Hoorde zojuist dat mijn zus ook gestopt is met de pil :wall: Vindt het niet zo handig van ze aangezien ze nu al niet rond komen elke maand…Maar wie ben ik… :shifty:
Tja…soms snap je dat gewoon ook niet. Moet je ook niet willen snappen. Dat bespaart jóu een hoop frustratie in ieder geval.
Ik weet nog wel toen wij bezig waren om zwanger te raken van Celeste…je wilt niet weten hoeveel slapeloze nachten ik heb gehad omdat ik dacht dat ik het financiël misschien niet zou kunnen redden.
Achteraf valt het allemaal reuze mee en is het vooral het feit dat je het van te voren gewoon niet precies uit kan rekenen wat je aan de onderkant van de streep over gaat houden als er kinderen komen.
Balen trouwens dat het op je werk niet zo leuk is… :hug:
Bigsby; Ja het is allemaal best wel snel gegaan ja…Gelukkig wel! Ik zou er echt niet aan moeten denken dat het een lang en slopend proces zou worden.
Nu moet ik wel zeggen dat het bij de eerste intake blijkbaar al duidelijk was wat de oorzaak zou kunnen zijn ,volgens de gyn.
Nee, klopt en daar heb je ook helemaal gelijk in Judith, maar Hub en ik springen nu al bij voor kleding voor mijn nichtje…Ik heb zoiets van…Los eerst die lening af en ga dan kijken…Ze redden het nu echt al niet…Maar als ze het echt wil…zal ik de laatste zijn die haar tegenhoudt of probeert om te pratenAl hoop ik wel dat ik eerder ben als zij :oops:
Balen dat je zo een buikpijn hebt :hug: Ik hoop dat dat niet al die tijd zal blijven voor je En dat je gewoon heel snel een mooie banner mag plaatsen :inlove:
Hahaha, ja bij mij werkt Feminax goed :thumbup: :mrgreen:
Nee, klopt en daar heb je ook helemaal gelijk in Judith, maar Hub en ik springen nu al bij voor kleding voor mijn nichtje…Ik heb zoiets van…Los eerst die lening af en ga dan kijken…Ze redden het nu echt al niet…Maar als ze het echt wil…zal ik de laatste zijn die haar tegenhoudt of probeert om te pratenAl hoop ik wel dat ik eerder ben als zij :oops:
Tja...als jullie inderdaad al bijspringen voor kleding en dus al in het hele verhaal betrokken zijn vind ik persoonlijk dat je wel een mening mag hebben tegenover haar/hen.
Heb je het wel een gezegd tegen haar?
Weet zij het toevallig tóch dat jullie ook bezig zijn om zwanger te raken?
Omdat je van de week zei dat als jouw zus iets bij een ander ziet dat zij het ook wil?
Hier thuis is het ontzettend hectisch.
Mijn hub is een ZZP-er in de bouwsector (heeft een klussenbedrijf) en op dit moment is het drama!
Er is bijna geen werk en hij heeft nu tot de 2de week februari een klus maar voor zover het er nu naaruit ziet wordt het spannend of hij hierna weer (op tijd) werk heeft....
Lekker...net op het moment dat ik wat verder ben met die onderzoeken bij de gyn. :( .
Nee, mijn zus weet het niet. Heb expres gezegd dat ik nog aan de pil ben. Ze weet wel mijn mening, maar ja aangezien haar beste vriendin zwanger is…heeft ze alsnog iets om na te kijken. Ze trekt zich nooit veel aan van anderen, want heb haar destijds ook geprobeerd te helpen met haar schulden en nog sloeg ze alle advies de wind in. Mijn moeder beheert nu haar financiën omdat ze zelf dat gewoon niet kan. Ze ziet het gewoon niet wat erin komt en wat er uit gaat. Jammer genoeg. Het zou namelijk een heleboel schelen als dat wel zo was.
Ja ik vindt het superspannend voor vanmiddag. En ik laat me ook echt niet wegsturen. Er moet gewoon even gekeken worden. (zeg ik nu wel, maar ben van nature erg verlegen en onzeker) Ik heb voor de zekerheid ook een lijst van de endometriose stichting uitgeprint (vragenlijst) en die neem ik ook mee naar hem toe. Dan ziet hij in ieder geval wel dat het me menus is.
Ik ben zo blij dat ik maar tot 12:00 uur hoef te werken vandaag want er speelt hier behoorlijk wat op de werkvloer. Ga na het werk direct door naar een vriendin/collega om even te kijken of zij meegaat naar de manager samen met mijnandere collega’s. Samen staan we toch het sterkst.
Wat balen dat er zo weinig werk is momenteel. Komt dat echt door het weer? Of gewoon samenloop van omstandigheden?
Nou dan ga ik nu maar gauw aan het werk voordat ze zien dat ik op internet zit…hihi…
Belly, ooh dat is minder dan zeg dat ze gestopt is.
En ik hoop ook dat jij eerder zwanger bent als zij hoor! :-
Succes vanmiddag!!
Judith, bij de 1ste meteen de 1ste ronde raak met 50mg clomid.
Bij de 2de pakte 50mg niet. Meteen overgestapt op 100mg, toen 3 eitjes. Deze kans hebben we toch zelf maar niet benut (waren ook nog eens alletwee ziek) en de 3de ronde weer 100mg en 1 eitje en weer raak.
Wat balen dat er zo weinig werk is momenteel. Komt dat echt door het weer? Of gewoon samenloop van omstandigheden?
Nee dit is puur door de crisis...
Grote vastgoed bedrijven trekken hun geld terug omdat er te weinig huizen verkocht worden.
Dit is nog maar een voorbeeld. Het is gewoon een sneeuwbaleffect.
Crisis > mensen houden hand op de knip > minder verkoop van (nieuwbouw) huizen > mensen steken liever geld even in eigen zak dan een verbouwing doen aan hun huis > grote bouwprojecten verkopen niet/slecht etc etc
De meeste faillisementen die aangevraagd zijn zijn in de bouwsector.
Hub zijn broer heeft een eigen aannemerij en die leeft momenteel van de overwaarde op zijn eigen huis.
N ou…Ik heb de verwijzing direct al gekregen…Hij kwam er zelf mee…Hij zei dat hij wel wat onderzoeken kon doen, maar dat hun het beter doen…wel adviseerde hij dat Hub mee moest gaan naar het eerste gesprek omdat er anders raar gekeken wordt als ik alleen ga…
Maar ook dat hub zich er toch op in moest stellen dat hij ook aan de beurt zou komen…En laat dat nu echt een probleem zijn…Nu is het dus hopen dat ze een beetje medelevend zijn daar en eerst mij willen onderzoeken…
Wel zei hij dat dat is omdat het ook vaak aan de man ligt dat het niet lukt…Maar ja, de verwijzing heb ik in ieder geval…
Judith, bij de 1ste meteen de 1ste ronde raak met 50mg clomid.
Bij de 2de pakte 50mg niet. Meteen overgestapt op 100mg, toen 3 eitjes. Deze kans hebben we toch zelf maar niet benut (waren ook nog eens alletwee ziek) en de 3de ronde weer 100mg en 1 eitje en weer raak.
Dus gelukkig is het redelijk snel gegaan.
Hoop dus dat het voor jou ook zo snel gaat :-*
Kijk dit soort positieve berichten kan ik goed gebruiken
Dan ga ik nu gauw eten en naar de verjaardag van mijn broertje…Meiden bedankt dat ik hier mijn verhaaltje steeds kwijt mag! Beloof dat ik iet altijd zo negatief zal zijn :shifty:
Ik kwam ff snel gluren en ga zo weer lekker bij mijn vriendje op de bank kruipen.
@belly; fijn dat je een doorverwijzing hebt. misschien dat hub wel van gedachten verandert als alles hem wordt uitgelegd door een arts. Je weet het maar nooit…
@judith; balen meis, dat je hub weinig werk heeft. Hopelijk komt alles (op elk vlak) toch gewoon op zijn pootjes terecht. :hug:
@santos; gefeliciteerd met je meisje! fijn dat alles goed met jullie is. En nu maar genieten!
Eerst allemaal nog een heel gelukkig en vruchtbaar 2010 gewenst.
Ik kreeg geen mailtjes meer dat er reacties waren? En toch is er wel veel geschreven zie ik net. Vreemd hoor…
Nou ja, ik ben er dus nog wel steeds, maar heb helaas nog geen goed nieuws te vertellen. Zie onderaan voor nieuws wat minder positief is.
Santos gefeliciteerd met jullie dochter Monique!
Belly leuk dat jullie ook weer echt aan het proberen zijn, spannend!
Bigsby, Elle en Judith ook nog veel succes en plezier met klussen dit jaar!
Hier nog niet echt nieuws helaas.
De sperma onderzoeken van mijn man waren goed. Volgens de gyn heeft ie zelfs Superzaad met hoofdletter S. Haha, dat was best leuk om te horen, alleen werkt het helaas niet in combinatie met mij zoals het nu lijkt.
Dus was ik aan de beurt voor vervolgonderzoek. De gyn denkt aan Endometriose. Dit gaan ze nu uitgebreid onderzoeken. Binnenkort wordt ik een dag opgenomen in het ziekenhuis, voor een kijkoperatie. Maandag heb ik een voorgesprek, dan wordt er verteld wat er allemaal gaat gebeuren. Bah, ik vind het doodeng, maar het hoort er bij. Na de operatie is er in ieder geval meer duidelijkheid.
Judith, wat is pcos? Heb er nog nooit van gehoord… sorry…
Belly, mijn hubbie was ook niet zo enthousiast hoor in het begin, toen ik naar de dokter wou. Maar toen ik weer eens flink baalde als ik ongi was geworden en dat heel erg fijn op hem afreageerde (oeps!) en hij daar niet vrolijk van werd (voorzichtig uitgedrukt) heb ik hem gewoon verteld dat we dit toch echt met z’n tweeën moeten doen, en dat we als team samen sterker zijn. Daar heeft hij goed over nagedacht denk ik, want de volgende dag kwam hij er wel op terug, en zei hij dat we er gewoon voor moesten gaan. :inlove:
We hebben allebei een andere huisarts, en we zijn samen eerst naar die van mij gegaan. Ze zei toen wel meteen dat mijn man ook naar zijn huisarts moest. En die zei dus dat hij een spermaonderzoek moest laten doen. En nou ja, uitslag was dus prima!
Judith, ja, mijn gyn zei wel dat het uitzonderlijk is dat clomid zo snel aanslaat, maar ik heb het ondertussen al veel vaker gehoord dat het snel raak is. Maar vrees dus niet als het langer duurt of als de laagste dosis niet aanslaat :hug:
Aapje, fijn zeg dat hub Superzaad heeft! Nu jij dus nog een kijkoperatie. Snap dat je het eng vind, hoop dat het allemaal meevalt en dat het snel achter de rug is.
Elle, lekker nog bij vriendjelief op de bank gekropen?
Het gaat beter met het kleine mannetje, de krampjes nemen wat af. Tja, het hoort erbij eh, maar het is gewoon zo sneu.
Belly, gewoon lekker hier van je afschrijven hoor, of het nu negatief of positief is. Beter dat je het van je afschrijft dan dat je alles opkropt.
Meiden, allereerst :-* omdat ik jullie lief vindt :lol:
Dan reageer ik verder later wel…Gaan de woonkamer omgooien…hebben de meubels van mijn ouders gekregen…salontafel krijgen we van de week…maar moeten dus eerst wat doen hier in huis :lol:
Judith: fijn dat jullie nu zkerheid hebben wat er aan de hand is.
Hopelijk slaat de clomid straks goed aan en krijgen we geweldig goed nieuws!!!
Aapje: Fijn om weer wat van je te horen. Fijn dat je man Superzaad heeft . En begrijpelijk dat jij opziet tegen de kijkoperatie hoor. Hopelijk weten ze daarna wel precies wat er met je aan de hand is en kunnen ze wat voor jullie betekenen. :hug:
Zo alle meubels zijn omgegooid en onze oude kast staat op mp…Nu maar hopen dat we gauw een bod krijgen, want we willen er zo snel mogelijk vanaf :lol:
Volgende week ga ik bellen naar het ziekenhuis en ben dan benieuwd.
Ik ben zo moe! Lagen pas tegen half 3 vannacht in bed en vanmorgen om kwart over 9 klopte mijn moeder alweer aan de deur…Omdat we nog het een en ander moesten doen. Ook hebben we onze eettafel op mp gezet en deze zou vandaag opgehaald worden…Jammer genoeg kon die man niet komen omdat zijn auto stuk is :wall: Ben benieuwd wanneer hij hem nu komt ophalen…
Ik heb onze eettafel verkocht via mp en had gisteren ons wandmeubel opnieuw erop gezet. Krijg ik vanmorgen een mailtje waarin wordt gevraagd om de vraagprijs. Maar ik zie dat de naam precies hetzelfde is als die van de eettafel waarop ik terug mail dat hij de eettafel en het wandmeubel mag hebben voor € 200,00…Zie ik nadat ik de mail heb gestuurd dat het een ander e-mailadres is… :wall: Het is dus niet dezelfde koper als die van de eettafel :wall:
Nu ben ik stiekem aan het hopen dat ze dus twee emailadressen hebben en dat het wel dezelfde persoon is…en anders moet ik even kijken hoe ik dit ga oplossen :lol:
Heb in ieder geval wel ook iemand anders die geïnteresseerd is in het wandmeubel, dus als de eerste bod niet doorgaat, gaat ie naar de tweede :lol:
Al hoop ik natuurlijk dat het een en dezelfde persoon is en dat hij akkoord gaat Anders heb ik nog 100 euro verlies ook :shifty:
Zo moest ik even kwijt hoor…Hahaha…Dan ga ik nu genieten van een bakje koffie en mijn uitzicht :inlove: