December 2008/Januari 2009 stoppers - DEEL 3 - 9 zwanger!!

Goedemorgen meiden!

Even stiekem vanaf mijn werk…

Ik denk echt dat mij ei eraan zit te komen…Vanmorgen toen ik naar het toilet ging was mijn slijm veel dunner als normaal (soory voor het vieze praatje) Ik heb al wat plannetjes in mijn hoofd, nu maar hopen dat ik het durf uit te voeren :oops: En anders bindt ik hem gewoon vast :twisted: hahaha, nee hoor grapje…

had me vanmorgen gewoon verslapen :shock: Werdt wakker op het moment dat ik normaal al de deur uit ga…oeps! Gelukkig was ik uiteindelijk maar een kwartiertje te laat…

heb me echt nog nooit verslapen! Maar ja voor alles moet een eerste keer zijn…

jah, ik woon niet bepaald om de hoek Bigsby :wink: :mrgreen:

Nou meiden, dan ga ik nog even aan de slag voordat ik op mijn kop krijg en het is al zo druk :?

Fijne dag! :-*

GEwoon doen Belly, anders is je kans verkeken :wink:

Belly, Lijkt idd op je ei dus ik zou zeggen go for it en wil ie echt niet dan heb je het tenminste geprobeerd :thumbup:

Miepel :hug:

Belly, spannend! Gewoon je plannetje uitvoeren. Ik hoop dat het lukt :pray:

Ja stom he, maar ik vind het dus ook echt spannend :shifty:

we gaan het vanavond merken :mrgreen:

Voel me echt weer een puber wat voor het eerst seks gaat hebben :lol:

Belly :mrgreen:

Maar het komt echt goed. Gewoon je plannetje uitvoeren (ben nu wel benieuwd wat het plannetje is eigenlijk) en gaan met die banaan.

Desnoods bind je hem toch vast … :mrgreen:

Succes Belly!

Enne, Miepel, sterkte

Misschien is vastbinden wel helemaal zijn ding, dan kun je hem zo overhalen :think: :wink: :lol: :lol:

Gewoon doen hoor Belly :thumbup:

Ik heb net het kdv gebeld, het is daar nog steeds een drama. Ze raadde me aan om Luca mooi nog thuis te houden tot volgende week.

Er liggen al 2 kindjes in het zkh wegens uitdroging :cry: :cry:

En ze waren meer ouders aan het opbellen dat ze hun zieke kindjes moesten komen ophalen :cry:

Bigsby, wat sneu :hug: Ik hoop dat ie gauw weer naar het KDV kan :pray:

Hihi, dat plannetje durf ik (nog) niet te zeggen hoor :shifty:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel twijfel over mij ei nu…Zojuist weer een test gedaan en streepje is niet donkerder geworden, lijkt juist wel of ie weer lichter is :think:

Ik kijk wel hoe het vanavond loopt…Ik moet zeggen dat ik wel hele lichte steekjes heb maar mijn (.)(.) zijn nog niet gevoelig en dat heb ik meestal ook rond mijn ei :think: Slijm is nog wel steeds erg dun…

Wat is een vrouwelijk lichaam toch ingewikkeld :think: :lol:

Het blijft wel ff zitten Belly, je kunt straks klussen en dan zaterdag weer.

Ik heb wat foto’s van Luca in ons showforum neergezet :inlove:

Belly, succes, gewoon ervoor gaan! En dit weekend dan weer proberen.

Wat misschien ook kan helpen, is zorgen voor vaste dagen. Klinkt niet gezellig, maar misschien helpt het? :think:

Dus bijvoorbeeld vrijdagavond en dinsdagavond ofzo?

Maarja, dan moet je natuurlijk wel altijd net rond die dag je eisprong hebben, want anders komt er nog geen babietje.

Bigsby, wat heftig zeg die epidemie. Hopelijk is iedereen er snel beter en kan de kleine weer naar het kdv.

Spannend Belly! Ik wens je vanavond heel veel plezier, en ik hoop dat je hem kunt verleiden!!!

Bigsby: Wat een geweldig ventje is Luca! Kan me voorstellen dat jullie snel nog zo’n mannetje erbij willen!!!

@aapje wrote:

Bigsby: Wat een geweldig ventje is Luca! Kan me voorstellen dat jullie snel nog zo’n mannetje erbij willen!!!

of vrouwtje :inlove:

Bigsby, heftig zeg, die epidemie. Maar goed dat 'ie thuis zit.

Belly, SUCCES!!! :dance: :dance: :dance:

Bigsby, wanneer ga je testen?

Heb ook een paar foto’s van mijn mannetje in ons sf gezet!

@Belly wrote:

Ik denk echt dat mij ei eraan zit te komen…Vanmorgen toen ik naar het toilet ging was mijn slijm veel dunner als normaal (soory voor het vieze praatje) Ik heb al wat plannetjes in mijn hoofd, nu maar hopen dat ik het durf uit te voeren :oops: En anders bindt ik hem gewoon vast :twisted: hahaha, nee hoor grapje…

Sterkte vanavond belly en dat het maar een heel mooi resultaat mag hebben :-*

Hmmm… Belly niet meer hier gezien na 19.00 uur. Missie geslaagd? :dance: :mrgreen:

@Naatje wrote:

Hmmm… Belly niet meer hier gezien na 19.00 uur. Missie geslaagd? :dance: :mrgreen:

Hahahaha, nee was het maar waar :?

Zoals verwacht heeft hub me afgewezen :oops: :cry:

Ach, ik denk dat ik het maar even moet laten gaan allemaal en me erbij neer moet leggen dat ik nog even geduld moet hebben. :slight_smile:

Heb wel besloten om dit vrijdag maar even ter sprake te gaan brengen bij hub, want zo kan het gewoon niet langer meer. Nadat hij nee zei, ben ik namelijk met een rot gevoel gaan slapen. We hebben immers al eerder in het verleden hierover een gesprek gehad en toen heeft het ook geholpen. Hopenlijk nu weer :pray:

Stiekem hoop ik nu dat het streepje op de ovutest gewoon zo licht was omdat mijn ei er nog niet aan zit te komen en dat ik mijn ei dit weekend krijg. Dan heb ik namelijk iets meer kans :lol: