December 2008/Januari 2009 stoppers - DEEL 3 - 9 zwanger!!

Trusten! :-*

Goedemorgen meiden!

Vandaag lekker werken tot 17"00 uur en dan vanavond feestje!!!

Hebben jullie iemand (behalve op kok) verteld dat jullie voor een kindje gaan? Ik merk dat ik het af en toe wel moeilijk vindt om het niet te zeggen hoor :shifty:

Nou, dan ga ik nu even werken en dan “spreek” ik jullie misschien vanavond laat en anders morgen! :-*

Elle: ja het was wel leuk, maar vanavond gaan we met een aantal nog wat eten :mrgreen:

En ik ben op zoek naar administratief werk.

Noemi: mooie R, en vooral die laatste foto :inlove:

Belly: omdat wij er al 1 hebben, zijn er wel mensen die weten dat we er nog 1 willen. Maar alleen 2 vriendinnnen die weten dat we nu bezig zijn :mrgreen: Maar bij de 1e had ik het tegen niemand gezegd, want je weet nooit hoelang het duurt.

Nu ook niet maar we hebben er 1 gekregen dus lijkt mij dat het met die ander ook wel goed zal komen, toch :shifty:

Heel veel plezier met je feestje vanavond!

Dank je wel Bigsby! Komt vast goed :mrgreen:

Ik durf het ook niemand te zeggen maar wil het af en toe wel :shifty:

Ik had gisteren een serieus gesprekje met Hub waarop we op een gegeven moment op het onderwerp kwamen dat ik zei: Dat we wel rond mijn ei ook moesten klussen en niet bij wijze van alleen op zondag…

Zegt ie ineens: Ja maar zoveel haast heeft het voor mij ook niet :cry: Het is niet datie terug krabbelt, maar hij zegt dat als het over 3 maanden pas raak is, hij het wel goed vindt :cry:

Was dus echt een beetje boos op hem…

Sorry, dit moest ik even kwijt :shifty:

Ja mannen kunnen soms echt niet tof doen.

Vriend lief wilde in nov. al voor uk 2 gaan.

En toen ik zei nou dan stop ik met de pil

was het ineens…

Nee we wachten nog wel even :wall: :wall:

Belly, leuk vanavond feestje… veel plezier!

En ja, mannen zijn gewoon wat minder enthousiast dan ons. Ze willen het wel graag maar op verplichte dagen klussen enz dat is niks voor ze… zeker bang dat ze falen :wink:

Bigsby, jammer zeg je laatste dag. heb je al wat anders op het oog of ben je nog op zoek?

Noemi, gefeliciteerd met je mannetje… hoe was z’n feestje?

Nou schrijf ik net hier dat ik helemaal niet misselijk ben… wordt ik me gister ineens beroerd. Misselijk en zweten en… me ma was erbij. We kwamen terug van me opa en in de auto werd ik beroerd dus wij gauw naar huis rijden en ik op de bank liggen van pampus roept me mams ineens vanuit de gang…BEN JE ZWANGER??? Nou toen kon ik me mond niet meer houden hoor. Ze reageerde heel lief :inlove: en is echt blij, ging gelijk me vriend bellen om te feliciteren. Ook zei ze dat we de kinderwagen van haar mogen uitzoeken, altijd leuk natuurlijk. Oh dan wordt ik oma, oh dan wordt ik oma zei ze een paar keer :mrgreen: Ik heb gevraagd of ze bij de bevalling wil zijn als alles goed gaat en dan vond ze wel erg leuk!

Nou benieuwd hoe P ze ouders reageren maar die vertellen we het als we bij de VK zijn geweest, dan weten we toch wat meer!

Moos, wat een gave reactie van je mams! :inlove: Ik hoop dat mijn vader ook zo enthousiast reageert, al denk ik van wel :mrgreen:

Voel je je vandaag wel wat beter? Ik hoop het wel?

Ja ik weet echt niet waar dat ineens vandaan kwam van Hub, ik hoop nu alleen maar dat hij zich niet ineens gaat bedenken :pray:

Ja ik voel me nu beter gelukkig. Dacht echt van nou gaat mijn misselijkheid elke dag komen maar het valt nog mee :pray:

Hub moet gewoon wat meer aan het idee wennen. Volgens mij is dat echt met alle mannen zo… komt goed en niet zeggen wanneer je vruchtbare dagen zijn of over een baby beginnen maar 'm gewoon verleiden :inlove:

:lol: hubbies zijn al lang blij als ze elke dag sex krijgen :lol: Ik heb ook nooit over vruchtbare dagen, randjefietsen, benen omhoog, kussen onder je kont gehad… ik las dat wel op internet en liet het dan gewoon open staan of zo, maar hij was daar toch veel minder mee bezig 8)

@Belly, faalangst? Als het eenmaal zover is weet ik zeker dat hij dolblij zal zijn!

Hier gisteren toch ook maar aan mijn paps en mams verteld. En ze vonden het erg leuk!

Kom morgen nog wel even terug. Ben nu nog op mijn werk, vanavond bij mijn zus eten (en misschien daar het nieuws vertellen) en dan nog op verjaardag bij mijn nichtje! Dus vandaag kom ik niet meer hier!

Tot morgen!

Faith, die is lekker duidelijk! Mooie test. :mrgreen:

Belly, ik klapper vrolijk met je mee hoor!!! :lol: Jammer dat er geen smiley van een klapperende eierstok is… daar zou ik ieder berichtje mee beginnen. :wink: Een paar mensen weten wel dat we bezig zijn. Twee vriendinnen, mijn zusjes en m’n schoonmoeder. Ik doe er niet zo moeilijk over verder… maar ik heb ze wel gevraagd om het voorlopig even voor zich te houden. Maar het is soms wel fijn om er met iemand over te kunnen praten. Zeker met mijn zusje… die klappert ook al aardig.

Noemi, gefeliciteerd met jullie kleine! Dagje te laat, maar ik was gisteren ff niet online. Wat een leuke foto’s trouwens… vooral die close up, wat een blauwe ogen!!! :inlove:

Moos, wat leuk dat je moeder het nu weet… en een leuke reactie! Wel jammer dat je een beetje voor het blok gezet werd. Lijkt me zo’n leuk moment om het te gaan vertellen straks. Hoop wel dat het met je misselijkheid een beetje gaat meevallen.

Net voor de 3de dag de ovu test gedaan. Het lijntje blijft hetzelfde… heel licht en vaag. Denk dat ik vanaf nu maar even om de dag ga testen. Anders ben ik wel erg snel door de testjes heen. Zeker als mijn banner klopt.

Wij hebben het ook nog aan niemand verteld, al wil ik soms wel. Het is zo moeilijk om voor je te houden, maar ik ben nog niet eens zwanger (denk ik) wat moet dat straks worden.

Toch denk ik dat het voor veel mensen geen verrassing is, omdat we altijd hebben geroepen dat we niet zoveel tijd tussen de 2 kinderen willen.

Mannen zijn altijd een beetje terughoudend, en ‘geduldig’ maar die hebben dan ook geen last van hormonen en moedergevoelens. Gewoon niet te veel over vertellen, en heel onschuldig :liar: op de goede momenten proberen te verleiden.

Mannen snappen het timen enzo niet (tenminste niet als je nog niet zo lang bezig bent) is mijn ervaring… Succes ermee!

Naomi, nog gefeliciteerd met de kleine! Leuk he, zo’n eerste verjaardag, vooral de doosjes en het papier is inderdaad erg intressant. Heb je mooie taartfoto’s?

Fijn Moos dat je moeder zo lief gerageerd heeft, ze vind het zelf natuurlijk ook reuzespannend om oma te worden.

Inmiddels weet ik het niet meer met mijn lichaam. Ik verwacht ieder moment de :evil: en toch ook weer niet.

Ik wil duidelijkheid!!! :x :wall:

@Belly wrote:

Zegt ie ineens: Ja maar zoveel haast heeft het voor mij ook niet :cry: Het is niet datie terug krabbelt, maar hij zegt dat als het over 3 maanden pas raak is, hij het wel goed vindt :cry:

Was dus echt een beetje boos op hem…

Hier precies hetzelfde hoor, maar daarna wel uitgepraat en hij heeft die maandjes even nodig om eraan te wennen dat hij vader gaat worden (vooropgesteld dat het lukt natuurlijk). Daarbij had hij nog als argument dat hij niet tijdens de verhuizing met een misselijk hormonster ‘opgescheept’ wilde zitten (hij vindt me al erg als ik ongesteld ben :roll:). Dus nu heb ik me er maar min of meer bij neergelegd dat ik in mei pas ‘echt’ mag, al probeer ik af en toe natuurlijk wel om hem op andere gedachten te brengen.

@MooS wrote:

Hub moet gewoon wat meer aan het idee wennen. Volgens mij is dat echt met alle mannen zo… komt goed en niet zeggen wanneer je vruchtbare dagen zijn of over een baby beginnen maar 'm gewoon verleiden :inlove:

Pff, die van mij trapt daar niet in. Die wil tot mei met cd’s klussen. Hij wil ‘het risico niet lopen’ dat het eerder raak is, want hij heeft ‘superzaad’ :lol: .

Elle, maar jij kan er toch niets aan doen als je per ongeluk het condoom met je nagels scheurt zonder dat je het weet? :angel: :mrgreen:

Belly, veel plezier nu :mrgreen:

Snap dat het niet leuk is om hubbie opeens zoiets te horen zeggen.

MooS, jammer dat het zo gegaan is, hoewel haar reactie wel leuk was natuurlijk. Je had het op de griep kunnen gooien, maar daar denk je zo snel niet aan dan natuurlijk :mrgreen:

Feestje is zaterdag pas, door de weeks werkt iedereen. Maar we hebben het dus klein met z’n drietjes gevierd en dat was heel leuk (de kleine snapte er niets van, maar de papa en mama vonden het leuk, haha)

Hellen, had hem enkel het zelfgemaakte taartje gegeven en daar wel een paar leuke foto’s van. Maar hij is niet van het graaien, dus enkel maar met 1 vingertje voelen en dan proeven en zich dan laten voeren omdat hij het zelf niet meer doet :mrgreen:

Ik hoop dat de duivels uitblijven! :pray:

Santos, hahaha. Tja, je hebt het scherm open laten staan, dus hij kan niet klagen dat hij er helemaal niets vanaf wist :wink:

Sil, heb je het aan je zus verteld? En hoe heb je het je ouders verteld?

Naatje, idd maar om de dag testen doen en ook om de dag klussen :mrgreen:

Pff, die van mij trapt daar niet in. Die wil tot mei met cd's klussen. Hij wil 'het risico niet lopen' dat het eerder raak is, want hij heeft 'superzaad'

Kaat hem eerst maar bewijzen bij jouw dat hij superzaad heeft dan doen jullie het daarna wel met cd :mrgreen:

Hai,

Ik zie dat mijn banner niet klopt want ik had uitgerekend ( met cyclys van 28 dagen dat nod 4 februari wordt (al weet ik dat nu ook niet meer zeker)

Ik laat m nog ff staan. Hier opdit moment veel klachten last van rug buik en ook nog steeds de borsten. Ik wacht nog een week en dan moeten we maar eens zien. Jesse heeft gisteravonf bij mijn schoonouders geslapen gisteravond lekker uit eten geweest. We zouden naar Herman Finkers in het theater maar hij was ziek. Vandaag weer lekker met hub de zolder en logeerkamer uitgemest het schiet lekker op.

Belly: wat jammer dat je hub zo reageert, ik denk ook dat hij het nogal eng vind :think:

Moos: wat leuk dat je moeder zo leuk reageerde :mrgreen:

Belly, kom eens stiekem spieken en vertellen hoe je avondje gisteren was!!

He meiden!

Wat wordt er weer veel geschreven zeg! Het is echt niet bij te houden! Ik heb het ook allemaal nog niet teruggelezen, ik heb een hele drukke week gehad. Nu even lekker een kleine pauze voor mezelf ingelast, en dus gauw even krabbelen hier. Bijna weekend, dan meer tijd om overal op te reageren!

Hier nog niks geen rare verschijnselen te zien, niet van ongi en niet van iets anders… Maar we hebben niet op het goede moment geklust dus ik ga er echt niet vanuit dat het gelukt is. Nog even een paar dagen geduld en dan weten we meer.

Liefs, Aapje