We zijn wel ineens met een grote groep hé, viel me ineens op toen ik naar het lijstje keek :mrgreen:
Belly: nieuwe ronde, nieuwe kansen
@bigsby wrote:
We zijn wel ineens met een grote groep hé, viel me ineens op toen ik naar het lijstje keek :mrgreen:
haha, dat is ook vals spelen, 2 maanden bij elkaar pakken :lol:
Ik denk dat Bigsby bedoelt dat we zijn begonnen met 5 a 6 personen
Of heb ik het fout bigsby? :shifty:
Dames, even gauw!
bigsby en naatje (jullie weet ik zeker dat ik het gemeld heb )
Kunnen jullie nog herinneren dat ikz ei dat ik dacht dat mijn coordinator zwanger was??? Het is dus ook zo! Zojuist bevestiging gekregen!
Ships, is ze gewoon eerder dan ik ben!! Ze is nu 12 weken en 3 dagen!
Ga ik nu gauw weer aan het werk voordat ze terug komt… Moe4st het alleen evenkwijt…
Zo ben een paar dagen niet geweest en lees ineens heel veel goed nieuws
Sproetje, Sil, Faith en Roma Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Het gaat zeker hard in dit clubbie en er zullen vast snel een hoop volgen hoor meiden
Getty, fijn dat er op de mammo niets te zien was… hoe is het bij de HA afgelopen?
Belly, wel fijn dat je nu ongi bent want nu kun je voor de volgende ronde… Succes! en ik weet nog dat je al vermoedde dat je coordinator zwanger was dus goed gegokt
Nieuwe meiden, welkom hier!
Bigsby, hopelijk ben je snel van je verkoudheid af. Als ik eenmaal verkouden ben loop ik er ook zo drie weken mee… ben er nooit na een paar dagen vanaf. Maar het blijft irritant.
Hoe is het trouwens op je werk, kon je nou wel blijven?
Hier gaat alles prima, behalve moeheid heb ik eigenlijk nergens last van. Wat niet is kan nog komen natuurlijk maar hopelijk blijft die misselijkheid me bespaart
Moos, wel lekker zo een zwangerschap! Daar teken ik ook voor :lol: Nee hoor, wil zelfs wel de misselijkheid hebben…Op dit moment wil ik alleen maar erg graag :mrgreen:
Kom zojuist bij de dermatoloog vandaan. Ik heb aangegeven dat ik de medicijnen niet ga doen. Dat wij toch eerst zwanger willen worden. Hierop gaf de dermatoloog me gelijk en gaf aan dat er dan wel 1 antibiotica is die ik mag gebruiken tijdens de zwangerschap als ik er dan last van zou hebben…Hst is nu afwachten van de plastisch chirurg zegt. Ik hoop dat hij het er ook mee eens is
En helemaal hoop ik nu nog meer dat ik deze ronde zwanger mag raken en dat ik de medicijnen niet nodig zal hebben
@Belly wrote:
Ik denk dat Bigsby bedoelt dat we zijn begonnen met 5 a 6 personen
Of heb ik het fout bigsby? :shifty:
Je hebt het helemaal goed, dat was precies wat ik bedoelde, nu weet ik af en toe niet eens meer wie er hier allemaal kletsen vandaar dat ik ff op het lijstje keek :oops:
We zijn heel lang met maar een paar mensen geweest

Hai yvette26,
Als ik het goed heb, zitten er vaak 2 dagen tussen je eisprong en de verhoging van je temperatuur. Het kan dus goed kloppen dat je temp nog niet gestegen was.
Voor ik zwanger was van mijn zoontje, had ik ook mijn eisprong gevoeld en kreeg ik pas een dag of 2 later de verhoging in de temperatuur. En ik maar denken dat ik dus echt te laat was en mijn lijf niet goed aanvoelde. Maar nee hoor, 2 weken later wist ik dat ik zwanger was.
Succes!!!
groetjes Ellis
Moos: lekker dat je je nog niet beroerd voelt, geniet er maar lekker van
En nee ik kan daar niet blijven, morgen is mijn laatste dag
Belly: gelukkig dat er toch medicijnen zijn die je tijdens je zwangerschap mag slkken :dance:
En wat goed dat hij het met je eens is, dat voelt ook fijn of niet?
@bigsby wrote:
We zijn heel lang met maar een paar mensen geweest![]()
Ja, dat weet ik ook nog wel. Was gezellig. Maar nu met wat meer is het nog gezelliger; er is bijna altijd wel iemand.
@Elle wrote:
@bigsby wrote:
We zijn heel lang met maar een paar mensen geweest![]()
Ja, dat weet ik ook nog wel. Was gezellig. Maar nu met wat meer is het nog gezelliger; er is bijna altijd wel iemand.
Ik zeg ook niet dat ik het niet gezellig vind, maar toen ik al die namen er ineens bij zag staan, viel het me ineens op hoe veel groter onze groep ineens is :mrgreen:
@bigsby wrote:
Moos: lekker dat je je nog niet beroerd voelt, geniet er maar lekker van
En nee ik kan daar niet blijven, morgen is mijn laatste dag![]()
Belly: gelukkig dat er toch medicijnen zijn die je tijdens je zwangerschap mag slkken :dance:
En wat goed dat hij het met je eens is, dat voelt ook fijn of niet?
Ja echt wel

Hebben er nog meer mensen last van (snel) vet haar en opgezwollen borsten sinds ze gestopt zijn met de pil? Stond net onder de douche en mijn borsten voelen echt vol aan :shock: Of het komt doordat k ongi ben :think:
Oh Bigsby, ik lees het nu pas goed :hug: En nu? Heb je wel iets kunnen vinden?
Als ik veel spelfouten maak komt dat doordat mijn nagels te lang zijn geworden, en ik mijn vijl niet kan vinden :shifty:
Dames dit kreeg ik vanmiddag op mijn hyves, misschien ook iets voor jullie
ff lezen !!! wat betreft je privacy
Hyves koppelt je aan google
Hoi hoi,
vanaf 30 januari a.s. zal Hyves de namen van alle 8.073.489 gebruikers ongevraagd aan Google vastknopen. Privacy op internet is heel belangrijk, dus verander dit!
Dus wat te doen :
- ga in het menu naar mijn menu
- dan naar privacy en klik op algemeen
- op de 6e regel staat achternaam. Daar moet je het vinkje wat op de zelfde regel staat weghalen en klaar ben je!!!
Heb ik al geregeld :mrgreen: Maar bedankt voor de tip! :thumbup:
Belly, ik was jaren aan de pil geweest, en ik ben in december gestopt, en 3 rondes later was ik zwanger :mrgreen:
Dit is nu mijn 3e ronde, dus hopelijk is het deze keer ook weer zo
Ehm ik was mijn haar elke dag dus ik heb nooit vet haar, en opgezwollen borsten heb ik nooit (behalve in mijn zwangerschap )
Is dit al je derde ronde dan? Nee toch??
Ik was mijn haar om de dag maar moet nu ook echt wel anders is het echt vettig aan het worden…en zwanger ben ik niet…hahaha, dus zal het wel aan de ongi liggen :mrgreen:
Belly: yep dit is mijn 3e ronde, ik had eerlijk gezegd verwacht dat ik nu sneller zwanger zou zijn. Vorige keer ging het al snel, vandaar…
Ik zit nu op dag 11 en ben benieuwd wanneer ik mijn ei heb :think: morgen misschien? :think:
Spannend :lol:
Ik vraag me af wanneer ik dit keer mijn ei zal hebben…He hem de laatste 2x rond 19 dagen gehad…Ik hoop nu wat eerder en dat ik er op tijd bij ben