Maar dan zou het betekenen dat ik op dag 12 zat, en dat lijkt mij ERG vroeg :think: .
Hey meis, heb je inmiddels al een eisprong gespot? Als het op dag 12 was, heb je een cyclus van 26 dagen; dat heb ik ook een keer gehad, dus het kan wel. Ik heb vanaf gisteren een ‘rara buik’, dus daar maken we maar gebruik van :mrgreen: .
Ik heb hier heerlijk uitgeslapen! :mrgreen: Moet alleen echt het een en ander gaan doen in huis straks zoals stofzuigen en dweilen :? Zin in ook :liar: Maar moet echt gebeuren aangezien we vanmiddag visite krijgen. Daarbij moet ik ook nog een was ophangen en een nieuwe erin doen…
Dus al met al best druk dagje…maar gaat goed komen! :thumbup:
Ik heb hier heerlijk uitgeslapen! :mrgreen: Moet alleen echt het een en ander gaan doen in huis straks zoals stofzuigen en dweilen :? Zin in ook :liar: Maar moet echt gebeuren aangezien we vanmiddag visite krijgen. Daarbij moet ik ook nog een was ophangen en een nieuwe erin doen…
Dus al met al best druk dagje…maar gaat goed komen! :thumbup:
Hey Belly, hier is alles goed hoor. We zitten nu in de klusdagen, dus daar maken we maar gebruik van :mrgreen:. Ik moet hier zo ook nog even aan het poetsen. Bij jou is het nu afwachten, he? Spannend hoor. Hopelijk krijg jij binnenkort ook eens een positieve test.
Ik had het in het andere topic al even gezegd maar; Ik vind het heel erg vervelend voor je meid dat je deze ronde over moet slaan…Het is je zo gegund! :hug:
Dankje Judith, ik vind het ook erg balen maar helaas niks aan te doen :?
Ik denk dat het bij mij deze maand ook niets wordt.
Ik ben natuurlijk vanaf dag 13 aan de ovulatietesten en tot op heden geen ovulatie te bekennen :think: .
Toevallig moest ik gisteren de temp. van Celeste opnemen met de digitale thermometer. Natúúrlijk moest Celeste het ook even bij mij doen…Mijn temp. is echt ontzettend laag. De kans op een zwangerschap is dus niet echt heel erg groot .
Dus de kans dat ik zwanger ben geraakt rond dag 12 is nihil.
Voor mij is het een beetje 1+1.
Volgende week rond dag 28/29 zou er een menstruatie op moeten treden. Als dat niet zo is moet ik testen.
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, maar k meld mij voorlopig hier af. Er zijn wat dingen die nu spelen waardoor een kindje krijgen momenteel op een laag pitje staan. Ik heb met erg veel plezier hier mee gelezen en geschreven, maar momenteel kan ik het even niet meer opbrengen.
Her lukt mij niet om afscheid te nemen van jullie hoor!
Van de week had ik nog zoiets van ; even afstand nemen maar het gaat wel weer wat beter met mij en ik vind hier ook wel weer een stukje ontspanning .
Belly; Ik schrik eerlijk gezegd een beetje van je berichtje…
Ik hoop dat je snel de draad weer een beetje op kan gaan pakken.
Alles vind z`n weg…hoe dan ook…vroeg of laat…!
Stiekem hoop ik dat je heel snel weer terug komt om hier te kletsen.
Als ik wat voor je kan doen hoor ik het graag. Al is het maar om even van je af te praten.
Vrijdag heb ik misschien een positieve ovulatietest gehad…MAAR weet dit dus niet zeker…
Ik word gek van onzekerheid met die stomme dingen!
Al een dag of 2/3 heb ik last van lage buikkrampen en er lijkt wel iets te gebeuren in mijn buik. Maar ik heb eerder het idee dat mijn menstruatie eraan zit te komen jammer genoeg.