december 2013/januari2014 stoppers...Tamara24 is zwanger!!!!

@sabje373 wrote:

Robin, ik vind het idd heel slecht hoe ze zijn omgegaan met je zus! Niet netjes… ik snap datje er daarom niet aan mee wil doen…

Dat was ik :smiley: maar inderdaad dat is de enige rede want wat ik al zei het is wel een goed initiatief.

Sabje , ik gebruik de hele dunne sticks van sensitest…

Venix , beetje onbeschoft hoe ze met je zus zijn om gegaan bij MvM. Ik heb er bij mijn miskraam geen problemen mee gehad.

Tamara spannende datums konen er aan voor je…

MvM , ik heb nu twee keer mee gedaan en denk dat ik de volgende keer weer mee ga doen. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de tweede keer de flessen meer vond stinken dat de eerste keer… Het leuke was dat ik twee keer dezelfde consulente had…

venix das idd bepaald niet netjes, raar dat ze met zo iets kwetsbaars zo om gaan. hoe is het met jullie beestje, alweer beetje opgeknapt na de operatie.

sabje hier idd ook zo, maken van dichtbij nu mee hoe zwaar het is als het niet wil lukken. neef van mijn man en zijn vrouw zijn al 2,5 jaar bezig. erg zwaar voor ze. vandaar dat ik het nu ook echt ga doen.

hier verder nog niet echt last ergens van, had vanmorgen wel het idee dat ik meteen wat moest eten maar echt misselijk was het gelukkig niet.

Is inderdaad niet netjes daarom dus besloten om er niet aan mee te doen.

Me onze hond gaat het wel redelijk hoor. Als hij zijn kap om heeft is hij echt zielig maar zodra deze af is (bij het uitlaten en eten) is hij weer de spring in het veld die we altijd hebben gehad.

Kwaaltjes kwamen bij mij allebei de keren pas rond de 5-6 wk. Dus komt vast wel Tamara.

Bij mij meestal ook iets verder in de zwangerschap en dan vooral de vermoeidheid,

weet dat ik bij de vorige zwangerschappen de hele periode het liefs om half 8 met de kinderen mee in mijn bed lag.

Ben benieuwd hoe dat nu gaat.

Fijn dat het met jullie hond al weer zo goed gaat, hopelijk heeft het iets geholpen bij het trekken en druk doen.

wij hebben een 7 jarige half hoge jack russel. kan ook een erg druk beestje zijn maar je merkt dat hij wel al wat ouder begint te worden.

enige nadeel het blaffen tegen andere honden bij het wandelen, maar verder echt superlief beest

Heeft iedereen een leuke koningswater gehad??

Hoe gaat het met iedereen?

Vanmorgen eerst naar de kleedjesmarkt en springkussens geweest, daarna naar Ikea om ideeen op te doen voor het nieuwe huis…

Ik zie dat we niet veel schelen met nod Sabje…

Hier heel moe en veel misselijk, maar de test gister bleef spierwit…

(Misschien te vroeg getest)

Even een vraagje ;

ze vertelde mij dat 14 dagen na je eisprong je nod is.

14 april (dag12 van mijn cyclus) positieve ovutest.

28 april (dag 26 van mijn cyclus) zou dan mijn nod zijn. Dat is maandag…

Klopt deze berekening ?

He Tijger,

Het scheelt inderdaad niet heel veel. Spannend hoor! Dat zou betekenen dat je deze maand meteen succes hebt met de ovulatietesten… Als dat zo bestel ik ze ook haha.

De fase tussen je eisprong en menstruatie heet de luteale fase. Gemiddeld genomen duurt deze fase idd 14 dagen, maar dat hoeft niet. Het kan gewoon per persoon verschillen…

Maandag anders nog eens testen?

Hier gisterochtend naar het dorp geweest waar ons nieuwe huis gebouwd word. Volgens de notaris erg gezellig elk jaar. Was inderdaad gezellig!!

Daarna nog even bij de nieuwe buren op bezoek geweest die nu al daar wonen en uitkijken op de bouwplaats. Erg leuk om ze wat beter te leren kennen.

Tijgertje wat ik altijd heb begrepen is dat de tijd tussen je eerste ongi dag en je eisprong kan verschillen maar dat de periode tussen eisprong en NOD altijd 14 dgn is. Dus dan zou je berekening kloppen.

Dat is niet altijd 14 dagen, dat probeerde ik juist gisteren uit te leggen… Een vriendin van mij heeft een LF van 10 dagen, wat de kans op zwangerschap klein maakt ivm de tijd die nodig is voor het innestellen. Over het algemeen genomen is de LF 14 dagen, maar zeker niet áltijd…

staat toch ook bij voor zover ik weet…

Dank je wel dames voor de uitleg. Ik wacht het gewoon even af…

Is nu de tweede maand dat ik ovutesten gebruik…

Venix , leuk dat je dat al mee gemaakt hebt, weet je gelijk dat het daar gezellig is…

hoi hoi meiden,

Ik kom hier nog even piepen, hoe gaat het intussen met jullie?

Ik hoop dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben.

Liefs

Hier vanmorgen ongi geworden. 26 dagen cyclus…

ow balen tijgertje, ik duim voor de volgende ronde!!!

hier gaat het goed, buiten wat vermoeidheid en wat rommelen van mijn darmen, niet echt ergens last van.

hopelijk blijft dat zo.

morgenavond komt de vrouw van moeders voor moeders langs, ben erg benieuwd.

hier verder drukke boel, kids hebben vakantie dus alle BSO kinderen die ik normaal maar een paar uurtjes in de opvang heb zijn er nu ook de hele dag.

dus vandaag een huis vol gehad.

maar ik vind het reuzegezellig zo’n huis vol kinderen.

Gezellige drukte zo Tamara.

Balen tijgertje. Op naar de volgende ronde zou ik zeggen.

Hier de klusdagen weer aangebroken en een dochter die vervelend is. Doodmoe zijn omdat ze te weinig geslapen heeft maar ondertussen niet willen slapen en bij elk klein dingetje huilen. Erg vermoeiend zulke dagen. Gister lekker met zijn alle stukje wezen fietsen en onderweg nog even in de speeltuin met kinderboerderij gespeeld.

Gezellig druk Tamara !

Venix , succes en plezier met klussenq !

Was nog vergeten te melden :

Ben super trots op ons meisje !! :mrgreen:

( klein beetje ook op mezelf)

Vanmorgen bij de kinderarts geweest en ze is 98,5 cm en 20,6 kg (met luier , sokken en romper aan)

Ondanks de vele verjaardagen en feestdagen is ze toch afgevallen.

Vorige keer woog ze 21.2 kg (helemaal naakt)

hey wat goed tijgertje, moet ze veel afvallen of ben je er bijna?

hier juist de andere kant met onze kids, zitten met ondergewicht of tegen ondergewicht aan das ook lastig.

onze oudste is bijna 11 en weeg 24 kilo bij een lengte van 1,27 dat mag nog onze andere 2 zijn bijna 6 en bijna 7 en wegen 15 en 16 kilo is ook best lastig om te zorgen dat ze genoeg binnen krijgen om juist niet af te vallen.

venix, succes met je kleine meid niet leuk als ze niet in der hum zit.

hopelijk slaapt ze vannacht even goed bij.

en jullie succes met klussen, duimen draaien voor jullie dat het mag lukken deze ronde

zo drukte hier in huis is bijna voorbij.

de oudste staat nog onder de douche en die gaat zo ook naar bed, en dan is de rust helemaal wedergekeerd.

manlief is nog werken tot 22:00 dus het rijk alleen :smiley:

Tamara, ze moet richting de 14a15 kilo…

Maar dat je kind te licht is , lijkt me ook wel lastig…

Als ze dan een keer goed ziek zijn, hebben ze weinig om op te teren…

Ilse, hier alles goed. Ik hoop ook gauw op een positieve test, we zullen het zien. Hoe gaat het met jou, hoe voel je je? Al bezig met de voorbereidingen?

Tijger, 26 dagen is voor jou best kort toch?? Wanneer had je nou de positieve ovulatietest ook al weer? Dan kun je uitrekenen hoelang je LF is… Wel balen hoor, ik had het zoo gehoopt voor je! En wat super dat je meissie is afgevallen! Knap van haar en van jou, want je zult haar vast wel een en ander moeten onthouden. Lijkt me niet makkelijk maar gaat de goede kant dus op

Tamara, drukke boel dus voor je met al die kids, succes!! Het lage gewicht bij je kids lijken me lastig, omdat ze dan ook zo weinig reserves hebben…

Venix, succes met klussen! Hopelijk snel raak voor je!

Hier gaat het goed. Verveling begint vreselijk toe te slaan, maar goed. Verder is mijn menstruatie in aantocht, ik voel het aan alles. Nu ga ik mijn mandje opzoeken en lekker lezen. Voor de werkers onder ons, bijna weekend!!!