger bent, op naar de volgende ronde! Blijf hoop houden, het komt goed!

Lisa, allemaal nieuwe meubels, leuk hoor! Hopelijk duurt de levering niet nog langer. Succes met het uitruimen van al je kasten, daar ben je inderdaad vast heel druk mee.

Dubbel bericht nu. Ene kant het verlies van Tamara, anderzijds het goede nieuws voor Tijger… Heftige dingen zo.

Hier is mijn nieuwe baan na 5 dagen weer ten einde. Ze hadden iemand anders gevonden die vanaf 1 juni daar kon beginnen en een stuk meer ervaring had. Naja, dikke prima wel, want ik vond het er verschrikkelijk.

Gelukkig heb ik al wel een andere baan! Over een paar maandjes kan ik daar beginnen. Super leuke praktijk, ook al een ochtend meegelopen. Helemaal mijn ding. In ieder geval voor zwangerschaps.vervanging, en als ik me niet vergis daarna voor 2 dagen in de week.

Daarmee wel besloten om het even rustig aan te doen wbt het zwanger raken. Het is een super mooie kans, en het zou te slecht uitkomen als ik daar na de zwangerschaps.vervanging weg moet omdat ik dan zelf met verlof ga. We wachten er de komende 2/3 maand even mee.

Daar baal ik super van, maar het is voor het goede doel. Deze maand is het er ook totaal niet van gekomen, 1 goede kans zeg maar haha. Zal ook wel niks worden…

Voorlopig dus maar even op een laag pitje.

Ravi vandaag je nod ???

Sabje Balen dat je baan niet door ging , maar wel leuk dat je al wat anders heb gevonden ! En besloten om even een stop in te lassen …

Tamara hoe is het nu bij jullie ? Heel veel sterkte de komende tijd met dit grote verlies …

Lisa leuk allemaal nieuwe meubels ! Succes met wachten en succes met alles uit/op ruimen …

Hier : Kan het nog steeds niet geloven dat het nu “zo snel” raak is… Ik heb de testen in het sf gezet …Heb ook nog geen kwaaltjes… Ook nog steeds geen zekerheid over ons nieuwe huis …