Robin, jammer dat het allemaal zo onduidelijk was bij de VK. Je verheugd je daar dan toch een beetje op en als je dan weg gaat met een ontevreden gevoel is dat jammer. Hopelijk is de volgende controle beter…
Venix , jij ook nog gefeliciteerd !
Robin , jammer dat het zo rommelig ging. Hopelijk word je van de folders en internet wel iets meer wijs en snap je dat wel…
Hier vanmorgen een zwangerschapstest van de Action gedaan maar die bleef spierwit… Nu maar afwachten tot zaterdag…
Spannend Tijger!! Misschien anders den Kruid.vat test ofzo? Ik heb al veel vals positieve berichten gehoord van ac.tion testen… Ik blijf voor je duimen!
txs voor de felicitaties.
Robin zoals de andere al zeiden balen dat de intake niet helemaal ging zoals je gehoopt had. Hopelijk kan je wel je informatie vinden.
Hier beetje lopen kl*te met mijn werk uren. Had het perfect voor elkaar met maar 1 dag opvang voor de kleine meid moet ik ineens meer uren beschikbaar staan. Kan ik dus nog een dag oppas regelen. Gelukkig hebben mijn moeder en schoonmoeder gezegd wel een dag te willen pakken. Als ze dat allebei 1 dag in de maand doen en ik om de week de zaterdag pak red ik het gelukkig. Zaterdagochtend werkte ik toch al dus dat maakt ook niet uit.
@ Venix, jammer dat je verplicht bent om meer te werken! Fijn dat je het zo kunt regelen met je moeder/schoonmoeder, dat maakt het net wat makkelijker!
Hoe gaat het verder met iedereen?
Hier op het wachtbankje. Hoewel dit de derde keer is, vindt ik het wel een beetje spannend haha. 3x scheepsrecht?
Sabje ik was bij mijn miskraam ook ronde 3 zwanger Zo’n scheepsrecht was het dus niet. Maar hier ook op het wachtbankje.
Ik ga niet meer werken maar moet vaker beschikbaar zijn. Maargoed dan moet ik dus wel oppas hebben voor als ik wel ingeplant word. Inderdaad mooi dat ik het zo kan regelen.
Tijgertje, gefeliciteerd dat huis verkocht is en nieuw huis gekocht, leuk hoor, drukke tijd komt er denk ik aan, maar superleuk! Moet er veel aan het huis gedaan worden?
en hoe was de test vandaag???
Venix, jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag en jullie trouwjaar en eerste paal slaan, ja dan wordt het echt he? leuk hoor.
Wat een gedoe met je werk, je dus moet wel standby staan wanneer hun dat willen, lastig hoor en er maar voor zorgen dat het thuis geregeld is. Fijn dat je (schoon) ouders kunnen bijspringen.
Sabje weet je al wanneer je gaat testen?
Er zijn best veel mensen met nieuw huis/ verbouwingen bezig in ons groepje. Wij houden het rustig aan bij 1 kamertje. We zijn bezig met slaapkamer veranderen voor mijn zoontje, kast staat (op maat gemaakt door mijn man), nu nog schilderen. Oude bed van mijn man komt in dezelfde kleur als de kast, staat nu in de grondverf. Nieuwe vloer moet er nog in, gordijnen uitzoeken, plinten schilderen, nog genoeg te doen, wel erg leuk allemaal.
Afgelopen woensdag ongesteld geworden, dus er zit een redelijk goed ritme in, volgende maand gaan we er voor! :lol:
Helaas hoefde ik niet te testen want gister ongi geworden…
Er moet best veel aan gedaan worden in het nieuwe huis. Uitbouw bij de woonkamer, nieuwe keuken , nieuwe kozijnen met dubbelglas door het hele huis, alles schilderen en behangen… Een kluswoning dus… We hebben gistermiddag het koopcontract getekend voor de nieuwe woning…
Lisa, het testen is hier nog niet aan de orde. Over zes dagen zou ik ongesteld moeten worden, maar ik ga niet eerder testen dan dat ik over tijd ben… dus, als er al getest gaat worden, dan pas over een dag of 9/10. We zullen het zien. Verwacht er niet teveel van. Leuk dat je zo bezig bent met het kamertje van je zoontje, ik ben benieuwd naar het eind resultaat!
Tijger, spannend hoor, koopcontract getekend. En nog genoeg te doen dus, wij hadden ook een klushuis. Van keuken, tot wc en badkamer, alles is verbouwd. Wel blij dat we het achter de rug hebben!
Hoe gaat het met de andere dames?
Lisa, het testen is hier nog niet aan de orde. Over zes dagen zou ik ongesteld moeten worden, maar ik ga niet eerder testen dan dat ik over tijd ben… dus, als er al getest gaat worden, dan pas over een dag of 9/10. We zullen het zien. Verwacht er niet teveel van. Leuk dat je zo bezig bent met het kamertje van je zoontje, ik ben benieuwd naar het eind resultaat!
Tijger, spannend hoor, koopcontract getekend. En nog genoeg te doen dus, wij hadden ook een klushuis. Van keuken, tot wc en badkamer, alles is verbouwd. Wel blij dat we het achter de rug hebben!
Hoe gaat het met de andere dames?
Wat een rust hier…
Hoe gaat het met iedereen?
Hier gaat het goed. Ronde vier is aangebroken. Nu mijn menstruatie na 24 dagen :shock:
Ik was heel blij omdat ik zo regelmatig was, maar daar lijkt het nu toch niet echt meer op. Nou ja, we zullen zien. Wel blij dat het eerder is dan later, dan kunnen we ook weer sneller verder. Ik dacht 25 maart mijn eisprong te hebben gevoeld, maar das 12 dagen geleden… Beetje kort voor LF. Naja, op naar de volgende ronde!
hey hier gaat het goed,
tijd van knuffelen weer aangebroken, ben benieuwd
hier geen klushuis. Hebben dit huis bijna 4 jaar geleden gekocht en was toen goed, willen nog wel ooit de keuken en badkamer doen maar is eigenlijk niet nodig, zijn beide goed maar zou iets meer onze smaak mogen worden.
enigste wat we zouden moeten doen als we zwanger zijn is slaapkamertje verven en inrichten.
we hebben nog een kamer leeg, nouja leeg is nu waskamer maar dat verplaatsen we dan gewoon naar een andere plek.
sabje en tijgertje jammer op voor de volgende ronde.
hmmmm weer wat mailtjes gemist dat er nieuwe berichten waren
Sabje en Tijgertje jammer en op naar de volgende ronde.
Hier in de wacht weken maar verwacht er weinig van. Irritante week gehad met zo ongeveer elke dag wel iets nieuws van slecht nieuws en gestres maar de week ook goed kunnen afsluiten met een feestelijke handeling voor de startbouw van ons nieuwe huis. Morgen gaan de palen de grond in !!! Tot ik gister in de loop van de avond het enorm koud kreeg en mega keelpijn. Kou is nu redelijk weg al heb ik het nog steeds niet warm de keelpijn nog aanwezig. Voor de zekerheid aan de paracetamol ipv ibuprofen.
Sabje , Balen van je ongi :hug:
Venix Leuk nieuws dat ze de palen gaan slaan !
Beterschap met je keelpijn …
Hier ongi alweer bijna voorbij , dus we kunnen we weer aan de nieuwe ronde beginnen.
Vandaag alvast wat spulletjes ingepakt die we haast niet gebruiken. Verder de traktaties gemaakt voor mijn meisje haar feestje op de psz ( zijn geen spullen die bederven hoor )
zo hier ben ik weer schaam schaam.
@tijgerjte oo een nieuw huis. wauw wauw wauw. heel veel succes met de verbouwingen…
en weer een ongi doorstaan. balen meid.
@venix de palen in de grond een spannende tijd breekt aan.
en dan word je ndet lekker das balen. beterschap.
succes met alles
@sabje jee wat een korte cyclus zeg. en idd vervelend zeg dat je nu eigenlijk niet meer weer waar je aantoe bent. en hoe het loopt.
hier gaat het wel oke. de grote drukte is nu voorbij. nu nog de muren schilderen. en dan kunnen we door met het schilderen en verhuizen van onze jongste naar een andere kamer.
verder voel ik me wel oke. moe en vooral s ochtends nog misselijk. ben blij als ik mijn ontbijt op heb. dan is het vrij snel daarna over.
morgen komt manlief weer thuis. dan hebebn we de 6 weken er weer op zitten.
we hebben er echt zoveel zin in.
de kinderen zijn wel een beetje van slag. ze zijn er nu erg mee bezig dat morgen papa terug komt.
onrustig slapen niet met elkaar kunnen maar ook niet zonder elkaar.
elkaar het speelgoed niet gunnen en ga zo maar door.
maar goed nog ff.
verder geniet ik nog elke dag van onze nieuwe keuken. echt heerlijk.
@ Karen, heeerlijk je man weer thuis, kom snel ff bijkletsen met hem.
Hier gister eerste echo gehad. Alles goed en hartje deed het :dance: zit op 9 wkn en 2 dagen. 9 november uitgerekend. Paar dagen na mijn eigen verjaardag… hihi
Ik moet ff uitvogelen hoe ik foto toevoeg.
@ Karen heerlijk dat ML er weer is. Nu lekker samen genieten !!!
@ Robin mooi dat je echo goed was!!!
Hier gaat het weer goed. Weinig last nog van me keel. Alleen bij het slikken doet me keel nog pijn. Eerste palen van me nieuwe huis staan in de grond. Volgende week woensdag naar de notaris voor het passeren van de akte. Gaat dan gelukkig allemaal nog goed komen.
Wat een stilte hier meiden ??? Hoe is het met iedereen ?
Hier gister voor de zekerheid even getest en was negatief… Smiddags dus maar naar me zus gegaan om de eerste verjaardag van me neefje te vieren die ziek thuis zit met de waterpokken. Nu hopen dat ik ze snel krijg zodat ik er vanaf ben
Even mijn verhaal over huis kopen / verkopen. Zet het even in een spoiler want is een lang verhaal …
Even mijn verhaal over het huis verkopen / kopen :
Wij hebben dus ons huis verkocht en onder bepaalde voorwaarden het andere huis gekocht … Wij hebben op donderdag 3 april allebei de contracten getekend. De mensen van het koophuis hadden ook getekend. De vrouw voor ons huis moest nog tekenen. Haar dochter moest eerst het contract door lezen of alles goed was. Uiteindelijk doorgelezen en haar moeder heeft maandag 7 april getekend. Toen hadden ze nog 3 dagen bedenktijd zonder verplichtingen. Begint die zoon heel moeilijk te doen en boos te doen tegen de makelaar omdat wij hebben voorgelogen over zaken van ons huis. We hebben toen we het huis in verkoop gingen zetten een vragenlijst ingevuld en alles eerlijk beantwoord. Nu had hij te zeuren over de aanbouw van de buren die op onze aanbouw staat , de kelder was vochtig en over loden leidingen in het huis. Die zoon wilde dus eigenlijk alles ontbinden. Wij netjes alle papieren opgezocht en foto’s gemaakt, deze naar de makelaar gestuurd en die heeft ze weer door gestuurd naar die zoon. Ook gezegd dat hij nog een keer mag kopen kijken / praten over die zaken. De bedenktijd lipe af op donderdag 10 april 24.00 uur. Die is nu dus om…
Toen de makelaar belde met het bod op ons huis, zei hij dat de overdracht half juni zou zijn en dan zonder voorbehoud van financiering. Nu blijkt dus dat die vrouw die ons huis wil kopen , 4 weken ( na tekenen contract) de tijd heeft om wel een hypotheek te krijgen. In die tussentijd kunnen wij helemaal niks doen, omdat het nu nog onzeker is…
Het huis wat wij willen kopen is een kluswoning, dus wij willen graag kijken of we alvast offertes kunnen laten maken en misschien dingen kunnen bestellen zodat we gelijk aan de slag kunnen als we de sleutel krijgen. Wij willen ook graag het huis wat we kopen iets eerder afnemen zodat we kunnen beginnen met klussen. Gelukkig doen die vrouw ( van het huis wat wij willen kopen ) niet moeilijk …Nu kan dat dus niet omdat we niet zeker weten of die vrouw een hypotheek krijgt en ons huis wel koopt.
Wij moeten maandag 14 april naar de bank voor de hypotheek en als dat rond is, moeten wij een bankgarantie storten en zitten wij dus aan de nieuwe woning vast terwijl die vrouw dus nog terug kan trekken.
Ik wil graag spullen inpakken wat we weinig gebruiken zodat niet alles op het laatste hoeft, maar ook dat gaat bijna niet omdat ik het misschien weer allemaal uit moet pakken als het niet door gaat…
Hier zijn nu dus nog 3 weken van spanning of het allemaal wel door gaat en of we misschien een hoop geld kwijt gaan raken … Als het wel rond komt, dan gaat het hectisch en druk worden met verbouwen , inpakken en verhuizen…
sorry sabje, ik dacht dat je ging testen, maar dat had ik verkeerd, dacht dat je al verder was. Maar nu een menstruatie na 24 dagen, naar zeg dat het zo verschillend is bij jou.
Tijgertje, wat een verhaal zeg met jullie verkoop van de woning, maar wat een spanning, ik hoop voor jullie dat alles goed mag gaan en die vrouw gewoon haar hypotheek rond krijgt, dat ze dat nog niet weet ik niet handig.
Venix, balen, negatieve test, wanneer denk je dat je ongesteld kan worden? Of wil je nog een keer testen?
Leuk hoor nieuw huis, 1e palen gezet en dan tekenen, dan is het echt jullie huis.
Weer beter, of nog last van je keel?
karen fijn voor je dat je man thuis is.
Robin, fijn dat de echo goed was, op naar de volgende goede echo.
Ik heb nu een weekje vrij, echt heerlijk! Woensdag ga ik met schoonzus en haar dochtertje een dagje weg. Deze week is het ‘knuffelweek’ we gaan ervoor en hopen het beste.