Dec2008/jan2009 stoppers # 5 hopelijk is dit ons jaar!!!

Hallo,

Hoe is het met jullie allemaal??

En Bigsby hoe ging het gisteren met Luca op de psz zonder luier?

Jesse ook druk aan het oefenen handig met dit weer.

Hierbij even mijn jongens showen!!!

Wat een schatjes Getty!!!

Hier is Liënne ook bezig met zindelijkheidstraining, maar geloof niet dat ze er echt al klaar voor is. Maar de zomer is er inderdaad ideaal voor. Ik streef erna haar deze zomer zindelijk te krijgen!!!

Lekker stel Getty :inlove:

het ging goed gister, s’ ochtends 1 ongelukje en verder gaf hij het netjes aan :thumbup:

Hij wilden vanmorgen ook geen luier aan toen we boodschappen gingen doen, hij houd het ook heel lang op. Het is niet zo dat hij heel vaak moet plassen, dus het gaat heel goed :thumbup:

Hallo meiden, hoe is het hier? Ik kom jullie even laten delen in de feestvreugde van mijn meisje die afgelopen maandag een jaar is geworden. We hebben het zondag al gevierd met visite en taart. Het was een leuke dag.

Volgens mij word er hier niet veel meer geschreven he? :hug:

Naatje, nog van harte gefeliciteerd, jeetje 1 jaar alweer. Er is niemand meer over, die gene die nog steeds niet zwanger zijn schrijven ergens anders mee.

naatje gefeliciteerd!

Gefeliciteerd met C.

Jammer dat het topic “gestopt”.is.

He hoi,

Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kleine grote meid!

Ik zie dat Judith inmiddels is bevallen van Dimitri! Gefeliciteerd, gaat alles goed???

Hoe gaat het met iedereen hier??

Hier gaat het prima, Fenn is 6 oktober ook 1 jaar geworden en sinds 22 november loopt hij! Zo leuk die onzekere stapjes.

Ik vond het ook jammer dat hier niemand mee kwam schrijven, je ziet maar dat als 1 iemand een berichtje post we toch allemaal weer komen :lol: :lol:

Aapje, hoe gaat het nu met jou?

Sil, oh wat goed dat hij al begint te lopen, zo’n leuke tijd :inlove:

Judith, van harte gefeliciteerd met jullie zoon :dance:

Naatje, mooie foto’s :inlove:

Hoi,

Judith van harte gefeliciteerd met jullie zoon Dimitri!

Ik heb hier nog weleens om het hoekje gegluurd, maar heb hier verder niet zoveel te zoeken (helaas).

Ik ben nu “klaar” met de behandeling. Heb 7 maanden Zoladex gehad, een soort hormoon-implantaat. Die moest ervoor zorgen dat ik niet meer menstrueerde, en dat alle rommel uit mijn lichaam zou gaan. Nou, dat heb ik geweten… heb een paar keer een enorme bloeding gehad, met heel veel pijn en kramp. Ik ben me echt rot geschrokken toen. Ik zat al niet helemaal lekker in mijn vel door al die hormonen, en dan daarbij opgeteld ook nog al die opvliegers die bij de overgang kwamen kijken… pfffff, dat was echt een hele heftige periode vond ik.

Binnenkort moet ik bellen om een afspraak te maken voor een HSG, wat waarschijnlijk ook geen pretje is.

Maar eerst wil ik graag weer een beetje mezelf worden. Ik voel me nu al een poosje niet helemaal happy.

Ach ja, er is ook zoveel gebeurd dit jaar! Maar de zon gaat vast wel weer schijnen, alleen nu nog even niet :?

Ehhhh dan zal ik meteen maar even sorry zeggen voor dit niet zo heel erg positieve berichtje :oops:

Lieve groetjes voor iedereen :lol: :stuck_out_tongue:

Aapje, wat klinkt dat verschrikkelijk zeg! je hebt zo te lezen echt een rottijd gehad :hug:

Maar wat gebeurd er nu verder als je je weer wat beter voelt?

Enne minder leuke berichten horen er ook bij :hug:

Ik heb al 2 IUI behandelingen gehad zonder hormonen, de eerste met hormonen is geeindigd in niks. Ik had veeelste veel eiblaasjes, en toen ik op dag 17 zat werd ik gelukkig al ongesteld. Uit de echo bleek dat alle lege eiblaasjes er nog zaten, dus moest ik weer een ronde overslaan :cry: Dus hier zit het ook bepaald niet mee :roll:

Bigsby, idd wel grappig dat er na een berichtje meteen weer volop gebabbeld wordt! Hoe is het nu bij jou? Nog nieuwe ontwikkelingen?

Wie van de dames hier zijn er nou eigenlijk nog bezig? En hoe gaat het daarmee? Ik vind het wel heel heftig dat ik nu een dochter van een jaar heb en dat er hier nog steeds meiden zijn die al die tijd al aan het proberen zijn. Ik kan me er (gelukkig) geen voorstelling van maken hoe jullie je moeten voelen. Het lijkt me heel erg zwaar. :hug:

Ja zo zie je maar, wij zijn nu alweer 2 jaar bezig.

He inene weer een berichtje dat er hier weer werd geschreven. Ik keek af en toe nog wel eens om het hoekje, maar goed.

Inderdaad alweer twee jaar geleden zijn we gestopt. Zo zie je maar dat van te voren niets zeker is.

Bigsby, wat moet jij ook veel doorstaan zeg en Aapje och geen woorden voor.

Judith net bevallen?

En hoe gaat het met Elle dan?

Nou maar hier gaat het redelijk. wel veel in de lappenmand met de kinderen maar ach daar groeien ze wel overheen.

Met mij gaat het nu wel weer beter.

Nu met de drukte van december zeg maar even weer terugval maar oke het hoofd koel houden.

Bigsby, hebben jullie ondertussen wel hulp gekregen? En is er ook een oorzaak gevonden dat het zo lang duurt? Het lijkt me heel erg moeilijk, zeker omdat je weet dat het kan. Krijg je geen ‘nare’ reacties van buitenaf? Ik kan me voorstellen dat mensen zeggen “maar je hebt toch al een kind, wat zeur je nou?”.

Als dat zo is verdienen de mensen overigens een schop onder hun achterste, want die weten niet waar ze het over hebben… Ik kan me zo voorstellen dat de wens van een tweede net zo sterk en niet te onderdrukken is als de wens van een eerste kindje. Toch?

In ieder geval wil ik je nogmaals heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat het binnenkort toch zal gebeuren voor jullie! :-*

Edit: oh wacht eens even… ik zie dat ik gewoon over een paar berichtjes heen heb gelezen!!

Jeetje meiden, da’s wel heftig allemaal. Op zich wel fijn dat er wat gebeurd. Maar ook in dat proces dus weer een hoop teleurstelling tot nu toe dan. :hug: :hug: :hug:

Elle spreek ik bij het iui topic nog regelmatig.

Naatje, TOT nu toe krijgen we weinig vraag over of we nog een 2e willen, en nee ze hebben geen oorzaak kunnen vinden. Dat is juist zo frustrerend. Nu ff wachten TOT ik ongesteld wordt en dan kan ik hopelijk weer a an de hormonen, misschien dat dat helpt.

Getty, het gaat nu weer wat beter in de ziekenboeg?

Ik vraag mensen nooit of ze niet toe zijn aan een tweede je weet toch nooit of je ze er erg mee kwetst, oh dat sommigen daar niet mee uitkijken dan he!!

Ik kan mij ook zeker niet voorstellen hoe het is om zo lang te moeten wachten om een lang gekoesterde wens van zwanger worden.

Jullie moeten dan zoveel doostaan met diverse behandelingen onderzoeken noem maar op petje af hoor.

Ach met de ziekenboeg hier blijft het rommelen. Ikzelf heb gewoon een stevige PND (gehad) Xander heeft last van astmatische bronchitus en pikt dus elk virusje ook op. Jesse ook via de psz. Mijn hub heeft erge rugklachten en gedoe op het werk al met al best hgeavy dus, maar we knokken door.

Verder gewoon blij met mijn twee knullen, waar ik niet bij wil ontkennen dat ik het soms retezwaar vind. Ook al om dat ik vaak tegen mijn lich. beperkingen op loop.

Vandaag de eerste Sinterklaasviering achter de rug, morgen nog 1 hier thuis met So. En dan eerst maar eens weer in het ritme van alledag tot de week voor kerstmis dan eerst diverse verjaardagen, kerstdiners etc.

Ga dan nu ook lekker slapen.

Bigsby, wat rot dat ze niet weten waardoor het komt. Als ze nou iets vinden kan je je daar in ieder geval op richten. Ik ga voor je duimen dat de hormonen iets voor je kunnen betekenen en dat het lange wachten snel voorbij is.

Getty, :hug: