Dec2008/jan2009 stoppers # 5 hopelijk is dit ons jaar!!!

Judith: oohh wat erg zeg! je hebt zo kort ff kunnen genieten van het idee, en nou wordt het je weer afgenomen :hug: :hug:

Belly: pfff ik kan me jou gevoel helemaal indenken, zo denk ik dus ook. Als ik hoor dat iemand voor een kindje wil gaan dan ben ik al bang dat ze eerder zwanger is dan ik :roll:

Noemi: wat liefff! geeft hij nog steeds zoveel knuffels aan zijn broertje? :inlove:

Ik ben vanmorgen terug gebeld door de HA, hub moest vandaag ff een potje halen bij het zkh. Maar nou kunnen we over 2 weken zijn zaad pas inleveren omdat mijn vruchtbare dagen er weer aan komen. Aangezien we langer dan 7 dagen geen sex hebben gehad, zouden we vandaag moeten en dan kan hij het maandag pas inleveren. Maar dan zit ik al in mijn vruchtbare dagen (dag 12)

Ja ik hoop gewoon dat wij nu aan de beurt zijn Bigsby :pray: Het mag nu weleens onze beurt zijn

@Belly wrote:

Ja ik hoop gewoon dat wij nu aan de beurt zijn Bigsby :pray: Het mag nu weleens onze beurt zijn

Ja dat vind ik ook :snooty: :snooty:

Ik ga lekker bankhangen, ik ben zooo :zzz: :zzz:

Ik zit al lekker op de bank :mrgreen: Ga zo lekker douchen en dan vast kleding voor morgen klaarleggen…

Bigsby, ik snap niet zo goed waarom je nou nog 2 weken moet wachten met het inleveren van het zaad?

Belly, ohnee, dan is het geen optie natuurlijk als jullie niet bevriend zijn.

Judith, gaat het een beetje met je?

Noemi; tja dat is omdat mijn vruchtbare dagen eraan komen, en dan zouden we vandaag sex moeten hebben, en dan mag G. pas over 2 tot 7 dagen weer (maar dan in het potje) en dan moet hij het gelijk inleveren. Dus dat houd in dat we mijn vruchtbare dagen missen. En hij kon deze week al niet meer, en je hebt het weekend nog.

Hopelijk is dit duidelijker :mrgreen:

Kom morgen wel reageren…Ben kapot moe :zzz: van het feestje :shifty:

Hallo Meiden,

Ik was jullie kwijt sorry. Kreeg geen berichtjes meer nee hehe had ik ff moeten kijken naar dit nieuwe deeltje!!!

Hopelijk gaat het met jullie lukken dit jaar,

Inderdaad was vorig jaar hier die zwangerschapsgolf. Hopelijk komt ie nu weer!!

Succes met alle zh perikelen doe rustg aan.

(vanaf hier haak ik weer in als dat goed is???)

Getty

haha Belly, was het gezellig? lekker van de wijn genoten?

Hoi Getty, alles goed met jou?

Ja feestje was supergezellig! Alleen een beetje laat geworden…lag er tegen half 3, kwart voor 3 in…en moest er om half 7 alweer uit :shock:

Maar heb de slaap al weer ruimschoots ingehaald :mrgreen:

Moet zeggen dat ik af en toe nu zelf ook wel twijfel of k wel zal bellen naar de fa arts :shifty: Wordt af en toe een beetje bang van het idee dat ik straks voor een klein hummeltje verantwoordelijk ben :shifty:

stom he…

Hoi meiden,

Ik kom ff snel spieken. Ik ben gisteren helaas ongesteld geworden. Jammer, maar ergens ook weer niet, want mijn cyclus was weer 28 dagen. Die lijkt dus eindelijk normaal en regelmatig te worden, en dat is ook een fijn idee. Op naar ronde 8!

:-*

@Elle wrote:

Hoi meiden,

Ik kom ff snel spieken. Ik ben gisteren helaas ongesteld geworden. Jammer, maar ergens ook weer niet, want mijn cyclus was weer 28 dagen. Die lijkt dus eindelijk normaal en regelmatig te worden, en dat is ook een fijn idee. Op naar ronde 8!

:-*

Dat ziet er dan toch wel goed uit he :thumbup: Misschien was je gewoon wat langer bezig met ontpillen?

Belly; haha ga je nu onzeker worden over de opvoeding? dat duurt nog zoolang :lol:

Die twijfels had ik ook hoor! dat is heel gezond. Een kind is niet zomaar iets.

Maakt die afspraak nou maar, anders krijg je daar straks spijt van :wink:

Elle; balen dat je ongesteld bent geworden :hug:

Maar je zit nu al 2x op 28 dagen, dat gat de goede kant op :dance:

Oh geloof me, het is niet alleen vanwege de opvoeding hoor :shifty: …Het is het allemaal een beetje… :oops:

Beetje eng?

Ja :shifty:

Kan ik me goed voorstellen, dat vond ik ook altijd.

Het is ook wel eng, maar je groeit er zelf ook in.

Je moet allemaal op zoek naar een nieuw ritme, en dan komt de rest vanzelf wel weer.

Ik ben ook wel eens bang voor een 2e, 1 kan ze zo makkelijk meenemen. En 2 is net weer wat lastiger. Zo is er altijd wel wat!

Belly, maak die afspraak nou maar :-*

En het lukt toch ook altijd met hub zijn nichtje? Dus tegen die tijd met een eigen kindje lukt het nog beter! Je groeit daar ook echt in hoor.

Elle, jammer, maar wel fijn dat je nu een regelmatige cyclus hebt.

Bigsby, en met een 2de loopt het ook allemaal wel weer los. Is ook weer even een aanpassing, maar de 2de gaat al snel mee in het ritme van de 1ste.

Jullie zijn lief :-*