December 2008/Januari 2009 stoppers - DEEL 3 - 9 zwanger!!

Getty, hoe ist bij jou? Hier nog steeds nada (qua ongi)…

Belly en naatje, ik zou idd ook gewoon nog even doorgaan. Lijkt me moeilijk als je niet weet wanneer je ei is dus ik hoop dat de testen het gauw aangeven

Elle, ik heb geen foto meegehad want het papier was op :? Me vriend heeft er wel met ze telefoon een foto van gemaakt dus kan af en toe daar naar kijken maar tot 20 weken maken ze elke keer een foto dus krijg er hopelijk nog een paar dan

Bigsby, hoeist met je kleine man vandaag?

Goudbezie, spannend… wanneer ga je testen?

Testen, kweenie, ik denk van het weekend maar… Toch heb ik niet echt het gevoel dat ik zwanger ben, maar aan de andere kant heb ik wel het gevoel dat ik echt een gewone cyclus heb doorgemaakt en ik heb ook niet het idee dat ik binnekort ongesteld ga worden. Dus misschien moet ik inderdaad maar ff testen om wat duidelijkheid te krijgen…

Vriend en ik zijn vandaag allebei “vrij” (nou ja, afsprakenvrij en we hebben een baan waarbij we onze eigen tijd in mogen delen, dus dat komt mooi uit), en hebben net bedacht om zometeen lekker naar het zwembad te gaan, beetje spetteren, bubbelen en van de glijbaan :oops: … En misschien nog ff lekker onder de zonnebank :inlove: En daarna is het alweer weekend!!

Jullie nog leuke plannen voor vandaag & het weekend?

Lekker even zwemmen goudbieze. Dat wilde ik van het weekend ook gaan doen. Vriendlief zit volgende week de hele week in Polen voor zijn werk, dus dit weekend nog even genieten van elkaar…

Bovendien is het alweer ff geleden dat Sanne een zwembad van dichtbij heeft gezien… :roll:

Spannend zeg, laat je ons wel weten wat de uitslag was, en of je de achtste bent in de rij. Ik :pray: voor je!

Zwemze!

Zwemmen daar heb ik nou ook echt weer eens zin in. Had het er vd week nog over met me ma, is tijd geleden dat ik voor het laatst heb gezwommen.

Veel plezier in het zwembad! :wink:

Ik heb net de HA gebeld om te vragen tot wanneer we die oordruppels moesten gebruiken, hij vind dat we daar nu wel weer me mogen stoppen :dance:

Hij eet weer beter (laten we hopen dat dat zo blijft :pray: )

HIj heeft ook weer wat dikkere ontlasting :dance:

Alleen is hij nog erg moe, en daarom ook wat mopperiger.

Ik ga ook vast gedag zeggen want ik weet niet of ik vandaag nog op het forum kom.

Wij gaan morgen ochtend heel vroeg op weg naar Duitsland om te gaan skieën, we komen zondag ergens weer terug.

Fijn weekend allemaal!

@bigsby wrote:

Belly en Naatje: ik zou gewoon doorgaan met die testen totdat jullie precies weten wanneer je je ei hebt, dan kan je terminste gericht klussen :wink:

Ja, want ik snap er tot nu toe nog geen drol van :lol:

@Goudbezie wrote:

Testen, kweenie, ik denk van het weekend maar… Toch heb ik niet echt het gevoel dat ik zwanger ben, maar aan de andere kant heb ik wel het gevoel dat ik echt een gewone cyclus heb doorgemaakt en ik heb ook niet het idee dat ik binnekort ongesteld ga worden. Dus misschien moet ik inderdaad maar ff testen om wat duidelijkheid te krijgen…

Vriend en ik zijn vandaag allebei “vrij” (nou ja, afsprakenvrij en we hebben een baan waarbij we onze eigen tijd in mogen delen, dus dat komt mooi uit), en hebben net bedacht om zometeen lekker naar het zwembad te gaan, beetje spetteren, bubbelen en van de glijbaan :oops: … En misschien nog ff lekker onder de zonnebank :inlove: En daarna is het alweer weekend!!

Jullie nog leuke plannen voor vandaag & het weekend?

Ik ga ook altijd graag van de glijbaan hoor :mrgreen: Vindt het echt geweldig! Hoe hoger hoe beter :oops:

Wij gaan zo 90210 kijken en dan ik nog even Gossip girl…Lekker chipje erbij…Straks even een ovutest gebruiken want ik heb het vreemde gevoel dat ik eerder mijn ei krij :think: En voor de rest een rustig weekend houden. Morgen even huisje doen en wat kleine boodschapjes maar voor de rest zijn we afspraak vrij :dance: (is lang geleden)

Bigsby, veel plezier!

Nou meiden, net (mijn eerste) zwangerschapstest gedaan. Op van de zenuwen natuurlijk, was niet eens in staat om fatsoenlijk tot 5 te tellen.

En tja, dan het resultaat, er staat een HEEL HEEL HEEL HEEL licht streepje. Je moet echt super goed kijken, in het licht en dan zie je iets van een streepje. Maar hij valt echt in het niet bij de horizontale streep, die is echt 20 keer zo dik en 20 keer zo blauw, zeg maar…

Dus ja; eigenlijk nog niks wijzer en nog zenuwachtiger en morgen maar naar de drogist voor zo’n digitale test (achteraf niet zo’n goed plan om nu te testen)…

Dat wordt lekker draaien en woelen vannacht… :roll:

Goudbezie, ze zeggen: een streep is een streep he!!! :dance:

Mag ik je dan hierbij (voorzichtig )feliciteren :-* :dance:

Goudbezie,

Van mij ook n voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk geeft de digitale test je morgen nog wat meer zekerheid.

Nou net nog een test gedaan (ik had er gister 2 gehaald). Had iets gelezen over ochtendurine, dat daar meer HCG in zit. Maar er verscheen geen controlestreepje, dus hij is niet geldig. Ik denk dat ik hem met mijn duffe net-wakkere hoofd niet genoeg naar beneden gericht heb gehouden… :wall:

Zometeen maar ff een digitale test halen, dus jullie horen nog van mij!

@ Elle & Belly, bedankt voor de voorzichtige felicitaties :-*

Ik heb trouwens net ontdekt dat ik door de mislukte test toch wat meer duidelijkheid heb gekregen. Want daar valt echt met geen enkele goeie wil ook maar iets van een schaduw van een verticaal streepje in te ontdekken…(aangezien vriend er aan twijfelde of we in ons streepje niet het plekje zagen waar het streepje in zou moeten vallen, wat ik eigenlijk gelijk al onzin vond want als ik een zwangerschapstest zou moeten maken zou ik er echt wel voor zorgen dat er bij een negatief resultaat NIKS MAAR DAN OOK NIKS van een streepje te zien zou zijn)…We wachten het af!!!

Je weet het wel spannend te houden, Goudbezie…

Meiden, even kort, ons mannetje heeft de griep.

Goudbezie, spannend!

Maarre, ik heb al verschillende zwangerschapstesten gedaan vroeger en nooit, maar dan ook nooit stond er een (schijn) streepje of heel vaag lijntje. En mijn vriendin heeft haar hubbie over een test laten plassen en daar kwam ook geen vaag lijntje. Dus … :dance:

Beterschap voor je mannetje Noemi.

@Noémi wrote:

Meiden, even kort, ons mannetje heeft de griep.

Goudbezie, spannend!

Maarre, ik heb al verschillende zwangerschapstesten gedaan vroeger en nooit, maar dan ook nooit stond er een (schijn) streepje of heel vaag lijntje. En mijn vriendin heeft haar hubbie over een test laten plassen en daar kwam ook geen vaag lijntje. Dus … :dance:

Spannend Goudbezie! Ik blijf hier wel even gluren vandaag tussen alle dingen door :mrgreen:

Noëmi, hihi, ik zie het al voor me als hub over het testje heen moet plassen :mrgreen: Wel slim opgelost!

Nou net een digitale test gedaan en die was heel duidelijk: niet zwanger…

We wachten dus maar weer af wat er verder gaat gebeuren… :?

@Goudbezie wrote:

Nou net een digitale test gedaan en die was heel duidelijk: niet zwanger…

We wachten dus maar weer af wat er verder gaat gebeuren… :?

:hug: Weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen :oops:

@ Belly, join the club, ik weet ook niet wat ik ervan moet zeggen/denken!!