December 2008/Januari 2009 stoppers - DEEL 3 - 9 zwanger!!

@ Goudbezie: Tsjonge wat onduidelijk!! Ik hoop voor jou dat er vrijdag meer te zien is.

@Belly: Ik vind het knap dat je het hier deelt. Ik wil ook meer delen maar durf nog ff niet. (komt vast nog wel)

@Bigsby: Fijn dat de kleine weer opgeknapt is.

Hier nog steeds niets :twisted: :twisted: te bekennen. En nee ook niet de gebruikelijke klachten meer (al “zeurt” er wel wat)

Hier is manlief ook erg meelevend hij wil heel graag een tweede. Ik ook natuurlijk maar ik denk zelfs dat hij er meer mee bezig is.

Wij hebben afgesproken dat we zaterdag een digitale test doen (heb m al in huis) maar het zou natuurlijk ook kunnen dat vandaag of morgen mijn ongi wel begint. Rest mij niets anders dan af te wachten. Wij gaan donderdag naar Sara Kroos in het theater (hopelijk wordt ze niet ziek!)

Ik ga nu even door het huis heen ik kom vanavond wel even weer kijken.

Getty

Sil, ik heb precies hetzelfde en dus ook bijna niks (kwaaltjes) soms vraag ik me eigen af of dat wel goed is maar de VK zei dat je dan alleen maar mazzel hebt…

Daar had ik nog niet eens aangedacht maar een laptop tijdens je kraambed is helemaal handig… want achter de pc zitten is dan misschien niet zo lekker :lol:

Kamertje moet idd leeg voor de baby maar ik heb verder nog niks hoor, eerst lekker op me gemak kijken overal, nog tijd zat. Alleen zijn de muren en plafon erg lelijk dus die mogen ze wel alvast vernieuwen maar verder nog niks…

Goudbezie, nou dat je nu nog niks weet… klte zeg! Hoop dat je niet te lang nog in onzekerheid hoef te zitten hoor :-

Getty, ik hoop dat jij ook gauw meer weet. Duim voor je dat de ongi wegblijft… spannende dagen!

Getty; Sara Kroos is leuk, ben er ook geweest laatst. Het is niet uit te leggen aan de mensen die er niet bij waren, maar de humor en show zijn echt super!

Veel plezier!

Goudbezie: jeetje die onzekerheid, daar word je toch gek van :evil:

Hopelijk eet je snel meer :pray: :pray:

Luca zou morgen voor het eerst in 1 1/2 week weer naar het kdv gaan, nou belden ze vandaag op dat er een epedemie is, van spugen en diaree :evil: En had nog wel plannen voor de donderdag en de vrijdag :evil:

Klinkt misschien lullig maar na zolang dag in dag uit hem bezig houden vond ik het wel ff weer lekker dat hij naar het kdv ging :oops: :oops:

@Goudbezie wrote:

J

@ Belly, ik vind het heel moedig van je dat je je verhaal hier kwijt durft. Ik hoop dat het ook een beetje oplucht, want het zijn dingen waar je niet zomaar over praat. Zonder erover uit te willen wijden en beseffend dat het misschien met mijn toestand van nu moeilijk te begrijpen is, maar wij hebben ook vrij fikse problemen op het seksuele vlak. Ik heb het ook 1 keer aangedurfd om daar met collega’s tijdens een etentje over te praten en dat luchtte me heel erg op. Mede omdat zij ook allemaal hun eigen soort probleem op dat gebied hadden. Nou een heel verhaal, maar de kern is dat ik hoop dat het je in ieder geval een beetje helpt dat je je verhaal kwijt kunt en dat je weet dat er mensen hier er voor je willen zijn… :hug:

Dank je wel! Dat vind ik erg lief! Wat jammer dat de dokter je nu nog niet wijzer kon maken.

@MooS wrote:

Belly, je hoeft je helemaal niet te schamen… je bent er juist heel open over wat ik knap vind. Ik denk dat er in iedere relatie wel iets is alleen nu je een kleine wilt zou het wel fijn zijn als hub wat vaker zin heeft al is het nog niet onmogelijk hoor want wie weet ben je ook wel heel vruchtbaar net als ik en is het zo raak (wij hadden het ook niet veel gedaan toen) :-* voor jou

Ook jij bedankt! Moet zeggen dat ik in het "normale" leven helemaal niet zo open ben :oops:

@Getty wrote:

@Belly: Ik vind het knap dat je het hier deelt. Ik wil ook meer delen maar durf nog ff niet. (komt vast nog wel)

Getty

Moet zeggen dat ik het ook heel erg eng vond hoor, maar ik moest het echt aan kwijt..Je moet het pas zeggen op het moment dat je er aan toe bent.

Dan nu even wat anders..Nu jullie het "probleem"kennen :wink: Zojuist een ovutest gedaan en de streep is wel wat donkerder dan gisteren maar nog lang niet zo donker als de controle streep (Naatje, wie weet kan jij me helpen aangezien jij jouw streep duidelijk heb gezien?) Zal ik het er dan op wagen om vanavond hub te verleiden? Of zal ik wachten tot morgenavond? Morgen is hub ook vrij dus kan hij morgenavond niet als excuus gebruiken dat hij moe is. Vanavond zou ik als excuus kunnen gebruiken dat hij morgen uit kan slapen (als hij het erop zou gooien dat ie moe is) . Probleem is wel dan, dat ik het waarschijnlijk pas weer zover krijg in het weekend en dan grote kans heb dat ik mijn ei mis..Ik verwacht nu als ik zo kijk dat ik mijn ei donderdag heb...

Ik weet dus niet wat ik moet doen :oops:

Vind mezelf zo best gemeen eigenlijk :shifty:

Ehh, naatje??? Wanneer is Sil uitgerekend??? 092?? :think: :mrgreen:

Om even nog in te haken op mijn vorige berichtje, we hebben zaterdagavond geklust :oops: en ik denk niet dat de zwemmers het zolang volhouden :mrgreen:

Dan zou ik wachten tot morgen, want als je een donkerde streep hebt dan de controle streep dan is komt je ei binnen 24 uur ongeveer.

Ja he, ik dacht het ook hoor, maar wilde toch even een bevestiging :lol:

En dan heeft hij morgen geen excuus :mrgreen:

Behalve dat hij vast door heeft waarom je sex wilt :think:

Nee, hij heeft niet in de gaten wanneer ik ongesteld ben en wanneer ik er weer vanaf ben…En dan al helemaal geen verstand van wanneer we het beste kunnen seksen :mrgreen:

Af en toe vind ik het best gemeen van mezelf, maar ja…Moet toch mijn kansen benutten??? :shifty: :shifty: :shifty:

ach het is voor een goed doel moet je maar denken :mrgreen:

Even een snel berichtje. We gaan ook weer een volgende ronde in. Ronde 3 voor jullie, ronde 16 voor ons :roll: .

Goudbezie, wat jammer dat zelfs de HA je geen uitsluitsel kan geven. Maar dat streepje zit er toch niet zomaar? Ik denk dat je gewoon zwanger bent. Gewoon nog ff geduld en dan heb je een dikke, vette, duidelijke streep meid!

Moos, is lekker hoor… kokken met een laptop op schoot! :mrgreen:

Bigsby, kan me voorstellen hoor dat je soms gewoon ff naar tijd voor jezelf verlangd.

Belly, da’s wel een dilemma hoor. Ik zou eigenlijk zeggen dat het je vandaag moet proberen, want als ie geen zin hebt kan je morgen nog in de herkansing. Toen het testje bij mij begon te verkleuren zat ik de volgende dag meteen op de donkerste streep. Maar volgens de beschrijving zou je dan na 24-48 je ei moeten hebben. (Ik weet dit keer niet helemaal precies wanneer ik hem nou had. Was minder duidelijk dan de andere twee keren.) Dus het risico dat je hem mist zit er natuurlijk wel in. Maar als het er helemaal niet meer van komt lukt het deze ronde sowieso niet… en vanaf zaterdag tot donderdag doorzwemmen lijkt me idd niet. :wink:

Miepel, wat jammer meid. :hug: Ik had je berichtje al gezien. Staat bij deze aangepast op het lijstje!

@Naatje wrote:

Belly, da’s wel een dilemma hoor. Ik zou eigenlijk zeggen dat het je vandaag moet proberen, want als ie geen zin hebt kan je morgen nog in de herkansing. Toen het testje bij mij begon te verkleuren zat ik de volgende dag meteen op de donkerste streep. Maar volgens de beschrijving zou je dan na 24-48 je ei moeten hebben. (Ik weet dit keer niet helemaal precies wanneer ik hem nou had. Was minder duidelijk dan de andere twee keren.) Dus het risico dat je hem mist zit er natuurlijk wel in. Maar als het er helemaal niet meer van komt lukt het deze ronde sowieso niet… en vanaf zaterdag tot donderdag doorzwemmen lijkt me idd niet. :wink:

Ja maar stel nou dat ik er naast zit en mijn ei pas vrijdag komt :think: Ik ga gewoon alles op alles zetten morgen...Denk dat het me wel gaat lukken :shifty:

Bigsby, kan me heel goed voorstellen dat je wat tijd voor jezelf wilt hoor! Je mag hem wel hier een dagje brengen :inlove: :wink:

Miepel, balen meid :hug:

@Belly wrote:

Nee, hij heeft niet in de gaten wanneer ik ongesteld ben en wanneer ik er weer vanaf ben…En dan al helemaal geen verstand van wanneer we het beste kunnen seksen :mrgreen:

Dat is dan weer positief want zo zal die het niet snel doorhebben :wink: En vanavond klussen toch?

Miepel wat jammer zeg… ronde 16 is al een eeuwigheid voor jullie denk ik zo! Hoop dat het gauw goed komt :hug:

Bigsby, kan me ook wel indenken dat je een dag voor jezelf wilt en helemaal als je al plannen had en het dan weer moet afzeggen, wil oma niet oppassen? :mrgreen:

Belly lief van je hoor maar je woont zoo verrrr weg :wink:

Hij is nu heerlijk ff zelf aan het spelen :inlove: het komt wel goed, ik baalde gister gewoon ff.

Succes vandaag met hub overhalen :pray: :pray: :pray:

Miepel: wat kl*te zeg :hug:

Moos: nee oma werkt, en andere oma woont te ver weg :wink:

Het gaat wel goed, ik baalde gister gewoon ff :wink:

Het is nu ook lekker hier (tenminste hier in vlaardingen) dus wie weet kan je even naar buiten met 'm 8) is ook altijd leuker als heel de dag binnen met dat stink weer steeds :wall:

Ik wil vanmiddag nog wel ff naar de winkel maar als het weer zo beroerd is al gister :roll:

Het sneeuwde hier net weer iets.