Dec2008/jan2009 stoppers # 5 hopelijk is dit ons jaar!!!

Bigsby kwam ineens een berichtje van je tegen toen ik wat topics aan het doorlezen was. En ik zie ineens een banner onder die van jullie mannetje staan :shock:

De hormonen hebben dus zijn werk gedaan!!

Meid van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Bigsby, jaaaaaaaa! Het lange wachten is dus eindelijk beloond. Wat een heerlijk nieuws. Een fijne zwangerschap gewenst en binnenkort een mooie echo. Je hebt geen idee hoe blij ik voor je ben meid!! :-*

Oh Bigsby wat fijn voor jullie

Succes verder!!!

Bigsby wat goed!!!

GEFELICITEERD!!!

Dankje wel dames :-*

Ik ben ook zo blij, eindelijk is het ons gegunt :dance: :dance:

Dit was de eerste echte ronde met hormonen (die van de overstimulatie tel ik niet mee)

Dinsdag was ik 7 weken en toen hadden wij de eerste echo in het zkh :inlove:

Hoe gaat het met iedereen?

Bigsby, wat fijn zeg! Dus al een mooi knipperlichtje gezien?

Hier alles goed. C.athelijne loopt rond de tafel en langs alles wat ze vast kan pakken. Ze zegt ‘papa’ en ‘mama’ en weet ook wie dat zijn. Ze is heel eigenwijs en weet hoe ze mensen aan het lachen moet maken. :inlove:

Alina, zie nu dat jij ook weer in verwachting bent en al over de helft!! Wat leuk! Gefeliciteerd.

Bigsby, ben zo blij voor je! Op naar de volgende echo!

Hier gaat alles goed. De kindjes zijn er aan elkaar gehecht, zo leuk om te zien. Ze kletsen samen heel wat af!!!

Hier gaat het ook erg lekker. Malou doet het super goed. Is met wat stimulatie lekker aan het stappen. Verder is het een lekker kontschuifertje :mrgreen: . En een behoorlijk clowntje hihi

En inderdaad sil alweer halverwege :shock: de zwangerschap van brusje. Deze zwangerschap gelukkig weer nergens geen last van en twee weekjes geleden een mooie en goede 20 weken echo gehad.

Bigsby oooo fijn dat je al een echo hebt gehad. lekker genieten dus :inlove:

Alina, wat een mazzel dat je weer nergens last van heb, geniet er maar lekker van :-*

Hoi allemaal,

Ik vond dat het weer eens tijd was om te gluren…

Wat een superleuke dingen kom ik tegen!

Van harte gefeliciteerd Bigsby!!! :dance:

En Alina natuurlijk ook! :clap:

Hier gaat het gewoon z’n gangetje hoor, ik begin weer op te krabbelen gelukkig!

Nu alleen nog eventjes zwanger worden, en dan ben ik helemaal happy, haha!

Ik hoorde net op de radio dat als je vandaag zwanger wordt, dat je dan uitgeteld bent op 11/11/11.

Haha, zou wel heel erg leuk zijn, ik ben dol op dit soort dingen, onze trouwdag was 08/08/08.

Dus wie weet :pray:

Liefs van mij voor jullie :-* :

Aapje, haha dat is idd een mooie datum, maarre ik ga liever eerder bevallen :wink: :lol:

Ik blijf duimen dat het voor jou nu ook eens een keer raak is :pray: :pray:

Hier gaat alles goed, behalve dat ik zoooo moe ben :zzz: :zzz:

Verder hebben we een mooie spartelende beeb gezien dindag :inlove:

aapje dat zou dan heel mooi bij jullie passen :lol: .

Hopelijk mag het snel raak zijn bij jullie. Fijn dat verder alles goed gaat.

Bigsby dat is super nieuws!! Een mooi spartelend beebje :inlove: Die moeheid heel herkenbaar hoor. Gelukkig wordt het op een gegeven moment weer wat beter.

beetje laat maar bigsby gefeliciteerd!!

Beter laat dan nooit :wink: bedankt!

Ik zag ergens in een topic voorbij komen dat Elle zwanger is! Gefeliciteerd!!! :dance: :inlove: :-* Ik wist even niet waar je ik je moest feliciteren, want ik schrijf niet echt meer mee in al die andere topics… kostte een beetje te veel tijd. :wink: Maar wat onwijs leuk!!! :thumbup:

Ja dat klopt idd, Elle is nu alweer bijna 15 weken :mrgreen: :dance: :dance:

Bij haar was het gelijk de 1e IUI poging raak :dance:

Oh wow, wat fijn zeg! En hoe gaat het met jou? Al minder moe? En hoe gaat het met je buikje? Wordt ie al mooi groot?

Moeheid heb ik niet zoveel last van, gelukkig (en tot nu toe hihihi)

En zolang ik het een beetje rustig aan doe gaat het wel.

Mijn buik groeit wel goed ja :lol: :lol:

Weet je al wat het word?

oooo wow Elle Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

Geniet er van!!

Bigsby fijn dat je geen last van moeheid hebt en dat alles goed gaat. Je bent alweer halverwege :shock: