Ik was er even een weekje tussenuit, lekker even op vakantie geweest. Ik ben dus woensdag de 10e weer heen geweest, en heb dit keer wel een hormooninjectie gehad. Ik voel me tot nu toe nog wel goed eigenlijk, ben wel een dag flink beroerd geweest, en heb wel regelmatig hoofdpijn, maar heb nog geen opvliegers gehad. Het valt dus tot nu toe mee.
Ja het is hier zeker rustig…wel jammer maar ook wel weer begrijpelijk!
De meesten zijn zwanger en diegene die nog niet zwanger zijn vind je ook weer meer op andere topics (het grote test-topic) of sommigen die het even rustig aan doen met KoK.
Ik heb nu griep en maandag weer en extra echo + ctgomdat de groei van de beeb zou achter lopen. Het was afgelopen woensdag 2300 gram en ongeveer 45 cm. Nou ja we moeten het goed in de gaten houden maar het wordt wel steeds spannender
Nee dat vind ik dus ook maar de groei in het algemeen is achtergebleven. Het is een intepretatie van cijfers. Maar goed ik maak mij toch zorgen omdat de Gyn al over opname sprak en nu dus steeds CTG’s.
Nou ja ik vrees voor maandag maar ik voel de beeb nog goed genoeg dus tsja waar die Gyn het dan over had. Ik hoop meer paniek dan anders wat!!!
k voel me nog steeds niet super, heb veel buikpijn en ben in de middag echt kapot.
Maar verder gaat het wel, ik hoop ook zo dat het niet voor niks is geweest.
Verder heb ik voor de verandering ook eens goed nieuws.
IK HEB EEN NIEUWE BAAN!!!
Ik heb zowaar eindelijk eens een echte, eigen, baan zonder dat het uitzendbureau er tussen zit.
Ik kan het nog niet geloven, dinsdag heb ik nog een gesprek over mijn arbeidsovereenkomst. Hopelijk hebben ze wat goeds te bieden, en een normaal salaris .Waarschijnlijk kan ik eind van de maand of begin mei beginnen, haha kunnen we maandag lachen als ik het op mijn werk vertel hihihihihihi