December 2008/Januari 2009 stoppers - DEEL 3 - 9 zwanger!!

Zo, daar ben ik ook weer eens. Hier zijn vandaag de :evil: :evil: gearriveerd. Voor het eerst nadat ik ben gestopt met de pil; cyclus van 27 dagen. Best netjes. Hopelijk blijft het zo.

@MooS; hoe was het bij de VK? Ik ben erg benieuwd.

Elle: jammer dat je ongesteld ben geworden :cry:

27 dagen is heel netjes, daar zit ik zelf ook op :mrgreen:

Moos: hoe was je echo?

Aapje: ik vergeef je :wink:

En ik hoop dat de :evil: wegblijven :pray:

Helaas is Luca nu wel ziek, hij heeft hoge koorts.

Hij ligt of in bed, of hangt op je schoot.

En voor dat hangen op schoot moet hij wel echt ziek zijn, normaal zit hij te draaien en te doen.

Hellen: hopelijk is die misselijkheid een teken dat je zwanger bent :mrgreen:

Sil, thanks voor het linkje!

En leuk dat ze allemaal zo enthousiast reageerden.

Belly, heb je je drukke dag doorstaan?

Naatje, alweer een nieuw saunadagje gepland?

Bigsby, balen dat Luca zo’n hoge koorts heeft en hangerig is. Hopelijk knapt hij snel op.

Aapje, hoop dat de hoofdpijn snel zakt.

Elle, netjes hoor die cyclus!

MooS, hoe was het? Echo gehad?

Hellen, spannend!

Ik ben aan het wachten, zou ik spontaan ongi worden of ga ik het moeten opwekken.

@bigsby wrote:

Elle: jammer dat je ongesteld ben geworden :cry:

27 dagen is heel netjes, daar zit ik zelf ook op :mrgreen:

Ja, jammer, maar het kon ook niet anders; we hebben alleen met cd’s geklust. Ik heb me er al min of meer bij neergelegd dat ik tot na de verhuizing moet wachten tot ik ‘echt’ mag, al blijft het soms moeilijk. Ik houd mezelf dan maar voor dat het nog maar iets meer dan 2 maanden duurt (en januari was ook zo voorbij).

Wat sneu voor Luca dat hij zo ziek is en koorts heeft. Beterschap voor de kleine man!

@Hellen; spannend, nog steeds geen :evil: :evil:

Misschien was zaterdag nog iets te vroeg om te testen?

Hopelijk is het raak!

Noemi: hopelijk word je 1 deze dagen uit jezelf ongesteld, en kun je met goede moet door naar de volgende ronde.

Elle: jou dagen gaan natuurlijk zo voorbij, maar het wachten is en blijft natuurlijk niet leuk als je er graag wilt gaan!

Ik reageer straks even, zit nu even aan de telefoon :mrgreen:

Haha, fijn dat we dat weten Belly :mrgreen: :mrgreen:

Bigsby, hoop het ook, anders duurt het nog zo lang als ik het moet gaan opwekken.

Elle, even je energie op het verhuizen gooien dus.

Of toch maar gaatjes gaan prikken … :angel:

@Noémi wrote:

Haha, fijn dat we dat weten Belly :mrgreen: :mrgreen:

Bigsby, hoop het ook, anders duurt het nog zo lang als ik het moet gaan opwekken.

Elle, even je energie op het verhuizen gooien dus.

Of toch maar gaatjes gaan prikken … :angel:

Moest jullie even op de hoogte houden he :lol: Was even een vriendin die haar verhaal kwijt moest. Zit niet echt lekker in haar vel en zo af en toe belt ze dan en speel ik even psychiatertje :mrgreen:

Drukke dag was echt niet leuk! Was gewoon chaggie toen ik thuis kwam en nu moet ik morgen ook nog eens overwerken :roll: Bah…Ik zeur al maanden dat ik iemand erbij moet hebben, maar tot op vandaag vonden ze het niet nodig, maar misschien krijg ik er nu alsnog iemand bij :pray:

Moos, hoe was het?

Bigsby, arm knulletje :hug:

Elle, voo rje het weet, is het al zover…en je moet maar zo zien, nu kan je lichaam goed ontpillen :thumbup:

Aapje, beterschap meid!

Ik ga zo lekker douchen en mijn bedje in, ben kapot…Hopenlijk vliegt de dag een beetje voorbij…Mar deze drukte op mijn werk is ook niet goed, want brengt een hele hoop stress mee, en stress is niet goed voor BUC (Baby under construction) :mrgreen:

BUC, goed gevonden! :thumbup:

Oh, heb ik ook gehad dat het te veel werd om alleen te doen. Heb op een gegeven moment gewoon gezegd, ik doe nog alleen dit en de rest niet meer. Het is gewoon te veel. Ben ook gestopt met overwerken toen. Toen kwam er heel snel iemand bij hoor! :thumbup:

Zolang je het op de een of andere manier toch blijft klaarspelen qua werk, doen ze er niets aan …

Nee dat blijkt…Ik heb nu gewoon voor 4 dagen achterstand in de post :oops: En de mail loopt ook al een dag achter :wall: Is me nog nooit gebeurd! En dan vinden ze het gek dat ik zo moe en gestressed ben :cry:

Ik ga ook echt nu mijn bedje in, anders overleef ik morgen echt niet :zzz:

@Belly wrote:

Ik ga ook echt nu mijn bedje in, anders overleef ik morgen echt niet :zzz:

Succes morgen dan ff!!! je klinkt erg stressy

Slaap lekker!!

Getty

Belly, dat is idd veel. Enkel doen wat je kan doen hoor!

Jij bent belangrijker dan het werk. En denk aan BUC, die kan geen stress verdragen :wink:

Trusten!

Belly, rustig aan hoor! :-* Je klinkt erg druk!

Hellen, spannend. Ik blijf voor je duimen!!!

MooS, hoe was het bij de VK??? Alles goed met frummel??

Bigsby, beterschap voor Luca! Niet leuk een ziek kindje…hier gelukkig weer een opgeknapt kindje…

Elle, zit je nu in de verhuizing of is het inmiddels “klaar”??? Netjes trouwens een cyclus van 27 dagen!!!

Noémie, ik hoop dat de ongi vanzelf op gang komt. Succes!!!

Zie banner…

Balen Aapje, op naar de volgende ronde dan maar :hug:

Belly: doe je het wel rustig aan dan? doe wat Noemi zei gewoon niet meer doen dan je kan :snooty:

Luca heeft vanaf gisteravond al lopen spoken, we moesten echt bed in bed uit. HIj wilde gewoon niet alleen zijn, en slapen trouwens ook niet :evil:

Aapje wat jammer :hug:

Balen Aapje :hug: :hug: Nieuwe ronde nieuwe kansen! :pray: