Goudbezie…en??? Positief??? :shifty:
Bigsby, fijn dat luca weer wat beter is :-
Naatje, voor jou gaat het nu dus spannend worden :mrgreen:
Moos, fijn dat je je goed voelt :thumbup:
Getty, spannend meid!
Hier nog steeds een beetje in een dipje…Heb het erover proberen te hebben met Hub maar lijkt wel alsof hij me niet serieus neemt of me niet begrijpt Ik ga gewoon kijken hoe ik he het beste kan aanpakken en me proberen er niet zo druk over te maken.
Al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik het best moeilijk vind als ik zie dat iedereen hier bijna in de eerste dan wel tweede ronde zwanger wordt…Niet dat ik het jullie niet gun hoor! Want dat doe ik echt wel! :-
Belly, tja zo zijn mannen, zo een heb ik er hier ook zitten :?
Als het negatief is voor hun dan begrijpen ze je ineens niet meer :?
Ik denk ook dat hij je niet wil begrijpen, aangezien hij het nogal eng vind, en het voor hem nog niet zo nodig hoeft :roll:
Ja ik denk ook dat het daar aan ligt want hij is echt bang dat ie geen goede vader wordt, maar als je hem ziet met mijn nichtje :inlove: Nee dan maak ik me echt geen zorgen…Het is al heel wat dat ik mocht stoppen met de pil en dat hij daar ook achter stond/staat. Hij riep namelijk altijd dat ik nooit hoefde te stoppen met de pil. Dus dat betreft is hij wel veranderd :inlove:
Allereerst @ Belly :hug: :hug: :hug: :hug: Het is je zo gegund! En ik snap dat het dan moeilijk is dat anderen zo snel zwanger raken
Net weer een test gedaan, weer een kruidvat-test. En weer hetzelfde lullige bijna-onzichtbare streepje, maar tja…hij staat er toch echt…
Ik begin dus eigenlijk bijna toch wel soort een heel klein beetje te denken dat ik zwanger ben!
Eigenlijk durf ik het helemaal niet te geloven, en vriendlief ook niet, die staat op dit moment op de wc ook een test te doen om te kijken of er dan ook zo’n lullig streepje verschijnt…(Bedankt voor het idee, Naatje (?dacht ik?, of was het een ander)
Van de week maar ff naar de dokter, denk ik. Want dit schiet ook niet op zo…
Over 2 minuten het resultaat van vriend z’n test. Misschien is die ook wel zwanger :lol: :lol: :lol:
Dank je wel Goudbezie :-* Ik ben ervan overtuigd dat mijn dag nog wel komt Hoop ik hier echt heel hard
HIhi, nou als jouw Hub ook zwanger is :lol:
Vriendlief heeft negatief getest…(ook inderdaad geen schim van een streep) :mrgreen:
Een streepje is toch een streepje Goudbezie :mrgreen:
Ik ben benieuwd of jou hub ook zwanger is :lol: :lol:
Nou meid, dan feliciteer ik je nu echt hoor! :-*
Misschien heb je gewoon nog te weinig hcg? in je urine voor een duurdere test?
@Goudbezie wrote:
Vriendlief heeft negatief getest…(ook inderdaad geen schim van een streep) :mrgreen:
Nou dan kun je dus gewoon geloven dat je zwanger ben :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd meid :-*
Anders haal je morgen ff een digitale, die zijn wat duidelijker.
Nog even een vraagje: ik heb al op meerdere topics gezien dat mensen met vage testen werd geadviseerd om naar de dokter te gaan, maar wat gaat de dokter dan doen en hoe snel heb ik dan de uitslag?
Ik ga namelijk a.s. vrijdagnacht op wintersport en ik wil eigenlijk wel zekerheid voordat ik wegga (ivm hoogte en zo)
Volgens mij alleen maar om een bloedtest te laten doen :think:
Maarre ik heb dat ook niet gedaan, en ik had toen ook een hele vage test. En ik heb een mooie gezonde jongen :inlove:
Bigsby, hoelang heb jij moeten wachten op Luca als ik vragen mag??
Meiden, bedankt voor de felicitaties!! (ook al durf ik ze eigenlijk niet goed aan te nemen omdat ik het niet durf te geloven, fout he :doh: )
Ik heb hier nog twee digitale testen liggen, maar die durf ik niet goed te doen, omdat ik de vorige keer ook zo’n vage test had en de digitale daarna zei: “niet zwanger”.
Misschien doe ik morgenochtend wel een digitale, en als die geen duidelijkheid biedt ga ik naar de dokter…
Goudbezie, gefeliciteerd!
Ja, ik had het gezegd, mijn vriendinnetje had haar hubbie ook over een test laten plassen :lol:
Belly, :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou!!! :-
Rot hoor dat hubbie er niet hellemaal 100% voor wil gaan en dat hij minder zin heeft. Ik zou echt wel beetje op de ovutesten gaan klussen dan. Heb je al eens met hem besproken waarom hij minder zin heeft? Wil hij idd dat je hem al een hele dag verwend (opgeilt?)? Misschien helpt dat nog?
Verder voor alle meiden :-
Weet het ff niet meer.
Ben vandaag weer begonnen met de ongiopwekkers. Nog 6 dagen pillen slikken en dan afwachten wanneer ik ongi wordt. Ga dan ongeveer een cyclus van 45 dagen hebben. Een normaal mens kan dan al bijna 2x zwanger zijn :wall:
Kleine mannetje is weer beter!
@Belly wrote:
Bigsby, hoelang heb jij moeten wachten op Luca als ik vragen mag??
Maar 3 maanden, ik was in December gestopt :mrgreen:
Als het nu raak is dan zit ik weer in ronde 3, en anders duurt het dit keer langer :shock: :?

@Noémi wrote:
Goudbezie, gefeliciteerd!
Ja, ik had het gezegd, mijn vriendinnetje had haar hubbie ook over een test laten plassen :lol:
Belly, :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou!!! :-
Rot hoor dat hubbie er niet hellemaal 100% voor wil gaan en dat hij minder zin heeft. Ik zou echt wel beetje op de ovutesten gaan klussen dan. Heb je al eens met hem besproken waarom hij minder zin heeft? Wil hij idd dat je hem al een hele dag verwend (opgeilt?)? Misschien helpt dat nog?
Verder voor alle meiden :-
Weet het ff niet meer.
Ben vandaag weer begonnen met de ongiopwekkers. Nog 6 dagen pillen slikken en dan afwachten wanneer ik ongi wordt. Ga dan ongeveer een cyclus van 45 dagen hebben. Een normaal mens kan dan al bijna 2x zwanger zijn :wall:
Kleine mannetje is weer beter!
Dank je wel :-* Doet me echt goed hoe jullie reageren! Ben er zelfs een beetje emo van :shifty: Ja ik wil ook echt gaan proberen om op de ovutesten te gaan. Nee hub is er een beetje onduidelijk is, al zegt hij dat hij er duidelijk in is :?
Krijg gewoon te horen dat hij er minder behoefte aan heeft dat een gemiddelde man. Hij zegt dat ie dat in zijn vorige relatie ook had toen ze langer bij elkaar waren. Hij vindt sex ook niet belangrijk. Hij vindt het belangrijker dat we het leuk samen hebben :wall:
Tuurlijk is dat ook belangrijk, maar heb hem al aangegeven dat ik seks wel belangrijk vindt in een relatie…Tot nutoe? Niets geholpen

Belly: :hug:
Mijn mannetje wil wel heel graag een kindje maar hij kan (of wil) er echt niet over praten. Ieder gesprek wordt afgekapt. Daarna een knuffel waar ik dan maar weer genoegen mee moet nemen.
Ik denk dat jouw hub misschien wel hetzelfde heeft… Je zult zien dat hij dolblij is als je toch snel zwanger raakt!
Heel vervelend Belly :hug: Maar is hij over te halen als je hem opgeild?
@aapje wrote:
Belly: :hug:
Mijn mannetje wil wel heel graag een kindje maar hij kan (of wil) er echt niet over praten. Ieder gesprek wordt afgekapt. Daarna een knuffel waar ik dan maar weer genoegen mee moet nemen.
Ik denk dat jouw hub misschien wel hetzelfde heeft… Je zult zien dat hij dolblij is als je toch snel zwanger raakt!
Ja ik denk ook wel dat hij blij is als het eenmaal zover is hoor, daar twijfel ik niet aan. Het is alleen zo frustrerend…Ik breng het onderwerp baby’s al niet eens meer ter sprake… :shifty:
@bigsby wrote:
Heel vervelend Belly :hug: Maar is hij over te halen als je hem opgeild?
Ja ik denk het wel…Maar moet eerlijk zeggen dat ik een niet zo leuke relatie achter de rug heb voor hub en sindsdien durf ik niet meer de eerste stap te zetten…Hub heeft me ook al eens in het verleden afgewezen :oops:
sexy kleding valt ie niet voor, dus ik zou dan niet echt weten hoe ik het dan moet doen :oops: Wow, ik voel me nu echt net 16 :silenced: