december 2013/januari2014 stoppers...Tamara24 is zwanger!!!!

Mooi dat ze je extra in de gaten gaan houden KarenMarieke better save than sorry.

Tamara mooi dat het met Kimberley nu onder controle lijkt te zijn. Hou je het dat ze regelmatig naar het ziekenhuis moet ??

Hier weinig te melden. Gister lekker dagje familiebezoekjes gehad. Drukke lange maar gezellige dag.

karen marieke idd fijn dat ze je goed in de gaten houden.

fijn dat manlief volgende keer mee kan.

Venix altijd gezellig familiedagjes

Kimberly moet idd geregeld naar het ziekenhuis, op het moment elke 2 weken maar dat moet straks weer wat minder worden maar elke 2 maanden blijft altijd tot aan de volwassenheid.

maar opname in principe niet dat was nu nodig omdat ze totale ontregeling had.

hier zijn gangetje, vanmiddag met de kinders naar de optocht kijken hier en dan is het carnavals gedruis weer voorbij.

Dames, ik leef nog hoor!

Even heel druk met mijn nieuwe baan en solliciteren, maar ik reageer later vandaag of morgen even uitgebreider!!

@sabje heb je het leuk op je nieuwe baan. of vind je het niet zo leuk omdat je weer aan het solliciteren bent??

hier vandaag echt zo’n dag gehad dat ik dacht van oooooo waaaaar iiisssss jaaaaccccoooo (mijn man)

dochter lief ziek echt tot 40 graden koorts. dus die las echt te ijlen op de bank.

zoon lief die echt op draken toer was. en dan nog alles afronden van de was affaire van gisteren.

ze hebben namelijk gisteren als enige van de hele school bij mijn dochter neten op haar hoofd gevonden. :cry:

dus je snapt wel een beetje denk ik hoe ik mij voelde gistern. toch wel wat schaamte ook al kan je er echt niks aan doen.

dus gisteren alles gewassen dochter gekamt en in gesmeerd. mijn moeder is s avonds nog langsgekomen om mij te controleren.

dus vandaag daar weer op verder wassen enzo.

dus al met al. met de misselijkheid en de zwangerschap en moeheid erbij

snappen jullie wel een beetje hoe ik mijj voel.

maar goed morgen weer een nieuwe dag.

@sabje leuk met je nieuwe baan bezig.

@karenmarieke balen van zo’n dag. Sterkte en morgen nieuwe dag.

Hier weinig te melden. Gister lekker van het weer genoten met me meisje en vandaag weer aan het werk

Zo ben ik ook weer even.

@Karen, balen van je meisje dat ze neten heeft. Hopelijk helpt het wassen en is ze er snel vanaf. Is ze alweer een beetje opgeknapt ?

@Sabje , hoe ging het op je werk ? Vind je niet leuk of wil je meer uren dat je weer aan het sollicteren bent ?

@ Robin , al klaar met verhuizen ? Benedenverdieping nu ook in gebruik ?

Met school lukt het ook nog allemaal ?

@ Tamara, gelukkig is het bij je dochter weer redelijk onder controle…

@ Hier , ik heb heel veel last van mijn rug al een paar dagen. Knie is gelukkig weer helemaal over. En dinsdagmiddag is mijn meisje ziek geworden. Koorts, keelpijn , schor , hoesten… Dus een paar gebroken nachten. Was vanmorgen om 02.50 uur al wakker en beneden. Fleur wilde water drinken en liet de beker los in bed, dus alles drijfnat. Haar bij vriendlief in bed gelegd en ik naar beneden om op de bank te slapen, maar was al te wakker. Dus maar het knutselen met een naamslinger. Straks naar de kapper, even een stukje eraf zodat het weer 1 lengte heeft en de dode puntjes weg zijn …

Nog 5a6 dagen voor mijn nod. Sinds gisteravond pijnlijke borsten, dus even afwachten…

Hier is mijn meisje wel wat opgeknapt al begint ze de dag al met lichte verhoging. Dus het word geen dagje school.

Maar het is echt heel veel beter dan gisteren. Ik maakte ne echt grote zorgen.

@tijgetje Oo meid wat een nacht. Sterkte vandaag.

En nog een paar daagjes spannend hoor. Ik hoop dat er gauw dames ons volgen.

Zal ook kijken if ik vandaag het lijstje aan kan passen.

Zo is alles weer up to date.

ow spannend tijgertje, hopelijk zijn dat goede tekenen.

beterschap met je meisje.

Karenmarieke ook beterschap met je meisje, nooit leuk als ze zo ziek zijn idd.

hier hebben de kinderen nog steeds vakantie, heerlijk met dit weertje dus we trekken er weer lekker op uit vanmiddag.

denk even lekker naar de speeltuin.

Hopelijk zijn alle kindjes inmiddels weer een beetje beter. Hier een lopend neusje maargoed dat kan ze maar beter kwijt zijn.

Tijgertje spannend!!! Hier sinds 4 dgn misselijk totdat ik iets heb gegeten. Weet ook dondersgoed dat je lichaam je voor de gek kan houden dus ik wacht het rustig af tot volgende week. :slight_smile:

hallo daar was ik weer!

Welkom Tamara en Venix, gezellig dat jullie meeschrijven.

Sabje, leuk je bent dus aangenomen, gefeliciteerd!

karen, sterkte met alles, 6 weken zonder man, net zwanger, hopelijk heb je nu een betere dag.

Tijgertje, spannend…

Mijn keelamandelen zijn er inmiddels uit, nachtje in ziekenhuis moeten blijven (standaard bij volwassenen) het gaat redelijk met paracetamol en veel ijsjes eten. Zoontje is bij mijn schoonouders op de boerderij, dus die vermaakt zich wel, wel erg stil in huis zonder peuter.

Tegelijkertijd weer ongesteld, nu precies 4 weken ertussen.

Volgende maand gaan we het weer proberen!

Hallo dames

nadat ik mijn vriendin Karen het heb verted (stond helemaal te gillen in de huiskamer hahha) wil ik jullie melden dat ik vanmorgen een test heb gedaan en zwanger blijk te zijn. :smiley:

1 april intake en 7 april echo. spannend en het is erg onwerkelijk.

maar wel super leuk, we gaan dusvolgend weekend met zijn 6e weg hihi waarvan twee in de buiken :dance:

Gefeliciteerd!!!

hallo hallo

wahaaaaaaaaaaaauuuuuwwww ja het is toch helemaal fantastisch nieuws.

ben echt helemaal in de gloria…

vind het zo leuk.

dus idd we gaan volgende week met zijn zessen weg. echt helemaal geweldig.

vind het echt zo helemaal geweldig…

dus ga vanavond ff het lijstje aanpassen enzo.

Jaaaaaa Robin ! Gefeliciteerd !!!

lisa beterschap nog met je keel, zal idd wel stil zijn zonder zo’n peuter in huis. fijn dat hij op een goede plek zit

robin jaaahhhh gefeliciteerd. wat leuk samen zwanger.

Robin gefeliciteerd!!!

Lisa sterkte met je keel en welkom terug.

Kim hoe is het bij jou?? Volgens je ticker 1 dag over tijd.

gefeliciteerd Robin!!! geniet ervan!!!

@ Kim, ik zie ind dat jij ook overtijd bent. Ik heb serieus pas bij 5 dagen overtijd test gedaan. Succes spannend.

Dank jullie wel. Ik besef het nog steeds niet helemaal.

Maar nu het langzaam aan mensen gaat vertellen wordt het wat realistischer.

Ik voel me ook totaal niet anders, nergens last van (ik dacht ik voel wel als ik zwanger ben want dan voel je je anders). We zullen het allemaal wel zien.

Inmiddels beneden ook ingericht en moet echt de focus voor school weer vinden.

Heerlijk weer vandaag, geniet er allemaal maar lekker van. Ik ga met laptop in de tuin zitten en vanmiddag mijn schoonouders het nieuws vertellen… spannend…

Hier is gistermiddag de ongi beginnen. Had nu dus een cyclus van 25 dagen…

jammer tijgertje… op naar de volgende ronde :slight_smile: en hopelijk dan wel raak.