December 2008/Januari 2009 stoppers - DEEL 3 - 9 zwanger!!

@Goudbezie wrote:

@ Belly, join the club, ik weet ook niet wat ik ervan moet zeggen/denken!!

Wanneer ben je gestopt met de pil? Is dit je eerste of tweede cyclus? Want het zou natuurlijk ook nog goed kunnen dat je nog aan het ontpillen bent?

goudbieze; :hug: :hug:

Eerste cyclus, dus er bestaat inderdaad een heel grote kans dat ik gewoon aan het ontpillen ben. Ben normaal ook de nuchterheid zelve, maar die eerste test met dat supervage lijntje heeft me nu in de war gebracht…

Tis niet anders: afwachten!!

Moos, wat jammer dat je geen plaatje mee kon krijgen…

Bigsby, goed te horen dat het met Luca weer de goede kant op gaat! En heel veel plezier met skieen!

Goudbezie, wat spannend!!! Mag ik je dan alvast voorzichtig feliciteren of twijfel je nog te erg over de test? :dance: :dance: :dance: Misschien wat het voor de cb toch nog te vroeg om positief te testen? Ik zou het over een paar dagen gewoon nog een keer doen.

Noemi, beterschap voor je mannetje.

De ovu test ging gisteren dan toch ineens verkleuren! Dus mijn gevoel zat er niet helemaal naast. Gisteravond natuurlijk meteen aan de klus gegaan. Ik blijf nog even een paar dagen doortesten tot het weer weg is. Dit zou dus betekenen dat mijn cyclus weer een beetje korter is geworden! :smiley:

@Naatje wrote:

.

De ovu test ging gisteren dan toch ineens verkleuren! Dus mijn gevoel zat er niet helemaal naast. Gisteravond natuurlijk meteen aan de klus gegaan. Ik blijf nog even een paar dagen doortesten tot het weer weg is. Dit zou dus betekenen dat mijn cyclus weer een beetje korter is geworden! :smiley:

Ik heb gisteren ook een test gedaan maar was vergeten te kijken :wall: Kreeg telefoon en was het daardoor vergeten…Toen ik naar bed ging zag ik hem weer en toen zat er een licht streepje op…Maar dat was wel een paar uur later, mag k er dan vanuit gaan dat ik alsnog mij ei ga krijgen? Of moet ik toch weer rond de 16e dag aanhouden :think:

Wel goed voor je Naatje! Was ie net zo donker? Of had je ook een licht streepje? Ik vraag me namelijk af of ik niet steeds te laat/te vroeg heb getest? En ik kan het niet aan mijn vriendin vragen aangezien zij onder geen beding mag weten dat we het aan het proberen zijn

Belly, ik ben nu ruim een week aan het testen en elke dag had ik een heel erg licht streepje. Dus blijbaar zit dat LH dus altijd een beetje in m’n urine. Eergisteren stond ik nog heel erg te twijfelen of ie nou donkerder geworden was. Maar gisteren was hij duidelijk donkerder. Nog niet zo donker als de controlestreep. Dus misschien dat ie vanavond nog wel een beetje donkerder is. Ik zou gewoon nog ff doortesten tot je echt een duidelijk verschil ziet. Ik ga in ieder geval door tot het streepje weer minder gaat worden.

En volgens mij moet het juist niet met ochtend urine, dus je kan toch gewoon nog een keer testen?

Ja denk dat ik dat maar moet doen inderdaad :think: Maar ik voelde hem eerst echt heel duidelijk maar nu niet meer :? Had gisteravond getest…

Denk dat ik straks na het boodschappen gewoon nog een keer ga doen…

Ze zeggen toch dat je ook meer zin hebt om te klussen als je ei eraan komt??? Dat heb ik wel :oops:

Nou Belly, misschien is dat dan een goed teken! :wink: Gewoon nog ff doortesten meid!! :slight_smile:

Pfff…Ik had niet verwacht dat er zoveel bij komt kijken bij een kinderwens :lol:

Haha, ik denk dat wij gewoon te graag willen. Want volgens mij is het vrij abnormaal om zo vroeg al met ovutestjes in de weer te zijn!! :lol: :lol: :lol: Maar ik heb precies hetzelfde hoor!! :mrgreen:

Ben dan ook echt blij dat ik niet de enige ben hoor :mrgreen:

Net weer een ovutestje gedaan. Ik hoefde niet eens te wachten op de uitslag. Zag zo het lijntje verschijnen. Hij is nu nog donkerder dan de controlestreep. Volgens de beschrijving zou je bij de LH piek binnen 24-48 uur je ei moeten hebben. Dus als dit de piek was zou ik morgen of maandag m’n ei hebben. Ben benieuwd of ik hem dan ook voel. Want als dat zo is weet ik niet wat ik eergisteren gevoeld heb. Maar er wordt in ieder geval hard geklust dit weekend! :inlove: Hub is er ook helemaal mee bezig. Hij vroeg na het klussen of ik nu misschien zwanger zou zijn. :inlove: :inlove:

Heb net ook maar even m’n banner aangepast. Staat nu voorlopig op 36 dagen. Even het testen afmaken en dan zal ik hem weer aanpassen als dat nodig is.

:inlove: Wat lief Naatje! :inlove: Ik :pray: het zo voor je! Ik moet nog testen maar dat doe ik na het eten wel :mrgreen:

Heb je nu ook meteen je banner aangepast?? :think: Of zie ik ze vliegen :shifty:

Ja, dacht pas hem maar meteen even aan. Ik pas het lijstje pas aan als ik het zeker weet. Even kijken of het streepje morgen lichter wordt.

Nou meid, ik hoop het in ieder geval wel voor je!

[/spoiler]

Ja, nou jij nog! Denk je dat je banner een beetje klopt? Want dan is het logisch dat je ovutestjes nog niks aangeven.

Ik heb echt geen idee…IK heb het maar een beetje gegokt :oops: Maar denk dat ik aardig in de buurt zit :shifty:

Mag ik even mopperen…Zit niet zo heel lekker in mijn vel. Weet ook niet of jullie het zullen begrijpen maar dan is het wel weer voor even uit mijn systeem :oops:

Wij hebben niet zo vaak seks, meestal omdat we of te moe zijn of omdat hub niet wil :oops: Hub heeft lang niet zoveel behoefte aan intimiteit op die manier dan ik. Ik zag dat er eerder hier in het topic is aangegeven dat mannen altijd willen, maar hier is dat dus echt andersom. Dit was ook al zo toen ik wel nog aan de pil was. Mede om deze reden ben ik bang dat ik nog heel lang moet wachten. In het allereerste begin was er echt niet te klagen hoor! Maar hoelanger we bij elkaar zijn hoe minder het is geworden.

We hebben zelfs een periode gehad dat we het maar 1x in de 2 maanden deden! Oke, eerlijk is eerlijk, toen liep het ook niet zo heel lekker tussen ons… Gelukkig is dat niet meer van toepassing maar ik kan nu ook niet zeggen dat wij elke week feest hebben :oops:

Ik weet ook niet meer hoe ik het Hub kan uitleggen dat ik hier mee zit. Ik heb het al meerdere malen aangegeven maar dan krijg ik te horen dat hij toch ook niet wilt dat hij het tegen zijn zin in moet doen :frowning: En aangezien een van de redenen was dat ik met de pil mocht stoppen als we niet alleen seks zouden hebben voor een beebje…kan ik ook niet tegen hem zeggen dat het op deze manier alleen maar langer duurt.

Ik zit dus echt even in een dipje, en daarom heb ik dus ook die ovutesten aangeschaft zodat ik mijn kansen iets kan vergroten :shifty: Ik moet dus best wat moeite doen ervoor :oops: :oops: :oops:

Zou af en toe best wel willen dat mijn hub op dit gebied net zoals jullie mannen zijn… :cry:

Sorry dat ik jullie hier mee lastig val, maar dit is niet echt iets wat ik aan mijn vriendinnen vertel

@ Belly :hug: