Hey meiden,
Ten eerste wil ik Santos ontzettend feliciteren met de geboorte van haar/hun dochter Monique :dance: :dance: :dance: :dance: .
Gaat alles goed met jou/jullie?
Belly; hahahaha…dat heb jij weer!
Heb je ondertussen als wat gehoord van die bewuste bieder?
FOTO !!! (van je nieuwe interieur)
Aapje; ja ik heb dat probleem ook wel eens gehad dat ik geen mailtje meer kreeg van dit topic terwijl er genoeg gepost was.
Leuk om weer van je te horen zeg!
PCOS betekend dat je een niet volledige eisprong hebt waardoor het blaasje waaruit de eicel normaal gesproken groeit niet knapt zoals bij een normale eisprong maar dus intact blijft en een soort cyste vormt op je eierstok.
Normaal gaat dit samen met zwaarlijfigheid. de gyn heeft ook wel 4 keer gevraagd of ik aangekomen ben na de zwangerschap van Celeste…
Ik heb maatje 38 en 63 kilo bij een lengte van 1.73 dus geen spraken van te zwaar zijn.
Maar op de echo was wel duidelijk een soort van kralenketting te zien op mijn beiden eierstokken.
Dus jij gaat in de running voor endometriose? :hug:
Heb ik wel het e.e.a. over gelezen. Lijkt mij zeer pijnlijk!
Succes meis, hoop snel weer wat van je te horen.
Ik moet even iets kwijt Ik heb vandaag getest omdat ik er door de klachten die opspelen bij mij een klein gevoel van een zwangerschap bij zat…
Nu is het zo dat ik een ontzettende dunne- bijna niet waarneembare- streep op te zien is. Hub zag `m ook staan maar die is echt in de veronderstelling dat het niks is. Op de 2de test die ik gedaan had precies hetzelfde… :shifty: .
Ik ben zo bang dat ik het gewoon in mijn hoofd haal en dat het gewoon niet zo is.
Vervolgens heb ik dus geen test meer in huis om eventueel morgenochtend te testen…handig dus!
Ik durf er zó niet op te hopen dat het écht zo is…
Het zou wel betekenen dat ik Z.S.M met die Primolut moet stoppen als het wél zo is…
zucht…jullie willen niet weten hoe onzeker mij dit maakt!
Oh Judith, ik snap zeker dat dit je onzeker maakt meis :hug: Kan je niet even bellen naar de Gyn? W :hug: wat je nu het beste kan doen?
Zal van de week even foto’s maken van het nieuwe interieur als de salontafel er ook is :lol:
Net even gewandeld met hub in de sneeuw…Nou ja even…we zijn ruim anderhalf uur weggeweet :shock: Zijn ook op het ijs geweest :lol: alleen op een gegeven moment begon het ineens zo te kraken dat ik een beetje in paniek raakte :oops: Ben als kind door het ijs gezakt Dus heeft hub me bij de hand gepakt en zo zijn we weer naar naar het vaste land gelopen :inlove: Mooie foto’s geschoten ook!
Ga ik nu even bakkie thee zetten…even warm worden :mrgreen:
Belly: :lol: :lol: :lol: sorry maar ik heb er een beeld bij :shifty: :silenced: :lol: :lol: :silenced: :shifty:
Ik ben ook heel benieuwd naar foto’s van jullie nieuwe woonkamer
Enne super dat hub wel mee gaat naar de gyn, hopelijk wil hij dan ook gelijk ff wat zaad afstaan! aangezien ze dat het eerste willen testen omdat dat het makkelijkste is.
Aapje; super dat manlief superzaad heeft! hopelijk valt je kijkoperatie erg mee en komt er iets uit wat ze heel makkelijk kunnen verhelpen
Laat je ons gelijk weten wat ze zeiden? ik ben erg benieuwd!
Judtih: pfff wat een stress zeg! morgen maar gauw een digitale test halen zou ik zeggen!
Santos; van harte gefeliciteerd met je dochter Monique :mrgreen:
(dat is toevallig ook mijn echte naam :lol: :lol: )
@Noémi wrote:
Elle, lekker nog bij vriendjelief op de bank gekropen?
Het gaat beter met het kleine mannetje, de krampjes nemen wat af. Tja, het hoort erbij eh, maar het is gewoon zo sneu.
Ja, heerlijk bijgekomen (en in slaap gevallen :lol: ). Gisteren naar een verjaardag en ook nog even naar de Ikea geweest (met zo'n nieuw huis ben je daar nooit uitgekocht). Vandaag weer een lekker aanrommeldagje. Morgenochtend heel vroeg moet vriendje weer weg voor een week, dus ik probeer vanavond nog maar even te klussen...
@aapje; fijn dat het onderzoek van je man zo'n goede uitslag opleverde! Hopelijk heb jij snel duidelijkheid wat er bij jou aan de hand is. Dat endometriose, is dat eigenlijk goed te behandelen, mocht het dat zijn?
@belly; hoe is je huisje geworden? Ik ben erg benieuwd.
@judith: spannend! Meteen morgen testjes halen en opnieuw testen! Ik snap dat je hier onzeker van wordt. Zou het erg zijn als je 1 pilletje primolut overslaat tot je morgen hebt getest? :hug: Ik hoop zo voor je dat die streep vetter gaat worden! :-*
Ja lach jij maar Bigsby Ik schrok me echt wild! Hahahaa…
Zal zo even een foto maken van het interieur;)
Ik weet ook dat het niet om te lachten is Belly, maar als het een ander overkomt klinkt het altijd wel grappig :oops: :oops: :lol:
Ik wacht met smart op foto’s :mrgreen:
Oke, hier dan de foto’s
Ze zijn een beetje wazig want ik heb ze met de telefoon gemaakt :mrgreen:
Dan krijgen we dus nog een salontafel in dezelfde kleur…
En dan hier de trots van hub :lol:
Mooi geworden belly!
Dank je Elle :-* Ben er ook best trots op zoals het nu is :mrgreen:
Mooi hoor Belly, jullie hebben zo te zien een grote woonkamer :thumbup:
@bigsby wrote:
Ik weet ook dat het niet om te lachten is Belly, maar als het een ander overkomt klinkt het altijd wel grappig :oops: :oops: :lol:
Ik wacht met smart op foto’s :mrgreen:
Hahaha, ja nu kan ik er ook wel om lachen hoor en waarschijnlijk als iemand anders het had neergezet was ik ook meteen gaan lachen :oops:
Onze woonkamer is inderdaad lekker ruim…Genoeg ruimte voor een kinderbox :lol:
Nou wil je nog meer lachen???
Dan moet je zien hoe ik het ijs op ben gegaan :mrgreen: :lol: :oops:
Oja, dat was ik vergeten te vertellen…
We waren dus aan het lopen…Komen we een vrouwtje op leeftijd tegen wat begint over dat ze het zo prachtig vindt en dat ze het zo jammer vindt dat haar man dit allemaal niet kan zien(die ligt al 10 jaar ziek op bed) ze baalde dat ze haar camera vergeten was zodat ze haar man kon laten zien hoe alles eruit ziet…en vroeg op een gegeven moment of wij misschien wat foto’'s wilde mailen. Uiteraard geen probleem en hebben we de foto’s doorgemaild waar we zelf niet op stonden…Krijg ik toch zo een lief mailtje terug!
Vond het zo lief van haar :inlove: Ze had niet verwacht dat we de foto’s ook daadwerkelijk zouden sturen…Hub zei ook al, ja tegenwoordig zeggen mensen het één en doen ze het ander…
Maar het voelde echt goed om ze door te sturen en als ik haar reactie lees weet ik 100% zeker dat ik er goed aan gedaan heb…
Fijn he als mensen nog zo blij kunnen zijn met zoiets simpels…
Dan ga k nu lekker mijn bedje opzoeken…ben best moe van dat gewandel…
Fijne avond meiden en tot morgen :lol:
Hoi, snel even een kort berichtje, we moeten zo nog naar een verjaardag…
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar op zich is endometriose op verschillende manieren te behandelen, maar dat ligt eraan hoe ernstig het is, en of het dit wel is. Maar we wachten dus eerst deze kijkoperatie af, pas dan weten ze wat ze er aan kunnen gaan doen.
Verder geen tijd om iets te lezen, en te reageren, sorry.
Moet nu snel omkleden, en dan weer er van door.
Fijne avond nog, en tot snel.
Belly: lief van je zeg :-* je hebt die oude mensen heel blijj gemaakt!
Heb je ook foto’s van toen je door het ijs bent gezakt? :lol: :lol:
Aapje: hopelijk is het goed te behandelen
Krijg ik vandaag toch een grappig mailtje van mijn oude coordinator :mrgreen:
Onderwerp was Nieuwtje
Staat erin…Ik heb vannacht gedroomd dat je zwanger was…Heb jij mij iets te vertellen :lol: Waarop ik dus antwoordde: Niet dat ik weet…maar mocht het zo zijn, ben jij de eerste die het weet :lol:
Krijg ik terug: Meestal als ik dat soort dromen heb, komen ze uit :shock: Dus ik hou je eraan…
Moest er wel om lachen hoor :lol:
@bigsby wrote:
Belly: lief van je zeg :-* je hebt die oude mensen heel blijj gemaakt!
Heb je ook foto’s van toen je door het ijs bent gezakt? :lol: :lol:
Aapje: hopelijk is het goed te behandelen![]()
![]()
Hahaha, nee toen had ik mijn camera niet bij me

ja zou ik ook zeggen :snooty: :snooty:
Enne hopelijk komt haar droom uit
Judith, heb je alweer getest? Wat was de uitslag?