December 2008/Januari 2009 stoppers - DEEL 3 - 9 zwanger!!

Hoi meiden,

Zooo ik kan eindelijk op internet, bij ons ligt al vanaf dinsdag de telefoon en internet eruit… storing bij upc zeiden ze???

Aapje en Hellen, succes met de nieuwe ronde :thumbup:

Goudbezie, spannend… ik hoop op goed nieuws!

Bigsby, wat zielig dat je kleine man nog ziekjes is… dikke knuffel voor 'm :hug:

Nou we hebben maandag ons wurmpje gezien hoor… zo bizar want aan mij zie je nog vrij weinig maar er zit toch echt wat in mijn buikje. We zagen het hartje kloppen dus nu voelt het voor ons ook allemaal wat ‘echter’. Was erg leuk om te zien… verder veel info gehad en veel boekjes mee naar huis. Ik mag nu een afspraak gaan maken voor de termijn echo met 11 weken in het ziekenhuis. De VK kwam op dezelfde uitgerekende datum als mij uit dus 12 September

Ook worden we goed verwend steeds en dan weten nog maar een paar mensen het… erg leuk hoe iedereen uitkijkt naar de kleine en met ons meeleeft :inlove:

Sorry voor mijn ego-geklaag hoor, ik voelde me ook zo beroerd gisteren :oops:

Nu even snel bijlezen, ben zo terug!

Moos: wat leuk dat je mini you hebt gezien, nou ja zijn hartje :inlove:

Super hoor!

Aapje: maakt niet uit hoor :-*

Ik ben zelf de laatste tijd ook niet de vrolijkste :oops:

Belly, ik ben eerder begonnen met testen omdat ik geen idee heb of mijn cyclus misschien dit keer weer wat korter wordt. Ik was een beetje bang dat ik m’n ei zou missen.

Bigsby, arme Luca… gaat het al wat beter?

Getty, het blijft voor jou dus lekker spannend!

Moos, wat leuk je echo!! :inlove:

Echt vaag… heb al de hele dag een raar gevoel in m’n onderbuik. Gisteren ook al heel even. De ovu testjes geven alleen niks aan. Het is al een hele week een heel vaag streepje. Niet lichter of donkerder… Kan het zijn dat je wel een ei hebt maar dat er niks te zien is?? Hoop niet dat ik hem nu gemist heb. Heb wel gisteravond laat nog even een klusmomentje afgedwongen omdat ik me er zorgen over maakte. Gewoon voor de zekerheid.

@Moos; Mooie datum, Sanne is op die dag geboren :lol:

Moosm geweldig :inlove:

Getty, weet je al wat meer?

Bigsby, welke oordruppels heeft Luca?

Aapje, maakt niet uit hoor, daar zijn we toch ook voor! :thumbup:

Naatje, dat durf k niet te zeggen. zoveel verstand heb ik ook nie van die testjes :shifty: Ik ga denk ik morgen testen, vanavond komt er toch niets van klussen, ik ben echt veel te moe :oops:

Luca was vandaag erg drammerig/brullerig, om gek van te worden. Hij was zoooo moe, ook heeft hij vanmiddag lang geslapen :roll: Om 17:00 uur lag hij er al weer in.

Belly: het zij Lidocain druppels, meer kan ik niet zien :think: Er staat geen merk of zo op.

Naatje: ik zou toch nog ff verder testen, en misschien de volgende ronde (als die er komt) ook maar totdat dat je meer weet over je cyclus.

Op hoelang heb je je cyclus nu gezet dan?

@bigsby wrote:

Luca was vandaag erg drammerig/brullerig, om gek van te worden. Hij was zoooo moe, ook heeft hij vanmiddag lang geslapen :roll: Om 17:00 uur lag hij er al weer in.

Belly: het zij Lidocain druppels, meer kan ik niet zien :think: Er staat geen merk of zo op.

Naatje: ik zou toch nog ff verder testen, en misschien de volgende ronde (als die er komt) ook maar totdat dat je meer weet over je cyclus.

Op hoelang heb je je cyclus nu gezet dan?

Ik vindt het echt zielig als ik dat zo hoor :frowning:

Ja, die heb ik ook! Ik mocht ze een week gebruiken, dan moest ik stoppen (maar meestal was het al eerder over) en dan mocht ik het na een week weer gebruiken…om en om dzeg maar…

Het nadeel is dat ik niet weet wanneer het over is, ik zal morgen of maandag wel ff naar de ha post bellen om te vragen hoelang ik het moet gebruiken :think:

Ja dat is inderdaad wel het verstandigste :thumbup:

Bigsby, ik heb m’n banner nu op 39 staan. Zelfde als de voorgaande. Maar als het zo gaat als de vorige keren het het best wel weer een dag of 5 korter worden. Maar ik blijf idd gewoon verder testen. Desnoods tot de :evil: komen.

@Naatje wrote:

Bigsby, ik heb m’n banner nu op 39 staan. Zelfde als de voorgaande. Maar als het zo gaat als de vorige keren het het best wel weer een dag of 5 korter worden. Maar ik blijf idd gewoon verder testen. Desnoods tot de :evil: komen.

Het scheelt dat ze niet zo duur zijn he Naatje :mrgreen:

Ik ga ook morgen testen denk ik…Door jou krijg ik ook de kriebels :wink:

Mijn dag had ik gezet op 32 geloof ik :think: Ik hoop dat ik deze maand rond de 28 zit :pray: maar moet heel eerlijk zeggen dat ik ook niet weet wanneet ik mijn ei zou moeten hebben hoor :oops:

Ja Belly, is wel fijn die goedkope testjes. Hoop alleen wel dat ze ook echt werken. Dat ik nu niet voor niks aan het testen ben.

Ik hoop het ook meid! Dit is voor mij ook de eerste keer dat k ze daadwerkelijk met een doel gebruik hoor.

Mijn vriendin had er goede resultaten mee…Die was geloof ik 2 maanden na gebruik van de testen zwanger

Zou leuk zijn!!! Kunnen we lekker samen door naar de novembermama’s! :inlove:

@MooS; wat lijkt me dat bijzonder om je kindje voor het eerst te zien. Helemaal als t ook nog je eerste kindje is. Heb je ook een foto meegekregen?

@Naatje wrote:

Zou leuk zijn!!! Kunnen we lekker samen door naar de novembermama’s! :inlove:

Ja gezellig! Daar teken ik voor :inlove:

Meiden, ga mijn bedje in, oogjes vallen dicht :shifty:

:-*

Goedemorgen dames,

Kom vanmiddag wel even reageren, nu weer even aan het werk :shifty:

Belly en Naatje: ik zou gewoon doorgaan met die testen totdat jullie precies weten wanneer je je ei hebt, dan kan je terminste gericht klussen :wink: