Belly vervelend voor je hoor maar idd maar een keertje over praten want als jij je er rot onder voelt is het niet goed. Jij wilt hub niet dwingen maar hij mag ook best een beetje aan jou denken toch? Geven en Nemen :hug:
Bigsby Ik ga hard duimen voor je dat deze week je ongi wegblijft… deze hele keer natuurlijk. Wanneer wil je evt gaan testen? :thumbup: :thumbup:
wat balen Belly, dan moet je toch maar eens een goed gesprek gaan beginnen!
Ik ga helaas door naar de volgende ronde :shock:
bigsby :hug:
zo kwam ook weer even koekerloeren.
Ik kan op het moment de tijd niet erg vinden om zowel de gestopt als de zwanger deel netjes bij te houden. ik wist namenlijk niet dat een mens zo moe kon zijn.
Gister ben ik met het naar bed brengen van Ginger in slaap gevallen ( dat was even over 7e) en ik ben er alleen om een uur of 11 uitgeweest voor wat drinken en zo weer neer geploft en tot vanmorgen over 8e geslapen.
Dat is het resultaat van een dag werken.
Voel me vandaag wat fitter dus denk dat ik maa wat in het huishouden moet gaan doen. Dat is nu ook drama.
Belly succes hoop dat je ei nog moet komen
Bigsby jammer hoor :hug:
zo en nu even verder terug lezen.
Doe maar lekker rustig aan Shannon :-*
doe ik ook zeker maar het is soms wel heel erg vevelend als je een hoop wil maar gewoon te moe ben. Maar met een beetje geluk is het met een paar weken beter
ja dat is idd een lastige fase, hopelijk gaat dat snel weer over!
@Belly wrote:
@Naatje wrote:Hmmm… Belly niet meer hier gezien na 19.00 uur. Missie geslaagd? :dance: :mrgreen:
Hahahaha, nee was het maar waar :?
Ach belly :hug: :hug:
Wat jammer dat hij niet wilde. Aan jou kan het in ieder geval niet liggen :-*
Ik hoop met je mee dat je ei toch later is.
@sannon; wat vervelend dat je zo moe bent. Het is natuurlijk wel voor een goed doel, maar ik hoop voor je dat het snel weer beter wordt.
@bigsby; :hug: jammer meid; nieuwe ronde , nieuwe kansen.
Meiden,
net weer een test gedaan. Negatief. Gekke is, is dat er wel verkleuringen optreden in de test, alleen geen verticaal streepje wat een plus kan vormen, maar twee lichte boogjes onder en boven de horizontale plus… :think: 't Lijkt wel alof er een druppeltje onder het venster ligt of zo…
k 'Zat er al een beetje aan te twijfelen of ik moest testen aangezien ik 's nachts en vooral vroeg in de ochtend (als ik nog in bed lig) best wel wat water drink, maar ja toch maar gedaan…
Vooralsnog lijkt het er in ieder geval op dat ik niet zwanger ben, want na 10 dagen overtijd zou er toch wel een streepje moeten verschijnen…
Denk dat ik vanmiddag mijn laatste test op ga gebruiken voordat ik op vakantie ga (die twee licht positieve testen zitten me toch nog dwars) en anders wachten we het maar weer af…
Begin nu toch wel steeds meer te geloven dat ik niet zwanger ben
Raar hoor Goudbezie :think:
Wat vreemd Goudbezie :think: Ik snap best dat je wat zekerheid wilt :hug:
Hier gisteravond toch maar vast een gesprek gehad met hub want ik was bang dat het ermee te maken had dat ik gestopt was met de pil. Dat was het gelukkig niet. Hij geeft aan dat het echt aan hem ligt en dat hij gewoon niet veel behoefte eraan hebt :? Maar hij weet nu dat hij mij er echt pijn mee heeft gedaan toen hij nee zei en hoe ik erover denk…
Ik heb in ieder geval mijn verhaal (nogmaals) gedaan en het is nu gewoon denk ik het juiste moment afwachten en hopen dat hij er iets mee doet.
Ik heb ook het idee dat ik of mij ei gemist heb of dat ik hem nog moet krijgen. Het streepje van de ovutest is namelijk nog steeds erg licht, maar wat Naatje al zei: Lh heb je zowieso al in je bloed…
Dus met een beetje geluk heb ik vandaag mij ei, en ga ik toch proberen om hub zover te krijgen :oops: En anders begin ik echt te twijfelen, want had hem volgens mij wel rond deze dagen moeten hebben :think:
Nou dan ga ik nu weer hard aan de slag :shifty: Sorry voor het ego berichtje!
Goed dat je er met hub over hebt gesproken Belly, hopelijk helpt het ook
Even geheel tegen mijn principes in vanaf het werk… :roll:
Bigsby, wat jammer. Dus het wordt gewoon weer ronde 3 voor jou, net als de vorige keer?
Sannon, leuk dat je er weer bent! Hopelijk gaat de moeheid snel minder worden.
Goudbezie, wat raar zeg. En natuurlijk heel erg jammer, als je eenmaal denkt dat het raak is. :hug:
Belly, goed dat je een gesprek met hub hebt gehad. Hopelijk begrijpt hij je nu beter. En ik zou gewoon nog even doortesten. Die lijn moet echt een stuk donkerder worden. Zal vanavond even kijken of ik een foto kan maken van mijn testjes. Ik heb ze nog bewaard. Dan kan je zien hoe het eruit zou moeten zien als je je ei hebt.
Gisteravond naar het tennistoernooi in Ahoy geweest. Moet even kwijt dat Nadal echt een prachtig lichaam heeft… zucht… Zoooooo… en nu ga ik weer aan het werk.
Nou ook de cb geeft opnieuw ‘niet zwanger’ aan. Denk dus echt dat het er deze keer niet inzit (ook niet gek natuurlijk, eerste ronde na de pil)
Nou maar hopen dat ik straks niet op wintersport ongi wordt, laat het dan nog maar een weekje wegblijven…
Nou meiden, wij vertrekken nu richting de sneeuw!!! Heb er zin in!!! :dance: :dance: :dance:
Balen Goudbezie
Maar veel plezier in de sneeuw :dance:
Naatje: dit word ronde 4 voor mij
Goudbezie, waarschijnlijk lees je dit niet meer, maar ik wil je hele veel plezier wensen!
Naatje, als je dat zou willen doen graag
Bigsby, balen meid! Dan gaan we gewoon gezellig met zijn 2en door naar ronde 3 en 4 :lol:
@Bigsby, wat balen meis… gelukkig heb je er wel al over gepraat, nu hopen dat hij er wat mee doet!
Alle andere meiden succes!
Ik lees wel mee, maar heb niet zoveel te vertellen… nog geen ongi te bekennen…
Verder ben ik trouwens 28 jaar, ben (bijna) 2 jaar getrouwd, we hebben 1 lief klein meisje, 2 poezen, 2 konijnen, werk parttime in de logistiek bij een diervoederfabrikant :mrgreen:
@santos_05 wrote:
@Bigsby, wat balen meis… gelukkig heb je er wel al over gepraat, nu hopen dat hij er wat mee doet!
Alle andere meiden succes!
Ik lees wel mee, maar heb niet zoveel te vertellen… nog geen ongi te bekennen…
Verder ben ik trouwens 28 jaar, ben (bijna) 2 jaar getrouwd, we hebben 1 lief klein meisje, 2 poezen, 2 konijnen, werk parttime in de logistiek bij een diervoederfabrikant :mrgreen:
Ik denk dat je mij bedoelt?? :shifty:
Sorry, yups :oops: