Sunrise ik hoef hem niet perse over te geven maar lijkt me wel leuk als er weer een lijstje komt. Wil ik best bijhouden maar jij bent officieel topic houder dus jij mag het ook doen
Zo er word weer lekker gekletst hier Gezellig!
Venix en Ikke, kindjes komen inderdaad niet wanneer je zou willen…Hier was het ook niet verwacht die maand…was de minste knuffelmaand van alle andere maanden, dacht dus ook echt dat het niet raak zou zijn, maar bleek toch wel te zijn
En ik weet ook zeker dat een kindje ook jullie gegund is, die dag komt echt! en misschien wel sneller dan je nu denkt :hug:
Sunrise en Lily de laatste loodjes alweer! Succes hoor!
Hier woensdag echo gehad was echt super :inlove: en we weten nu ook of het een jongen of meisje is
Maarrrrr, mondje dicht hihi :silenced:
Nog iemand leuke plannen voor het weekend?
:-*
ooohhhh dotje ik is nieuwsgierig. wel heerlijk een geheimpje samen met je man.
nee venix neem jij het topic maar over. het is makkelijker om zo het lijstje bij te houden en het aan het begin te houden.
en bovendien heb ik er straks toch weinig tijd voor. dat is al de rede waarom het lijstje niet meer veranderd werd.
dus als je zal willen graag. vind het helemaal niet erg.
Is prima neem ik het topic over meteen nieuw deel starten ? zodat het lijstje mooi op de eerste pagina komt ??
is prima. en laten we dan hopen dat er in het volgende deel. in het teken staat van jullie geluk.