december 2013/januari2014 stoppers...Tamara24 is zwanger!!!!

@ Kimstroom… Leuk zelf een pakje maken. Succes.

@verhuizen balen dat jullie huis al zolang te koop staat Kim. Wij hebben nieuwbouw woning gekocht in oktober en moeten dus wachten tot ze gaan bouwen… Vergunningen liggen er nu zodra die goed gekeurd zijn (hopelijk deze week want het is week 8 en duurt 8-10 wk) gaan ze bouwen. Dan na 3 mnd zou het klaar moeten zijn.

@ tijgertje Leuke foto heb je geplaatst. Ziet er goed gemaakt uit.

Hier rustig weekend gehad en gister lekker geshopt voor me dochter. Zelf nog nieuwe tas gekocht en voor ML een nieuwe spijkerbroek erbij. Totaal 46 euro…Was erg goedkoop allemaal :slight_smile:

@ Kimstroom, how cute :inlove:! Ben nu al benieuwd!

@ KarenMarieke: Goed joh dat het zo op schiet met het klussen. Jullie gaan echt als een tierelier. Hier moet het behang en de vloer nog in de kamer en dan is de kamer voorlopig even klaar.

Carnaval is normaal wel mijn feestje, idd best veel drank, maar zooo gezellig. Dit jaar voel ik me gedwongen wat rustiger aan te doen, omdat ik dan net mijn ‘vruchtbare’ dagen zou moeten hebben gehad. Ach, alles voor het goede doel!

@Venix: Lekker he zo goedkoop shoppen! Heerlijk vindt ik dat. Ik ga morgen denk ik even op pad…

Hier vandaag een dag meegelopen bij mijn hopelijk nieuwe werkgever. Erg leuk gehad. Nu maar weer afwachten, einde van de week bericht…

@sabje o leuk joh. Waren ze tevreden of heb je daar niet naar gevraagd. Ik duim met je mee voor eind van de week.

En idd doe maar rustig aan geen alcohol en geen gekke dingen doen.

Hier gisteren een kl… Dag gehad zeg.

S ochtends vaak gespuugd. De hele dag door kotsmisselijk en onwijs zere maag.

Lig nu op bed aan een ontbijtje. Gisteren met manlief afgesproken dat we dit gaan proberen kijken of ik de dag dan beter kan opstarten zonder gelijk op de nuchtere maag te staan spugen.

Echt wat voelde ik mij kl… Zeg.

Sabje leuk een nieuwe baan. Hopelijk krijg je goed nieuws.

Karenmarieke wat balen dat jij je zo slecht voelt. Hoor vaak wel dat het helpt om te ontbijten voordat je op staat. Bij mij werd ook vaak vanille vla of tuc geadviseerd. Misschien heb jij iets aan die tips.

Ik heb nog geen baan hoor kim… Vandaag loopt er ook iemand mee, dus er is nog niks beslist.

KarenMarieke: Vervelend dat je zo misselijk bent! Inderdaad adviseren wij ook altijd om eerst iets te eten voor je het bed uit gaat. Liever geen zure producten als yoghurt. Een cracker is voldoende om mee te beginnen. Mocht dit nou niet lukken dan kun je altijd nog een geneesmiddel proberen, dit kun je aanvragen bij je huisarts.

hallo

@sabje nou hoop dat ze jou uitkiezen. Ik ga voor je duimen.

@ karen… :frowning: :frowning:

Carnaval, heerlijk feest. Heb familie in Brabant dus ja… dit jaar niet ivm verhuizen. Donderdag sleutel :dance:

Moet vandaag aan school maar ben te druk in mijn hoofd om goed na te denken over zaken wat ik moet uitwerken… schiet niet op. En omdat er weinig uit handen komt raak ik nog drukker in mijn hoofd…(stress) PFf

Vanavond met vriendin naar de bios. ff wat afleiding.

Hoe gaat het bij de andere dames?

zo daar was ik eindelijk weer. Even bijgelezen. en wat leuk 2 zwangere!!! Gefeliciteerd!!

Karen, sterkte met je misselijkheid.

Carnaval, doe er nooit wat aan. Mijn broer en schoonzus wel, ze hebben gevraagd of we naar kindercarnaval komen, misschien doen we dat wel, is wel leuk voor de kinderen.

Robin, succes met alles, lijkt me veel, sleutel huis, erg leuk!!! en ook afstuderen, hopelijk heb je weer snel concentratie.

Sabje, spannend hopelijk wordt je aangenomen.

kimstroom, 3 jaar huis te koop, is lang zeg. Ja kan me voorstellen een tuin is wel prettig (gelukkig hebben wij de luxe met een tuin…)

ik zag wat over foliumzuur voorbij komen, ik slik multivitamine met foliumzuur, baad het niet dat schaat het niet.

en voor de nieuwkomers, welkom!

Hier drukke/ vreemde weken achter de rug. Eerst ben ik ongesteld geworden, dus 2e stap was het ziekenhuis bellen voor afspraak keelamandelen eruit halen. Dit gaat 4 maart gebeuren, dus ervoor zorgen dat ik niet zwanger raak en daarna bekijken hoe ik herstel. Dat kan heel wisselend zijn begreep ik. 2 weken niet werken.

Tegelijkertijd nog veel pijn aan enkel, enkelbanden waren dus wel gescheurd en stukje van bot afgebroken splinter, dus een brace. Al met al niet bezig met zwanger worden :frowning:

Mijn cyclus (1e) was 35 dagen is dat lang?

Vriendin geopereerd (borstkanker) vandaag bericht gehad dat ze meest ergste vorm van kanker heeft… Zo ver ze kunnen zien niet uitgezaaid. Ben er best veel mee bezig, dan stellen mijn keelamandelen echt niks voor.

Leuk om even weer een berichtje van je te lezen Lisa!

Jammer dat je nu een maand moet wachten ivm met je keelamandelen… Maar goed, gebeuren moet het wel dus dan maar beter meteen, dan ben je er vanaf. Maar blijft jammer natuurlijk…

Flinke enkelblessure dus… Gescheurde enkelbanden zijn zoo pijnlijk! Hopelijk herstel je er vlug van. Goed rust in acht nemen, maar ook blijven bewegen…

Normaal is 35 dagen wel lang, ware het niet dat dit, van wat ik begrijp, je eerste cyclus is zonder anticonceptie. In dat geval is het nog wel normaal, aangezien je eerst moet ontpillen. Daar kan bij de een wat langer over heen gaan dan bij de ander. Wacht nog even 2 maand af en kijk dan even hoe het gaat, dan kun je altijd nog je dokter bellen…

En dan je vriendin… Jeetje wat heftig. Nog zo jong en dan al borstkanker en dan ook nog de slechtste vorm. Ik kan me voorstellen dat je dan vindt dat je keelamandelen daar niets bij zijn. Heel begrijpelijk dat je er zo mee bezig bent hoor! Probeer wel in je achterhoofd te houden dat die keelamandelen voor jou ook vervelend zijn… Je hoeft je niet schuldig te voelen omdat je dat vervelend vindt.

Sterkte met je enkel en je operatie, 4 maart is al snel… En heel veel sterkte met je vriendin, ze gaat je nog nodig hebben!

Lisa succes met je eigen operatie en veel sterkte met je vriendin.

Hier verder weinig te melden. Kleine meid lijkt wat ziek te zijn met ontstoken oogjes. Houden we even goed in de gaten. Verder ongi weg dus kunnen we echt beginnen met klussen en best wel druk met werk en andere afspraken.

Wat een rust hier…

Hoe gaat het met alle meiden??

Inderdaad erg rustig meiden… Waar is iedereen ??

Hier weinig te melden. Met de oogjes van mijn dochter gaat het gelukkig weer goed.

Hier ook nog niks bijzonders te melden. Vriendlief heel druk met het werk, maar het speelkeukentje schiet al aardig op…

We hebben vanmorgen een nieuwe auto voor mij gekocht ( wel 2e hands auto hoor ) Nu twee weken wachten tot ik hem krijg :mrgreen:

Ik zit sinds vanmiddag met mijn been omhoog, vanuit het niets heel veel pijn in mijn knie en is nu heel dik (vocht) Aan deze knie ben ik al eens geopereerd. Ik hoop dat het morgen beter is, want we hebben de kleine meid beloofd om naar de dierentuin te gaan…

Hallo allemaal,

Nou we zijn met lieve vrienden en familie het weekend flink aan de bak gegaan en zijn verhuist, oude huis schoongemaakt vandaag en gister onze eerste nacht in nieuwe huis gehad. Werd wakker van vogeltjes vanmorgen… heerlijk genieten.

Beneden staat nog niets alleen een bouwdroger kunnen pas volgens weekend beneden spullen neerzetten. We leven boven in slaapkamer en badkamer, andere twee kamers staan vol. Haal mijn kleding uit verhuisdozen. haha nog een weekje. Bel blij dat grote werk klaar is en volgend weekend inrichten en uitpakken. Druk maar voldaan weekend.

Hoe was jullie weekend? Heb niet helemaal bij gehouden hoe en wat met iedereen maar hoop dat het met iedereen goed gaat.

:slight_smile:

@ Tijgertje, leuk een speelkeukentje! Hoe vindt je meisje de trampoline inmiddels? Een nieuwe auto! Leuk hoor. 2 weken duurt dan nog wel lang zeg… Vervelend dat je zoveel last hebt van je knie. Ben je nog wel naar de dierentuin geweest?

@ Robin, verhuist!! Leuk hoor! Hier hebben we de eerste zes weken ook op de slaapkamers geleefd haha. Blij dat die weken voorbij zijn, kan het me nog heugen als de dag van gister.

Hier een weekendje weg geweest met s.couting. Een weekend waarin heel veel gewandeld is, zo’n 60km. Ik heb alleen vrijdag gelopen en de rest op posten gestaan.

Nu maar genieten van mijn laatste week vakantie, aanstaande maandag beginnen bij mijn nieuwe job! :wink:

Tijgertje ik ben ook wel benieuwd of je nog naar de dierentuin bent geweest en hoe het nu is met je knie ??

Robin leuk dat je verhuisd bent. En ach als je er woont komt de rest van zelf toch ??

Sabje spannend een nieuwe baan.

Bij mij zou je dat ook een beetje kunnen zeggen. Ik werk bijna 2,5 jaar via het uitzendbureau bij deze werkgever en vanaf aanstaande zaterdag (1 maart) heb ik een vast contract gekregen. Ondanks de ziekmeldingen die ik als rugpatient zijnde gehad heb. Echt blij mee dat ik die kans heb gekregen ondanks alles.

GEFELICITEERD beide dames, heerlijk gevoel zeker.

Super sabje! Wil je vertellen wat voor iets je gaat doen?

Robin gefeliciteerd met je nieuwe huis

Karin hoe gaat het nu?

Het pakje voor Esmée is klaar, als ze het aan heeft gehad dan zal ik een foto plaatsen. Afgelopen weekend een paar daagjes qualitie time gehad samen. We zijn naar Brugge geweest, prachtige stad. Dochter en hond zijn bij schoonouders geweest en belachelijk verwend dus nu weer langzaam iedereen op de rails krijgen haha.

En verder afwachten wat de maand gaat brengen…ben benieuwd…

(Oh en had trouwens weer geen meldingen gehad…stom systeem)

Lisa : hoe is het nu met je enkel ?

Robin : verhuisd ! Dat uitpakken komt vanzelf wel. Als je eenmaal in je nieuwe woont, pak je gewoon iedere keer een doos en die ruim je leeg in je huis. Zo heb ik het tenminste gedaan toen we gingen verhuizen…

Sabje : ook een druk weekend gehad met scouting. Gefeliciteerd met je nieuwe baan !!! :dance:

Venix : een vast contract. Gefeliciteerd !!!

Kimstroom : leuk dat het pakje af is, ben nieuwsgierig :oops:

Heerlijk dat je even met je man/vriend samen hebt kunnen genieten van een weekend weg…

Hier :

-Fleur vind de trampoline helemaal geweldig ! Zodra het droog is wil ze springen en dan probeert ze ook steeds hoger te springen…

-Speelkeukentje gaat ook snel. Ik heb van het weekend vast wat kleine dingetjes in de roze verf gezet…

• Knie is nog steeds dik en pijnlijk, dus heb hem ingezwachteld en ben mee gegaan naar de dierentuin. Was super gezellig (ondanks de pijn) en we hadden mooi weer. Fleur heeft ook genoten…
  • Morgen mag ze weer naar de psz na een weekje vakantie. Ben benieuwd hoe het gaat. Na de kerstvakantie was het hard huilen als ik weg ging… Woensdagavond oudergesprek op de psz…

ik kreeg geen berichten meer…

dus ff rustig alles na gelezen.

@lisa wat een tijd maak je door zeg. sterkte en ik hoop dat je een goede steun kan zijn voor je vriendin. ook jij sterkte met je operatie. echt heel veel succes en sterkte.

@tijgertje geweldig dat ze geniet van haar trampoline super. heerlijk he als ze zo genieten. super.

hoe gaat het met je knie. misschien toch even een dokter??

@sabje gefeliciteerd met je nieuwe baan. super hoor. heerlijk om toch weer werk te hebben. geniet ervan. en ik hoop dat je het echt naar je zin zult hebben.

@venix gefelciteerd met je vast contract super hoor. geweldig.

@kimstroom. ooo het pakje klaar leuk hoor. wat een feest heerlijk. het zal haar vast prachtig staan super.

@robin ooo meid geweldig. morgen kom ik je schitternde plekje bewonderen. super. ben trots op je.

@hier.

hier gaat het redelijk. ik weet nu hoe ik het aardig onder de knie kan houden.

spugen gelukkig niet meer gedaan. maar misselijk blijf ik echt heel veel.

nu elke ochtend een ontbijtje op bed. zo start ik de dag.

vandaag is manlief voor 6 weken naar roemenie vertrokken.

s ochtends bij het afscheid nemen ging het goed. maar vanmiddag had ik het wel ff zwaar. maar goed we moeten even weer in het ritme komen. en dan voor je het weet zijn de weken weer voorbij.

en alles wat gaat komen zoals de eerste echo gaan we filmen en fotograferen zodat we alles aan hem kunnen laten zien en dat hij er toch wel bij is.

vandaag een ochtendje gewerkt als secretaresse ben zelf verpleegkundige. het was erg leuk. ook om je collega’s weer te zien.

morgen lekker mij robin in haar huisje kijken. en daarna door na de schoenenzaak voor nieuwe schoenen voor mijn meisje.

mijn meisje heeft haar winterschoenen kapot.

we gaan altijd naar een goede schoenenzaak in harderwijk daar worden haar voetjes heel kundig opgemeten. zodat we zeker weten dat ze goede schoenen draagt. oke je betaald ook wel een beste prijs voor der schoenen maar ik vind goede schoenen beter dan dure merk kleren.

zo een heel verhaal.

hopend krijg ik nu wel weer berichten…

@ Venix: Ook een vaste aanstelling dus, super hoor. Gefeliciteerd!

@ Kimstroom: Ik ga nu werken in een h.uisartsenpraktijk als d.oktersassistente. Leuk dat het pakje klaar is, ben benieuwd naar de foto’s!

@ Tijgertje: Vervelend zeg dat je nog steeds last hebt van je knie. Hopelijk wordt het gauw beter. Super dat Fleur de trampoline zo leuk vindt. Hoe ging het op de psz?

@KarenMarieke: Fijn dat je de misselijkheid ene beetje onder controle hebt. Wat vervelend dat je man zo lang van huis is. Hopelijk zijn die 6 weken snel voorbij… Was het gezellig bij Robin? Heb je nieuwe schoenen kunnen vinden?