@Belly wrote:
Jullie zijn lief :-
jij ook :-
Noemi: ja dat hoor ik ook vaak, je hebt natuurlijk al een ritme!
en je bent dan ook makkelijker dan bij de 1e
@Belly wrote:
Jullie zijn lief :-
Belly heel herkenbaar. Ik heb dat gevoel ook gehad toen we probeerde aan te tellen en ook toen ik zwanger was. Maar dat was eigenlijk na een week na de bevalling al over. Het was toen al zo normaal voor me dat M.alou er was. Soms is het nog steeds even moeilijk en zwaar, maar andere momenten ben ik zo gelukkig. En zo blij met ons meisje.
Judith: hoe is het nu met je?? Kun je het een plekje geven??
:hug: :hug: :hug: :hug:
Bigsby: Over twee weken is het dus even heel spannend bij jullie! Ben benieuwd wat er uit de test gaat komen
Hier slaapt M.alou sinds een paar daagjes na de voeding van 23.30- 24.00 uur door tot 7.00-8.00 uur :dance: :dance:
Dat is toch echt lekker hoor om weer zo’n 8 uurtjes aaneengesloten te kunnen slapen
Ook is ze nu op zoek naar haar duim. Zo schattig! Je hoort dan echt ineens een hoop smak geluidjes. En als ik dan ga kijken is ze al haar vingertjes in haar mond aan het duwen en flink aan het sabbelen. Als ze dan plots haar duim heeft gevonden dan laat ze hem de eerste 5 min ook niet meer ontglippen. Als ze hem dan weer kwijt raakt moet ze af en toe wat huilen en gaat ze weer druk op zoek:inlove:
Ah Belly: Het is ook best eng maar wat je er voor terugkrijgt is ook heel veel. Zo denk ik nu ook wel eens oh oh waar begin ik aan met een 2e maar dat zal wel in het ritme rollen.
Bigsby spannend bij jou hoor nu!!
Judith: gaat het weer een beetje.
Alina: Heerlijk dat doorslapen!! En schattig dat zoeken naar duimpje!!
Groetjes Getty
alina: ahhh lief zeg! laat je nog een foto van haar zien hier?
Hoi meiden!
Ben gisteren uit eten geweest met mijn vriendin en heb weer heerlijk gegeten :drool: :mrgreen: Daarna nog even wezen stadten voor cadeautje voor het dochtertje van mijn vriendin :inlove:
Vanmiddag met mijn beste vriend lekker film gekeken…en lekker gelachen…had deze 2 dagen ook echt nodig om even te ontspannen. Ga dit weekend ook lekker rustig aan doen want het is erg druk op mijn werk :wall:
Ga ik vanmiddag boodschappen doen…sta ik in de winkel…denk ik nog, niet de wc papier vergeten…en wat denken jullie…vergeet ik het nog :wall: Kan ik zo na de koffie weer de winkel in :doh:
Elle; :hug: wat balen dat je weer ongesteld bent geworden zeg.
Wel handig dat je weer op 28 dagen zit maar het had leuker geweest als je gewoon
een positieve test had gehad.
Positief blijven denken…aan het eind van het jaar hebben we een baby!
@Belly wrote:
Moet zeggen dat ik af en toe nu zelf ook wel twijfel of k wel zal bellen naar de fa arts :shifty: Wordt af en toe een beetje bang van het idee dat ik straks voor een klein hummeltje verantwoordelijk ben :shifty:
stom he…
voor het eggie
is of zo.Jeetje Judith wat een pech heb je weer zeg
Is er echt niks te doen aan het proces verbaal? ik zou ze aanklagen als je echt zelf voor de kosten moet opdraaien, wat belachelijk zeg :snooty:
En over dat knobbeltje, pfff ik hoop zo dat het goedaardig is
Wanneer krijg je de uitslag?
ff een dikke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou :hug: :hug:
@bigsby wrote:
alina: ahhh lief zeg! laat je nog een foto van haar zien hier?
Jee judith als eerste even een dikke knuffel
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Snap dat je het even allemaal beu bent op deze manier! Hopelijk is het gewoon een cyste.
@bigsby wrote:
En over dat knobbeltje, pfff ik hoop zo dat het goedaardig is![]()
Wanneer krijg je de uitslag?
ff een dikke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou :hug: :hug:
Jee Judith zo krijg je idd heel wat voor de kiezen maar dat ze je papieren van die aanrijding kwijt zijn belachelijk. Ik ging maar zo niet betalen hoor.
En als je je niet zeker genoeg voelt dat het inderdaad een cyste is da zeker een 2 opinion aanvragen.
Alina wat een droppie!!!
Hier gaat alles zijn gangetje!!
Groetjes Getty
Even gauw, Judith :hug: :-*
Wat een lekker moppie Alina :inlove:
Judith; ik zou voor een second opinion gaan, en dan al je vragen ff op papier zetten zodat je niks vergeet te vragen.
Jee Judith ook lekker van zo’n arts! Ik zou er ook niet tevreden mee zijn. Natuurlijk ben je blij dat het woord kanker niet is gevallen, maar ruimte even alles te laten bezinken en om nog al je vragen te stellen is toch wel fijn. En raar dat ze het dan niet weghalen, maar dat ze een cyste gewoon laten zitten. Gewoon terug gaan naar die art of inderdaad een second opinion. Het is toch wel fijn om precies te weten hoe of wat.
En dank jullie wel :inlove:
Vanmiddag naar de huisarts om mijn verhaal daar neer te leggen.
Volgens de assistente van de huisarts mag een radioloog nooit uitspraak doen over verdere behandeling en/of mogelijkheden. Daarvoor moet je dus terug naar je huisarts :think: .
Ik begrijp dat achteraf wel maar had het dan duidelijk tegen mij verteld!
Dit vind ik een fout van zowel de radioloog als de huisarts.
Spannend dus nog even.
Maar één ding weet ik wel; er gaat een second opinion komen of een biopt! Ik wil meer zekerheid!
Heel goed Judith, wat zei de HA?
@Judith2 wrote:
Vanmiddag naar de huisarts om mijn verhaal daar neer te leggen.
Volgens de assistente van de huisarts mag een radioloog nooit uitspraak doen over verdere behandeling en/of mogelijkheden. Daarvoor moet je dus terug naar je huisarts :think: .
Ik begrijp dat achteraf wel maar had het dan duidelijk tegen mij verteld!
Dit vind ik een fout van zowel de radioloog als de huisarts.
Spannend dus nog even.
Maar één ding weet ik wel; er gaat een second opinion komen of een biopt! Ik wil meer zekerheid!
@Judith2 wrote:
Elle; :hug: wat balen dat je weer ongesteld bent geworden zeg.
Wel handig dat je weer op 28 dagen zit maar het had leuker geweest als jegewoon
een positieve test had gehad.
Positief blijven denken…aan het eind van het jaar hebben we een baby!
@ Judith: Goed dat je naar de HA bent geweest. Als de radioloog eigenlijk geen uitspraak mag doen weet je feitelijk nog niets dus spannend inderdaad dan een second opinion of biopt :hug: