Goudbezie: Spannend hoor!!! Ik hoop dat de test van morgen meer duidelijkheid zal geven. En dat jij en je hubbie dan samen zwanger zijn :lol:
@Belly wrote:
@bigsby wrote:Heel vervelend Belly :hug: Maar is hij over te halen als je hem opgeild?
Ja ik denk het wel…Maar moet eerlijk zeggen dat ik een niet zo leuke relatie achter de rug heb voor hub en sindsdien durf ik niet meer de eerste stap te zetten…Hub heeft me ook al eens in het verleden afgewezen :oops:
sexy kleding valt ie niet voor, dus ik zou dan niet echt weten hoe ik het dan moet doen :oops: Wow, ik voel me nu echt net 16 :silenced:
Gewoon proberen wanneer jij je donkere lijn hebt, dan heb je zoiezo al meer zin :mrgreen: en helpt een sex film misschien?
@bigsby wrote:
@Belly wrote:@bigsby wrote:Heel vervelend Belly :hug: Maar is hij over te halen als je hem opgeild?
Ja ik denk het wel…Maar moet eerlijk zeggen dat ik een niet zo leuke relatie achter de rug heb voor hub en sindsdien durf ik niet meer de eerste stap te zetten…Hub heeft me ook al eens in het verleden afgewezen :oops:
sexy kleding valt ie niet voor, dus ik zou dan niet echt weten hoe ik het dan moet doen :oops: Wow, ik voel me nu echt net 16 :silenced:
Gewoon proberen wanneer jij je donkere lijn hebt, dan heb je zoiezo al meer zin :mrgreen: en helpt een sex film misschien?
Dat zou ik inderdaad kunnen proberen :think: Al is hij meestal degene die dat opzet dan :shifty: Ik heb ook geen idee hoe ik dat ineens “romantisch” op kan zetten :shifty:
Dat kan je ook niet, gewoon opzetten :mrgreen:
:lol: :mrgreen: :lol: Dank je wel voor de tip! Ga het gewoon een keer proberen!
Moet wel zeggen dat k me een klein beetje schaam hoor :oops: Heb dit echt nog nooit aan iemand verteld :oops:
Ach we herkennen vast allemaal wel wat van wat iemand verteld
En we zijn er om elkaar te helpen toch :-*
Noémi ik wens jou heel veel succes en ik hoop dat je snel resultaat hebt…
Bigsby, ik zie dat jij nog maar heel eventjes geduld moet hebben en dan weet je ook waar je deze ronde aan toe bent
Nogmaals: DANK JE WEL :-*
Meiden, wat hebben jullie weer wat afgepraat. Ik ben even een weekendje weg en zo weer 5 pagina’s erbij.
@goudbezie; twee keer een vals streepje kan toch niet, dus bij deze gefeliciteerd!
@belly; :hug: :hug: :hug:
Moeilijk die toestand met je hub. En ook moeilijk om zo’n onderwerp ter sprake te brengen. Hebben jullie wel eens gewoon een lekkere samendag? 's Ochtends lekker ontbijten samen en dan een dagje leuke dingen doen zonder anderen erbij? Gewoon echt n date plannen zoals in het begin van je relatie? Misschien kun je hem 's avonds lekker masseren. Heerlijk ontspannen en misschien leidt het ook nog ergens toe.
@Noémi wrote:
Ben vandaag weer begonnen met de ongiopwekkers. Nog 6 dagen pillen slikken en dan afwachten wanneer ik ongi wordt. Ga dan ongeveer een cyclus van 45 dagen hebben. Een normaal mens kan dan al bijna 2x zwanger zijn :wall:
Kleine mannetje is weer beter!
Ik hoop dat de pillen het gewenste resultaat opleveren en dat ook jij snel je wens voor nog een kindje in vervulling mag zien gaan.
Fijn dat de kleine weer beter is.
Getty, klinkt helemaal niet verwend hoor! Kan me best voorstellen dat je er een beetje van baalt om het in je eentje te moeten doen.
Moos, ik hoop echt voor je dat het zo ‘relaxed’ blijft de komende maanden.
Belly, :hug: ik snap je wel hoor. Heb dat zelf ook wel eens… Maar we zitten nog maar in de 2de ronde. Da’s echt nog niet lang. Ik heb me voorgenomen om me er pas na 6 rondes zorgen over te gaan maken. En zelfs dan is het nog te vroeg om er echt iets mee te doen. Dus meid, we gaan er gewoon voor!! Misschien lukt het ons deze ronde… en anders gewoon door naar ronde 3. :hug: :hug: :hug: Maar dit is niet als kritiek bedoeld hoor… ik snap ook wel dat er twee mensen voor nodig zijn om zwanger te worden. En het is natuurlijk super frustrerend als het voor een groot deel maar van een kant komt. Wat dacht je van blauwe pilletjes door z’n eten?
Goudbezie, nu dan toch echt gefeliciteerd!! En als je nu een vage lijn hebt lijkt het me dat je vrijdag toch wel meer resultaat moet hebben? Hoe hoog zitten jullie?
Ik zag trouwens pas dat jouw naam in de Engelse versie ‘Goldberry’ is. Vond ik ook wel een mooie.
Noemi, wat is dat toch balen he, zo’n lange cyclus!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Die blauwe pilletjes vond ik leuk bedacht :lol:
Oja, zie het niet als kritiek hoor! Dan ga ik nog 1 topic bekijken en dan mijn bedje opzoeken.
Fijne avond iedereen :mrgreen:
Ja klopt, Goldberry, het komt uit Lord of the Rings/In de ban van de ring, ben daar helemaal weg van, heb er zelfs een tattoo van…
Qua hoogte zit ons dorpje op 1450 meter dat zou dus in principe wel veilig zijn…
@ Belly, ik vind het heel moedig van je dat je je verhaal hier kwijt durft. Ik hoop dat het ook een beetje oplucht, want het zijn dingen waar je niet zomaar over praat. Zonder erover uit te willen wijden en beseffend dat het misschien met mijn toestand van nu moeilijk te begrijpen is, maar wij hebben ook vrij fikse problemen op het seksuele vlak. Ik heb het ook 1 keer aangedurfd om daar met collega’s tijdens een etentje over te praten en dat luchtte me heel erg op. Mede omdat zij ook allemaal hun eigen soort probleem op dat gebied hadden. Nou een heel verhaal, maar de kern is dat ik hoop dat het je in ieder geval een beetje helpt dat je je verhaal kwijt kunt en dat je weet dat er mensen hier er voor je willen zijn… :hug:
@Goudbezie wrote:
Ja klopt, Goldberry, het komt uit Lord of the Rings/In de ban van de ring, ben daar helemaal weg van, heb er zelfs een tattoo van…
Qua hoogte zit ons dorpje op 1450 meter dat zou dus in principe wel veilig zijn…
We hebben hier ook alle DVD’s (lange versie uiteraard) staan en een hele kast met fantasie. Volgens mij staat LOTR zelfs twee keer in de boekenkast. En natuurlijk de Hobbit en de rest.
Denk dat je je op 1450 meter niet zo veel zorgen hoeft te maken. In het boek dat ik hier heb staan (Zwanger worden, Mariel Croon) hadden ze het over 2300 meter of hoger.
Goeiemorgen meiden,
Net weer een digitale test gedaan: ‘niet zwanger’. Ga zometeen maar ff naar de dok om duidelijkheid te krijgen…
Goedbezie, wat een onduidelijkheid zeg! Succes bij de ha.
goudbezie, wat rot voor je die onduidelijkheid. Bij die gewone testen staat dat ookal zie je maar een licht streepje dat het toch een streepje is en dus positief maar als die digi nu weer niet zwanger aangeeft :roll:
Ben erg benieuwd wat de dokter voor uitslag heeft!
Belly, je hoeft je helemaal niet te schamen… je bent er juist heel open over wat ik knap vind. Ik denk dat er in iedere relatie wel iets is alleen nu je een kleine wilt zou het wel fijn zijn als hub wat vaker zin heeft al is het nog niet onmogelijk hoor want wie weet ben je ook wel heel vruchtbaar net als ik en is het zo raak (wij hadden het ook niet veel gedaan toen) :-* voor jou
Noemi, klinkt een beetje raar maar ik hoop dat je snel ongi bent en je cyclus niet zo lang is…
Bigsby, ik hoop dat het deze ronde voor je raak is… allebei in ronde 3 zou mooi zijn :thumbup: voor je
Nou de pc staat nu in de woonkamer want me vriend wil het kamertje leeg hebben zodat ie dalijk met ze pa nieuw plafon en alles kan gaan maken. Ik zit steeds te zeuren om een laptop en hij heeft beloofd dat ie er komt :dance: nog voor de beeb er is want dan moet op deze plek (waar de pc nu staat) toch echt een box komen! En zo lomp ding in me huiskamer vind ik toch geen gezicht… dalijk lekker met dat ding op schoot
Hoi allemaal,
Net bij de dok geweest. Dok weet het ook niet!!! :mrgreen:
Ik heb haar verteld dat ik duidelijkheid wilde ivm mijn skivakantie en vrienden die elkaar voor de grap omver skieen, en daarop gaf ze aan dat ik me daar absoluut geen zorgen over hoefde te maken, als er een vruchtje is zou het nog zo klein zijn en zo goed beschermd, dat je volgens dok een ernstig auto-ongeluk kan krijgen zonder dat het vruchtje beschadigd raakt. Vooral die boodschap heeft me heel erg opgelucht, want daar maakte ik me wel zorgen over (en dat ik dan tegen mijn vrienden zou moeten zeggen: “ik ben misschien zwanger, dus…” zag ik ook niet echt zitten).
Verder gaf ze aan dat ik de dingen die nu wel belangrijk zijn al goed doe (foliumzuur, niet meer roken & drinken).
Ze wilde op zich wel een bloedtest doen, maar gaf aan dat het ook heel goed kon dat daar nu geen duidelijkheid uit zou komen, dus ja…
Dus sorry, ik geen duidelijkheid dus jullie ook geen duidelijkheid! :oops: Ik heb het advies gekregen om vrijdag weer te testen met een kruidvat-test en dat dan dus af te wachten…
Maar ja, dok zei natuurlijk ook, in principe betekent een streepje dat je zwanger bent…
AAAAAAAAARGH, mijn zenuwen worden wel op de proef gesteld hoor! :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Belly, het komt vast goed :-
Naatje, yup, frustrerend eh zo’n lange cylcus.
Goudbezie, wat een gedoe zeg met die testen.
Hopelijk staat er vrijdag een hele dikke streep! :-
MooS, lekker dat je een laptop krijgt! :dance:
Elle, ja, het is hier soms niet bij te houden eh :mrgreen:
Hoe was je weekendje weg?
Sil, hoe gaat het met jou?
Goedbezie, nog geen duidelijkheid dus. Ik hoop dat er vrijdag gewoon een vette streep staat! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
MooS, kamertje word dus al leeg gehaald voor de baby neem ik aan??? En lekker een laptop! Ik heb er al jaren 1-tje en ik kan hem niet meer missen! Straks weer lekker mee m’n kraambed in! :mrgreen:
Elle, lekker weekend weg gehad???
Noémi, lief dat je naar me vraagt! Hier gaat het prima. Ik ben wel blij als ik eindelijk naar de VK ben geweest. Duurt nog 3 weken. Ik heb bijna geen kwaaltjes dus af en toe vraag ik me af of ik echt wel zwanger ben. Maar goed de vermoeidheid en het feit dat ik nog steeds niet ongi ben stellen me dan ook wel weer gerust.