Faith, fijn dat deze test duidelijker was!
Bigsby, ik kan helemaal niets checken als ik werk, enkel tijdens mijn lunchpauze :mrgreen:
Belly, idd, gewoon even opvolgen met de ovu testjes, weet je waar je aan toe bent.
Naatje, spannend hoor, hoop dat je snel een donkerder streepje hebt!
Verder kan ik niet teruglezen :mrgreen:
Ohja, Belly, je had het hier gezegd van de coordinator dat jullie dachten dat ze zwanger was. Had je toch gelijk.
Hihi, af en toe dus halsbrekende toeren aan het uithalen dat ze niet zien dat je op internet zit? :mrgreen:
En hoop dat je snel uitgeklappert bent omdat je zwanger bent! :-*
Haha Belly staat op knappen van dat geklapper :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Noemi: ja je went er ook aan hé, eerder zat ik op het werk ook niet op kok. Maar na mate ik hier langer werkte ging ik toch tussendoor spieken :shifty: enne mijn andere collega’s roken dus…
@bigsby wrote:
Haha Belly staat op knappen van dat geklapper :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Noemi: ja je went er ook aan hé, eerder zat ik op het werk ook niet op kok. Maar na mate ik hier langer werkte ging ik toch tussendoor spieken :shifty: enne mijn andere collega’s roken dus…
:lol: :lol: :lol:
Ik doe beide :shifty:
@Noémi wrote:
Ohja, Belly, je had het hier gezegd van de coordinator dat jullie dachten dat ze zwanger was. Had je toch gelijk.
Hihi, af en toe dus halsbrekende toeren aan het uithalen dat ze niet zien dat je op internet zit? :mrgreen:
En hoop dat je snel uitgeklappert bent omdat je zwanger bent! :-*
Nou inderdaad…hahaha, als ik de trap hoor, klik uik het gauw weer weg, met als gevolgd dat ik het hele verhaal weer opnieuw kan typen :wall: :mrgreen:
Oh, dat hoop ik ook :inlove:
Belly :mrgreen:
Je kan toch je scherm wat kleiner maken en er dan gewoon naast klikken? Ben je niet alles kwijt! :mrgreen:
Hmmm ik ben weer flink aan het sneukelen aan het geslagen hier; chips, koek, chocolade dus ik verwacht dat ik zo ongi zal worden…
Hebben jullie nog spannende plannen voor vanavond? Hier zal het wel gewoon zappen op de bank worden…
Hellen, balen. Maar nog even afwachten dus.
Beetje plannen, nl. onze zoon zijn verjaardagstaartje geven en daar foto’s van maken :inlove:
Zaterdag is pas zijn echte feestje, maar nu mag hij het lekker vieren met mama en papa. Vanmorgen heeft hij ook al zijn eerste cadeautje gekregen. Het papier en de doos waren in ieder geval interessanter :mrgreen:
Noemi… gefeliciteerd met jullie prins!! :dance: :dance:
Noemi gefeliciteer met jullie kleine grote prins!!
Net geprobeerd me een beetje ogelijk te maken hebben vanavond een etentje met de cursus groep van de brandweer van hub.
Maar ik blijf er belabberd uitzien.
Noemi: van harte gefeliciteerd met R. zijn 1e verjaardag!!!
Noémi, van harte meid! met je kanjer!
Noémie, GEFELICITEERD met de verjaardag van je kanjer!!!
@Noemi; gefeliciteerd met je kleine.
@bisby; je had vandaag toch je laatste werkdag? Heb je nog iets bijzonders gedaan? Naar wat voor soort baan ben je eigenlijk op zoek?
Noémie, Gefeliciteerd met je jarige jet!!
Dank jullie wel allemaal!
Wie foto’s wil zien:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=41936&postdays=0&postorder=asc&start=2175
Op de volgende pagina staan er nog!
Noémi! mooie foto’s :inlove:
Ik heb vanavond maar even mijn nageltjes zo goed als bijgewerkt…morgen hebben we een bedrijfsfeest en raad eens wie er komt??
Gordon! :dance:
Ik vond dat programma zo leuk van hem…Gillend naar huis
Ga zo ook maar even mijn wenkbrouwen doen want ik ben net Bert van Bert en Ernie :silenced:
Is alleen een beetje jammer dat ze het op donderdagavond doen en ik vrijdag weer gewoon moet werken. Gelukkig wel maar een halve dag, maar moet daarna ook de stad in om cadeautje te kopen voor een vriendin. Die is zaterdag jarig, maar heb me al voorgenomen om niet teveel te gaan doen dit weekend :oops:
Belly, leuk hoor een feestje.
Wel stom dat je dan de dag erna gewoon moet werken.
Mag je later komen? Of moet je gewoon 's morgens vroeg op het gewone uur er zijn?
En een lui weekend kan best. Hebben wij bijna altijd :oops: :mrgreen:
Nee gewoon weer om 08:00 aan het bureautje zitten :wall: Ik ga nu ook mijn brouwtjes doen en dan lekker mijn bedje in…Krijg ineens een klap met de houten hamer…Trusten meiden!
:-*
Auwh, pijnlijk. Dat is dus de hele nacht doordoen … :mrgreen:
Weltrusten! :-*