Dec2008/jan2009 stoppers # 5 hopelijk is dit ons jaar!!!

@Alina wrote:

Judith Hoe is het met jou!!

Al wat zekerder over je zwangerschap??

Heb je al een echo gepland staan??

Ik heb voor volgende week donderdag mijn eerste echo staan. Spannend hoor!

Wat betreft die onzekerheid; die heb ik nog steeds helaas. Ik heb er op de één of andere manier niet zo`n goed gevoel over. Het is ook niet te verklaren waarom ik dat gevoel heb…Ik weet alleen dat ik mij bij C. veel zekerder voelde.

We zullen het zien volgende week.

Dus jij zit alweer in het hele werkproces…snel gaat dat hè!

Wel lekker dat jullie kleine meid bij je man kan blijven als jij moet werken.

Bigsby; Jij moet dus volgende week vrijdag? jeetje wat spannend! Zie je er erg tegenop?

elle; Hoe is het met jou meis???

Judith, ik mag dinsdag al :wink:

Oh jeetje dat is helemaal snel :shock: . Had ik weer eens niet goed gelezen :oops: …???

Is jouw arts een speciale fertiliteits gyn?

Aapje, balen zeg dat je gyn ziek was.

Bigsby, spannend hoor! Ik duim voor je dinsdag.

Judith, de echo moet gewoon goed zijn!! :pray:

hey Noemi, alles goed met jou en de kids?

Judith, ik zei gyn maar ik bedoel de fertillitiearts :wink:

en jaaa dinsdag is al bijna :dance:

Hoi iedereen

Wat is het hier rustig zeg!

Ik was er even een weekje tussenuit, lekker even op vakantie geweest. Ik ben dus woensdag de 10e weer heen geweest, en heb dit keer wel een hormooninjectie gehad. Ik voel me tot nu toe nog wel goed eigenlijk, ben wel een dag flink beroerd geweest, en heb wel regelmatig hoofdpijn, maar heb nog geen opvliegers gehad. Het valt dus tot nu toe mee.

En hoe is het met jullie???

:-*

Hey Aapje!

Dus de eerste injectie zit er in?

Maar wat was daarmee ook alweer de bedoeling?

Spannend hoor meid! Wanneer moet je weer terug?

Ja het is hier zeker rustig…wel jammer maar ook wel weer begrijpelijk!

De meesten zijn zwanger en diegene die nog niet zwanger zijn vind je ook weer meer op andere topics (het grote test-topic) of sommigen die het even rustig aan doen met KoK.

kwam weer even kijken hoe het hier nu gaat. wou nogmaals zeggen dat ik jullie nog niet vergeten ben hoor en en dat ik nog steeds duim.

JUDITH heel erg gefeliciteerd!!!

kom gauw weer even kijken en hoop dan nog meer goed nieuws te lezen

:-*

Judith gefeliciteerd met je goede echo!!!

Ook ik kom hier nog steeds kijken,

Ik heb nu griep en maandag weer en extra echo + ctgomdat de groei van de beeb zou achter lopen. Het was afgelopen woensdag 2300 gram en ongeveer 45 cm. Nou ja we moeten het goed in de gaten houden maar het wordt wel steeds spannender

Getty

Aapje. lekker dat je er ff tussenuit bent gegaan, waar zijn jullie geweest?

Getty: zo klein is dat toch niet?

Beterschap :hug:

@bigsby wrote:

Getty: zo klein is dat toch niet?

Beterschap :hug:

Nee dat vind ik dus ook maar de groei in het algemeen is achtergebleven. Het is een intepretatie van cijfers. Maar goed ik maak mij toch zorgen omdat de Gyn al over opname sprak en nu dus steeds CTG’s.

Nou ja ik vrees voor maandag maar ik voel de beeb nog goed genoeg dus tsja waar die Gyn het dan over had. Ik hoop meer paniek dan anders wat!!!

Getty

Getty, Gelukkig is het bijna maandag, wat een spanning zeg :hug:

Ik hoop dat het allemaal mee valt :pray:

Hey getty,

Nou dat is dus best spannend nu voor jullie! Voel je de kleine al lang niet meer zo goed?

Qua groei lijkt het mij ook wel goed te zitten maar ja…ik ben geen gyn. :wink: .

Zou je het willen laten weten wat er maandag uitgekomen is?

Sterkte en heel veel succes meid! :hug:

:oops: :oops: :oops: Sorry ik heb niet goed gelezen…je voelt de kleine juist nog wél heel erg goed!

Pffff gelukkig maar!

Maar het blijft spannend…

Judith!!! Super dat je echo goed was. Toch fijn om nu de bevestiging te hebben dat het nog steeds goed zit!!

Getty: ben benieuwd wat er maandag uit de onderzoeken komt. Hopelijk is het inderdaad paniek zaaien om niets.

Aapje: fijn dat de eerste injectie er nu in zit. En ook fijn dat je er niet zo heel veel last van hebt. Hopelijk gaat het zijn werk doen!

Bigsby, ik hoop dat het HSG onderzoek meevalt vandaag :hug: :-*

H’e Noemi, lang niet gesproken, ook op msn zie ik je niet meer…

Ik ben nu echt helemaal gesloopt, het onderzoek viel me zwaar.

Het deed zo’n pijn, en ik was heel misselijk en duizelig na die tijd.

1 eileider was goed en de ander ging de vloeistof minder goed doorheen, ze moesten ff flink druk zetten.

Oh Bigsby wat vervelend!

Vriendinnetje van mij heeft `m 4 weken geleden gehad en daar viel het ook zo tegen…

Meid, je hebt het gehad nu!

En nu duimen draaien dat het een positief resultaat mag hebben :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: !

k voel me nog steeds niet super, heb veel buikpijn en ben in de middag echt kapot.

Maar verder gaat het wel, ik hoop ook zo dat het niet voor niks is geweest.

Verder heb ik voor de verandering ook eens goed nieuws.

IK HEB EEN NIEUWE BAAN!!!

Ik heb zowaar eindelijk eens een echte, eigen, baan zonder dat het uitzendbureau er tussen zit.

Ik kan het nog niet geloven, dinsdag heb ik nog een gesprek over mijn arbeidsovereenkomst. Hopelijk hebben ze wat goeds te bieden, en een normaal salaris .Waarschijnlijk kan ik eind van de maand of begin mei beginnen, haha kunnen we maandag lachen als ik het op mijn werk vertel hihihihihihi

Zullen ze niet leuk vinden

:wink:

Oh lieverd, gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! Wat een goed nieuws zeg :dance: :dance:

Balen dat je nog zo’n buikpijn hebt :frowning:

Aangezien je nu bijna je eisprong had tijdens dat onderzoek, is deze rond dan sowieso “mislukt” of heb je nu evenveel kans als anders?

Ik duim in ieder geval dat het nu heel snel raak is hoor!! :-*