December 2005 klussen, feestmaand!!

Hahaha, idd Garfield!!

Jammer dat je toch weer aan de bak moet vanavond… :doh:



Jentel: idd. Heb altijd nog een vraag aan jou gehad…hoe oud ben je eigenlijk? (stond n.l. niet in ons lijstje… :oops: )

Ik ben 25 jaar.

:-* jentel

Ja, terwijl ik net ergens las dat die dubbele aflevering van CSI vanavond begint, dus moet toch om half tien achter de buis. We hebben hier bij de pc ook een tv-tje hangen, dus misschien dat ik die aanzet. Maarja, dat gaat natuurlijk toch ten koste van het een of het ander, hihi!

Tja, mijn moeder zou zeggen: de boog kan niet altijd gespannen staan :!:



Groetjes Garfield

Garfield hoe gaat het al zenuwachtig of walt het mee :?:



:-* jentel

Ha ha, het valt nog mee Jentel.

Hoewel ik wel altijd merk dat ik rond mijn NOD meer op KOK rondhang.

Heb jij eigenlijk iets gemerkt van een innestelingsbloeding ofzo? Ik las dat net ergens, maar het enige dat ik nu anders voel dan anders zijn eisprong-steken. Nou, die is toch echt al een tijdje geleden geweest als het goed is, dus ik wacht het nog maar af. Verwacht dit weekend wel duidelijkheid te hebben…



xx Garfield

Nee voor mijn test heb ik helemaal niets gemerkt, ja dat ik geen ongie pijn had.

Maar je kan een innestelingsbloeding krijgen tot je 10de zwangerschaps week.

:-* jentel

Oké, weer wat geleerd!!

Wel grappig, mijn vriend heeft ergens het woord innesteling opgevangen en als ik iets heb, zegt ie steeds: oh, da’s de innesteling! Ha ha! Tja, als hij zich er nou ook mee gaat bemoeien, word ik misschien toch nog zenuwachtig…

Ach, het is wel leuk om te merken dat hij er ook mee bezig is :inlove:



xx Garfield

Lief is dat he :inlove:



Ach je hoeft niet meer zo lang te wachten.



:-* jentel

Nee, inderdaad. Hoewel mijn NOD volgens mijn 1 a 2 dagen later ligt. De test was niet helemaal duidelijk dit keer, want hij werd een dag lichter en toen toch weer donkerder. Ik houd dus wel rekening met een marge van een paar dagen…



Garfield

Dat is dan wel verstandig, dan maak je jezelf niet zo gek.



Wel handig de testen.



:-* jentel

stiekem: ik wens je al het geluk toe, met je huis en nieuwe vruchtbare tijd.

Leuk hoor op verloskunde werken…is het een groot ziekehuis???



CSI, even pauze, hij is echt spannend…

Wij zijn vanavond bezig gewesst met klussen. Een deel van de tegels in de wc eraf staan bikken. Wat een stoffig klusje zeg!!!



Ik moet nog veel leren van al die testen :roll: :stuck_out_tongue:

Lenie,

Spannend inderdaad (CSI), maar wel irritant altijd zo’n vervolgserie. Dan kun je eigenlijk beter de boel opnemen en de delen achter elkaar kijken. Gaat deel 2 vlggende week maandag weer verder??



Groetjes Garfield

hallo garfield,



Ja volgende week gaat hij weer verder. Ik ben wel benieuwd hoor hoe het verder gaat!!!

Vandaag een drukke dag gehad…lekker gewinkelt op mijn vrije dag…

Met mijn neefje foto’s laten maken bij een fotograaf. Ik ben erg benieuwd hoe ze dadelijk eruit zien , hij had een brede grijns.

Wat leuk Lenie. Ik wil al heel lang een set mooie foto’s laten maken van mij voor mijn vriend, of misschien voor op de slaapkamer, maar tot nu toe is het er nog niet van gekomen. Tegen die tijd dat ik (hopelijk) zwanger ben, wil dat zéker gaan doen!!



Groetjes Garfield

IK had een bon gewonnen bij de jonge gezinnenbeurs. Omdat mijn zusje alleen is zijn we gewoon met het hele gezin gegaan.

Maar anedsr is het wel te duur hoor!!! Ik krijg nu een grote foto voor 5 euro maar zo’n hele set is 120 euro wat er nu gedaan is en het kan nog duurder. Je kan ze gelukkig ook los kopen.

vanavond mijn laatste pil!!!

Slik 'm Lenie!! Een gedenkwaardig moment!! :mrgreen:

Hoi hoi…



Ik breek ff in hier…



Lenie slik vanavond lekker je laatste pil.Ga dan lekker feestje vieren.

Ik hoop voor je dat je net als mama en ik ook snel zwanger bent.



:-* Jannigje en Steinemans

Dat hoop ik ook ja!!!

Een leuk neefje of nichtje voor stein zou wel leuk zijn. Trouwens ook voor jou jannigje, kan je het lekker verwennen. :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: