oja, en voor 26 en 3 heb ik iets van 25 euro betaald…Had een kortingsbon, maar anders is het 26,99. Bij de KV heb je er 5 voor 10 euro :shock:
@Belly wrote:
oja, en voor 26 en 3 heb ik iets van 25 euro betaald…Had een kortingsbon, maar anders is het 26,99. Bij de KV heb je er 5 voor 10 euro :shock:
Oh, dat scheelt idd behoorlijk. Tnx!
Graag gedaan :mrgreen:
Meld
Jeetje jongens(meiden eigenlijk he) wat gaan jullie hard
De getallen die sommige onderaan hebben staan duid dat op de lengte van je cyclus?
Ik dacht dat ik gister mijn eisprong had gehad maar mijn temp is gewoon als de voorgaande dagen kan het zijn dat m’n temp een dag later omhoog gaat? ik kan het me van de vorige keer niet meer zo goed herinneren.
@yvette26 wrote:
Meld
Jeetje jongens(meiden eigenlijk he) wat gaan jullie hard
De getallen die sommige onderaan hebben staan duid dat op de lengte van je cyclus?
Ik dacht dat ik gister mijn eisprong had gehad maar mijn temp is gewoon als de voorgaande dagen kan het zijn dat m’n temp een dag later omhoog gaat? ik kan het me van de vorige keer niet meer zo goed herinneren.
Ja, dat houdt inderdaad in hoeveel dagen er tussen de eerste en de laatste menstruatie zat

p.s.
Sil Gratz
Hellen nog ff wachten wie weet
@Elle wrote:
@Belly wrote:oja, en voor 26 en 3 heb ik iets van 25 euro betaald…Had een kortingsbon, maar anders is het 26,99. Bij de KV heb je er 5 voor 10 euro :shock:
Oh, dat scheelt idd behoorlijk. Tnx!
Ja precies heb de site ook ff opgeschreven dat scheelt
Getty
@Belly, zs testen
L10 punt nlzit hier vlakbij, afhalen 10% korting, dus voor 13,50 euro heb je 9 testen
Vorige keer vond ik het ideaal dat je kan testen wanneer je wilt en niet elke keer naar de winkel hoefde (voor 5 euro per test) :mrgreen:
Aaah, oke Ik hoor alleen mindere verhalen over mat care? Heb jij ze al vaker gebruikt?
Ik heb zo’n zelfde setje als Belly. Ik ga ze deze ronde voor het eerst gebruiken (de ovu’s) dus ik ben erg benieuwd hoe het bevalt. Ik kan mijn ei wel voelen, maar als ik het voel is het natuurlijk al te laat. Ik heb heel erg op m’n slijm gelet afgelopen maand, maar daar zag ik niet zo veel aan. ff iets anders… een beetje genant, maar ik merk dat in de periode tussen ongi en ei mijn ‘luchtje’ anders is. Ik vind dat ik niet lekker ruik. ‘Daar’ dus. Het ruikt heel sterk en niet lekker. Zodra mijn ei geweest is ruikt het weer normaal. Hebben jullie dat ook? Ik vind het maar niks… is ook niet erg bevorderend voor de seks!
Onze dame is getest met een Matcare :mrgreen: Heb 1 keer gehad dat hij het niet deed, maar ook al een keer met een Kruidv*t test, dus denk eerder dat ik het niet goed had gedaan.
Het andere merk wat ze hebben is trouwens gevoeliger (6 dagen voor NOD), maar dan betaal je wel 2 voor 10 euro :roll:
Ik heb ze afgelopen maand gebruikt en ik moet zeggen dat ik nu wel een stuk ontspannender/rustiger ben dan de maanden ervoor en ik steeds uitliep met mijn data…
Ik heb er eigenlijk nog niet zo opgelet Naatje :think: Maar volgens mij wel…Maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Zal er deze maand eens opletten
Meiden, ik ga naar bed, des te eerder zijn de dagen voorbij en ben ik ongi en kunnen we door naar de volgende ronde
Succes met ovu-testen, heb het zelf nog nooit gebruikt en wij gaan het eerst eens een paar maand zo proberen. Nu zit er geen druk achter, anders wordt het al gauw ‘moeten’
test vanmorgen gedaan met sensi dipstick…
Na 15 min. vaaaaaag streepje…
Ik vind t dus helemaal niks :roll:
@santos_05 wrote:
Succes met ovu-testen, heb het zelf nog nooit gebruikt en wij gaan het eerst eens een paar maand zo proberen. Nu zit er geen druk achter, anders wordt het al gauw ‘moeten’![]()
Ik ga precies om deze reden ook voorlopig niet ovu-testen, maar ik wil straks als het nodig is wel goedkope (en goede) zwangerschapstesten.
Pff, t is weer vroeg en ik heb geen zin vandaag. Eigenlijk is de nacht veel te kort.
@Faith wrote:
test vanmorgen gedaan met sensi dipstick…
Na 15 min. vaaaaaag streepje…
Ik vind t dus helemaal niks :roll:
Misschien is die digitale wel gevoeliger? En anders over een paar dagen nog een keer testen weer met digitaal. Het komt vast goed :hug:
Faith, kan me voorstellen dat je daar onzeker van word. Maar die digi was zeker weten positief!!! Dus ik zou me niet al te veel zorgen maken! :hug:
Ik ga vandaag de VK bellen en een t-shirtje bestellen voor ons meisje zodat zij de fam. en vrienden kan “vertellen” dat er een brusje komt!!! Ik wil het voor de naasten familie en beste vrienden op mijn verjaardag zeggen en de overige familieleden en vrienden op de verjaardag van ons meisje!
@santos_05 wrote:
Succes met ovu-testen, heb het zelf nog nooit gebruikt en wij gaan het eerst eens een paar maand zo proberen. Nu zit er geen druk achter, anders wordt het al gauw ‘moeten’![]()
Ja klopt, maar ik merk wel dat ik er een stuk rustiger door word. Dat ik niet elke maand in de spanning zit van ja of nee, want nu wist ik dat we mijn ei hadden gemist
Dus toen we klusten was het gewoon voor de fun zeg maar :inlove:
Wij gaan trouwens nu door voor ronde 2! Vanmorgen ongi geworden

Belly, succes met jullie nieuwe ronde!!!
Goedesmorgens,
Belly succes met ronde 2!
Ik gebruik ook nooit geen ovutesten, voor mij is het dan nog meer een gevoel van moeten, heb ik nu al af en toe.
Tuurlijk heb ik geen hekel aan klussen maar toch :oops:
ik weet niet meer wat ik moet voelen, ik moet meer naar het toilet, heb wat gespannen (.)(.), maar van de andere kant ook meer slijm (heb ik altijd voordat ik ongi moet worden) :think:
We wachten het nog wel even “rustig :liar:” af.
Fijne dag allemaal!