Haai Nietje!
Leuk je hier ook te zien… Ik kan ook niet anders zeggen dan afwachten helaas… Over een paar dagen weer testen.
Ik weet dat het kan, na een sterilisatie, maar de kans is zo goed als nihil, maar er zijn gevallen waarbij de boel zichzelf repareerde, of eigenlijk, waarbij het nietje of draadje los was gegaan. (Dan is de boel ook enkel afgesloten).
Ik vraag me hetzelfde als Miro af… Vind jij die wens niet moeilijk? Mijn zusje haar vriend heeft ook twee kids, maar zij zijn (IVF) bezig voor een eigen kindje.
Hey meiden,
Hier nog steeds niks… Heb voor maandag een afspraak met de dok staan.
Natuurlyk mogen jullie het vragen . Ik ben door Mark heel anders in het leven gaan staan. Mijn ex was echt kinder-minded en daar ook erg dominant in. Nu ben ik lekker aan het genieten, mijn carriere aan het opbouwen en daardoor is die kinderwens wel op een zeer laag pitje komen te staan.
Natuurlijk hebben we het vaak zat over gehad, maar er zijn eventueel ook mogelijkheden om hem te opereren. Maar om heel eerlijk te zijn, heb ik aan kids of babys niet meer gedacht tot aan nu…
Vergeef me als ik vergeet te reageren, kok zit niet echt meer in mijn systeen…
Liefs!
@ Nietje ik ben wel benieuwd of je nog ongi bent geworden.
Je uitleg wat betreft kinderwens is duidelijk hoor.
Ook ik ben heel nieuwsgierig!
Gister hier Keira haar feestje gehad. Wat is ze verwend. Zo schattig van baby tot nu een dreumes en nog iedere dag genietne!
Jaaaa Tigru gefeliciteerd met Keira!!! :dance:
Dankje! Ze heeft echt een mooi feestje gehad en is super verwend door iedereen.
@ Liesje morgen 12 weken!!! :dance:
Yeah, 12 weken vandaag!
Hebben jullie trouwens facebook?
@ Liesje ja ik zal je even opzoeken op fb
We hadden gister de 20wk echo.
Alles was goed.
En het is een jongen! :inlove:
Voor foto’s zie september2012 mama’s showforum.
Hi meiden,
Zoals ik al zei,… het forum zit bij mij niet echt meer in mijn systeem. Inmiddels een aantal weekjes verder en ook ik heb blij nieuws: Ik ben momenteel alweer 9 weekjes in verwachting
Vrij shocking nieuws ( zie mijn eerste post ) maar we zijn er natuurlijk wel heel erg blij mee. We hebben inmiddels al een mooie echo gehad, met een sterk hartje wat zichtbaar was. Ik krijg nu wel in week 10 en in week 12 nog een extra echo, wegens de kans op een miskraam bij mij.
Verder voel ik me best goed… wat vlagen van misselijkheid, maar nog niet zo ver dat het tot overgeven is gekomen. Wel onwijs moe…
Nou, tot zover mijn update. Naar verwachting ga ik mij verder niet aanmelden bij de maandmama’s ofzo, ik heb gewoonweg geen tijd om een forum bij te houden :oops:
Allemaal veel liefs en een dikke kus!
:shock: Wauw dit bericht had ik niet verwacht haha!! :inlove:
Kan me voorstellen dat jullie in shock waren.
Fijn dat jullie er nu toch blij mee zijn.
Hopelijk je vriend ook. Gaat het weer goed tussen jullie?
In ieder geval gefeliciteerd!!!
Nietje wat een goed nieuws, van harte gefeliciteerd! Kan je er een beetje van genieten?
Grappig zijn we toch nog met 3 decemberstoppers 2009 tegelijk zwanger! En we volgen elkaar lekker op. Miro is de eerste dan ik en nietje, jij bent de hekkensluiter.
Miro wat leuk nu een jongen. gefeliciteerd.
fijne zondag en een plezierige koninginnedag morgen.
@ Liesje ik wens je een fantastische trouwdag toe!!! :-*
Hopelijk houden jullie het droog!
Liesje ik zag je prachtige foto’s op Hyves! Wauw, gefeliciteerd en jullie schitterden! Sorry, ik kijk hier heel weinig op het moment, computer is half kapot en wij zitten midden in een verhuizing. Ook bij de april mama’s schrijf ik op het moment weinig.
Miro wat super een jongen! Heerlijk verder een goede echo neem ik aan?
En Nietje, wat een verrassing! Gefeliciteerd en lekker genieten!
Wij gaan dus verhuizen. Ons huis is helaas nog niet verkocht, maar het is niet goed te doen met 3 op een appartement zonder lift drie hoog. Nu nog duimen voor de verkoop dan kan onze wens voor een 2e ook in vervulling gaan.
Met Keira gaat alles super. Ze heeft laatst een stukje tand afgebroken (gevallen). Ze begint langzaamaan te lopen, wat ontzettend leuk is om te zien. En ze heeft een sterk eigen willetje ontwikkeld!
@ Nietje hoe gaat het nu met jou?
Ik gok dat je een novembermama wordt?
Heb je al een 20wk echo gehad?
En ik ben wel benieuwd naar een buikfoto!
@ Liesje jij gaat ook alweer hard. 25 weken alweer!
Heerlijk dat alles zo goed gaat!
Hier helaas wat minder goed nieuws. Er is zwangerschapsdiabetes bij mij vastgesteld.
Reden voor nader onderzoek was de grootte van ons kindje. Hij is flink aan de maat.
Ik zit nu in een hele medische molen met dagcurves prikken en bezoekjes aan de gyn, diabetesverpleegkundige, dietist en internist.
Als de dagcurves goed zijn, hoef ik geen insuline te spuiten.
De kans is wel groot dat de bevalling zal worden ingeleid.
Liever niets hierover op Hyves of fb berichten.
In mijn directe omgeving komt maar een select groepje mensen dit te weten.
Miro, wat een domper zeg dat je een complicatie hebt deze zwangerschap, wel fijn dat je extra goed in de gaten gehouden wordt.
Met mijn zwangerschap gaat het inderdaad nog steeds erg goed, mag niet klagen. Minder vind ik de kilo’s die er aan vliegen, zit inmiddels al ruim 11 kg aan. Buik is ook al behoorlijk aan de maat, laatst vroeg iemand mij of ik al met verlof was.
Maandag weer naar de vk en volgende week woensdag hebben we een 3d echo.
Nietje, ben ook benieuwd hoe het met jou gaat?
Vandaag kwam mijn schoonzusje op bezoek met de mededeling dat ze ook zwanger is. Ze kan alleen nog niet blij zijn omdat haar vriend er niet blij mee is, hij is onlangs gescheiden en heeft al drie kinderen. Hij wil er niet eens over praten dus in wezen staat ze er alleen voor, ze heeft hem nu een ultimatum gesteld, hoop zo voor haar dat hij spoedig bijdraait.
@ Liesje ja ik zag je buik op fb voorbij komen! Mooi hoor!
Helemaal niet schokkend groot hoor.
Ik heb ook een 3D-echo gehad. Voor foto’s moet je maar even in het SF van de septembermama’s kijken.
Ik ben nog maar 4kg aangekomen. In Ilse haar zwangerschap totaal ook ‘maar’ 6.5kg.
Hopelijk verbeterd de situatie voor je schoonzusje.
Het lijkt me erg moeilijk om er alleen voor te staan.
Ik ben toch wel heel blij dat ik de zorg kan delen met mijn man.
Tot nu blijven mijn bloedsuikerdagcurves prima. Gelukkig maar.