december 2013/januari2014 stoppers...Tamara24 is zwanger!!!!

Mijn keel is helemaal over. Verwacht morgen gewoon ongi te worden misschien als ik echt overtijd ga dat ik nog een keer test maar voor nu wacht ik gewoon af.

Lisa veel plezier met knuffelen deze week… :wink:

Venix , gelukkig is je keel helemaal over !

Hier al 4 dagen aan het testen met ovutesten. De eerste 3 bleven spierwit. Degene van vanmiddag knalde in eens van de test af… Dus vanavond en morgen nog maar even even knuffelen met vriendlief… Ik zit nu op dag 12 van mijn cyclus (uitgaande van een 28 dagen cyclus)

• even een vraagje *

Kunnen jullie je eisprong voelen en wat voel je dan ?

Ik had vanmorgen een beetje zeurderig gevoel in mijn buik… Maar weet niet of dat met de eisprong te maken heeft…

Tijgertje succes met klussen :wink:

Ik heb soms wel het idee dat ik me eisprong voel. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen niks gemerkt maar nu heb ik inderdaad een beetje raar gevoel onder in me buik.

spannend venix.

lisa veel knuffelplezier!

tijgertje wat een gedoe met jullie huis.

hopelijk krijgt ze gewoon de hypotheek en kunnen jullie ook aan de slag.

hier op het wachtbankje op het moment, nergens last van dus we zullen zien.

karen fijn dat manlief weer thuis is.

robin super een goede echo heerlijk.

Spannend Tamara ! :pray:

Net ons meisje naar de psz gebracht, die gaat vandaag trakteren omdat ze vrijdag jarig is. Zal vanavond even foto’s plaatsen (via pc) van de traktaties…

Haar stoel was al versierd en om 11.00 uur mag ook langs komen om het feestje mee te vieren…

Gisteravond zijn wij voor het hypotheek gesprek geweest ebn bij ons zit het goed. Nu maar hopen dat die vrouw het krijgt…

@ tijgertje, spannend van het huis zeg. Wat een gedoe allemaal. We hopen met jullie mee. Dochtertje morgen jarig, gefeliciteerd alvast.

@ Lisa, lekker knuffelen

@ venix, ik had niet het gevoel dat ik eisprong voelde. Had ook weinig last van maandelijks gedoe. gelukkig. fijn dat je keel over is.

Hier zondag mijn opa en oma verteld van beide 86. ZO bijzonder moment en mooi dat ik ze nog goed bij zijn om het te kunnen vertellen. Ze vonden het helemaal leuk. Straks weer naar school, merk dat ik echt geen zin meer heb en geen motivatie. Wil gewoon ff helemaal niets doen…

Maar werk, huiswerk, huishouden ed wachten allemaal op mij. Dus ga maar ff stofzuigen voordat ik naar school moet zo. nou dames.

Tot snel en succes met knuffelen, klussen en wachten op verkoop huis.

Ik voel mijn eisprong de ene keer wel en de andere keer niet. wisselt erg

voelde hem eerst een paar maanden wel en toen ineens weer niet, bij vorige keren hetzelfde

hier verder erg druk, manlief is veel aan het werk is drukke periode nu dus erg veel uren draaien.

ik druk met de oppaskids, eigen kids en huishouden

(normaal is manlief veel thuis en doet hij ook veel in het huishouden, is erg wennen nu hij veel weg is.)

robin: leuk, verteld aan opa en oma, idd bijzonder op die leeftijd. hier aan mijn kant geen opa’s en oma’s. mijn man heeft nog 2 oma’s. Maar een daarvan weet zelf eigenlijk niet meer dat ze er nog is helaas:(

en ik snap dat je even niet zoveel zin hebt in huiswerk en school, tenminste ik ben meestal in de beginperiode van mijn zwangerschappen erg moe.

tijgertje: gefeliciteerd alvast met je meisjes verjaardag.

en mijn duimen draaien dat die vrouw het rond gaat krijgen.

iedereen lekker aan het genieten van een lang paasweekend? of ook nog werkenden onder ons? ik ben heerlijk vrij deze dagen andere feestdagen mag ik weer, iedereen op zijn tijd.

Hier alles prima, heerlijk weekend met man en zoonlief, morgen gaan we, net als de rest van Nederland, de meubelboulevard onveilig maken. We gaan een nieuwe eethoek kopen, we weten wat we willen, nu nog kleur ed bepalen.

Mijn eisprong voel ik niet, geen idee hoe dat voelt.

Tamara wachten, spannend!

Robin, succes met je schoolwerk, laatste loodjes en net zwanger succes! leuk he om het oma en opa te vertellen. Mijn man heeft nog 2 oma’s en 1 oma heeft 8 achterkleinzonen en 2 achterkleindochters. Andere oma heeft 5 achterkleinzonen, oftewel de jongens zijn in de meerderheid :wink:

Tijgertje gefeliciteerd met je kleine meid! Fijn dat jullie hypotheek goed zit, nu wachten op die mevrouw…

Tijgertje nog gefeliciteerd met je dochtertje.

Hier niet echt genieten van een paasweekend… Vorige week zondag is mijn oma opgenomen in het ziekenhuis met wederom een longontsteking nadat ze 5 dgn thuis was uit het ziekenhuis. Dinsdagochtend zijn mijn moeder en oom naar het ziekenhuis geroepen waar mijn oma dinsdagavond overleden is in het bij zijn van mijn moeder. Woensdag en donderdag me op me werk vermaakt met andere werkzaamheden om toch even iets te kunnen doen. Vrijdagochtend naar me schoonouders gereden en ons meisje weg gebracht (schoonouders waren net 2 uur thuis van vakantie) en door gereden naar de begraafplaats waar ze opgebaard lag (3 uur rijden vanaf hier). Met mijn oom een afscheids half uurtje gehad waarbij veel buren geweest zijn. Bij dit afscheid een beetje uit mijn plaat gegaan omdat het rouwboeket wat ik besteld had (namens mijn zus onze mannen en onze kinderen) er niet was. (zou donderdag al bezorgd worden) Na het afscheid snel een bloemist ingelopen en gevraagd of ze AUB op goeie vrijdag om kwart over 5 nog een boeket konden maken. Bij mijn oom gegeten en door gereden naar mijn tante waar ML en ik hebben “geslapen”. Gister ochtend de crematie gehad en uiteindelijk tegen 5 uur weer bij mijn schoonouders om ons meisje te halen. Daar gelukkig kunnen mee eten en helemaal doodmoe en afgepeigerd thuis aangekomen rond 7 uur. Dochter die moeilijk in slaap kwam… Vandaag als verrassing naar me zus geweest die na 2x uitstellen (eerst vorige week ivm waterpokken en gister ivm de crematie) de verjaardag van mijn neefje vierde. Kleine jongen is vorige week 1 geworden. ML net naar bed gegaan van het vele rijden (ik heb geen rijbewijs) en dochter lief weer moeilijk doen met naar bed gaan. Ik ga nu maar ff de hondjes uitlaten en ook naar bed toe. Kan zelf nog wel een keer een goeie nachtrust gebruiken.

@ aantal achterkleinkinderen… Mijn oma had 2 meiden en een jongen. Mijn opa heeft 6 achterkleindochters en 7 achterkleinzoons en nog 1 onderweg. Oma van ML heeft 4 achterkleindochters. Aan de kant van mijn schoonvader zijn er 4 meiden en 2 jongens.

Venix Gecondoleerd met dit grote verlies ! :hug:

Tamara vandaag je nod ! Spannend , voel je iets en wanneer ga je eventueel testen ??

dank je tijgertje

Spannend Tamara ik ga :pray: voor je

vanochtend getest met een kuidvat test en we zien een plusje dus volgens de test zijn we zwanger.

manlief is nu een clearblue test halen waar met woorden zwanger of niet zwanger op moet komen staan.

die willen we dadelijk nog gaan doen voor de zekerheid.

voelt heel onwerkelijk nog even. wil toch nog een keer de bevestiging hebben. :oops:

yeahhhhh Tamara… Ik feliciteer je toch even :wink:

Jaaah clearbluetest geeft zwanger aan!!! Helemaal happy

tamara gefeliciteerd !!! :dance:

Oh oeps… Ik geloof dat ik wat berichten heb gemist :oops: :o

@Tijgertje: ovulatietesten, welke gebruik je? En een overduidelijke dus gehad en goed benut, dus hopelijk succes deze maand! Over het voelen van de eisprong? Volgens mij heb ik heb nu 1 keer gevoelt, iets een lichte kramp links onder in mijn buik… Maar goed, ik weet dus niet of dat mijn eisprong is geweest. Nog gefeliciteerd met je meisje!

@Venix: Heftig hoor van je oma. Gecondoleerd met je verlies. Veel sterkte!

@Tamara: Op het wachtbankje, spannend! Correctie, je bent gewoon zwanger! Van harte gefeliciteerd, lekker van genieten. Ik hoop en :thumbup: :thumbup: op een voorspoedige zwangerschap voor je!

@Robin, leuk dat je opa en oma zo leuk reageerden. Lijkt mij ook heel bijzonder. Helaas hier geen opa’s en oma’s meer. En dat je school zat wordt kan ik me ook best voorstellen. Zal best pittig zijn allemaal.

@Lisa, is het gelukt met de nieuwe eethoek?

Hier alles goed. Deze maand wat eerder begonnen met klussen aangezien mijn vorige cyclus zo idioot kort was. Wie weet heeft het geholpen. Ik denk dat ik zaterdag mijn eisprong heb gehad maar zeker weten doe ik het niet. Gisteren nog wel even geklust haha. Ach, ik zie het wel. Wil er vooral niet teveel mee bezig zijn. Ik ga er niet vanuit dat het deze maand raak is. Ik heb een beetje het gevoel dat vriendlief een beetje koudwatervrees heeft dus ik wil niet teveel pushen. Wel bespreekbaar gemaakt en hij geeft aan dat dit toch niet zo is, maar als mijn eisprong nadert is hij altijd heel druk, maar niet met ons zeg maar haha. Naja, heeft ook helemaal geen haast, dus we gaan gewoon vrolijk door.

Verder op zich wel leuke paasdagen gehad op een akkevietje na. Verder druk met solliciteren. Verveling begint weer toe te slaan dus ik hoop gauw een toffe baan te vinden.

@ Tamara, GEFELICITEERD yee geniet er van. Bij mij voelt het na drie maanden nog steeds onwerkelijk…

@Venix, gecondoleerd… heel veel sterkte

:hug:

Verder een lekker paasweekend gehad, zondag vrienden wezen brunchen en savonds met mijn familie tapas gemaakt. En maandag was vriendin jarig van mij en zijn uiteindelijk met zijn 4tjes uiteten geweest.

Zo weer werken.

fijne week allemaal

venix gecondoleerd nog, sorry dat ik het niet eerder gezien heb, had niet goed gelezen toe ik de vorige berichten schreef.

sabje succes met klussen!!!

hier vandaag al veel afspraken gemaakt.

dinsdagavond komt er iemand van moeders voor moeders langs, doen de al zwangere hier daar ook aan mee? en willen de andere het straks gaan doen?

tis voor mij de eerste keer de andere keren kwam het er door verschillende redenen niet van.

15 mei heb ik een vroege echo en 22 mei de intake bij de verloskundige gepland staan. spannend datums om naar toe te leven.

Txs Tamara geeft niet dat je erover heen hebt gelezen.

Moeders voor moeders doe ik niet aan mee. Vind het iets goeds maar mijn zus heeft het gedaan in haar eerste zwangerschap maar toen ze belde dat ze een miskraam had bleven ze flessen brengen en kreeg ze zelfs de vraag waarom ze steeds leeg terug gaf. Niet netjes hoe ze dat geregeld hadden.

Hier net thuis met onze reu. Vanmorgen weg gebracht voor zijn castratie. Na 2,5 jaar trekken aan de riem en druk doen werd het hoog tijd. Nu hopen dat hij snel hersteld.

Ik ken moeders voor moeders wel, vindt het een super goed initiatief. Ik ga daar zeker aan mee doen. Heb het in mijn omgeving te vaak meegemaakt dat kinderen krijgen niets vanzelfsprekend is,dus ik ga daar zeker aan mee doen.

Robin, ik vind het idd heel slecht hoe ze zijn omgegaan met je zus! Niet netjes… ik snap datje er daarom niet aan mee wil doen…