jammer tijgetje hopelijk volgende ronde.
robin spannend vertellen aan schoonouder, maar wel erg leuk.
hier duurt het nog wel even voor ik weer ongi moet worden.
merk wel weer dat ik helemaal geen geduld heb :lol:
hallo hallo
@tijgertje oo meid balen. op naar de nieuwe maand.
@robin hoe was het om het nieuws te vertellen aan je schoonouders.
hoe reageerder ze.
hier vandaag heerlijk genoten van het weer. oo wat was het geweldig.
eerst heerlijk in de tuin gespeeld
daarna heerlijk een heel stuk gefietst. en daarna de tuin weer in.
echt super.
nou ga zometeen maar ff aan de lijstjes werken.
dat zou ik al eerder doen maar toen was mijn meisje zo ziek.
het lijstje in aangepast.
zie ons niet staan in het lijstje karen, heb je dat nog niet aangepast?
Hahahah zo te zien is hij aangepast dat Robin zwanger is
Tamara dat geen geduld hebben ken ik wel. Ik merk ook van alles waardoor ik denk dat het raak is terwijl ik ook heel goed weet dat me lichaam me voor de gek kan houden. Vandaag dag 7 dat ik smorgens misselijk ben en ook weer misselijk word als ik uur niks eet. Daarbij een soort druk in mijn onderbuik. Ik merk het het weekend wel
Wat een heerlijk weertje weer vandaag…
@ tijgertje, jammer meid. Volgende ronde. Ik ga voor je duimen.
@ Lisa, weer beetje opgeknapt?
@ karen, hoe gaat met je kleine meid
Mijn vriend wilde het zijn ouders gewoon vertellen. Dus wij zaten buiten en hij zei: ow en we weten ook wat we met de kamers boven gaan doen. per okt wordt dat kinderkamer. schoonouder: ow oke…
Dus … hahah ze hadden het niet door. Ze dachten dat hij een grapje maakte. Toen ik duidelijk vertelde dat ik zwanger was viel het kwartje. haha ook hun moeten nog aan het idee wennen. Maar waren wel blij.
Net twee voorleesboekjes besteld met ik vind je lief opa en ik vind je lief oma. Die ga ik morgen als cadeau aan mijn ouders geven (komen in de avond op de koffie, onder het mom van nieuwe inrichting bekijken :p) vind wel erg leuk om die het te vertellen. Hoop dat alles goed gaat dan kan ik het over een maandje op de verjaardag van mijn oma ook aan mijn oma en opa vertellen. had al bedacht dat ik dan echo foto in lijstje doe en dat aan mijn oma geef. dat zou ik echt super vinden als dat kan.
Vandaag weer aan huiswerk…
Ik had mij hier vorige maand aangemeld om gezellig mee te kletsen, maar toen ik een banner onder aan mijn berichten had aangemaakt, kon ik me daarna niet meer aanmelden…En is uiteindelijk ook niet meer gelukt.
Nu opnieuw een account aangemeld onder elle84 ipv ellen84:)
Ik heb ook meteen nieuws, want ik had gisteren een positieve test in handen :inlove: Dat was echt weer snel…
Nu zat ik alleen te denken dat ik me beter bij de 9 maanden mama’s kan aansluiten, aangezien ik jullie verder ook nog niet zo goed ken…en dan val ik zo binnen…
Elle ik zou zeggen kijk maar waar je mee gaat praten. In ieder geval gefeliciteerd met je positieve test !!
ooo wat dom. wat dom
sorry dames.
ik ga vanvond mijn fout even recht zetten.
sorry sorry sorry
lijk net of ik alleen wou vertellen dat robin zwanger is.
@elle welkom terug. wees welkom om nog mee te schrijven.
ik schrijf met twee topics mee.
en wat een fantastisch nieuws super hoor.
echt het worden er steeds meer.
laat je even weten wat je gaat doen. anders pas ik de titel even aan.
@robin leuk van die boekjes. veel plezier en geniet.
met mijn meisje gaat het nog steeds goed. ze is lekker naar school.
hier alles zijn gangetje.
zo ff lekker een tukkie doen zodat ik vanvaond nog wat energie over heb voor de fysio.
gefeliciteerd elle, super zo snel een positieve test.
venix ja erg he, je voelt ook alles en bij alles denk ik zou het dan al.
hier ook een strak gevoel in mijn buik, alsof ik hem niet in kan houden.
en vaker plassen voor mijn gevoel.
maar misschien valt het ook wel op omdat ik zo graag wil dat het opvalt :oops:
we wachten maar af er zit niets anders op.
Meer dan afwachten kunnen we toch niet helaas.
Toen mijn zus zwanger was van mijn nichtje was het zelfs erg bij mij… Pijnlijke (.)(.), misselijk, overtijd noem maar op… Toen had ik bij mezelf bedacht als ik zaterdag niet ongi word ga ik test halen (was er toen niet mee bezig en aan de pil en omdat ik net pas relatie had (met mijn huidige man) condooms… Dus erg kleine dag maar na die dingen had ik echt zo iets van huh… Uiteindelijk vrijdag avond toen ongi geworden.
heb mijn banner aangepast.
volgens mij pakt hij de korte maand februari niet goed in het berekenen.
21 februari was mijn eerste dag, maar hij maakt daar dan 21 maart van, maar mijn cyclus is altijd 28 dagen dus dan kom ik volgens mijn berekeningen uit op 17 maart.
dus even aangepast.
idd venix dan heeft je lijf je goed gefopt idd
ik heb bij de vorige zwangerschappen niet echt veel kwaaltjes gehad, had elke keer toch echt de zwangerschapstest wel nodig. misselijk ben ik altijd pas iets later in de zwangerschap geweest vanaf week of 7 maar dan weet je het al.
Als je een cyclus hebt van 28 dgn dan klopt 21 maart wel toch… Februari heeft 28 dgn dus precies 4 wk van 21 febr naar 21 maart.
En ja ben echt goed gefopt.
Bij mijn eerste zwangerschap goed misselijk geweest 3 mnd lang. Bij de 2e eigenlijk alleen smorgens voor mijn ontbijt en als ik dan gegeten had was het over. Merk wel het verschil in de 2. Bij de eerste hielp bijvoorbeeld vanille vla tegen de misselijkheid maar bij de 2e werd dat alleen maar erger en had ik heel vaak trek in die 1 euro hamburgers van de grote gele M
ja klopt ik zit er zelf naast te rekenen. pffff hoezo geen geduld :lol:
Het gaat hier wisselend, best veel keelpijn ondanks de paracetamol die ik neem, maar wel iedere dag iets minder pijn. Nog heel weinig energie, best moe.
Gisteren en vandaag heerlijk in de zon in de tuin gezeten, dat doet een mens ook wel goed.
Tamara afwachten spannend… Ik had de 1e keer zwanger bijna geen klachten, kon de test ook niet geloven, want ik het nergens last van. De kwaaltjes kwamen later. Maar aan de ene kant wil je ook dingen in je lichaam voelen als je er mee bezig bent.
Ellen, gefeliciteerd!
Karen, fijn dat je meisje weer beter is. Hoe is het met je misselijkheid ed?
Robin, leuk verteld aan je schoonouders, zo deden wij het ook bij mijn zwangerschap. het gesprek ging over op welke leeftijd mijn schoonmoeder moeder werd, toen zei mijn man, ja Lisa is 28 als ze moeder wordt, het kwartje viel ook niet direct.
Je hebt ook nog een oma, bijzonder he, als ze overgrootmoeder mag worden. Ik heb ook nog 2 oma’s met heel veel achterkleinkinderen.
Leuk idee voor boekjes voor je ouders. Hoe gaat het met je studie? weer concentratie?
Hey dames, sorry dat ik zo ongezellig ben.
ik lees wel af en toe maar schrijf erg weinig sorry.
hier nog geen ongi ik wil pas woensdag testen. Geen idee wat het brengt…moet eerlijk zeggen dat ik de laatste paar weken ook me erg afvraag of ik nu wel zwanger wil zijn omdat ik een beetje in de knoop zit met van alles. Maar goed eerst maar eens kijken wat het brengt.
Als er hier duidelijkheid is dan laat ik het weten
zwangere dames hoe is het met jullie?! Genieten jullie?
andere dames ook alles goed verder…
Kim vanmorgen nog getest ??
Robin hoe reageert iedereen ??
Hier weinig te melden. Gister 2 testen gehaald bij de kruidvat, kan ze maar beter vast in huis hebben toch.
Om 1 uur zit mijn weekend er weer op en mag ik weer aan het werk. Aan de ene kant heerlijk dat ik werk heb hoor maar vrij zijn en lekker met me meisje naar buiten toe vind ik ook niet erg. Is maar 2 middagjes dat ik het niet kan doen dus dat scheelt. Vanmorgen is ze voor het eerst zonder de wagen naar de supermarkt gelopen. Normaal nam ik de wagen wel mee voor het geval dat.
Vanmorgen getest. Sneeuw wit…en hoe raar ook eigenlijk was ik even opgelucht. Weet even niet zo goed wat ik wil en waar mijn prioriteiten liggen nu. Duidelijkheid denk ik…eerst maar even afwachten wat mijn cyclus doet…blijft vreemd dat ik de eerste drie maanden de klok gelijk kon zetten en ook zeker wist dat ik mijn ei voelde en nu al weer twee maanden niks meer voel en de dagen weer oplopen…maar goed nogmaals dit was de eerste keer dat ik testen en niet zeker wist wat ik liever zag…chaos in mijn hoofd…
Kim wel raar die cyclus dan inderdaad. Misschien wel beter om eerst alles in je hoofd op orde te hebben. Sterkte!!
Hier wilde ik vanmorgen testen maar mocht nog niet van ML. Volgens 28 dgn cyclus is morgen mijn NOD dus maar ff kijken hoe en wat.