Arme Belly :hug: ik kan me voorstellen dat je dan soms het idee hebt dat je dan echt nooit zwanger zal worden… :?
Misschien moet je je hubbie eens een hele dag proberen te verwennen, een lief briefje en iets lekkers in zijn broodtrommeltje stoppen, overdag een heel lief smsje sturen, savonds lekker eten maken, dinertje met kaarslicht, bonbonnetje bij de koffie, heerlijke romantische massage…
Ik denk dat hij dan niet zal weigeren hoor, hij wil dan nog maar 1 ding!
Naatje, dus de ovutesten werken goed! Dan wens ik jullie heel erg veel klusplezier dit weekend!!! :lol:
Goudbezie, je maakt het wel heel spannend met die testen, eerst een vaag streepje, en dan toch niet. Maar in ieder geval nog steeds niet ongesteld. Hoe voel je je dan nu? Of voel je teveel, en maakt dat je nog veel meer aan het twijfelen?
Noémi, hoe is het nu met je zoontje? (Nog gefeliciteerd met z’n 1e verjaardag trouwens)
Bigsby, hoe is het met Luca? Ik denk wel goed anders was je dit weekend niet weg toch?
En verder heb ik het niet zo goed onthouden geloof ik… sorry meiden!
Hier is de ongi weer bijna over gelukkig. Komt goed uit want morgen hebben we iets te vieren. We zijn dan een half jaar getrouwd :inlove:
Liefs van Aapje
@ Aapje, ik voel me prima, nergens ‘last van’, wel pijnlijke borsten en een beetje moeierig, soms wat pijntjes in de buik maar that’s it! Ik heb inmiddels ook in mijn koppie al wat meer rust gevonden, toen die cb-test ‘niet zwanger’ aangaf was eigenlijk mijn eerste (opstandige) gevoel ‘dit klopt niet’ en daar raak je van in de war. Nou ik heb ik wat op internet rond lopen struinen en blijkbaar zijn er meer ervaringen met een positieve maar vage kruidvat-test en een negatieve ander-merk-test daarna…Ik denk dat ik er dinsdag maar weer een testje tegenaangooi en dan zien we het wel…
Jij iig alvast gefeliciteerd met je jubileum! Hiep-hiep-hoera!
Ik taai hem af hier, we gaan zo op visite bij vrienden die wat leuks te vertellen hebben… (ze zal toch niet… )
Dikke knuf Bel!
:hug:
En voor de rest ook hoor
Hoop dat jullie ons snel volgen :thumbup: :thumbdown:
Belly, :hug: Kan me heel goed voorstellen dat je daar een beetje chagerijnig van wordt. Zijn er echt geen maniertjes waarmee je hem zo ver kan krijgen? Dingen die hij heel fijn vind ofzo? Misschien is het anders een idee om een termijn af te spreken om het gewoon zijn beloop te laten. Bijvoorbeeld 6 maanden. En als het dan niet is gelukt gaan jullie volgens een schema klussen. Dan heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken. Je zal dan wel even geduld moeten hebben. Maar zo krijgen jullie allebei een beetje wat je wil. En wie weet lukt het gewoon in de eerste maanden!
Aapje, alvast gefeliciteerd! Dan zijn jullie dus vlak na ons getrouwd!
Goudbezie, ik ben heel erg benieuwd naar je volgende test.
Ik heb echt super last van m’n hormonen rond m’n eisprong. Toen ik nog aan de pil had was dat alleen als ik ongesteld moest worden. Dat heb ik nu niet echt meer. Maar rond m’n ei ben ik echt niet te genieten. Beetje depri en kan niet veel hebben. Herkennen julllie dat?
Hier is vannacht op miraculeuze wijze in de mislukte test zowel een controlestreep als een verticale streep (van het plusje) verschenen!! :lol: Zoals we hier zouden zeggen; ze doen maar een dotje in die fabrieken waar ze die dingen maken, prutsers
Ik vind die lachende smiley trouwens maar lachen als een boer met kiespijn. Alsof ie elk moment in tranen uit kan barsten. Dat is bij mij niet hoor!
Goudbezie, dan alsnog: Gefeliciteerd!!! :dance:
Hoi, ik ben weer terug :mrgreen:
We hebben het erg leuk gehad, we hebben 2 uurtjes gelest, dat had je ook wel nodig. En we gingen als een speer, het is alleen zo jammer dat er een aantal mensen niet weten wat ze doen en dan gewoon van die grote helling afgaan om vervolgens iemand om ver te gooien :?
Daardoor ben ik ook een paar keer gevallen, heb heb mijn knie ook bezeerd. Ik kan hem niet draaien, en opstaan wil niet, slapen ook niet erg goed. Maar als ik eenmaal loop dan gaat het wel weer ff. Verder hebben we wat spierpijn :mrgreen:
Het is zeker de moeite waard om weer te doen :mrgreen:
Goudbezie: gefeliciteerd :dance: :dance:
Aapje: gefeliciteerd met jullie 6 maanden :dance:
Naatje: super, jij hebt lekker je ei gespot
Belly: dikke knuf meid, ik kan me voorstellen dat je een dipje hebt :hug:
Misschien toch nog maar eens met hub praten, mannen snappen iets alleen maar als je het ze heel vaak blijft zeggen :roll:
@ Bigsby, ben je wezen skien of snowboard je? Wij gaan volgende week lekker op skivakantie naar Frankrijk. Heb er zo’n zin in!! Maar inderdaad jammer van al die mafketels die als bezetenen van die berg afsuizen zonder ergens rekening mee te houden. Wij hebben er trouwens ook zo eentje mee. De kunst is om hem op afstand te houden, dus ver voor je of ver achter je Maar met vreemden gaat dat natuurlijk niet…
Wat betreft die test, volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd! Hij was in eerste instantie ongeldig (geen controlestreepje) en er verscheen ook geen verticale streep, maar de nacht erop zijn die dus wel verschenen! Maar dan is ie toch nog steeds hardstikke ongeldig?!? Als hij na een uur of zo verandert dan kan je daar toch niks uit opmaken?? Ik vond het gewoon grappig dat die test dan ineens in een nacht tijd besluit dat ik toch wel zwanger zou zijn, vandaar mijn berichtje…
Ik loop wel verwarring te zaaien hier he, sorry hoor… :oops:
oh sorry, ik dacht dat je daarmee wilden zeggen dat je toch positief had getest :oops: :oops:
Oh ik ben ook zo’n druif :roll: :oops:
Nou dan hoop ik als nog op een positieve test
En wij zijn wezen skieën, en het grappige was dat mijn vriend er op het begin echt geen snars van begreep.Ik liet hem ook voorgaan zodat ik hem kon zien, maar dan nog, ik had meer snelheid dus kwam ik hem alsnog tegen. En ookal stond ik stil, dan nog botste er mensen op je, gelukkig niet als ik de snelheid had, ohhhhh dan had ik vast wat gebroken :roll:
Wat leuk dat jullie naar Frankrijk gaan om te skieën :dance:
Goudbezie, oeps dan heb ik het ook verkeerd begrepen :oops: Dan hoop ik alsnog op een positieve test voor je
Ik heb het hub al meerdere malen aangegeven en de ervaring leert dat ik niet teveel moet pushen anders werkt het juist averrechts…Ik ga hem gewoon proberen te verleiden als ik mij ei heb gespot :oops: En de rest maar kijken hoe het loopt :oops: Ben ik dan erg slecht?
Gisteravond wel geklust maar deze zal dus niet meetellen aangezien mijn ei ergens rond de 16 t/t 19 zal komen…Als mijn cyclus hetzelfde is
Bigsby, fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Hoe is het met Luca? Die al wat beter? Hoop het wel?
Belly: nee hoor je bent niet slecht, je kunt het altijd proberen natuurlijk
Gelukkig is Luca aan de betere hand, hij eet nu als een bouwvakker :lol: :lol:
Hij is het nu echt aan het inhalen, hij is alleen nog een beetje moe.
En ik hoop dat hij nu ook s’nachts weer gaat doorslapen
bij mijn ouders is hij 1x per nacht wakker geworden omdat hij eten wilde :roll:
Goudbezie, hmmm… ik wordt dan toch echt steeds nieuwsgieriger. Ga je morgen al overnieuw testen? :dance:
Bigsby, ik krijg er ook meteen zin in!! Jammer dat je bent gevallen. Maar spierpijn is heel normaal hoor. Ik kan na 2 dagen skieen meestal een dag amper meer lopen. Het enige wat dan helpt is gewoon verder skieen.
Belly, ik vind je helemaal niet slecht hoor… hoop voor je dat het werkt. :mrgreen:
Hier is het streepje op de ovutest weer een stuk minder duidelijk geworden. De piek is dus geweest. Dus zou vandaag m’n ei moeten hebben gehad. Of misschien morgen. Heb verder niet meer iets gevoeld… maar wel genoeg geklust. Nog twee weekjes wachten. Heb meteen m’n banner even definitief aangepast. Hij staat nu op 35 dagen.
Naatje: nu kan je alleen nog maar wachten!
Wat een fijn gevoel hé, dat je nu weet dat je op de juiste momenten hebt geklust? :mrgreen:
Jij skiet dus vaker? ben jij er echt goed in dan?
Nou, niet zo vaak hoor. We zijn twee jaar geleden op wintersport geweest. Vorig jaar niet, want toen zaten we in januari in Nieuw Zeeland. Dus dit jaar gaan we weer. Wel gaan we afentoe in Zoetermeer skien. Ik ski en hub snowboard.
Ik zit er alleen nog steeds wel een klein beetje mee dat ik heb gelezen dat het slecht kan zijn om in het begin van je zwangerschap boven de 2300 meter te gaan wintersporten. En Val Thorens ligt dus precies op 2300 m. Dus zodra je de bergen ingaat zit je daar meteen boven. :think:
Hallo,
Hier ben ik weer na een paar dagen afwezigheid. Druk met verven etc van het huis. Ik heb donderdagavond getest (jaja kon niet wachten tot zaterdag!) Maar niets op te zien… maar ook nog geen menstruatie!!! :wall: Gek word ik er van maar goed afwachten maar weer!!! Hub morgen weer aan het werk en ik weer druk in de weer met vanallles ben nu blij als ik zo mijn bedje in kan.
hebben hier een beetje spanning omdat hub nu alweer weet dat ie de hele week moet overwerken. En eerlijk gezegd vind ik het erg zwaar de hele tijd alleen met Jesse Dit ook i.v.m met mijn beperkingen en algemene gezondheid.
Klinkt erg verwend maar goed sorry daarvoor moest het even kwijt
Goedbezie, je laat ons (en jezelf) wel in spanning zeg!!! Wanneer wil je weer testen???
Getty, bij jou is het ook weer spannend… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hier gaat alles prima. Druk gehad afgelopen weekend met verjaardagsvisite maar wel gezellig. Nu nog twee dagen vrij en dan weer werken. (Verhuizen met het werk).
Goeiemorgen allemaal,
Ik denk dat ik vanmiddag weer ga testen. Ik hou jullie op de hoogte!
Goudbezie: ik ga duimen voor een positieve test
Sil: succes met verhuizen!
Spannend Getty :thumbup:
Goudbezie, spannend… ik hoop dat ie dan deze keer echt positief aangeeft
Bigsby, gelukkig knapt je mannetje lekker op en heerlijk zo’n weekendje skien… even genieten van de sneeuw
Naatje, ik hoop dat je testen geholpen hebben deze maand en je op de goede timing hebt geklust… ga duimen voor je!
Belly, ik kan me heel goed voorstellen hoe je je eigen voelt, helemaal omdat jij er zo mee bezig bent en het zo graag wilt. Ja met je mannetje praten zou kunnen helpen maar als hij het opvat als pushen werkt het idd weer avrechts ben ik bang, moeilijk hoor :hug:
Getty, jullie zitten dus ook nog steeds in spanning! Heb je ook nog geen buikpijn (menstratiepijn)? Nou ja dat zegt eigenlijk ook niks want ik had dat dus ook gewoon terwijl ik dus wel zwanger was. Je lichaam kan je af en toe echt voor de gek houden!
Hier gaat ook alles prima en mag nog steeds niet klagen… ben wel tot nu toe een mazzelpik geloof ik… hopen dat het zo blijft