Dec2008/jan2009 stoppers # 5 hopelijk is dit ons jaar!!!

@bigsby wrote:

Yessssss ! van harte gefeliciteerd Judith :dance: :dance: :dance:

Ik heb al ruim een dag van wat bruine afscheiding, maar tot nu toe niks roods :think:

Dank je meis!

Jij bent toch altijd heel erg op tijd? :think:

Hopen op een innestelling :pray: :pray: :pray:

Ik kan toch niet nu een innesteling hebben? ik zit al bijna op mijn NOD :think:

Ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden, ik heb altijd eerst last van bruinbloed verlies (alleen niet ruim 1 dag)

@bigsby wrote:

Ik kan toch niet nu een innesteling hebben? ik zit al bijna op mijn NOD :think:

Ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden, ik heb altijd eerst last van bruinbloed verlies (alleen niet ruim 1 dag)

Volgens mij kan je zelfs tot een week of 8 last hebben van innestelingsbloedingen.

Een vriendin van mij had dat namelijk ook rond de 6 weken zwangerschap.

Nou ik blijf toch heel erg hopen voor je!

iK hoop ook zooo dat het nu eindelijk eens raak is :pray: :pray: :pray: :pray:

@Judith2 wrote:

Elle;…Dank je wel meis :-* . Lief dat je even kwam kijken.

Had je het stukje nog gelezen wat ik gister voor je opgezocht heb? Over dat temperaturen.

Ik hoop voor je dat het je wat meer duidelijkheid gaat geven.

Clomid heb ik nog over ja :mrgreen: . Een heel kuurtje zal maar zeggen :wink:

Jaaaaaaaaaaa je moet gewoon mee naar de november mama`s.

Trouwens…voor Bigsby wordt het ook spannend!

Ik ga voor jullie beiden duimen meiden :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: .

Ja, ik had het stukje nog even gelezen. Ik heb inderdaad ook een digitale thermometer met 1 cijfer achter de komma, gewoon van Etos. Dat moet maar goed zijn hoor. Ik vind het temperaturen reuze meevallen; gewoon meteen even nadat de wekker is gegaan. In het weekend word ik op dat tijdstip meestal ook even wakker, dus dan temp ik en dan slaap ik daarna weer verder. Tot nu toe varieert mijn temperatuur van 36.6 t/m 36.9

Ik ben echt benieuwd of ik straks ook echt goed kan zien wanneer mijn eisprong is. Voor de zekerheid gaan we dit weekend maar alvast goed klussen. Van maandag tot vrijdag is mijn vriend weer weg voor zijn werk, dus dan wil ik juist geen eisprong…

Op welke dag zit je nu dan?

Bij mij zag je die stijging echt ontzettend goed.

Je hebt op het internet ook een site waar je je eigen tabel bij kan houden. Fertilitie Friend. Dan krijg je zon mooie tabel. Misschien net iets overzichtelijker als dat je het op papier zet.<br /> Zelf kan je ook zon tabel maken. Verticaal de grades en horizontaal de dagen.

Spannend meid!

Hier alles zn gangetje.<br /> Nou ja...eigenlijk wel een hoop onzekerheid weer.<br /> Van de week had ik voor en op en kort na de testdag al aardig wat kwaaltjes`.

Gisteren was de misselijkheid, oprispingen en de duizeligheid al weg :frowning: .

Ik voel mij dan ook aanzienlijk anders dan van de week…

Dit voelt niet echt positief zal maar zeggen.

Ik hoop zo ontzettend dat het goed blijft gaan :pray: .

Maar als ik eerlijk ben acht ik - gevoelsmatig- de kans klein dat het goed blijft gaan…

Ik wil niet zo zeuren maar het spookt zo door mijn hoofd.

Het enige wat ik nu kan doen is afwachten.

@Judith2 wrote:

Op welke dag zit je nu dan?

Bij mij zag je die stijging echt ontzettend goed.

Je hebt op het internet ook een site waar je je eigen tabel bij kan houden. Fertilitie Friend. Dan krijg je zon mooie tabel. Misschien net iets overzichtelijker als dat je het op papier zet.<br /> Zelf kan je ook zon tabel maken. Verticaal de grades en horizontaal de dagen.

Spannend meid!

Hier alles zn gangetje.<br /> Nou ja...eigenlijk wel een hoop onzekerheid weer.<br /> Van de week had ik voor en op en kort na de testdag al aardig wat kwaaltjes`.

Gisteren was de misselijkheid, oprispingen en de duizeligheid al weg :frowning: .

Ik voel mij dan ook aanzienlijk anders dan van de week…

Dit voelt niet echt positief zal maar zeggen.

Ik hoop zo ontzettend dat het goed blijft gaan :pray: .

Maar als ik eerlijk ben acht ik - gevoelsmatig- de kans klein dat het goed blijft gaan…

Ik wil niet zo zeuren maar het spookt zo door mijn hoofd.

Het enige wat ik nu kan doen is afwachten.

Hey meis, wel positief blijven hoor…

Ik snap wel dat het extra spannend is allemaal, ook gezien de vorige ronde, maar die test werd niet vanzelf veel duidelijker dan die je voor je NOD hebt gedaan. De vorige ronde was het streepje maar heel vaag, dus t zal nu echt wel beter zitten dan toen. Toch even een dikke :hug: voor jou en hopelijk kun je snel echt van je zwangerschap gaan genieten.

Ik ken trouwens heel wat meiden die helemaal geen last hadden van kwaaltjes en die nu toch echt een gezond kindje hebben.

Ik heb inderdaad een grafiekje uitgeprint ergens om mijn temperatuur bij te houden. Ik zit nu op dag 10 van mijn cyclus, maar ik ben niet op dag 1 begonnen met temperaturen, omdat ik eerst een thermometer moest kopen. Temperaturen tot nu toe 36.9/36.8/36.8/36.6/36.7/36.7 (dag 4 t/m 10 cyclus). Het lijkt me dit weekend nog wat vroeg voor een eisprong, maar we klussen toch maar wel (ook omdat het gewoon leuk is :mrgreen: ). Maandag tot vrijdag is mijn vriend weg voor zijn werk, dus dan hoop ik dat mijn eisprong niet voor die tijd is.

@bigsby wrote:

iK hoop ook zooo dat het nu eindelijk eens raak is :pray: :pray: :pray: :pray:

En bigsby, al nieuws??? :pray: :pray: :pray:

Oh Judith ik kan mij jou onzekerheid zo goed voorstellen. Toch proberen positief te blijven hoor.

Ik heb nog nooit last van kwaaltjes gehad in de zw van Jesse niet en ook nu niet dus dat zegt mi niks!!

Bigsby Hoe is het.

Elle:Lijkt me een heel gedoe temeratuurlijsten bij houden maar goed inzicht is ook wat voor te zeggen he. Hopelijk klussen julie zeg maar op de juiste tijden en komt je eisprong niet als je vriend er niet is.

Succes en sterkte meiden

@Getty wrote:

Elle:Lijkt me een heel gedoe temeratuurlijsten bij houden maar goed inzicht is ook wat voor te zeggen he. Hopelijk klussen julie zeg maar op de juiste tijden en komt je eisprong niet als je vriend er niet is.

Ik vind het gedoe op zich wel meevallen tot nu toe. Een beetje hetzelfde als 's ochtends tandenpoetsen. Ik ga het niet heel lang doen hoor, 2 of 3 maanden denk ik, inderdaad om goed inzicht te krijgen in mijn cyclus. En t scheelt weer tijd als we toch de mmm in zouden moeten (maar voorlopig nog even een paar maanden niet).
Hoe is t nou met jou? Is je suiker goed onder controle?

Helaas ben ik weer ongesteld geworden :cry:

Dinsdag kan ik dus bloedprikken :?

Ah sh*t Bisby das balen!!!

Ben benieuwd dan wat er uit de bloeduitslagen komt.

:hug: :hug: :hug:

Hé Bigsby balen zeg! Ben benieuwd wat er uit alle onderzoeken gaat komen. Een dikke :hug: voor jou.

Judith snap helemaal je onzekerheid hoor! Zelfs als je bij ronde drie zwanger wordt heb je dat nog (zoals ik). Maar probeer het positief in te zien. Hopelijk heb je snel een echo om te zien of het echt allemaal goed is! En probeer toch gewoon te genieten! ook een dikke :hug: voor jou!

@bigsby wrote:

Helaas ben ik weer ongesteld geworden :cry:

Dinsdag kan ik dus bloedprikken :?

:hug: :hug: :hug:

Hoi,

Elle wat balen dat je toch weer niet is gelukt deze keer, heel jammer, volgende ronde beter meis! :frowning:

Voor Bigsby hetzelfde, en heel erg veel succes dinsdag, ik hoop dat er iets uit komt! :?

Van harte gefeliciteerd Judith! Wow, super zeg, het komt allemaal goed hoor! :smiley:

Ik had afgelopen woensdag een afspraak met de gyn, om te beginnen met de behandeling, maar toe ik daar kwam was er niemand, gyn was ziek, het zijn ook net gewone mensen die artsen…

Nu is de afspraak een week verschoven, maar ik vraag me af of dat wel goed komt omdat ik nu dus weer ongi ben, en de afspraak was juist zo gepland dat het voor het begin van de menstruatie was, nou ja we zien het wel…

Aapje, balen dat de gyn ziek was, nou moet je zeker weer een maand wachten? :hug: :hug:

Jee aapje das echt balen ja!

Hopelijk moet je nu niet een hele maand wachten. Zal voor je duimen :pray:

Nou hier weer mijn eerste blokje nachtdiensten gehad.

Het lijkt net alsof ik niet ben weggeweest! Behalve toen ik mijn mail opende. Heb er maar 50 gehad ofzo:lol:

Ben blij dat mijn meisje nu gewoon lekker bij papa is, maar mis haar overdag wel een beetje. Als ik dan ook wakker ben is ze van mij hoor :mrgreen:

Alina: is ook wel weer wennen zo h’e, maar je hebt het ritme zo weer te pakken hoor :wink:

Ja dat denk ik ook wel. Nu is het even zoeken wat het beste voor mij en M.alou is. En hoe we het het beste met de opvang kunnen regelen. Maar dat komt allemaal goed!

Hoe is het met jou??

Heb je al bericht gehad van uitslagen van het bloedprikken??

Judith Hoe is het met jou!!

Al wat zekerder over je zwangerschap??

Heb je al een echo gepland staan??

Nee ik heb de uitslagen nog niet, ik heb mijn afspraak volgende week vrijdag :shifty:

Dan heb ik de afspraak met de arts, hij gaat als het goed is gelijk wat onderzoeken doen. Ik ben benieuwd :shifty: