Kim… Leuk dat je het pakje af hebt !!
Tijgertje… balen van je knie. Hopelijk gaat het snel weer de goeie kant op.
KarenMarieke… mooi dat je die misselijkheid onder controle kan houden. Wel jammer dat je man de eerste echo moet missen maar zo te horen heb je genoeg maatregelen getroffen zodat hij het mee kan maken.
Hier zijn de eerste klusdagen begonnen. Nu hopen op een goeie afloop
Gister mijn ouders met nichtje op bezoek gehad. Die 2 meiden lekker gespeeld. Altijd leuk om te zien. Vandaag begint mijn werk week weer. Gelukkig kort weekje vandaag van 3 dgn werken.
@sabje373 wrote:
@ Tijgertje: Vervelend zeg dat je nog steeds last hebt van je knie. Hopelijk wordt het gauw beter. Super dat Fleur de trampoline zo leuk vindt. Hoe ging het op de psz?
Het ging goed op de psz. Ze zwaaide en heeft niet gehaald!

Ze heeft ook al twee vriendinnetjes gevonden op de psz , dus ik denk dat het helemaal goed gaat komen…
@Karen, gelukt om nieuwe schoentjes te vinden ?
Zo te lezen gaat het wel goed komen met de eerste echo en je man, wel jammer dat ie er niet bij kan zijn… Heel veel succes de komende 6 weken en hoop dat de tijd snel gaat en dat ie snel weer thuis is…
Ja zeker het schoen kopen is gelukt.
Wel een jackpot uitgegeven maar alles voor goede schoenen.
Moet ook nog met mijn kleine man naar het cb voor het 2 jarig consult
Ga zo maar ff bellen.
hoi allemaal,
wij zijn deze maand gestopt met de anticonceptie, zou ik hier mee mogen schrijven, zag dat er nog geen februari stopper topic was.
wij gaan voor een vierde kindje.
groetjes tamara
Hoi Tamara, Ik had wel een februari stoppers forum aangemaakt maar heeft verder niemand gereageerd. Ik schrijf daarom hier mee en neem aan dat de andere meiden er ook geen problemen mee hebben.
Succes en welkom in het groepje zou ik zeggen.
die had ik inderdaad gezien, jammer je zou toch denken dat er al meerdere zouden zijn.
Ja inderdaad. Maargoed hier zijn de meiden ook gezellig
@tamara je bent hier welkom hoor.
schrijf lekker mee.
zou je mij wat gegevens willen geven.
hoe oud je bent ik zag dat het je vierde kindje word?
leuk hoor.
ik kan dan het lijstje aanpassen
dan kan ik venix er ook gelijk bij zetten dan is het lijstje weer helemaal compleet
misschien is het een idee om er dan
dec jan en feb stoppers van te maken??
wat vinden jullie ervan dames??
nou hier vandaag naar het cb geweest met mijn jongste.
helemaal goed gekeurd
92 cm en 13 kilo wat een lekker mannetje ook.
hier hebben de kids vanavond lekker met hun papa geskypt.
ligt opeens mijn meisje boven te huilen “ik mis papa zo” dotje.
ik hoop dat ze het goed kan blijven relativeren anders worden het voor ook haar ook nog 5 zware weken. en weet ik niet of we met die avontuur wel door moeten gaan.
want het moet voor de kinderen ook goed blijven.
maar goed we bekijken het gewoon hoe het gaat.
nou nu is het wie is de mol tijd. ben benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren.
Mooi Karenmarieke dat de jongste goed gekeurd is. Lijstje weer aanpassen en februaristoppers erbij lijkt me prima. Als je van mij nog dingen moet weten voor het lijstje moet je het me maar laten weten.
Hier heerlijk dagje vrij. Ben echt schoor en keelpijn dat ik er wel blij mee ben aangezien ik een telefonische baan heb. Morgen de hele dag werken… zie ik wel tegenop maargoed wat niet gaat gaat niet dus anders meld ik me gewoon ziek.
hey leuk dat ik mee mag schrijven,
ik ben 30 en we gaan idd voor een vierde kindje.
we hebben al 3 kinderen 2 dochters van 10 en 6 en 1 zoon van 5.
als jullie nog meer willen weten vraag maar raak.
hoe oud zijn jullie andere kinderen?
hier best wat leeftijdsverschil tussen de oudste en de twee jongste nu en natuurlijk straks weer veel leeftijd ertussen.
karenmarieke wat doet je man dan omdat hij zolang weg is?
kan het niet terug vinden zo gauw.
lijkt me wel pittig er alleen voor staan voor zo’n tijd
venix beterschap met je keelpijn idd niet erg handig met zo’n baan.
txs Tamara.
Hier zit er straks iets meer tussen dan 2 jaar. Mijn dochter word in oktober 2 en als het ronde 1 raak is ben ik in november uitgerekend. Mocht het langer duren zit er meer tijd tussen
Meer leeftijdsverschil heeft voor en nadelen denk ik. Dicht op elkaar hebben ze later meer aan elkaar maar meer leeftijd er tussen kan/kunnen de oudste wel helpen met dingen in huis en heb je er maar 1 tegelijk in de luiers. Die van jou van 11 kan bijvoorbeeld helpen met de jongste 2 als jij net bevallen bent.
Hier is het verschil niet bewust.
Kimberly heeft een andere vader dus vandaar het leeftijdsverschil tussen haar en de andere 2,
Bij Nathalya heeft ook best lang geduurd voordat we zwanger werden.
in die zwangerschap is er ook een eierstok verwijderd ivm cystes.
Na de bevalling van haar besloten we om niet weer met anticonceptie te starten omdat we graag een derde wilde en de gynaecoloog aangaf we er rekening mee moest houden dat het weer lang kon duren.
ik ben in dat jaar precies 10 weken niet zwanger geweest.
10 weken na de bevalling van Nathalya ben ik aangeteld van Kyano
erg snel achter elkaar, had iets meer tussen mogen zitten maar achteraf maakt het niets uit en gaat het erg goed.
Toen Kyano 4 maanden was werd Kimberly ziek, diabetes type 1 bleek.
en dat heeft in combinatie met de twee kleintjes toen veel energie gevraagd.
Dus op dat moment was er niet echt ruimte voor een vierde kindje, beide het gevoel weggestopt dat we graag nog wel meer kindjes wilde.
Maar nu we daarin onze weg gevonden hebben is er weer ruimte en bleken we beide de wens nog altijd te hebben.
Beide altijd graag een groot gezin willen hebben.
Dus we gaan er weer voor.
Zware periode heb je gehad dan.
Hier gelukkig makkelijker maar ook niet makkelijk. Ik ben al 13 jaar rugpatient omdat ik ooit een keer op ijzel ben uit gegleden. Tegen mij werd 5 jaar geleden gezegd begin maar niet aan kinderen want je lichaam kan het niet aan. half jaar later ben ik verhuisd en voor onderzoek in het UMCG terecht gekomen. Na een half jaar revalideren heb ik het er met mijn arts over gehad van joh we willen graag trouwen en dan een kindje vorig jaar werd gezegd dat ik dat niet zou aankunnen wat is jou mening erover. Hij zegt als je zo doorgaat zie ik over 2 jaar wel een geboortekaartje maar hou er rekening mee dat je de laatste 3 mnd plat zal moeten liggen en na de bevallig opnieuw moet revalideren… 3 dgn voordat we gingen trouwen had ik een positieve zwangerschapstest. Met 12 wk geen kloppend hartje meer op de echo. En dus miskraam. 7 mnd later opnieuw zwanger. Tot week 27 in de zwangerschap gewerkt (wel deels ziektewet). Avond voordat mijn dochter werd geboren liep ik de honden uit te laten.
zo das fijn zeg, in de zwangerschap ook niet heel veel last gehad dan?
raar hoe het soms kan lopen he, soms moet je misschien ook gewoon op je eigen gevoel afgaan of iets wel of niet kan.
maar vorige keer een jaartje bezig geweest dan om zwanger te worden?
Ik heb de afgelopen jaren me rug goed leren kennen. En moet zeggen heb wel veel last gehad hoor. Met ongeveer 20 wk de helft van mijn uren gaan werken en met 27 wk dus volledig thuis gezet. Veel liggen overdag en rustig aan wat dingen in huis gedaan om het huishouden bij te houden. Maar het is beter gegaan dan verwacht daarom zien we een 2e ook wel positief in. Eerste keer ronde 3 raak en 2e keer ronde 7. Tussendoor dus 3 mnd zwanger geweest. Ik verwacht nu ook iets van 3-5 mnd omdat ze zeggen dat een 2e sneller gaat. Dus zie het wel
Welkom Tamara gezellig dat je mee kletst.
Heel verhaal over zwangerschappen… heftig hoor. Belangrijk om naar je lijf te luisteren. Hoop dat de komende zwangerschappen prettig verlopen voor iedereen. Ik kan er nog niet over mee praten
@ Kimstroom, Brugge is leuk he. Ben er ook een weekend geweest met vriend lief. Prachtige stad.
@ Tijgertje, Hoe gaat het met je knie?
@ Sabje, hoe gaat het met stoppen met roken?? Kan je het nog een beetje volhouden? En je werk?
@ Lisa succes met alles, je vriendinnen enzo…
@ Venix, hoop dat je niet ziek wordt. Beterschap in ieder geval.
@ lieve Karen, HEEL VEEL PLEZIER MAANDAG GENIET ER VAN xx
Hier leven we nog boven en mogen morgen de vloer beneden weer op. De muren waren nog niet droog dus die komen ze maandag pas schilderen dus denk dat we maandag avond beneden gaan inrichten. Heb er zin in :dance:
Nu druk met huiswerk…
Moet dit weekend ongesteld worden. Door verhuizen en alles gaan we volgende ronde maar meer voor de kans.
Dames, heel fijn weekend.
@ Tamara, welkom! Schrijf lekker mee zou ik zeggen.
@Karen: dec/jan/feb stoppers is prima hoor. Ik zou er dan wel bijzetten wie in welke maand is gestopt. Hier januari dus.
Fijn dat je mannetje is goedgekeurd op het cb! Sneu zeg dat je meisje zo verdrietig was. Ben benieuwd of het de komende weken wat beter wordt. Zes weken is dan ineens ook zo lang…
@Venix, pitte tijden gehad met je rug. Fijn dat het nu iets beter gaat.
@Robin, je weet het maar nooit! Misschien wordt je wel verrast. Hier gaat het stoppen met roken redelijk. Ik heb afgelopen weekend wel wat gerookt, maar nu is het weer klaar. Maandag ga ik beginnen, spannend!
hallo hallo
@sabje o meid je hebt het er echt wel moeilijk mee he. met het stoppen met roken. had je het verwacht dat je het toch wel moeilijk zou gaan vinden.
succes maandag weer lekker werken. geniet ervan. super.
@tamara best pittig allemaal. hoe gaat het nu met je meisje. heeft ze het goed onder controle nu?
mijn man in buitenland monteur. het bedrijf waar hij voor werkt dat word verhuurd met machines en personeel. zo gaat hij dus op locatie werken en moet daar lokale mensen aansturen en grote storingen en zo zelf op lossen.
@venix lastig zo’n rug. ik hoop voor jou dat de zwangerschap net zo of beter mag gaan als de eeste.
al moet je nu wel in gedachten houden dat je al een kleintje hebt lopen.
@robin dank je wel. morgen weer lekker beneden mogen lopen in je huis. super. en idd gewoon afwachten en zien wat er komen gaat.
xxx
hier vandaag lekker pannenkoeken gegeten. manlief houd er echt niet van. dus ik dacht hij is de deur uit kunnen wij lekker eten waar hij niet van houd.
dus zo staat lasagna ook al op de planning hihih.
verder een lekker druk weekend voor de boeg. morgen verjaardag van mijn zus. en zondag met mijn grote meid naar het theater oma gaat nu mee want manlief is er niet. en opa past om mijn kleine man.
verder vandaag weer ff een misselijk dagje gehad. dan merk ik toch echt dat ik eigenlijk heel vaak en constant moet eten.
heel slecht voor mijn slanke lijn hihih.
@robin, leuk inrichten morgen is het zover dan, veel plezier.
@karenmarieke, balen dat je misselijk bent hopelijk word dat gauw minder.
en lekker eten waar je zin hebt, voordeeltje als manlief weg is :lol:
met Kimberly gaat het beter nu, het is op en af en paar weken geleden is ze nog opgenomen geweest in het ziekenhuis, dat heeft een hoop nieuwe inzichten en duidelijkheid gegeven. dus blijft lastig maar komt goed.
hier nu klus periode aangebroken dus ben benieuwd.
verder hebben de kindjes vakantie dus erg fijn lekker rustig aan en gezellige dingen doen.
hallo hallo
@tamara. oke een paar weken opname maar wel goed om te horen dat het voor jullie wel nieuwe inzichten heeft opgeleverd. succes.
hier de afspraak gehad bij de verloskundige.
heel veel vragen gehad. en een goed gesprek gehad. ook wel weer leuk.
ze gaan de groei beter in de gaten houden. krijg in week 27 van de zwangerschap nog een extra suiker controle. moet dan de gehele dag een paar keer naar het zhuis. als ik het goed heb.
dus we gaan het zien. en dan kijken we tegen die tijd verder. en anders vraag ik of ze met week 30 nog een keer een echo kunnen/mogen maken.
nu 10 april weer terug komen. vooraf bloed prikken. en dan is manlief ook weer turug dus dan kan hij mooi mee. en dan gaan ze ook het hartje beluisteren enzo.
hoest met de andere dames?