hey meiden,
Hoe is het verder hier? Hier zitten we weer op de bank…Ik heb mezelf voorgenomen om in ieder geval als ik nu ongesteld word wel te gaan bellen…Gewoon voor de zekerheid.
Ik zit nu op het werk, maar heb zo geen zin :silenced: Ben al 2 dagen erg chagerijnig en weet niet echt hoe dat komt. Maar hja…Nu even gauw in mijn pauze internetten en daarna weer hard aan de slag:s
Belly: ben je nog steeds sjaggie?
Zit je ff niet lekker in je vel soms? :hug:
Goed dat je toch gaat bellen, en we zitten mooi samen op het wachtbankje
Hopelijk is dit onze ronde
Ja het gaat nu wel weer, maar merk wel dat als mensen om me heen zitten te mopperen dat ik dan zo weer chaggie word :shifty: Maar denk dat het inderdaad ook komt doordat ik gewoon even niet zo lekker in mijn vel zit…
Ja het worden weer spannende tijden he Al heb ik helemaal niet het idee dat het raak is ofzo…Heb ook helemaal mijn eisprong niet gevoeld :think:
Belly: ach gewoon afwachten maar, ik krijg meestal een paar dagen voor mijn NOD een dip. Dan weet ik zeker dat het niet raak is en ben ik van te voren al sjaggie :roll: :oops:
Stom h’e.
Ik voel ook niks bijzonders, maar ik let daar ook niet zo op.Hoe meer je er over na denkt hoe meer kwaaltjes je lijkt te krijgen!
Ja inderdaad! Ik let er ook niet meer op. Ik weet dat de een wel kwaaltjes heeft en de ander totaal niet…
Is helemaal niet stom hoor! Stiekem hopen we het toch steeds :shifty:
Belly; apart die sjacherijnigheid :think: .
Ja irritant dat je bij elke emotionele of lichamelijke verandering gedwongen wordt bijna om te denken aan een mogelijke zwangerschap.
Ik weet nog wel dat toenn ik nét zwanger was van Celeste (en dat nog niet wist) ik helemaal niks voelde!
De klachten kwamen pas na een week of zo…
Belly en Bigsby…en nu afwachten maar. Ik ga voor jullie duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Gisteren dus naar de ha geweest.
Hij heeft mij eigenlijk wel gerust kunnen stellen.
Blijkbaar heb je bij echos/foto
s bij borstonderzoeken 5 gradaties.
1- niks te zien, 2- wel iets te zien maar niks verontrustends, 3- iets te zien wat minimaal twijfelachtig is, 4- iets te zien en twijfelachtig, 5- iets te zien wat hoogswaarschijnlijk niet goed is.
Ik had 2. En ook heet de ha uitleg bij de foto`s gegeven.
Hij vond alleen wel dat er kanttekeningen gemaakt konden worden bij de manier van handelen van de radioloog.
Ivm die pijn die ik had voor/tijdens mijn laatste menstruatie moet ik mijn volgende menstruatie afwachten om te kijken of ik dan weer zoveel pijn heb.
De laatste keer was het qua hormonen natuurlijk ook aardig heftig ivm die Primolut (progesteron), het HCG van die zwangerschap en dan daarna die menstruatie.
Verder heb ik gisteren ook een telefoontje gekregen van mijn advocaat.
Blijkbaar zit alles nu toch in een stroomversnelling omdat ze alle gegevens compleet hebben weten te maken.
Jammer genoeg zonder proces verbaal nog steeds maar de tegenpartij is officieel aangeklaagd.
Dus dat geeft een ontzettend positief gevoel. Weer een stukje verder met afsluiten.
Als het goed is heb ik in deze week ergens mijn eisprong.
Door de Clomid zit ik echt onder de puistjes…zó genant :oops: .
Je weet waar je het voor doet maar een blinde kan er braille op lezen, echt waar!
Ook heb ik af en toe opvliegers.
Sorry voor dit ego berichtje hoor maar er is de afgelopen dagen dan ook weer zoveel gebeurt!
Judith, fijn dat de HA je toch een beetje heeft kunnen geruststellen.
Balen dat je zo’n bijwerkingen hebt van de clomid.
Belly en Bigsby, succes op het wachtbankje, ik hoop dat het raak is :-*
Belly, rot joh dat je zo sjaggie bent. Hopelijk trekt het snel bij.
En werken sucked :mrgreen:
Bigsby, is toch heel logisch? Je wilt het graag en als je dat idee dan hebt, dan is het normaal dat je zo sjaggie bent ervan :hug:
Alina, ik had de foto’s al gezien in ons dec.topic, maar mooi meisje hoor :inlove:
Ik heb mijn bevallingsverhaal bij kraamtijd geschreven voor degene die er in geinteresseerd is.
@Noémi wrote:
Ik heb mijn bevallingsverhaal bij kraamtijd geschreven voor degene die er in geinteresseerd is.
Jaaaaaaaaaaaaa, leuk leuk leuk!
Vind ik altijd fantastisch om te lezen

Vanmiddag lekker met celeste en een vriendin met haar dochter naar Ballorig toe.
Ja, het is best vervelend om steeds zo chaggie te zijn :oops: Maar gaat vast goed komen! Ga vanavond even kijken…Vindt het ook altijd wel leuk om te lezen…Bevallingsverhalen!
Ik zit nu op mijn werk…Co zit achter me…mag eigenlijk niet op internet…maar ik heb zo geen zin he! :silenced:
Ik ben moe en verveel me :?
Ondanks dat we in de goeie periode geklust hebben2x zelfs :dance: :mrgreen: :oops: Heb ik niet het idee zwanger te zijn hoor :think:
Zal ik dan nu toch wijzer zijn dan in het begin en mezelf inderdaad niet zo gek meer maken steeds :mrgreen:
Ik drink nog even mijn drinken op en ga dan lekker mijn bedje in…was een zeer vermoeiende dag en ben dan ook echt gesloopt :shock:
Fijne avond meiden!
:-*
Wat is het hier rustig :think:
Judith, fijn dat je nu toch wat gerust gestelder bent! :think: hoe schrijf je dat :think:
Hier gaat alles zijn gangetje, merk dat ik alweer wat lekkerder in mijn vel ga zitten…dus dat is wel mooi :mrgreen: Ben vandaag gewoon weer onderuit gegaan…Op het enige gladde stukje nog wel wat er in de wijde omgeving te vinden was…Ik heb nu echt een hekel aan de sneeuw en ijs…
Ik geloof dat ik nu zo gemiddeld 2x per week onderuit ben gegaan :wall:
Bigsby, hoe is het met jou meid? Merk je al iets? Vorige keer bij Luca “voelde” je het toch aan? Hoe zit het nu met je gevoel???
Pff…ben zo moe he…niet normaal…vannacht een nachmerrie gehad…raad eens waarover…Over rupsen! :shock: :mrgreen:
Geen idee hoe ik daar nu weer bij kwam, maar droomde dat ze overal zaten…In mijn gordijnen (ons bed staat onder het raam) en uit mijn oren :lol: Heb toch echt even het grote licht aan gedaan vannacht omdat ik mezelf ervan moest overtuigen dat ik aan het dromen was…hahahaha
belly; je zit hier lekker te kletsen terwijl het al een tijdje rustig is hier op ons topic :mrgreen: .
Rupsen???
Idioot hè dat zon simpel iets een nachtmerrie kan worden.<br /> Heb je je bezeerd tijdens die val? Hoe krijg je het voor elkaar :snooty: !<br /> <br /> Hoe voel je je voor de rest????????<br /> <br /> <br /> Ik ben weer aan de ovulatietesten sinds woensdag. Ik wil gewoon graag weten of ik een ovulatie heb met de Clomid...<br /> Maar jammer genoeg heb ik
m nog niet gespot , terwijl dit toch écht de week zou moeten zijn waarin de eisprong plaats zou moeten vinden als de medicatie aan zou slaan.
Dinsdag heb ik dus niet getest maar toen had ik wel een rara buik
en heel veel afscheiding ( :sick: :sick: :sick: ). Zou het dan toch misschien die dag geweest moeten zijn?
Maar dan zou het betekenen dat ik op dag 12 zat, en dat lijkt mij ERG vroeg :think: .
@Judith2 wrote:
belly; je zit hier lekker te kletsen terwijl het al een tijdje rustig is hier op ons topic :mrgreen: .
Rupsen???
Idioot hè dat zon simpel iets een nachtmerrie kan worden.<br /> Heb je je bezeerd tijdens die val? Hoe krijg je het voor elkaar :snooty: !<br /> <br /> Hoe voel je je voor de rest????????<br /> <br /> <br /> Ik ben weer aan de ovulatietesten sinds woensdag. Ik wil gewoon graag weten of ik een ovulatie heb met de Clomid...<br /> Maar jammer genoeg heb ik
m nog niet gespot, terwijl dit toch écht de week zou moeten zijn waarin de eisprong plaats zou moeten vinden als de medicatie aan zou slaan.
Dinsdag heb ik dus niet getest maar toen had ik wel eenrara buik
en heel veel afscheiding ( :sick: :sick: :sick: ). Zou het dan toch misschien die dag geweest moeten zijn?
Maar dan zou het betekenen dat ik op dag 12 zat, en dat lijkt mij ERG vroeg :think: .
Het is best gezellig hoor in je eentje :mrgreen: Ja was een erg vreemde droom inderdaad… :lol: Gelukkig niets bezeerd…tenminste had die dag even last van een blauw stuitje :mrgreen: maar alles is nog heel…
Verder heb ik hier ups en downs, maar wel meer ups weer de laatste tijd dan voorheen…dus we gaan de goede kant op. Denk dat ik gewoon hard toe ben aan vakantie

Nou het zou kunnen toch? Dan heb je dit keer een korte cyclus?
Hoi hoi,
Belly: haha wat een rare droom zeg!
Misschien wel een goed teken
Judith:misschien moet je nog ff wat langer doortesten?
Tja ik let niet zo erg op die klachten maar ik ben al een paar dagen wat misselijk, ben erg moe, pijnlijke borsten (dat heb ik de laatste maanden vaker) erg prikkelbaar, kan weinig hebben (had ik bij Luca ook) veel last van mijn buik gerommel (had ik bij luca ook)
Maar ik ga er niet vanuit hoor! maar ik hoop het wel
Oh Bigsby ik hoop het ook zo voor je!
Je kan toch al testen?
Ik heb de laatste keer met 10 dagen na eisprong getest, en die was dyus positief.
Ik ga keihard voor je duimen meis! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Bigsby, jij maakt het echt spannend zeg :shock: Ik hoop het zo voor je!!
Moet trouwens zeggen dat op de misselijkheid na…ik precies hetzelfde voel :think:
Afijn…nu retteketet…op naar bed!!!
@bigsby wrote:
Hoi hoi,
Belly: haha wat een rare droom zeg!
Misschien wel een goed teken![]()
Judith:misschien moet je nog ff wat langer doortesten?
Tja ik let niet zo erg op die klachten maar ik ben al een paar dagen wat misselijk, ben erg moe, pijnlijke borsten (dat heb ik de laatste maanden vaker) erg prikkelbaar, kan weinig hebben (had ik bij Luca ook) veel last van mijn buik gerommel (had ik bij luca ook)
Maar ik ga er niet vanuit hoor! maar ik hoop het wel![]()
![]()
Oh, dat zou leuk zijn, eindelijk weer een zwangere hier in t topic. Ik duim ook voor je

@Belly wrote:
Moet trouwens zeggen dat op de misselijkheid na…ik precies hetzelfde voel :think:
Afijn…nu retteketet…op naar bed!!!![]()