December 2005 klussen, feestmaand!!

Garfield ik duim nog steeds voor je.



:-* jentel

Wat liefff!

Hier nog niks, maar ik verwacht het morgen… maar liever niet natuurlijk!!

Zo lekker uit eten :dance:



Groetes Garfield

mijn banner klopt niet helemaal zie ik, ik zou vandaag ongi moeten worden …

maakt niet uit, hij klopt toch een beetje want ik ben het nog niet.

Morgen is dan de drama dag…mijn bekkeninstbiliteit is dan erger. Ik kom de dag wel door met inkopen doen om te klussen, ben lekker dit weekend vrij.

Hoi Lenie,



Hoe is het met de bekkeninstabiliteit, ik las ergens anders dat je ongesteld was geworden…!?!

Ik nog niet, maar het voelt iedere ochtend wel alsof het eraan zit te komen :roll:

We gaan vandaag lekker een dagje weg, dus ik ben ervandoor!!!



Groetjes Garfield

Hoi Lenie,



Ik werk trouwens in Amsterdam VUmc! (moest nog steeds antwoord geven op je vraag van 5 dagen geleden… :oops: )

Hoe was het om je laatste pil te slikken? Vanaf nu ga je pilloos door het leven meid!! :mrgreen:

laatste pil was feest!!!

Nu flink last van :evil: :evil: en ben het erg!!! Maar alles voor een goed doel!!!



Vucm ken ik wel ja, als klein kind heb ik daar gelegen op de kinderafdeling…

Verloskunde lijkt mij ook wel erg leuk… Ik zit eraan te denken om later nog wat te gaan leren of in een andere sector te gaan werken zoals psychiatrie…



Is niet erg als je niet gelijk reageert…aankomende week is het hier super druk met klussen en heb ik ook niet zoveel tijd :lol:

Klussen in je huis bedoel je??? :wink:

Wij krijgen morgen te horen of die mensen eindelijk eens ons bod accepteren of niet!!! :wall:

Wij zijn al bijna een week bezig met ons laatste bod, en ze willen er gewoon de hoofdprijs voor (wat ze nooit krijgen natuurlijk…).

Als ze het niet accepteren dan zetten wij het stop, dan is het helemaal klaar!! Maar onze makelaar had het idee dat ze dit weekend wel zouden inbinden…ben benieuwd wat ze doen!

ja inderdaad in huis klussen :stuck_out_tongue:



Jeetje dat het nog niet rond is met je huis zeg!! balen!!!

Bij mij duurde het heel erg lang voordat de bank accoord ging omdat ik nog leerling was en ik wilde niet dat mijn ouders garant stonden. Ik moest ervoor zorgen dat ik baangarantie had op de instelling en die werkte gelukkig mee. Dus na een paar weken kreeg ik een verlossend woord…



Wij zijn druk bezig met de hal en het toilet…daar komen nieuwe tegels in en nu is alles eruit gesloopt.

Verder erg druk met werken…en ik moet verplicht 2 maal per week sporten boor mijn BI. Dus een beetje tijd voor mijzelf zou wel fijn zijn…

Als de wc klaar is gaan we verder met de badkamer…daarna slaapkamer… en dan woonkamer… heerlijk zoveel in het vooruitzicht.

Wauw allemaal mensen die nieuwe huizen kopen, stoppen met de pil. Voel me echt verbonden met jullie, haha!



Stiekem, wij hebben ook net een huis gekocht. Waren met anderhalve week eruit over de prijs. Nu zijn we bezig met alles te regelen voor de hypotheek. Loonstroken en koopcontract kopiëren enzo, zodat de bankgarantie rondkomt. Daarna moeten we nog wel ff wachten, want we kunnen pas 1 mei 2006 erin, dat is wel jammer :cry:



Maaaaaar, veel tijd om te bedenken hoe we het willen, zo kun je het ook zien!!! En ik wilde pas stoppen met de pil als alles rond was. Dat heb ik gedaan, 29 oktober laatste pil geslikt, echt super spannend.

Zou toch gaaf zijn om een baby´tje te krijgen in het nieuwe huis!!



Ik hoop dat jullie er snel uitkomen met de verkopers. Die waren bij ons eerst niet zo flexibel, maar uiteindelijk toch mooie prijs gekregen, dus hou vol!



En Lenie had ik al gezien bij novemberstoppers, ook nog maar kort gestopt. We moeten maar een hoop uitwisselen wat we voelen en meemaken!



XXX

Hoi Janinepien!

Gefeliciteerd met de aankoop van jullie huis!!! 1 mei is idd ver weg… :?

Wij willen er eind januari in en vandaag horen we of ze akkoord zijn gegaan of niet! :pray:

Spannend he? Deze nieuwe periode in ons leven? Ik vind het hartstikke leuk en geniet er erg van! Leuk dat je ook het forum hebt ontdekt! Maar pas op, want het werkt verslavend hoor!! :mrgreen:

Mijn mannetje wil er ook pas echt voor gaan als we het koopcontract hebben getekend! Dat geeft meer rust voor hem, dus afwachten maar weer! :smiley:

Ik ben al eind juni gestopt met de pil en temperatuur al vanaf die tijd om in de gaten te houden wanneer ik een ei heb enzo. Eerst vreeën we om de vruchtbare periode heen. Nu hoop ik dat we juist in die peroide gaan vrijen… :mrgreen:. Heb er helemaal zin in!!

:inlove:

hoi janinepien,



inderdaad we hadden elkaar al elders gezien…

ik schhrijf overal en nergens :slight_smile: erg gezellig allemaal en erg leerzaam…



Stiekem: ik duim voor je

dag decemberstoppers!!!



ik stop 28 november met de pil en ben dus ook een beetje een decemberstopper!!!

ik schrijf al mee met de novemberstoppers en daar is het ook erg gezellig!!!



ik zal mij hier ook ff voorstellen.

ik ben dus meissie en ik ben 22 jaar mijn vriend en ik hebben al 6 jaar “verkering” en wonen al drie en een half jaat samen we hebben net een koopwoning gekocht en zijn druk bezig met het opknappen daarvan.

we gaan 1 december over dus we hebben nog veel werk te doen maar ik zie het helemaal goed komen.



als iemand nog vragen heeft laat maar komen hoor!!!



knuffel meissie

Hoi Meissie!

Leuk dat je komt kletsen hier!!

Miscshien dat ik verhuis naar de november-klussers, want we gaan w.s. eerder beginnen met klussen… :inlove:

Hallo Stiekem,



het is op de november klussers ook erg gezellig hoor!!!

Leuk dat je eerder gaat klussen :dance: :dance:

Bij mij gaat het nu wel echt worden hoor…niet meer ongi…spannend



Hoe is het met je huis afgelopen??? of is dat nou nog steeds bezig???

He Lenie,



Ik was een weekend weg vandaar dat ik niet meet reageerde!

Ik denk dat ik maar definitief bij de november-klussers ga schrijven, dan kan dit deel wat mij betreft afgesloten worden!



Oh ja, we zijn nog steeds bezig met dat huis… :wink:

Jippie, dan zie ik je bij de november klussers!!!

Heb daar net gepost!! :-*

he hoi hoi

wij zijn ook december klussers

( zowel in huis als ook voor onze beeb :inlove: )



voor een indruk te krijgen van ons huisjes klussen kijk maar op onze web-site

(link onder de ticker)



we hebben een huisje vorig jaar gekocht bouwjaar 1928 en dat zijn we helemaal aan t opknappen…

in deze huizen zijn tenminste genoeg slaapkamers :mrgreen:

Hoi Moonfire!!

Leuk hoor zo’n oud huisje… :smiley:

Ik ben bij de juli-stoppers en november-stoppers aan het kletsen. Misschien wil je ook bij de november-stoppers?

is goed dan kom ik ook naar de november stoppers toe :wink: