Goedemorgen dames!
Het heeft even geduurd, maar eindelijk even tijd om een berichtje te schrijven.
Allereerst: Robin, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er lekker van! Leuk dat je het al verteld hebt!
Karen: Hoe voel je je? Las dat je dochter ziek was, gelukkig is ze weer opgeknapt.
Tijgertje: Toch ongeteld geworden. Ik had goed e hoop voor je. Korte cyclus dit keer, 25 dgn. Benieuwd hoe dan de volgende ronde voor je gaat zijn.
Venix: bij jou ook alle kindjes weer beter, gelukkig maar!
Lisa: Je keelamandelen zijn weg, gelukkig maar. Heb je daar iig geen last meer van. Nu uiteraard nog wel, omdat het nog vers is. Hopelijk voel je je snel beter. Op naar de volgende ronde!
Ellen: gefeliciteerd met de zwangerschap!
Tamara: Ik herken het hoor, dat je je zelf zo voor de gek kunt houden… Spannend is het gewoon!
Kim: Een negatieve test gehad en ook wel opgelucht. Ik begrijp dat je er ook nog niet helemaal uit bent of je nu wel een kindje zou willen… En dan ook de chaos in je hoofd… Misschien is duidelijkheid in eerste instantie wel heel prettig… Sterkte!
Venix, spannend hoor! We wachten af. Ik denk dat je man je tegen jezelf wil beschermen ivm een mogelijke teleurstelling. Ik begrijp dat jij er wel een goed gevoel bij hebt?
Hier super druk geweest. Veel bezig geweest met mijn nieuwe baan en andere zaken. Vorige week gesolliciteerd en afgewezen. Ik wil idd wel graag meer uur gaan werken, 20 vindt ik nu echt te weinig. Helaas vindt ik het ook niet zo leuk als ik had gehoopt, maar dat komt misschien nog?
We wachten maar af…
Hier inmiddels 1 dag overtijd zoals mijn ticker zegt, en nog totaal geen klachten van een aankomende menstruatie. Ik voel me prima, geen klachten ofzo. Beetje rugpijn, maar dat komt denk ik omdat ik veel krom heb gestaan gister en eergister. Verder voel ik me lekker. Heb bedacht dat ik pas zaterdag ga testen, maar of ik me zo lang kan inhouden zien we wel…
Haha wat een grap. Ongesteld… Naja, op naar de volgende ronde!
Zo, meteen maar ff mijn ticker aangepast!
Nou hier ook weggegooid geld geweest die test, twee uur later ongi… :roll: maar goed dus op zich geen giga cyclus…maar goed we kijken het nog even aan.
sabje waar ergens werk je? Misschien kan ik jou werk overnemen als je wat nieuws vind haha 20 uur da is exact wat ik zoek haha.
@kimstroom wat naar voor je chaos in je hoofd, en onduidelijke cyclus, da’s niet fijn. Heb je voor jezelf een idee hoe lang je het aan wilt kijken? sterkte ermee
@sabje, succes met solliciteren, balen dat nieuwe werk toch niet helemaal is wat je zocht.
@venix, spannend…Leuk he, dat ze nu ook lopen naar supermarkt zonder de wagen.
Hier rustig, gisteren was er een vriendin met haar dochter van bijna 2 erg gezellig. Pijn van keel gaat steeds beter, straks nog maar even naar buiten nu het nog mooi weer is. Wat energie opdoen, gelukkig hoef ik pas volgende week vrijdag te beginnen met werken, want dat gaat echt nog niet lukken.
Hier gaan we voor de volgende ronde. Vanmorgen (uit nieuwsgierigheid) test gedaan en mega negatief. Nog niet eens een heel super licht streepje. Ongi nog nergens te bekennen dus ticker nog maar niet aangepast.
Sabje Ik heb geen kinderen die ziek waren hoor Ik had tuurlijk wel wat dingen waarvan ik dacht dat ik mogelijk zwanger zou zijn. Me lichaam houd me wel vaker voor de gek.
Hallo allemaal,
Hoe gaat het met iedereen? Sterkte allemaal.
Moet ook nog steeds een banner maken. Vraag karen wel.
Hier erg druk… vlieg vlieg vlieg. Vanavond lekker met Karen en kids weekend weg en stapels tijdschriften liggen al klaar.
Vanmorgen wat bloedverlies, moest van vk het weekend even aankijken. Hoop dat niets erg is. Afwachten dus.
School is chaos. Druk veel, overzicht kwijt.
Maandag lees ik weer helemaal bij.
tot dan. Fijn weekend meiden
robin en karen hoe was jullie weekendje?
en hoe is het met de rest?
hier een gezellig weekend gehad, manlief moest veel werken maar heb me goed vermaakt met de kids.
zaterdag op visite bij mijn mans neef en vrouw altijd erg gezellig, daarna voor mijn mans oma’s verjaardag naar de wok geweest met de hele familie.
altijd lekker natuurlijk
en gisteren met de kids even paar uurtjes naar de efteling geweest.
we hebben abonnement dus dan is het voor paar uurtjes erg leuk
hier nog 4 dagen tot mijn NOD, ik voel echt helemaal niets meer wat zou kunnen wijzen op zwanger, dus verwacht dat ik ongesteld zal worden.
maar ik weet het niet, bij de andere was het ook niet echt duidelijk van te voren.
Hier dag 2 van ongi. Gistermiddag doorgebroken na cyclus van 30 dgn. Die heb ik voor nieuwe ticker ook weer ingesteld. Gister 6 uur onderweg geweest naar de verjaardag van mijn nichtje. Krijg je als je zover uit elkaar gaat wonen Dan onderweg nog eten (feestje duurde tot 17:00 eer je dan thuis bent hebben we gekozen om halverwege bij de geleM te eten).
Zelf ook al wat cadeautjes gekregen aangezien ik over minder dan 2 wk The BIG 30 word. Erg leuk en me meisje zag er echt geweldig uit. Het jurkje dat ik voor haar had gekocht staat zo geweldig.
hmmm balen op voor de volgende ronde venix.
das idd ver uit elkaar ja 6 uur reizen
wij hebben alle familie op een 1 uur tot 1,5 uur van ons vandaan wonen.
behalve de ouders van mijn man die wonen 2 minuten van ons vandaan :lol:
leuk dat je meisje er zo mooi uitzag. nieuwsgierigggg
Het is 2,5 uur rijden dus heen en terug is 5 bij elkaar dan tussenstop voor tanken en eten kom je wel op 6 uur totaal Al onze familie woont zover weg dus ben het wel gewent.
Foto zie spoiler
http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5498479#5498479
Foto staat op het showforum van de oktober 2012 mama’s
mooie dochter heb je venix, prachtig meisje
Dank je
Wat een super schattige foto. Leuk jurkje.
Onze familie woont op 1 tot 2 uur rijden. Familie vriend hier bij ons in dorp.
Weekend was heel gezellig en relax. Lekker met de kids wezen zwemmen en wij de avonden met boekje, kleedje en drankje op de bank.
Nu weer aan huiswerk maar wel met wat meer rust. Dus dat is fijn.
Alles verder goed hier.
Mooi dat jullie het naar je zin hebben gehad Robin.
Het jurkje vond ik ook super leuk. Bij Henk ten Hoor gekocht in de uitverkoop altijd handig uitverkoopjes. Hahahhaha
robin:fijn dat het weekendje weer een beetje rust gebracht heeft.
succes met leren weer.
venix: uitverkoop is idd altijd leuk om leuke kleertjes te scoren.
hier vandaag een rustig dagje, dus ga het een en ander uitzoeken hier in huis. en de belastingpapieren in orde maken. :shock: verschrikkelijk werkje vind ik altijd.
zo ik dacht kom ook weer eens even kijken.
het weekend was erg leuk. heb echt genoten. de kinderen vonden het ook echt geweldig.
dus helemaal super.
verder staat deze week in het teken van keuken plaatsen.
de keuken is vanmorgen gebracht dus mijn hele woonkamer staat vol met keuken, keukenbladen, apparatuur.
verder gisteren de echo gehad. alles was goed.
ben een paar dagen verder gezet
sta nu op 10 weken maar ben naar 10 weken en 5 dagen gezet
9 okt is mijn uitgerekende datum.
was erg leuk.
ook alles gefilmt en doorgestuurd naar mijn lief. die was ook helemaal blij en vond het ook heel bijzonder.
nou iedereen weer een beetje op de hoogte
@kim ik wil je ff een :hug: geven voor al je onzekerheid en je twijfels.
ik hoop dat je alles een beetje op een rijtje kan krijgen.
hallo allemaal,
karen, leuk dat weekend geslaagd was! en dat de echo goed was, ook altijd weer spannend. Succes met nieuwe keuken, als die staat ben je weer een stukje verder.
Robin, geen bloedverlies meer gehad?
Tamara, alles nog rustig, afwachten…
belasting, ben ik vandaag ook mee bezig geweest, gaat van de week de deur uit, we laten het doen, omdat ik voor een gedeelte als zzp’er werk, dan is het best ingewikkeld allemaal.
Mijn keel is nog niet pijnloos, baal er zo van, energie heb ik ook nog niet voldoende en hoop echt van het weekend te kunnen werken…Ben al bijna 3 weken thuis. Ook besloten om nog niet zwanger te ‘willen’ worden deze maand, dus even extra bescherming… Eerst even rust en geheel gezond zijn.
lisa: balen dat je er nog steeds last van hebt, hopelijk hersteld het snel nu
karenmarieke: hoe is het met de keuken? super dat de echo goed was. je bent uitgerekend op mijn verjaardag :lol:
hier vandaag mijn NOD,
nog niets te zien maar de dag duurt nog lang.
pfff geduld geduld geduld.
kun je dat ergens kopen?
:oops:
Hahahaha Tamara geduld kan je helaas niet kopen. Ben benieuwd en duim voor je.
Hier weinig te melden. Ongi is weer weg. Heb nu mijn eisprong ergens rond me verjaardag en trouwdag dus komt goed Mag van ML niet meer uitrekenen maar hoeft hij niet te weten dat ik het stiekem toch doen hahahaha