We hebben ook een vervangende datum gehad in juni maar dan zijn we op vakantie Dus nu moet je voor 1 maart de kaarten weer inleveren dan krijg je je geld terug dat is geen probleem gelukkig.
En wat betreft de rugpijn ik vraag me af of het niet gewoon vervelende menstruatiepijn is maar zoals ik het uitgerekend had kan ik pas 4-2 de :twisted: :twisted: verwchten. Dat is dus even spannend nog.
Belly, kom eens stiekem spieken en vertellen hoe je avondje gisteren was!!
Hey meiden!
De avond was echt gezellig maar het was veel te laat geworden. Het begon ook al goed. We waren verdwaald en waren uiteindelijk iets van 30 km uit koers :shock: Gelukkig al met al goed gekomen, maar het feest begon om half 7 en wij waren er pas om 8 uur :shifty:
Had niet eens zoveel gedronken, 3 wijntjes maar had ook niet veel gegeten wat dus het resultaat was dat ik vanmorgen hoofdpijn had :silenced: Kon ook met moeite de dag doorkomen, zo moe was ik, want ik was pas tegen half 2 thuis en om half 7 ging de wekker alweer.
Heb wel leuke foto’s gemaakt van Gordon en ook dat was echt geweldig! Ze hadden hem alleen wel tot het laatste moment bewaard…Hebben ze natuurlijk expres gedaan want iedereen was voornamelijk voor hem gekomen volgens mij…
Ik ben ook net pas wakker want moest echt even slapen, want wat ik al zei, ik kon amper de dag als een normaal functionerend persoon doorkomen…
Aapje, jammer, maar als je berekening qua cyclus niet zou kloppen, dan kan het altijd nog eh?!
Belly, wat rot dat jullie zo mis gereden waren, maar het mocht uiteindelijk de pret dus niet drukken. En een erg vermoeiende dag achter de rug dus. Nu dan maar lekker vroeg je bedje in :-*
Ik ga hier zo versieren; slingers en ballonnen ophangen. Ben benieuwd hoe ons prinsje er morgen op gaat reageren. Ook nog cakejes bakken, want morgen natuurlijk weer zelf een verjaardagstaartje in elkaar flansen.
Nee, het mocht zeker de pret niet drukken :mrgreen:
Ik heb het trouwens ook aan 2 collega’s verteld dat wij voor een kindje gaan. Beide hebben ook pas een beebje. Vertelde mijn ene collega ineens, ik had jou al veel eerder verwacht :shock: :mrgreen:
Ja duik zeker een beetje op tijd mijn bedje in…Morgen ook weer een drukke dag :? heb ook geen zin om te koken, dus heb en pizza besteld :drool: wordt hopenlijk zo bezorgd :mrgreen: Ik heb honger!!!
Ja moet zeggen dat het ook wel oplucht hoor dat iemand het weet :mrgreen: Quiche ben ik niet zo heel dol op, maar an 1 persoon eet ik het wel, die maakt het zo lekker :drool: Met prei en gehakt :drool:
Getty, bij jou dus ook nog een weekje spannend. Ik heb ook wel rugpijn hoor dus het kan nog alle kanten op bij jou!! Ik heb het trouwens niet als ik ongi ben/moet worden! Ik duim voor je!!!
Aapje, ook voor jou wordt nog geduimd hoor! Tot het tegendeel bewezen is kan het nog steeds zo zijn dat je zwanger bent!!
Hier vanavond ook geen zin gehad om te koken en wat schoteltjes besteld! Was er gelukkig snel! Volgende week gaan we wel weer “gezond” eten! hihi Moet kunnen een keer toch?!
Woensdagavond hebben we mijn ouders verteld dat ze weer opa en oma worden en donderdagavond aan mijn zus en d’r vriend. Ik had een powerpoint in elkaar gezet. Eerst een foto van ons drietjes, toen een foto van ons meisje met d’r vader, toen een foto van ons meisje met mij en als laatste de foto van de positieve test, daaronder had ik gezet…En een broertje of zusje op komt (oktober 2009)! Eerst was het even stil en toen het doorgedrongen was kwamen de felicitaties! Ze vinden het weer erg leuk!!!
Vandaag is het t-shirt voor ons meisje binnengekomen er staat op “Geef me een kus ik word grote zus!” die krijgt ze morgen aan als we naar mijn so gaan! Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze de tekst uiteindelijk zien!! En naar hun reactie natuurlijk!!!
Sil, wat leuk gedaan! Misschien pik ik je idee wel t.z.t.
Waar kan je dat t-shirtje bestellen? Wil je me de link pben?
Sorry dat ik niet verder op iedereen inga, maar ben het nu al vergeten allemaal :oops:
Mjn poes is krols, en ze jankt de hele tijd :wall: Ik wordt er gek van! Volgende maand moet ik haar maar laten helpen want dit gaat niet opschieten zo… :evil:
Zoooo… ga ff nergens op reageren! Ben zo ontspannen… de hele middag/avond met een paar collega’s in de sauna gezeten. (Elysium) Heeeerlijk! Lekker relaxed het weekend beginnen! :dance: Ik kom morgen wel weer bijkletsen.
@belly; ik heb op je hyves even foto’s gekeken en volgens mij was je bedrijfsfeestje wel geslaagd. Ik heb nog aan niemand verteld dat ik met de pil ben gestopt, maar we gaan er ook pas in mei echt voor. Ik heb trouwens wel een paar maanden geleden aan mijn jongste zusje verteld dat ik ging stoppen in januari, maar die is dat vast alweer vergeten. Iedereen merkt tegen die tijd vanzelf dat ik ben gestopt als ik ze vertel dat ik zwanger ben, en tot die tijd houd ik dat lekker stil (denk ik).
Ja en ondanks dat het balen was, hebben we wel gigantisch gelachen in de auto hoor :mrgreen: Ik zou het zo weer overdoen :lol:
Merkte ook wel dat ik er even aan toe was om er even tussenuit te gaan. Zat alleen maar thuis de laatste tijd, dus dit was een mooie afwisseling en het koste me geen drol :lol:
Getty, bij jou dus ook nog een weekje spannend. Ik heb ook wel rugpijn hoor dus het kan nog alle kanten op bij jou!! Ik heb het trouwens niet als ik ongi ben/moet worden! Ik duim voor je!!!
!!
Ik heb normaal ook geen last als ik ongi moet worden maar omdat mijn cyclus niet duidelijk is is het allemaal giswerk he.
Wel met hubbie afgesproken als er komende zaterdag geen :twisted: :twisted: ongi is dat we dan gaan testen.