Dec2008/jan2009 stoppers # 5 hopelijk is dit ons jaar!!!

@bigsby wrote:

ja zou ik ook zeggen :snooty: :snooty:

Enne hopelijk komt haar droom uit :pray: :pray:

Ja dat hoop ik ook :pray: Zou wel mooi zijn want dan hoef ik niet eens de mmm in :pray:

Judith?? :pray:

Ja daar was ik weer…Nou de test is dus- heel erg licht- positief.

Vandaag dus de gyn opgebeld en ik moet direct stoppen met de Primolut.

Gelukkig had ik dat gisteravond al gedaan voor de zekerheid.

Je kan geen miskraam krijgen van de Primolut zelf. Maar dat wist ik wel al.

Ik vond het alleen zo eng dat ik steeds van die heftige krampen had.

Sinds gisteravond heb ik die dus niet meer gehad. Grote kans dus dat dat van die Primolut kwam.

Ik moet rond 26 januari voor de eerste echo…

Het is allemaal zo ontzettend onwerkelijk…Vorige week zat ik nog bij de gyn, en nu heb ik ineens een positieve test :shock: .

Vreemd hoor, er is vorige week zelfs nog een echo gemaakt van mijn baarmoeder. Niks op te zien natuurlijk maar met de gedachten dat mijn lichaam toen al bezig was met een zwangerschap is moeilijk te bevatten.

Ik kan ook nog niet ontzettend blij zijn.

Die streep is gewoon zo ontzettend licht…Maar ik denk dat ik inderdaad op oujaarsdag/nieuwjaarsdag zwanger (wat is dat vreemd als ik het zo neerzet hier) moet zijn geworden, en dat is natuurlijk ook nog maar 11 dagen geleden.

Gisteren dus 10 dagen. 4 dagen te vroeg getest dus in principe.

Overmorgen nog maar eens een test er tegenaan gooien.

Belly; Jeetje meis wat is het leuk geworden zo! Ik kan begrijpen dat je er blij mee bent, zou ik ook zijn met zon interieur :wink: .<br /> Heb je 2 poezen joh?<br /> Wat fijn dat je die mensen zo blij hebt kunnen maken met die fotos.

Ik geloof altijd wel in dat soort voorspellingen hoor…

Elle; Hè bah wat balen dat hub weer weg moet voor een week… :hug: .

Je zei wel dat je bij de Ikea geweest was maar heb je ook wat gekocht dan? (ik woonde er ooit 5 minuten vandaan. ik ben eens even snel voor een snijplank gegaan en kwam met een compleet bed thuis hahaha :lol:.

Judith, gefeliciteerd!!! :dance: Ben zo blij voor je!!! :-*

Ja ik heb een kat en een poes. Poes is degene met de blaasproblemen :hug:

Ik ben echt supertevreden met het interieur :mrgreen:

Normaal geloof ik ook wel in dat soort voorspellingen maar deze is te mooi om waar te zijn :shifty:

Whahahaa…een compleet nieuw bed :lol: Was je niet je snijplankje vergeten :wink:

Dan ga ik nu lekker douchen en mijn bedje in…morgen weer een lange dag…zin in ook :liar:

@Judith2 wrote:

Ja daar was ik weer…Nou de test is dus- heel erg licht- positief.

Vandaag dus de gyn opgebeld en ik moet direct stoppen met de Primolut.

Gelukkig had ik dat gisteravond al gedaan voor de zekerheid.

Je kan geen miskraam krijgen van de Primolut zelf. Maar dat wist ik wel al.

Ik vond het alleen zo eng dat ik steeds van die heftige krampen had.

Sinds gisteravond heb ik die dus niet meer gehad. Grote kans dus dat dat van die Primolut kwam.

Ik moet rond 26 januari voor de eerste echo…

Het is allemaal zo ontzettend onwerkelijk…Vorige week zat ik nog bij de gyn, en nu heb ik ineens een positieve test :shock: .

Vreemd hoor, er is vorige week zelfs nog een echo gemaakt van mijn baarmoeder. Niks op te zien natuurlijk maar met de gedachten dat mijn lichaam toen al bezig was met een zwangerschap is moeilijk te bevatten.

Ik kan ook nog niet ontzettend blij zijn.

Die streep is gewoon zo ontzettend licht…Maar ik denk dat ik inderdaad op oujaarsdag/nieuwjaarsdag zwanger (wat is dat vreemd als ik het zo neerzet hier) moet zijn geworden, en dat is natuurlijk ook nog maar 11 dagen geleden.

Gisteren dus 10 dagen. 4 dagen te vroeg getest dus in principe.

Overmorgen nog maar eens een test er tegenaan gooien.

Meisie, een voorzichtige gefeliciteerd! Ik ben blij voor je :-*

Ga je nou wel voor me duimen dat ik ook niet ongi wordt deze ronde? Lijkt me leuk samen zwanger. En de andere meiden hier gun ik het ook zo!

En om even antwoord te geven op je Ikea-vraag in je tweede berichtje; volgens mij is het niet mogelijk om met lege handen de Ikea te verlaten, nu zat de hele kofferbak ook weer vol. Maar we wonen nog geen jaar in ons nieuwe huis, dus voorlopig heb ik nog wel een goed excuus om vaak naar de Ikea te gaan.

@Belly wrote:

Whahahaa…een compleet nieuw bed :lol: Was je niet je snijplankje vergeten :wink:

Ik ben wel iets vergeten Bij Ikea zaterdag. Ik wilde nog een opbergdoos met vakjes erin om mijn bakspulletjes in op te bergen (kleurstoffen en uitstekers enzo) en hoewel de auto best vol zat, heb ik dus nog steeds mijn handige opbergdoos niet.

Judith!!! :shock: :inlove: :inlove:

Alvast een heel voorzichtige felicitatie! Dat is nog sneller als bij mij joh, jij doet het gewoon ff zonder de clomid 8)

Elle, veel shopplezier in de Ikea :mrgreen: Zo’n vervelende verslavende winkel waar je idd nooit met lege handen buitenkomt (of toch bijna nooit, hihi)

Belly, lief zeg dat jullie dat doorgemaild hebben naar dat vrouwtje!

Bestaan er toch nog lieve mensen op de wereld :-*

En ik hoop dat je vroegere hoofd gelijk krijgt!!

Nou hier gaat het even wat minder…

Vanmorgen weer getest en die was eigenlijk net zo licht als gisterochtend.

Ik kreeg toch wel even heel erg te twijfels.

Heb ook geen last meer van mijn borsten, maar weet niet op dat nou kwam omdat ik Primolut slikte of door een eventuele zwangerschap.

Ik heb net weer getest en die was gewoon ontzettend negatief… :frowning: .

Mijn gevoel klopte dus ook wel een beetje.

Het HCG had vanaf zondag al genoeg toe moeten nemen zodat de test van vandaag een overduidelijk donkerder streep op had moeten leveren.

Ik ben dus bang dat ik een vroege miskraam (als je het woord al mag gebruiken) heb gehad.

Ik heb overigens totaal geen last van mijn buik en weet even niet wat nu te doen.

Ik ga morgenvroeg nog één keer testen en als het dan niet goed (genoeg) is tóch maar weer het ziekenhuis bellen wat nu te doen.

Als het niet zo mag zijn begin ik het liefst zo snel mogelijk aan die medicatie…

@Judith2 wrote:

Nou hier gaat het even wat minder…

Vanmorgen weer getest en die was eigenlijk net zo licht als gisterochtend.

Ik kreeg toch wel even heel erg te twijfels.

Heb ook geen last meer van mijn borsten, maar weet niet op dat nou kwam omdat ik Primolut slikte of door een eventuele zwangerschap.

Ik heb net weer getest en die was gewoon ontzettend negatief… :frowning: .

Mijn gevoel klopte dus ook wel een beetje.

Het HCG had vanaf zondag al genoeg toe moeten nemen zodat de test van vandaag een overduidelijk donkerder streep op had moeten leveren.

Ik ben dus bang dat ik een vroege miskraam (als je het woord al mag gebruiken) heb gehad.

Ik heb overigens totaal geen last van mijn buik en weet even niet wat nu te doen.

Ik ga morgenvroeg nog één keer testen en als het dan niet goed (genoeg) is tóch maar weer het ziekenhuis bellen wat nu te doen.

Als het niet zo mag zijn begin ik het liefst zo snel mogelijk aan die medicatie…

He bah meissie, wat rot…

Even een hele dikke knuffel voor jou :hug: :hug: :hug:

Op welke manier dan ook hoop ik dat je nog dit jaar een beebje in je armen krijgt (natuurlijk het liefst omdat je laatste test gewoon niet deugde en je toch zwanger bent)! :-*

@Noémi wrote:

Elle, veel shopplezier in de Ikea :mrgreen: Zo’n vervelende verslavende winkel waar je idd nooit met lege handen buitenkomt (of toch bijna nooit, hihi)

Het is mij echt nog nooit gelukt om daar met lege handen naar buiten te gaan. Er ligt altijd wel iets waarvan je denkt 'ach dat had ik net nodig'.

Juudje :hug: Probeer het inderdaad gewoon morgen nog een keer…He verdorie ik gun het je zo erg! Nog meer dan da ik het mezelf gun

Noémi, ja kan wel lief zijn af en toe :mrgreen:

Heb net 2 glaasjes rode wijn op tijdens het eten…maar ben een beetje aangeschoten :oops:

haha zuiplap :lol: :lol:

Ik ga ook ff een glaasje witte wijn pakken :drool: , doe ik regelmatig s’avonds, ik denk altijd maar " wie weet hoelang ik het nog mag hebben" :mrgreen:

Judith: pff wat onduidelijk weer zeg! hopelijk heb je morgen een dikke vette streep op je test staan :pray: :pray: :pray: :pray:

Noemi: hoe gaat het nou met F. ?

en met jou? is R. al gewent aan zijn nieuwe broertje?

En hoe was je glaasje wijn? :lol: Ik ben het echt niet meer gewend hoor om te drinken… :shock:

Morgen heb ik weer bedrijfsfeest maar weet nu al dat ik braaf aan de cola ga :mrgreen: Pff…Zit nu op mijn werk en heb nu al geen zin :silenced: Het is gewoon levensgevaarlijk om op het werk te komen. Ben al bijna 5x onderuit gegaan…

Nou dan ga ik maar de planning maken voor iedereen binnen komt en ik nog geen planning heb verstuurd :shifty:

Hey meiden,

Even een ego-berichtje hoor…

Vanmorgen was er geen spoor meer te zien van het HCG. Negatieve test dus.

Hoe kort het geluk even was, het is best pijnlijk om te realiseren dat je toch niet zwanger meer blijkt te zijn. Onbewust ga je makkelijk mee in het geluk en de gedachten dat je in september misschien wel een baby in je armen hebt.

Moet je nagaan; ik ben eigenlijk best nuchter van mijzelf en had echt wel in mijn achterhoofd dat het ook fout kan gaan.

Als ik zondag niet getest had was ik er zoiezo nooit achtergekomen dat ik een prille zwangerschap had omdat het van zulke korte duur was dat het lichaam het zelf al opgeruimd had.

Ik ga mij er even overheen proberen te zetten en lekker met mijn dochter naar het zwembad gaan (mét tampon to be sure :silenced: ).

Sorry meiden voor dit ego berichtje, ik kom vanmiddag nog wel even verder reageren.

jullie zijn lief!

:-*

@Belly wrote:

Ik heb zojuist vermomen dat de vriendin van hub zijn beste vriend ook weer gestopt is met de pil…Ze heeft al een kindje van 1 jaar en gaan nu dus voor de tweede…Ik ben zobang dat er bij nu weer een jaar overheen gaat en ik weer haar hele zwangerschap mee moet maken…

Ben een beetje jaloers ook en dat terwijl ze nog helemaalniet zwanger is :shifty:

Oh hoe herkenbaar!

2 van mij beste vriendinnen zijn dus ook gestopt…

1 Daarvan was binnen 1 maand zwanger en de ander met 3 maanden.

Ik voel sinds dit speelt toch wat meer druk. Hoe ik het hun ook gun…ik wil zelf óók zo graag. Eigenlijk vind ik gewoon dat ik voorrang heb… :silenced: . Maarja…laat de natuur nou net zijn eigen plannetje trekken :wink: .

Maar het is wel frustrerend om te zien ja…

Oh ik ben er dus weer…Ik zou naar het zwembad maar was even vergeten dat ik zo op de koffie ga bij een vriendin. Hadden we vorige week al afgesproken maar was het helemaal vergeten :doh: .’

Celeste neemt het mij niet in dank af trouwens.

We gaan nu aan het eind van de middag zwemmen en dan daar een patatje eten of zo. Vond ze ook wel leuk geloof ik.

Ja dan snap je precies hoe ik me voel! Ik hoop eigenlijk echt dat mijn oude co gelijk heeft en dat ik deze ronde zwanger raak :pray: Wil zelf eigenlijk ook niet de hele mmm in…Maar ga wel bellen als het deze ronde ook niet raak is.

Nou is ook leuk toch, een patatje na het zwemmen :drool:

Judith :hug:

Nu dus het bloedverlies afwachten en dan meteen starten met de clomid! :-*

Veel plezier met het zwemmen en patatjes eten :drool:

Belly, oh, dat is wat minder om te horen natuurlijk, hopelijk zijn jullie eerder aan de beurt (of bijna tegelijkertijd zwanger, kan je ook alle kwaaltjes samen bespreken)

Bigsby, hier is R helemaal gek van zijn kleine broertje. Hij wil er constant mee knuffelen :inlove:

Al een afspraak gekregen?

@Noémi wrote:

Judith :hug:

Nu dus het bloedverlies afwachten en dan meteen starten met de clomid! :-*

Veel plezier met het zwemmen en patatjes eten :drool:

Belly, oh, dat is wat minder om te horen natuurlijk, hopelijk zijn jullie eerder aan de beurt (of bijna tegelijkertijd zwanger, kan je ook alle kwaaltjes samen bespreken)

Bigsby, hier is R helemaal gek van zijn kleine broertje. Hij wil er constant mee knuffelen :inlove:

Al een afspraak gekregen?