Kunnen we gelijk kijken of die pillen helpen
Leuke tekst :thumbup:
Pillen??? Oh die teunisbloem??? Volgens mij hebben die deze ronde wel geholpen dat mijn menstruatie eerder kwamā¦Maar ja zeker weten doe ik dat niet :shifty: Ik slik ze in ieder geval braaf elke avond samen met mijn foliumā¦Heb ze maar naast mijn tandenborstel gelegd want ik vergat ze steedsā¦Maar ook die slik ik braaf al de hele week :mrgreen:
Dank jeā¦Het heeft even geduurdā¦hahaha
Faith, daar heb je lekker weinig aan. Misschien over een paar dagen een duidelijker resultaat? Het zal vast wel goed zitten! :hug: Want⦠streep is streep!! :mrgreen:
Sil, lijkt me zo spannend om het aan iedereen te gaan vertellen!
Belly, ik heb dat ook hoor. Als ik maar weet wanneer mān ei is wordt ik er een stuk rustiger van. Zo maar een beetje aanklussen wordt ik alleen maar gestresster van. Dit geeft een beetje rust. Ik heb trouwens net voor het eerst een ovu testje gedaan. Er zat een heel vaag lijntje op. Weet jij of er altijd een licht lijntje is, of betekend dit al echt dat mān ei eraan komt? Wel fijn trouwens dat je nu gewoon verder kan met de volgende ronde. Ik heb je nieuwe NOD op 27/2 gezet. Klopt dat? Dan hebben we dezelfde NOD! :mrgreen:
Wat grappig dat je het wist van je coordinator! Je had het gezegd idd.
Dat van dat vette haar heb ik ook sinds het stoppen met de pil. Ook meer pukkels, maar daar heb ik gelukkig wat voor van de HA. Ik slikte Diane35, dus meer pukkels is niet zo gek. Last van mijn (.)(.) heb ik niet.
Hellen, je klinkt idd lekker āontspannenā. :lol:
Moos, fijn te horen dat het zo goed met je gaat. Hopelijk blijft de misselijkheid je idd bespaard!
Bigsby, jammer dat je niet kan blijven. Heb je al uitzicht op iets nieuws? Dat hyves berichtje had ik ook al van iemand gekregen. Ik zie het punt niet zo erg. Mijn profiel staat toch helemaal onzichtbaar voor iedereen die niet mijn vriendje is. Dus ze kunnen me dan wel vinden via google, maar dan zien ze volgens mijn nog steeds niks. Ik heb je NOD op het lijstje gezet nav. je banner. Klopt ie?
Naatje, ja dat klopt Laten we hopen dat we beide niet ongi worden op de 27ste
Ik had inderdaad ook een paar dagen een licht streepje en zondag was ie helemaal weg, dus kan inderdaad goed dat je ei eraan komt danā¦Maar is dat niet snel? Want je bent toch net ongesteld geweest?? Ik zou wel als ik jou was morgen rond de zelfde tijd weer een testje doen!
Ik heb de tip gekregen van sensi dat ik rond 9/2 moet gaan beginnen met testenā¦Laten we hopen dat we deze maand goed voor mijn ei zitten en dat ie blijf zitten
Ik test idd morgen nog wel een keer om te kijken of ie donkerder wordt⦠als het gewoon hetzelfde is wacht ik wel weer een paar dagen. Wie weet zit ik spontaan op 28 dagen en is het wel echt mān ei die eraan gaat komen. :think:
Ja, ik ga testen rond de 10e denk ikā¦Ik ben best bereid om deze maand wat meer testjes eraan te besteden, maar ik wil niet het risico lopen dat ik het mis :oops:
@Naatje wrote:
Faith, daar heb je lekker weinig aan. Misschien over een paar dagen een duidelijker resultaat? Het zal vast wel goed zitten! :hug: Want⦠streep is streep!! :mrgreen:
Zie banner :mrgreen:
Whhooot! :mrgreen:
Meiden, ik knijp er tussenuit. Heb een beetje erg veel last van mijn rug Tot morgen :-*
@Faith wrote:
@Naatje wrote:Faith, daar heb je lekker weinig aan. Misschien over een paar dagen een duidelijker resultaat? Het zal vast wel goed zitten! :hug: Want⦠streep is streep!! :mrgreen:
Zie banner :mrgreen:
Die had ik al gezien hoor! :mrgreen: Maar ik bedoel meer dat als je onzeker zou worden van zo'n vage lijn, dat je het gewoon over een paar dagen nog een keer kan testen. Leuke duidelijke lijn voor de foto. :wink:
Kon het niet laten vanmiddag in de stad :mrgreen:
Wat betekent die verticale streep in dat ruitje? (ben een test-groentje)
@Faith, gefeliciteerd!
@Goudbezie, dat is de controlestreep of de test goed gewerkt heeft. Als daar geen streep staat is de uitslag niet betrouwbaar
Goedesmorgens allemaal, ik ga even verder neuzen hier.
fijne dag allemaal!
Dat is weer een hele opluchting hĆĀ© Faith
Naatje: ik zou gewoon ff een paar dagen achterelkaar op het zelfde tijdstip testen, zo weet je wanneer je ei eraan komt.
Ik heb mijn ei nog niet gevoeld dus ik hou het wel ff op die nod datum Hopelijk krijg ik mijn ei vandaag, daar is het een mooie dag voor vandaag :mrgreen:
Goedemorgen!
Weer braaf aan het werk hier, heb ook zo een zin :liar:
Bigsby, ikhelp je hopen
haha Belly noem je dit werken?
Hey, het is hard werken hoor om dit allemaal bij te houden
ja dat zeker weten, soms houd ik het ook niet meer bij :roll:
Zal wat worden als ik straks ander werk krijg, dan kan ik misschien niet meer tussendoor spieken
Ik hou hier ook af en toe mijn hart vast hoorā¦eigenlijk mogen we hier niet eens op internet :shifty:
Oh, meiden, ik klapper gewoon zowat uit mijn stoel :mrgreen: De wens wordt met de dag groter lijkt wel :shifty:
En hup, ik ga weer even aan de slag, pauze is weer voorbijā¦Kom vanavond nog wel even gluren :-*