December 2008/Januari 2009 stoppers - DEEL 3 - 9 zwanger!!

Getty: hopelijk test je zaterdag positief, we zijn hier zo lekker op dreef :mrgreen:

@Noemi; hoe was t feestje voor de kleine man vandaag? Hebben jullie het leuk gehad?

@getty; spannend hoor, nog n week wachten. Hopelijk dan positief nieuws :pray: .

Naatje, lekker ontspannen was je dus! :thumbup:

Getty, spannend, hoop dat je positief test. Maar ik neem aan dat je banner dus helemaal niet klopt? Aangezien er nu op staat dat je nog 11 dagen tot je NOD moet …

Sil, rainbowbabies of simply colors? :mrgreen:

Of misschien toch ergens helemaal anders besteld?

Elle, feestje was heel leuk (foto’s staan weer bij de feb. 2008 mama’s).

Knulletje is goed verwend!

Naatje, lekker hoor! Jij bent dus helemaal ontspannen :mrgreen:

Elle, ja feestje was inderdaad zeer geslaagd :smiley:

Getty Spannend hoor! Hoop dat je positief test :thumbup:

Noémi, leuke foto’s :mrgreen:

Bigsby, en hoe is het met jou?

Faith, gefeliciteerd met je kleine meid! :-*

Moos, hoe is het met de misselijkheid?

Voor de meiden, wie ik vergeet: Hoe gaat het daar?

Hier pas net een kwartiertje uit bed :oops: Hadden gisteren een verjaardag en dat was wat laat geworden maar was wel gezellig!

Vandaag even een wasje ophangen (geen zin om te strijken) en nog even naar de appie voor brood, dat zijn we helemaal vergeten te halen :wall: En dan is het weekend alweer voorbij…Van mj mogen ze het wel andersom doen hoor, 2 dagen werken en 5 dagen weekend :mrgreen:

Hier worden we helemaal gek van Poes, ze is krols en jankt de hele tijd. Vannacht hebben we haar ook in de gang geplaatst aangezien ze gewoon op de bank had geplast wat ze normaal nooit doet. Gelukkig zit er een bepaald soort plastic in de hoes, waardoor alleen de hoes vies is en niet het schuimvlak. Maar moest dus wel alles gisteren wassen :evil:

Ik ga echt even koffie pakken, want helemaal wakker ben ik nog niet…hihi

Belly: zo jij hebt lekker uitgeslapen, nou geniet daar nog maar lekker van.

Met een kleine kun je dat wel op je buik schrijven :mrgreen:

Ik zou poes heel snel naar de dierenarts brengen, dat hebben wij hier toen ook gedaan. Geen gedonder meer :wink:

Hier gaat het verder goed, kwakkel nog een beetje aan.

Luca is gelukkig wel weer vrolijk, alleen wel veel aan de dunne.

Hij moet tenwoordig iedere dag wel in bad, hij zit helemaal onder

:sick:

Mooie foto’s Noemi, en dan dat koppie als R. de taart ziet :inlove:

En wat is hij verwent, heb je die speeltafel nog gekocht?

Bigsby, wat sneu :hug: Hier ben ik ook steeds aan het rennen naar de wc :oops: Wordt er helemaal gek van, maar voor de rest voel ik me goed even afkloppen

Kom straks wel weer even kijken, hub moet even mijn laptop doen want die loopt steeds vast :evil:

Belly: vooral vies :sick: :lol:

Maar volgens mij voelt hij zich prima :think:

Beterschap voor jou :hug:

Sorry vandaag geen uitgebreid verslag… Heb enorme hoofdpijn, de hele middag op de bank gelegen, ik ga nu maar naar bed geloof ik.

Tot de volgende keer!

Nou… voel me weer helemaal normaal… ben wel weer toe aan de sauna. :wink:

Belly, lekker uitgeslapen zag ik. Heerlijk is dat he? Daar geniet ik ook nog ff van in de weekenden. Als er eenmaal een kleine is kan dat vast niet meer. Vanochtend was het 11 uur.

Vanmiddag nog ff wezen kijken voor wintersport spulletjes. Ik heb bijna alles al. Moet alleen eigenlijk nog een helm. Hub heeft vanmiddag een leuke gevonden. Ik nog niet. Hij heeft er een met speakers in de oorflappen. Kan 'ie lekker swingend de berg af! :mrgreen:

Aapje, beterschap. Hopelijk is het geen teken van je naderende ongi. Blijf nog ff voor je duimen dat de :evil: wegblijven!!

Noémi wrote:

Getty, spannend, hoop dat je positief test. Maar ik neem aan dat je banner dus helemaal niet klopt? Aangezien er nu op staat dat je nog 11 dagen tot je NOD moet ...

quote]\

Nee daar klopt niets van maar wat ik al ze het is giswerk het is qua cyclus een zooitje maar wat ik nu voel ik weet het niet....

Maar ik wacht wel tot zaterdag!!!

Ps: ik krijg geen mail meer als er berichten worden geplaatst??? Weet iemand hoe dat zit?
Groetjes

@bigsby wrote:

Getty: hopelijk test je zaterdag positief, we zijn hier zo lekker op dreef :mrgreen:

Jaha ik ga daar graag in mee werkelijk wat kan een mens dan vanalles voelen zeg!!

Maar we wachten af!!!

Zo, ik ben weer up to date met mijn laptoptje :mrgreen: Moet alleen nog even msn installeren 8)

Aapje, beterschap meid!

Naatje, dat geloof ik graag! Ja was even heerlijk nog aan het genieten van het uitslapen :zzz:

Getty, heb ik ook weleens gehad, maar als ik dan op weer later op de pagina kwam , kreeg ik ze ineens wel weer :think: Denk dat het gewoon een foutje is van het systeem ofzo?

Zo maar even lekker douchen en dan ook mijn bedje in. Morgen weer een gigantisch drukke dag op het werk…Bah, door alle stress welke erbij komt kijken heb ik niet eens meer zin om naar mijn werk te gaan…Maar goed…

Tevens vanavond maar even Tarot kaarten gelegd maar kwam er niet hele veel wijs uit dit keer, misschien omdat ik een beetje last heb van mijn ogen en dus de tekst niet goed kon lezen? Heb het het gelukkig opgeschreven dus kan het morgen even goed terug lezen :slight_smile:

@Noémi wrote:

Sil, rainbowbabies of simply colors? :mrgreen:

Of misschien toch ergens helemaal anders besteld?

Geen van beiden! Ik zal je een PB-tje sturen met het linkje!!!
Het is trouwens super kwaliteit (al valt het wel wat groter uit! Maar dat hebben ze ook netjes op de site vermeld!

Ik kom straks nog even terug.

Eerst hier in huis eens wat doen!

De schoonfamilie is dus inmiddels op de hoogte! Het was erg leuk zo met dat shirtje!!! hihi Het viel bij iedereen vrij vlot op, bij mijn schoonouders duurde het het langst! hihihi

Aapje: leuk dat dat schirt zo geslaagd was.

Wij zeiden het met een boekje over "hoe word je de beste oma/opa.

En mijn sv snapte hem niet :lol: :lol: Bij mijn ouders duurde het ff maar toen hadden ze hem door :lol: :lol:

Naatje, wanneer ga je op wintersport? Heerlijk, zou ook wel willen!

Sil, leuk he aan iedereen vertellen en helemaal als ze enthousiast zijn!

Hellen, ben je nog geen ongi? Zag staan dat je nu 4 dagen overtijd bent

Sannon, hoe gaat het? Voel je je al wat beter?

Elle, ik vind het knap dat je nog zoveel geduld hebt om te wachten maar de tijd is zo voorbij hoor en je moet vriend idd niet pushen, dat werkt alleen maar averechts denk ik

Noemi, ik ga zo je foto’s kijken van het feestje :wink:

Belly, fijn die poes :mrgreen: Ik zou ze idd ook maar gauw laten helpen dan ben je er vanaf!

Getty, ik duim voor je op goed nieuws!

Bigsby, beterschap voor je mannetje… gelukkig is ie verder niet ziek…

Hier gaat het wel met de misselijkheid. Ik heb het vooral rond etenstijd (savonds) en het liefst sla ik koken over maarja P bakt er helemaal niks van :mrgreen: Ik heb eigenlijk nergens trek in maar eet natuurlijk wel alleen duurt het soms even voordat ik wat op heb.

Mijn schoonouders, schoonzus en me broer weten het nu ook en ze reageren allemaal zo leuk. Me schoonouders zijn erg blij en kunnen het wel van de daken schreeuwen :lol: Ook mochten we van hun een kinderwagen maar 2 heb ik niet zoveel aan dus nu mogen we iets anders uitzoeken. Me broer kwam gister gelijk met een zwangerschapsdagboek aan, erg leuk want die had ik nog niet. En me mams had natuurlijk een pakje en sokjes gekocht, zo lief klein! Ben blij dat hun het nu weten maar voor de rest proberen we nog ons mond te houden tot 12 weekjes (lees: proberen) Me ma wil het het liefst tegen iedereen vertellen hihi

Vanmiddag voor het eerst naar de VK, ben erg benieuwd en heb er zin in. Moest vanmorgen in een potje piesen want dat moet ik meenemen. Verder gaan ze bloed afnemen en je wegen enz en misschien ook een echo… ik hoop het. Morgen kom ik wel vertellen hoe het was :wink:

@MooS wrote:

Hellen, ben je nog geen ongi? Zag staan dat je nu 4 dagen overtijd bent

Nope nog steeds niks te bekennen, ik heb zaterdag getest, maar dat was negatief.

Ik denk dat mijn cyclus toch wat langer is dan 22 dagen.

even afwachten dus…

Veel succes bij de vk!

Ik heb mijn banner maar even aangepast. Er is nog steeds niks te zien hier, al wordt ik me nu toch een partij misselijk!

Ik hoop dat ik zo een beter beeld heb met deze nieuwe banner, maar het blijft spannend. Ik verwacht de :twisted: ieder moment, maar ze komen maar niet… :wall:

Hoe is het verder met de rest van de dames??

Zijn de :sick: weer een beetje beter, alle zwangeren onder ons, ook nog alles ok?

Hoi,

Hoofdpijn is gelukkig weer iets minder. Ik heb wel het gevoel dat de ongi eraan komt, maar dat had ik ook al wel verwacht, dus is het niet echt een teleurstelling.

Heb nog steeds niet alles gelezen, sorry! Kan dus ook nog steeds nergens op reageren, alleen ego-berichtjes van mijn kant.

Vergeven jullie me?

Aapje