EJB, wat een lieve en schattige pietjes heb jij.
EJB, wat een lieve pietjes!! Ik heb je meteen op het lijstje gezet. Als je er meer info op wil hebben hoor ik het wel.
Er is hier weer een hoop afgekletst… wou dat ik meer tijd had om hier mee te kletsen, maar heb het weer veel te druk gehad. Gisteren naar een bruiloft geweest van schoonfamilie (nicht van hub). Het was een gezellig brabants feestje.
Monique, ja, ik moet als het goed is (en ik gelijk regelmatig ben) deze maand nog een eisprong krijgen, waarschijnlijk komende week. Hubbie wil toch liever nog niet zwanger worden deze maand (‘is niet leuk, want dat is het kindje in de grote vakantie jarig’ (ik: 'lekker altijd vrij dus op zijn/haar verjaardag) en ‘we moeten je buik nog wat rust geven’ (ik: ‘de chirurg adviseerde ons zelfs ‘er weer lekker voor te gaan’’)). Ach, het is natuurlijk ‘zo’ januari (of december ) en wie weet dat hij van de week 'tot inkeer
’ komt
.
Naatje, leuk hoor, zo’n bruiloft!
Elle, echt nog even wachten dus :? als je moet wachten duurt wachten altijd zooooo lang en achteraf denk je vaak (ik tenminste :shifty: ), wat waren nou een paar maanden…
Ejb: en ben je nu zo ongeduldig dat je toch hub gaat overhalen of wacht je rustig nog een maandje?
En maakt het voor jou hub uit, 1 of 2 maanden. Oke ik ben ook in de zomervakantie jarig, maar ik vond dat nooit erg.
Naatje: heb je het leuk gehad op de bruidloft?
Elle: spannend een nieuw huis, wanneer krijgen jullie de sleutel?
Vanavond gaan we knutselen op het kdv, een sinterklaas cadeautje voor Luca :mrgreen: Ik hoop dat Gerard nog wel meegaat, hij is nl ziek
@bigsby wrote:
Ik heb net een mama fiets gekocht, een kinderzitje op mijn gewone fiets is echt lastig. Vrijdag mag ik hem ophalen :dance:
Ik wilde ook in eerste instantie een moederfiets, gewoonweg omdat ik ze zo lekker vindt fietsen, maar het kon helaas niet. Ik heb mijn fiets namelijk via een fietsplan van mijn werk en de moederfiets was te duur

Hoe is het verders hier dames?
Hier gaat het zijn gangetje. Gisteren weer 2 uur staan strijken maar met een filmpje op de achtergrond is het zo gedaan.
Daarna meteen voor 2 dagen gekookt zodat ik vandaag niet hoefde te koken na mijn werk :shifty:
En voor de rest nog steeds geen negatief nieuws van hubby met het zicht op januari :dance:
Kom zo nog even kijken, krijg net visite:wink:
Monique, hoe is het nu met Gerard? Was het knutselen op het kdv leuk? Ach, uiteindelijk maken één of twee maanden natuurlijk niet uit, maar van mij mag het nu wel, we zien wel…
Belly, jammer dat je van het fietsplan van je werk geen moederfiets kon kopen :? . Was het gezellig met je visite?
Toen ik thuis kwam bleek Amayra ziek, 39,2, maar het lijkt nu weer iets eter te gaan. Elliott zit verstopt, dus die heeft bij vlagen pijn in zijn buik (trekt dan echt wit weg en krimpt helemaal in elkaar ).
We weten nog niet precies wanneer we de sleutel krijgen; het is een nieuwbouwhuis, dus ligt eraan wanneer ze klaar zijn met de afwerking. We gokken op eind januari ongeveer.
EJB, wat zielig van die zieke kindjes. Ik vind dat altijd zo sneu om te zien. Hopelijk knappen ze snel weer op.
Visite is er nog maar is eigenlijk voor Hubby. Hubby moet even iets met de laptop doen :? Dat heb je hé, als je man icter is :wall:
Ach, ik ben nu ook tevreden met de fiets welke ik heb :mrgreen:
Zijn hier eigenlijk ook meiden die roken? :oops:
Gezellig he, van dat computerbezoek? Mijn vriend zit niet in de ict, maar is wel erg handig met computers, dus ik weet wat je bedoelt.
Ik rook trouwens niet.
Dan snap je inderdaad precies wat ik bedoel :mrgreen: Ach ik heb er voor de rest geen last van. Zo kan ik tenminste gewoon mijn serie’s kijken :mrgreen:
Ik rook wel, maar ben al aan het minderen. Heel cliché maar ik stop op 31 december om 12 uur. Niet vanwege een goed voornemen maar meer om iets te hebben waar ik weer naar toe kan leven. Is moeilijk uit te leggen.
Niemand weet het alleen in mijn vriendenkring omdat ik geen opmerkingen of wat dan ook wil krijgen.
Ik verveel me een beetje :shifty:
Hier ook hubbie die goed overweg kan met computers, maar al zijn vrienden ook, dus geen probleem :mrgreen:
Nee, nooit gerookt.
Belly, je kan het wel mooi op een goed voornemen steken dat je dan stopt in de ogen van jullie vrienden, terwijl het dan eigenlijk is om zwanger te worden. Mooi opgelost! :thumbup:
Elle, spannend hoor jullie nieuwe huis. Hoop dat alles volgens plan loopt en dat jullie snel in kunnen. Mijn ervaring is dat er altijd vertraging is
Bigsby, hoe was het knutselen (hihi, wilde knuffelen schrijven ) op het kdv? En is G. alweer beter?
EJ, joh, die 1.5 maand kan je vast nog wel wachten met zwanger worden :mrgreen:
Nee, snap het hoor, eens je hebt gezegd, we gaan er voor, wil je het altijd sneller dan de afgesproken datum.
Elle, spannend hoor, bijna jullie nieuwe huis af :dance: ! Wij hebben afgelopen april de sleutel van ons nieuwe (nieuwbouw) huis gekregen, erg veel werk, maar ook erg leuk om het ‘te zien groeien’ vind ik!
Belly, ook ik heb nooit gerookt. Wel slim om op de 31e om 12 uur te stoppen, vooral rchting mensen die niet (mogen) weten dat je zwanger probeert te worden.
Noémi, hoe is het met jou? Ja, ik heb zoiets waarom nog anderhalve maand wachten en ik zou het stiekem wel heel leuk vinden om in augustus een kindje te krijgen…ben gek op de zomer…en het zou kunnen, net hubbie weer weten te verleiden , vroeg hij achteraf of ik mijn eisprong al had gesignaleerd…nee, nog niet …maar verwacht hem wel snel… 8)
Meiden, zo heb ik er niet eens over nagedacht :lol: :mrgreen:
Ja echt hé :mrgreen:
Pff, ik ben op het werk maar heb totaal geen zin meer :?
Vanmiddag naar de dermatoloog en ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen en dat het niet te lang duurt. Dan kan ik nog even genieten van mijn middagje (Lees, even slapen)
@Belly wrote:
Visite is er nog maar is eigenlijk voor Hubby. Hubby moet even iets met de laptop doen :? Dat heb je hé, als je man icter is :wall:
Ach, ik ben nu ook tevreden met de fiets welke ik heb :mrgreen:
Zijn hier eigenlijk ook meiden die roken? :oops:
haha de mijne is ook icter, hier stonden vorige week 5 computers die op nieuw ge update moesten worden :mrgreen:
En nee ik heb het roken al jaren geleden opgegeven, ik kon er echt niet tegen.
Jammer dat je geen mama fiets mocht, ik heb de mijne gelukkig vrij goedkoop gekocht € 425,- :mrgreen:
EJB: je arme kindjes, voelen ze zich al wat beter?
Ik wacht nu ook op mijn eisprong, al duurt dat nog wel 3 weken :lol: :lol:
Maar als je eenmaal iets besloten hebt
Belly: goed nieuws dat hub nog niet van gedachte is veranderd :thumbup:
Gerard is wel mee geweest met knutselen, we hebben een knuffel gemaakt van een washandje. Gerard heeft letters uitgeknipt maar ik heb alles erop genaaid.
Ik vond het wel leuk om te doen, we konden kiezen tussen een spiegel versieren, een dromenvanger maken of een krijtbord. Maar daar is hij allemaal nog te jong voor dus vandaar die knuffel
:mrgreen:
Je kan hier wel merken dat iedereen overdag werkt :think:
Inderdaad bigsby… vanavond weer lekker kok-en :lol: :lol: