@bigsby wrote:
pfff je houd het wel spannend Elle :roll:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, voor hetzelfde geld heb ik nu weer ineens een hele lange cyclus, maar dat hoop ik eigenlijk niet omdat er 3 zo mooi ‘op lengte’ waren.
@bigsby wrote:
pfff je houd het wel spannend Elle :roll:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja kan me voorstellen, hopelijk is dat dit keer niet het geval
wanneer ga je weer testen?
@bigsby wrote:
ja kan me voorstellen, hopelijk is dat dit keer niet het geval![]()
wanneer ga je weer testen?
Spannend hoor Elle . Ik hoop het zo voor jullie!
@Judith2 wrote:
Spannend hoor Elle. Ik hoop het zo voor jullie!
Elle: ik duim gewoon door
hopelijk heb je snel duidelijkheid want dit is ook niks :?
ik mag idd morgen, s’ ochtends al :shifty:
oooo lees dat het spannend wordt voor Elle en voor bigsby!!!
Elle ik
voor je!!!
En bigsby spannend dat je morgen al je eerste afspraak hebt. Wel fijn dat je zo snel tercht kan, maar dat is inderdaad wel even slikken als je het niet verwacht had. Heel veel succes!!!
@Elle wrote:
@Judith2 wrote:Spannend hoor Elle. Ik hoop het zo voor jullie!
Nou, ik hoop t zelf ook. Nog steeds niet ongesteld.
Hoe is t met jou?
ie gewoon negatief :? .<br /> Ik heb ook vanaf dinsdag weer een
rare` buik. net zoals toen, dus het is wel weer even spannend.Even snel een berichtje voor ik in mijn bedje kruip. Hier nog steeds niet ongesteld, ook geen krampjes (vorige week wel en ook een paar dagen hoofdpijn, dus toen dacht ik dacht ik ongesteld zou worden, maar nee…)
Ik moet me echt inhouden om niet nu al te testen, maar ik ga het toch proberen vol te houden tot zondag.
@Bigsby; veel succes morgenochtend. Kan me voorstellen dat je t spannend vindt, maar t is wel de eerste stap op weg naar kindje 2.
@judith; bij jou ook spannend dus, ik hoop zo dat t bij jou raak is (er is maar een keer voor nodig).
@alina; wat leuk dat je ook weer even komt kijken. Hoe is t nou met jou?
:-*
Bigsby, hoe is het gegaan lieverd?
Elle, ooh spannend hoor! Ik duim voor je.
Hoop dat het raak is. En nog even volhouden, het is bijna zondag!
Judith, voor jou dus ook weer spannende tijden.
Kan het niet zijn dat je eventueel zwanger bent en dat daarom je temp omhoog gaat?
Nou, helaas. Sinds vanmorgen hardstikke ongesteld
Cyclus van 34 dagen. Gelukkig geen 44, maar wel weer langer dan t was.
Ik haal mijn banner maar weer even weg, dat scheelt toch stress.
@Noémi wrote:
Judith, voor jou dus ook weer spannende tijden.
Kan het niet zijn dat je eventueel zwanger bent en dat daarom je temp omhoog gaat?
klachten
bijkomen.rare
buik.Noémi hoe gaat alles met jou en de kleine grote man?
Zit je al lekker in je ritme of heb je nog veel gebroken nachten?
Judith, ok, thanks voor de uitleg ivm de temp. Nog even afwachten dus.
Wat ik wel gek vind is dat er bij jou geen follow-up is (maar heb dat al vaker gelezen hoor dat dat niet gebeurd). Ik kreeg altijd een follikelmeting (om te kijken of er een eitje groeide) en verschillende bloedafnames (om te zien of ik een eisprong had gehad of niet).
Elle :hug:
Dit was toch eigenlijk niet verwacht.
Judith, het gaat goed. Hij zit al aardig in een ritme. 's Avonds komt hij tussen 19u en 20u voor zijn laatste voeding en dan slaapt hij tot 4u - 5u.
Een iets latere avondvoeding en dan 's morgens wat later wakker zijn, zou fijner zijn, maar dit is wel goed te doen (als ik er aan denk om op tijd te gaan slapen :mrgreen: )
@Judith2 wrote:
Elle; Nou…dat gaat ook lekker! Echt heel erg s*it voor je meis :hug: !
Voor jullie begint het ook steeds langer te duren hè…?!
Gaat het een beetje met je?
Ga je verder nog stappen ondernemen of gun je jezelf nog een beetje tijd?
Elle :hug:
Dit was toch eigenlijk niet verwacht.
@Elle wrote:
[
Ja, het duurt nu al 9 maanden. Ik denk dat ik misschien maar vast ga temperaturen, dan heb ik dat vast als we toch de mmm in moeten. Die mmm dat is trouwens moeilijk. Aan de ene kant wil ik dat (nog) niet en wil ik het nog een paar maanden zelf proberen. Aan de andere kant; wat als er iets mis is? Dan kunnen we wel blijven proberen. Ik denk dat ik het nog een maandje of 2 de tijd geef en als het dan nog niet gelukt is dat ik om een doorverwijzing ga vragen. Ik dacht gisteren nog, goh valt mee hoe ‘erg’ ik het vind, maar vandaag vind ik het toch wel heel erg. Ben best verdrietig. Straks blijf ik hier helemaal alleen over zonder kindje![]()
En ik heb hier ook echt niemand om erover te praten, want omdat we hier nog niet zo lang wonen ken ik hier nog niet echt mensen, en mijn vriend was de hele week weg (die komt straks weer thuis, en daarbij blijft het natuurlijk een man al is ie wel heel lief).
He Elle even een dikke :hug: voor je.
Echt Balen dat je cyclus zo onregelmatig is. Je gaat je dan toch alweer verheugen op misschien… en dan komt alsnog de :evil: om de hoek!
Je moet doen waar jij en je hub achter staan, maar Judith heeft wel gelijk met dat het vaak lang duurt voordat je terecht kunt en alles aan het rollen is.
Heel veel sterkte vandaag :-*
Judith bij jullie is het dan nu ook even spannend over wat het nu precies is wat je voelt. Misschien dat je anders zo’n echo waar naomi het over heeft aan kunt vragen. Dan weet je tenminste wat er aan de hand is in je lijf. Veel succes en ook een :hug: voor jou
Ben echt benieuwd hoe het met bigsby is…
Elle het gaat hier heerlijk zijn gangetje. We hebben zo’n makkelijk rustig en lief meisje. En ze doet het ook super goed. Dus we kunnen hier optimaal genieten :inlove: . Moet nu alleen over twee weken alweer gaan werken en daar heb ik echt nog helemáál geen zin in!!! Maar helaas kunnen we het financieel niet veroorloven om ouderschapsverlof op te nemen of ontslag te nemen. Dus ik zal er toch echt aan moeten geloven
@ Aapje: Het is fijn om te weten wat het nu is maar natuurlijk is het heel moeilijk om te accepteren dat je lijf eigenlijk al zo vroeg doet wat het doet. Ik maak het met iemand van dichtbij mee eat endometriose en een kinderwens met je doet. Dat is geen pretje en dan de pijn die er bij komt kijken bah
@ Bigsby: En hoe was het gisteren?
@ Elle: Ballen zeg dat je weer ongi bent geworden. Hopelijk blijft je cyclus nu wat stabieler.
@judith: Het is wat jou verhalen met temperaturen, clomid etc. Sterkte ermee!!
Ik ben ook erg benieuwd hoe het nu met Belly is eigenlijk…
Alina en Noemi: Fijn dat het bij jullie allemaal goed gaat met de kleintjes
Hier gaat het redelijk (qua zwangerschap ) wel erg vermoeid nu maar goed… beeb weegt nu 1600 gram. en met suikers gaat het redelijk. Het wordt nu wel spannend hoor.
Ik kom snel weer eens bijlezen hier!!
Getty
Ben ik weer even. Inmiddels ben ik weer wat bijgekomen (kan moeilijk in de put blijven zitten). Ik ga morgen een thermometer kopen en ga dan mijn temperaturen bijhouden. Als ik dan over 2 maanden nog niet zwanger ben, hoef ik daar niet dan pas mee te beginnen (scheelt weer tijd). Ik wil mijn lichaam nog wel een paar rondes (ik denk 2) de kans geven om het zelf te regelen (dan zijn we 11 maanden echt bezig).
Allemaal bedankt voor jullie steun, dat helpt echt enorm! Jullie zijn lief :-* !