Dec2008/jan2009 stoppers # 5 hopelijk is dit ons jaar!!!

Geen idee, ze hebben niet gezegt of we deze maand moeten overslaan of niet :think:

Maar ik vraag het me wel af :think:

Hey wat leuk dat je een nieuwe baan hebt :smiley: . Van harte!

Wat voor werk doe je ook alweer?

Ja denk je dat ze morgen op je werk heftig gaan reageren?

Ja ik weet ook niet hoe dat werkt na een HSG onderzoek eigenlijk…Googelen of navragen hier op KoK?

Nogmaals van harte!

Ik heb net een topic daarover geopend, ben wel benieuwd naar het antwoord :think:

Zo vanmiddag weer een gesprek gehad, ik mag 3 mei beginnen :dance:

Het uitzendbureau zegt dat ik nog 72 uren aan verlof heb, dus ik wil de laatste week vrij nemen. Al weet ik zeker dat ze dat op mijn werk niet zo leuk gaan vinden, ze willen vast dat ik daar tot op het laatst nog blijf werken :?

Morgen maar eens in gesprek gaan daar, als het goed is moet ik ook gelijk iemand in werken. Heeel handig met mijn beperkte kennis, ik zit er zelf ook pas net :wink:

Goed niet mijn probleem zou ik zeggen! Ik ga het gewoon netjes afronden, voel ik me beter bij.

Ik krijg in eeste instantie een half jaar contract, daarna gaan we weer in onderhandeling en krijg ik er misschien nog 1 (nog niet alles is zeker, maar het moet raar lopen wil ik daarna geen vast contract krijgen)

Wat een geweldig nieuws!

Ja het is inderdaad niet jouw probleem dat je eerder weg gaat…jammer-de-pammer zou ik zeggen :mrgreen: .

En als je toch nog zoveel uur open hebt staan moet je het er nog even lekker van nemen :thumbup: .

Spannend hoor meid!

Yep idd, volgende week donderdag is mijn laatste dag :mrgreen:

Dus heb ik 1 week vrij genomen :dance:

Bigsby helemaal geweldig zeg dat je een nieuwe baan hebt. En van dat je je uren nog op kon nemen. Heb je lekker nog even rust voor je begint op je nieuw job!

En volgens mij is het ook nog eens heerlijk weer als jij vrij bent 8) .

Hoe reageerde ze op je werk???

@Judith2 wrote:

En volgens mij is het ook nog eens heerlijk weer als jij vrij bent 8) .

Hoe reageerde ze op je werk???

Ohja is het mooi weer die week? oh dat hoop ik zo :pray: :pray:

Kan ik misschien ook nog werken aan een kleurtje :mrgreen:

Ze reageerde wel goed, volgens mij had ze liever dat ik die week ook nog bleef…

Gelukkig deed ze niet moeilijk :thumbup:

Hallo,

Was ik ook weer ff.

OP 7 april j.l. is onze zoon Xander geboren met 2770 gram en 45 cm is het wel een kleintje geworden.

We hebben er nu bijna 2 weken op zitten en ik vind het erg heftig. Ik heb dan ook vanmorgen besloten te stoppen met de bv iets meer rust creeren hier in huis. Hub gaat maandag weer werken. Oei dat wordt hard werken s morgens!!!

Ik kom gauw weer langs hier.

Van harte gefeliciteerd Getty :dance: :dance: :dance:

Hoe was de bevalling?

@bigsby wrote:

Van harte gefeliciteerd Getty :dance: :dance: :dance:

Hoe was de bevalling?

Nou eigenlijk heel gemakkelijk en eigenlijk ook weer niet.

Ik moest s ochtends komen voor inleiding. Daar zeiden ze direct van oh dat gaat wel vrijdag worden want er is nog niets geen opening of wat dan ook. Oh oke slik!!!. Ze hebben een veter ingebracht, daar zeiden ze nog bij er is bijna geen vrouw dat bevalt op een veter. Wij weer oke dat gaat ff duren. Nou hele morgen aan de CTG omdat de Gyn het niet goed wist wat betreft placenta.

Om 13.00 werd ik overgebracht naar de afdeling omdat er geen schot in zat. Daar ben ik nog zelf heen gelopen. Manlief liep heen en weer met de spullen. Ik dacht doe ik ff schoenen ff aan de wandel. Ik bukte en dar braken de vliezen. Dus op bed weer terug naar de verlos. De hele middag wat gerommel. Uiteindelijk (om een lang verhaal kort te maken) Hebben ze me om 18.00 aangesloten op weeenopwekkers en nog wat andere infusen. En om 19.00 werd Xander nog vrij onverwacht na wel heftige weeen maar eigenlijk verder geen tekenen (want er lag niets klaar) met 1 perswee geboren. Als t ware eruit geschoten. Maar toen begon de ellende met hele heftige naweeen. Die me tegen het plafond deden gaan. vreselijk. En toen hebben ze met vier man (wel achter elkaar aan hoor!) op mijn buik staan drukken omdat de placenta er iniet uit wilde. UIteibdelijk na veel 5en en 6en is deze operatief verwijderd. Om 21.00 lag ik weer op zaal.

Daarna zijn we zaterdags thuisgekomen en tot nu toe gaat het redelijk. heel moe want xander blijkt eern waar nachtdiertje en zo onverzadigbaar dat ik besloten heb te stoppen met bv want ik trek het niet meer zo vaak komt ie.

later meer

Klinkt als een zware dag :hug: jammer dat je moet stoppen met de bv, dat is altijd zo leuk!

Getty, gefeliciteerd met jullie kleine mannetje.

Klinkt toch wel als een heftige bevalling.

Jammer dat je met de bv moet stoppen.

Bigsby :-*

Lekker van je weekje vakantie genieten!

Judith, hoe gaat het met jou? Veel last van kwaaltjes?

En hoe gaat het met de andere meiden?

Getty, manlief en Jesse

Van Harte Gefelicteerd met jullie zoon en broertje!

Jee heftig hoor de bavalling! Vooral omdat de placenta ook niet los wilde komen. Jammer dat je moet stopppen met de borstvoeding, maar het brengt inderdaad wel wat rust voor jullie als hij nu zo veel komt.

Dan kun je ook echt wat meer gaan genieten!

Hallo,

Ik ben er ook weer even!

Allereerst Judith gefeliciteerd met de zwangerschap en Getty, gefeliciteerd met Xander.

Voor de andere meiden blijf ik duimen!!!

Hier gaat alles goed, we hebben twee heerlijke kinderen die gek op elkaar zijn!!! Het is wel druk en Fenn slaapt nog niet altijd even goed door,

maar we genieten enorm!!!

Liefs,

Sil

Hoi Sil, jeetje Fenn is alweer 6 maanden :shock: gaat echt hard h’e.

Fijn om te horen dat alles goed gaat, hopelijk gaat Fenn wel beter slapen!

Hallo meiden… ik kom ook weer eens even langs! Hoe is het hier inmiddels? Houden jullie de moed er nog een beetje in?

Met mij en m’n meisje gaat het geweldig. Ze is alweer 6,5 maand. We zijn alweer een tijdje bezig met bijvoeden. Dat gaat soms goed en soms minder. Maar dat geeft gelukkig nog niks. Ze kan zich sinds deze week van haar rug naar haar buikje rollen! :dance: We hebben er lang op moeten wachten… maar het wachten werd beloond! Verder is het gewoon een heerlijk rustig en vrolijk meisje. Ze laat ons 's nachts heerlijk doorslapen; van ongeveer 19.30 tot 7.00 uur. :inlove:

Hee Naatje,

Wat leuk weer eens wat van je te lezen! Fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje. En alweer 6,5 maand, vliegt voorbij inderdaad. Fenn is alweer 8,5 maand. Hij gaat nu zitten, kruipen, tijgeren en staan!

Voor alle andere meiden: :hug: hoop dat het goed gaat met jullie en wens jullie heel veel succes met alles.

Liefs,

Sil

Naatje, gaat hard h’e, fijn dat alles zo goed gaat :thumbup:

Sil, 8 1/2 maand alweer, heerlijk dat ze dan echt wat gaan doen h’e :mrgreen:

Hier gaat alles goed, wij zijn net terug van vakantie.

We hebben het heerlijk gehad in Italie.

Met Luca gaat ook alles goed, hij word nu echt groot. In de vakantie zijn we begonnen met zonder luier lopen, dat gaat redelijk goed. Vandaag is hij zonder luier naar de peuterschool, ben benieuwd hoe dat gaat :mrgreen: