dec 2010/jan 2011 Stoppers !! Dotje Gefeliciteerd !!!

@cathgirl Klinkt als leuk weekend op dat gezeur na. pffff wat kunnen sommige mensen soms overdreven reageren zeg. Niks van aantrekken en lekker doen wat je zelf wil. Vliegen mag trouwens t/m 7 mnd dus ongeveer tot 30 wk. Dus met 27 mag het nog prima.

Niks van aantrekken is soms wel lastig, ook en vooral als het mensen zijn die me nabij staan. Dan ben ik echt allergisch voor niet serieus genomen worden (als ‘het kleine zusje’ heb ik dat al heel wat meegemaakt). Bij anderen maakt het me minder uit. Maar nu heb ik er echt over wakker gelegen :shock: Vandaar dus dat ik ff moest spuien, dan ben ik dat ook weer kwijt :slight_smile:



En m.b.t. vliegen: inderdaad (verschilt ook per maatschappij; die van deze reis doet er volgens mij nog makkelijker over). Dat wist ik dus allang, en zo ook met al die andere issues - had ik allemaal allang uitgezocht (pffft, ze zouden eens moeten weten dat ik gewoon de hele zwangerschap al een multi met vitamine A slik … E.e.a. na een boel uitzoekerij en zorgen dat ik dan met de gewone voeding niet te veel extra binnenkrijg, maar gewoon het idee dat je niet alles ‘volgens het boekje’ doet …). Juist ook omdat ze wéten hoe ik ben en dat ik altijd alles 10x zo ver uitzoek als een ‘normaal’ iemand, erger ik me kapot aan die betutteling, net of ik in 7 sloten tegelijk loop …

het kleine zusje zijn ken ik ook…me zus weet het ook allemaal beter zeker rond een zwangerschap. Geloof er niks van en doe lekker wat ik zelf wil

Dat lijkt me zeer verstandig :slight_smile:

Meld…



Mijn NOD is 3 november… Dus zit nu midden in de klusdagen…



Vandaag belletje gehad dat ik aangenomen ben op mijn nieuwe werk :slight_smile: Eindelijk na 4 jaar… Voor 16 uur in de week :slight_smile:

Krijg het proefcontract gemaild en als ik dat doorgelezen heb en goedgekeurd, dan gaan we voor het echte contract :slight_smile:



Moet straks wel 2 minuten lopen voor ik op mijn werk ben :stuck_out_tongue:

yeahhhhhhhhhhhh ikke gefeliciteerd meis !!!



Lijstje helemaal aangepast en volgens mij compleet ! :slight_smile:

@venix wrote:

het kleine zusje zijn ken ik ook…me zus weet het ook allemaal beter zeker rond een zwangerschap. Geloof er niks van en doe lekker wat ik zelf wil




:thumbup: :wink:

Ikke, proficiat met je baan! :thumbup: 8)

ikke gefeliciteerd met je nieuwe baan. wat voor baan is het.

enne maaar 2 min lopen. suc6 met de klus dagen maar dat gaat wel lukken denk ik .





cath. dat bemoederende gedoe dat ken ik wel. had ik vooral van mensen toen ik zwanger was van de eerste. nu heb ik dat niet meer.

ik mocht trouwens vliegen tot 34 weken zonder zwangerschaps verklaring. ging met 30 weken heen was geen probleem op schiphol. met 32 weken ging ik terug naar nl en op in portugal maakte ze er wel problemen van.





hier voel ik me nog niet op het top. ben zo moe. gister ook de halve dag geslapen en lag er al om 21 uur weer in. was zo misselijk.

helaas door veel harde buiken weinig kunnen slapen. nu is de dag weer begon. en misselijkheid is afgezakt,



straks komen er gezellig vrienden op bezoek. ze hebben zelf 2 kids van 9 en 2 jaar dus zal vanavond wel gesloopt zijn.

En sunrise inderdaad gesloopt ??



Ik denk dat ik doorga voor volgende ronde. Heb zwaar het gevoel dat ik ongi ga worden (erger dan normaal).

Venix, jammer dat je weer ongesteld lijkt te worden! Maar maak je niet te vroeg zorgen; ook zwangerschap kan juist rond de NOD een ‘ongi’ gevoel in je onderbuik geven. Dus afwachten en duimen! :pray:

@cathgirl Ik weet het maar wil mezelf absoluut geen valse hoop geven.

Snap ik; als het dan toch niets blijkt te zijn, valt het extra tegen. Maar probeer ook niet te wanhopen :hug: Dit weekend weten we meer.

Zit alleen nog steeds heel erg te twijfelen wanneer ik het hier ga vertellen ALS ik weer zwanger ben



Vorige keer belde me zus me een uur later op omdat die nog niks wist en het van iemand hier te horen heeft gekregen.

Wil toch liever zelf vertellen maar niet over de telefoon en kan nog wel ff duren voor ik ze weer zie. Dus vind het moeilijk

In iedere familie is dat weer anders, maar bij ‘ons’ (in mijn oorsprongsgezin dus, niet zozeer in het hele dorp ofzo) is het tamelijk gebruikelijk om te wachten tot 13 weken of (wat wij hebben gedaan) termijnecho met kloppend hartje, en dan persoonlijk de ouders/schoonouders in te gaan lichten en daarna z.s.m. de broers en zussen (indien niet mogelijk om dat persoonlijk te doen, telefonisch). Dan kan ook niemand het per ongeluk ‘doorblebberen’ aan je zus, als je tenminste aan je ouders vraag om het nog heel even stil te houden totdat je hun een seintje geeft.

venix dat is niet fijn dat iemand het hier leest en het door verteld aan je zus. zulk heugelijk nieuws moet je toch zelf kunnen moeten vetellen.

heb er bij mijn vorige zwangerschap ook last van gehad. ben toen onder een ander account verder gegaan. maar je mag ons altijd pb-en hoor.



hier gaat goed. ben niet eens gesloopt na gister. al was ik wel blij dat het weer rustug was in huis.

hier behoorlijk last van harde buiken. dus hopelijk gaat het nu een beetje door zetten.



mijn dochter die vroeg vandaag aan me waarom ik zo au aan mijn buik heb. ik legde dat waarschijnlijk de baby nu wel snel zou komen.

waarom zei naar mijn buik/navel ging kijken.

waarom ze weer zei nee hoor die is nog dicht dus de baby komt niet.

heerlijke gedachten

Wij hebben vorige keer het op onze bruiloft verteld. 4 dgn daarvoor hadden we positieve test. Had het alleen wel op het forum gezet en echt binnen een uur hangt me zus aan de lijn van moet je me niet iets vertellen…

Op onze bruiloft hebben we het zeg maar tegen de daggasten gezegt. ouders zussen getuige en aanhang. De belangrijkste mensen. De rest hebben we het stil gehouden tot eerste goeie echo met 8 wk.



Toen bij 12 wk een slechte echo hadden had ik wel heel veel steun aan de mensen die het ondertussen wisten. En daarom willen we het de ouders en zussen wel weer zsm vertellen. En wil het jullie ook wel meteen laten weten maar dan wel nadat ik het me zus heb verteld maar dan heb ik het idee dat ik tegen jullie moet liegen voor paar dagen en dat vind ik ook niet leuk.



Sunrise heb ik ook aan zitten denken om gewoon me banner te wijzigen en de dames hier een PM te sturen. Kijk nog wel ff.



En leuk he die kinder logica…

@sunrise wrote:

venix dat is niet fijn dat iemand het hier leest en het door verteld aan je zus.


Ohw, ik zit ook gewoon met soep in m’n ogen te lezen hoor … Iemand die het HIER vandaan had; dat had ik dus ff niet door … :doh:


mijn dochter die vroeg vandaag aan me waarom ik zo au aan mijn buik heb. ik legde dat waarschijnlijk de baby nu wel snel zou komen.
waarom zei naar mijn buik/navel ging kijken.
waarom ze weer zei nee hoor die is nog dicht dus de baby komt niet.

heerlijke gedachten

Geweldig! :lol:

@venix wrote:

Sunrise heb ik ook aan zitten denken om gewoon me banner te wijzigen en de dames hier een PM te sturen. Kijk nog wel ff.


De banner kun je volgens mij ook zien als je niet ingelogd bent; en dit subforum ook. Dus als je echt op safe wil spelen, is de optie van je zus en rest van je naasten inlichten veiliger, denk ik. Maar PM’en kan natuurlijk altijd.

idd cathgirl. Ik had toen ik me positieve test had een berichtje bij de dec stoppers gezet en er is iemand die weet dat mijn zus hier ook zit (mei 2009 mama’s) en die is naar me zus gegaan van joh leuk dat je tante word… waarop me zus zo iets had van euhmmmmm wrm weet ik dat niet