jammer aapje hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk
Hoi meiden,
Nou hier ook weer even een berichtje van mij. Ik heb echt het gevoel dat mijn lijf een spelletje met me speelt en me aan alle kanten voor de gek probeert te houden. Ik denk van alles te voelen en te merken, maar volgens mij is het BUC (geinige afkorting) paranoia of zo. Zondag en maandag was ik er redelijk van overtuigd dat ik ongesteld ging worden (alle gebruikelijke klachten en ik wist ook gelijk weer waarom ik 8 jaar geleden aan de pil was gegaan), maar vandaag voel ik me ineens kiplekker en ook geen last meer van ongi-verschijnselen (misschien een beetje een goor verhaal, maar ik krijg 2 dagen van tevoren altijd al bruin/en heel soms wat rozige afscheiding die dan vanzelf overgaat in bloedverlies, en die afscheiding heb ik zondag en maandag ook gehad en nou ineens niks meer van dat).
Tis af en toe wel om de zenuwen van te krijgen hoor, dat je ineens van alles “voelt” (en dit is nog maar de eerste ronde!), maar dat is vast herkenbaar voor jullie?!?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar, ik zit hier met presies hetelfde probleem. Ik krijg ook altijd die afscheidng (normaal gesproken) maar nu is er nog helemaal niks te zien…
Het is net of mijn lichaam en BUC een welles/nietes spelletje met me aan het spelen zijn. :?
Goudbezie en Hellen, jullie maken het wel heel spannend!
Ik hoop dat het wat te betekenen heeft
spannnend dames!!!
Hmmm ik heb mijn duidelijkheid. zie banner
Op naar de volgende ronde dan maar
Balen hellen :hug:
Jammer Hellen, helaas weer op naar de volgende ronde :hug:
Op het lijstje staat dat Sil op 5 december uitgerekend is :lol: :lol: :lol: :lol:
Zo meiden, daar ben ik weer. Net een klein half uurtje thuis :shock: Jammer genoeg heb ik nog het idee dat ik niet veel gedaan heb, maar ik heb vandaag echt mijn grens bereikt…De avond was niet om door te komen en om 19:00 uur heb ik er dan ook een einde aan gebreid. Zal er morgen ongetwijfeld wel wat over horen maar op dit moment kan het me niets schelen *steekt een dikke middelvinger op :shifty: *
Hihi, het heeft wat los gemaakt he, Buc :lol:
Hellen en aapje, jammer meiden, maar gaan we gezellig met zijn alle door naar de volgende ronde :**:
Goudbezie, kan je niet gewoon zwanger zijn? Dat je misschien een innesteling had? Ik weet het niet hoor, ik roep ook maar wat :shifty:
Hahaha, Ik hoop het niet voor Sil, want 5 december is echt geen leuke datum :naughty: (ben zelf op 6 en dat is als kind zijnde ook niet leuk)
Bigsby, hoe is het met Luca?
Naatje, mooi lijstje meid!
Wie weet er een leuk vakantieland??? We zitten hier druk te bedenken waar we heen kunnen gaan, maar we hebben beide geen idee.
Hub wil het liefst buiten Europa maar als we echt niets kunnen verzinnen wordt het waarschijnlijk toch wel weer een weekje Griekenland :mrgreen:
Zitten we nu alweer op 5 december als uitgerekende datum? ZS van 11 maanden???
Leuk vakantieland… tja, dat ligt er net aan wat je zoekt! Voor zon/zee/strand (Griekenland idee) Franse kust?
@santos_05 wrote:
Rolt nu echt van de bank van het lachen Kan je nagaan hoe wakker ik ben :shifty: Hahahahahaha
@santos_05 wrote:
:lol: :lol: :lol:
@belly; je zou toch rustig aan doen? Je was wel laat thuis voor rustig aan :naughty: niet meer doen hoor. BUC houdt niet van stress :snooty: .
Sterkte morgen met vast weer een heel drukke dag en pas wel goed op jezelf.
:-* Lief meid!
Ja, ik probeer het echt maar het is gewoon zo druk :shock: Morgen ga ik echt proberen iets rustiger aan te doen :shifty:
@ Belly, tja ik weet het niet. Het is de eerste ronde zonder pil, dus ik ben maar uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, maar hij kan natuurlijk ook langer zijn…ben lang aan de pil geweest…(ik durf niet zo goed te hopen, nogal pessimistisch ingesteld van mezelf) En idd BUC wordt waarschijnlijk een standaard dec2008/jan2009 stoppers-uitdrukking! Leuk, toch? Misschien kunnen we bij het volgende deeltje door als het BUC-team
Jammer Hellen en Aapje, dat bij jullie de :twisted: :twisted: zijn opgedoken…
Moos, ik ga de eerste week van maart.
Elle, nette cyclus hoor! Nou idd maar hopen dat ie zo lekker kort gaat blijven. Nog twee maandjes en dan mag je!!! :mrgreen:
Noemi, dat is echt het vervelendste… het wachten op de ongi. Ik zou heel wat over hebben voor een mooie korte, regelmatige cyclus.
Bigsby, hoe is het met je? Kan je een beetje genieten van het thuiszitten of is het alleen maar frustrerend? Op zich wel fijn dat je er nu lekker kan zijn voor je zieke mannetje…
Oeps! Foutje op het lijstje! Staat inmiddels weer goed.
Belly, whahahaha… BUC!! Geweldig! Maareh… niet harder werken dan je kan he? Dan moeten ze maar gewoon snel nog iemand aannemen. (Ik heb ergens opgevangen dat Bigsby beschikbaar is ) Zat al te wachten tot iemand het nieuwe lijstje zou zien! :mrgreen:
Hellen, Aapje, ach wat jammer meiden! :hug: :hug: Op naar de volgende ronde.
Goudbezie, die paranoia hoord er volgens mij gewoon bij in de eerste ronde. Ik had het ook heel erg. Bij alles wat je voeld ga je een (positieve) verklaring zoeken omdat je zo graag wil dat het raak is. Ik hoop dat het bij ronde 2 wat beter gaat, want ik werd echt helemaal gek van mezelf!
De ovu testjes laten tot nu toe nog niks zien… het blijft dus nog steeds afwachten…
Goudbezie, dat is inderdaad een leuke titel :mrgreen:
Hahaha, ja Bigsby, zoek je werk :mrgreen: Ik raad je mijn werkgever wel aan, maar niet mijn coördinator :silenced:
Ik doe echt hard mijn best om het rustig aan te doen, maar als je ziet wat er ligt allemaal ga je vanzelf harder werken :shifty:
Ja lijstje is echt mooi hoor! :thumbup:
Misschien moet je ook vanaf 9 februari testen? Dat gaf sensitest mij aan in ieder geval…Ik ga denk ik vanaf die dag om de dag testen of om de 2 :think: Aangezien ik meestal rond de 15e t/m 19e dag echt gevoelige (.)(.) heb…Zal de link even voor je in een spoiler zetten…Kan je sensitest zien (hun advies) maar denk dat het hetzelfde is aangezien we zo goed als gelijk lopen http://www.sensitest.nl/ovulatie-calculator.php
Oja, dat wilde ik ook nog zeggen: Dat ik wel al merkte afgelopen maand met die ovutesten dat ik wel een stuk rustiger was dan de maand ervoor (toen ik iets van 6 dagen overtijd was)